Hop til indhold
Basse00

"tager imod alle skandinaviske gentlemen"

Recommended Posts

skitlandet-sverige skrev, den 26.11.2022 at 23:16:

Det betyder at du er en racist. Fordi vi er alle bare mennesker, som er aber og ikke noget andet.

Jeg kiggede længe efter en smiley, men fandt ikke nogen i den sætning. Så tak for lort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, den 26.11.2022 at 23:16:

Det betyder at du er en racist. Fordi vi er alle bare mennesker, som er aber og ikke noget andet.

Nu var dit svar her til en anden. Men jeg svarer fordi jeg godt kan genkende det som @wag skrev.

Jeg har også mine præferencer. Og nogle grupper ( eller kald det folkeslag) jeg ikke tænder på overhovedet. 

Gør det mig til racist. Nej 

Men mine lyster/kinks/fetisher er måske racistiske hvis man vælger de briller som du har

Men så kommer det store spørgsmål :

Kan man selv aktivt vælge hvad der tiltrækker en? Kan man selv aktivt vælge hvad der tænder en? Kan man vælge hvad man ikke tænder på? 

Skal jeg " skamme mig" over at tænde på en bestemt type mænd og ligeledes " skamme mig" over at tænde af på en bestemt type mænd? 

Kan du selv høre det absurde? 

Tænding og lyst er ikke noget vi selv vælger. 

Jeg synes du prøver at udskamme lyst og Tænding når du skriver at @wager racistisk fordi han tænder af på asiater. 

Du har med stor garanti også nogle typer du tænder af på. 

Men er det politisk korrekt at skrive at man tænder af på visse typer af mænd/kvinder? 

Nej det er det nok ikke. Men det er jo sådan det er for de fleste. Vi må bare ikke skrive om det for så bliver vi udskammede. 

Så moral er godt. Dobbeltmoral skidt

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Men er det politisk korrekt at skrive at man tænder af på visse typer af mænd/kvinder? 

Nej det er det nok ikke. Men det er jo sådan det er for de fleste. Vi må bare ikke skrive om det for så bliver vi udskammede. 

Bravo! I det hele taget ugens bedste indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 7 timer siden:

Nu var dit svar her til en anden. Men jeg svarer fordi jeg godt kan genkende det som @wag skrev.

Jeg har også mine præferencer. Og nogle grupper ( eller kald det folkeslag) jeg ikke tænder på overhovedet. 

Gør det mig til racist. Nej 

Men mine lyster/kinks/fetisher er måske racistiske hvis man vælger de briller som du har

Men så kommer det store spørgsmål :

Kan man selv aktivt vælge hvad der tiltrækker en? Kan man selv aktivt vælge hvad der tænder en? Kan man vælge hvad man ikke tænder på? 

Skal jeg " skamme mig" over at tænde på en bestemt type mænd og ligeledes " skamme mig" over at tænde af på en bestemt type mænd? 

Kan du selv høre det absurde? 

Tænding og lyst er ikke noget vi selv vælger. 

Jeg synes du prøver at udskamme lyst og Tænding når du skriver at @wager racistisk fordi han tænder af på asiater. 

Du har med stor garanti også nogle typer du tænder af på. 

Men er det politisk korrekt at skrive at man tænder af på visse typer af mænd/kvinder? 

Nej det er det nok ikke. Men det er jo sådan det er for de fleste. Vi må bare ikke skrive om det for så bliver vi udskammede. 

Så moral er godt. Dobbeltmoral skidt

 

 

Selvfølgeglig er vi alle racister hvis vi har egne præferencer. Tror du aberne, homo erectus, neanderthal-mennesken havde preferencer før på den måde vi homo sapiens har lige nu?

 

Især danskerne er nordens mest racistiske folk fordi i stemte på dansk folkeparti allerede for mere end 20 år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 5 minutter siden:

Selvfølgeglig er vi alle racister hvis vi har egne præferencer. Tror du aberne, homo erectus, neanderthal-mennesken havde preferencer før på den måde vi homo sapiens har lige nu?

 

Især danskerne er nordens mest racistiske folk fordi i stemte på dansk folkeparti allerede for mere end 20 år siden.

Har du ingen præferencer selv. Tænder du på alt og alle? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, Lige nu:

Har du ingen præferencer selv. Tænder du på alt og alle? 

Vi mænd kan selvfølgelig knalde alle piger uanset hvor de er fra. Det er kun piger der har præferencer. For eksempel hvide skandinaviske piger hader alle mænd der har mellemøstlig baggrund, selvom disse mænd er blevet født i vesten og opfører sig som en almindelig hvid mand og ikke bryder mod loven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 18 minutter siden:

Især danskerne er nordens mest racistiske folk fordi i stemte på dansk folkeparti allerede for mere end 20 år siden.

Hov hov, husk du elsker Danmark, ik'?

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 4 minutter siden:

Vi mænd kan selvfølgelig knalde alle piger uanset hvor de er fra.

Måske er det nok ligemeget hvor de er fra, men det er fandme ikke ligemeget hvem de er.

Så er der også den forskel at jeg som køber roligt kan sidde og svælge i det store udbud, hvor de der sælger, på meget kort tid og med meget lidt datagrundlag skal vurdere om det er en de vil sælge ydelsen til.

Pærer og bananer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Hov hov, husk du elsker Danmark, ik'?

Lallar bara med dom... Ser det bara som ett sätt att öva min danska

 

sjukt hur folk kan ta allt på allvar

Redigeret af skitlandet-sverige

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 9 minutter siden:

Lallar bara med dom... Ser det bara som ett sätt att öva min danska

 

sjukt hur folk kan ta allt på allvar

Du lallar kanske, men du hittar också lite ömma tår att trampa på;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, 1 time siden:

Vi mænd kan selvfølgelig knalde alle piger uanset hvor de er fra. Det er kun piger der har præferencer. For eksempel hvide skandinaviske piger hader alle mænd der har mellemøstlig baggrund, selvom disse mænd er blevet født i vesten og opfører sig som en almindelig hvid mand og ikke bryder mod loven.

Der er forskel på at hade og så på ikke at tænde på. 

F. eks hader jeg ikke asiatiske eller mellemøstlige mænd. Jeg tænder bare ikke seksuelt på dem. ( ihvertfald ikke umiddelbart) 

 

 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 9 minutter siden:

Der er forskel på at hade og så på ikke at tænde på. 

F. eks hader jeg ikke asiatiske eller mellemøstlige mænd. Jeg tænder bare ikke seksuelt på dem. ( ihvertfald ikke umiddelbart) 

 

 

 

 

Så du tager ikke imod udenlandske købere?

 

Hvorfor kan du ikke tænde på dem? Vi er alle bare aber... hvad er forskellen mellem en hvid abe og en sort/brun abe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 19 minutter siden:

Så du tager ikke imod udenlandske købere?

 

Hvorfor kan du ikke tænde på dem? Vi er alle bare aber... hvad er forskellen mellem en hvid abe og en sort/brun abe?

Selvom jeg faktisk godt kan regne ud at du bare prøver at provokere og se om jeg er " dum nok" til at svare dig. Ja så svarer jeg alligevel.  Og det gør jeg selvom jeg godt ved at du slet ikke er seriøs. Og det gør jeg fordi emnet interesserer mig ;)

Nej jeg synes ikke vi kan sammenligne os med et dyr. Menneskets seksualitet er meget mere raffineret og forfinet end en abes er eks. 

Mennesker kan eks have forskellige fetisher. Mennesker kan - modsat dyr - have alle mulige slags kinks. Eks er nogle til SM  eller fødder eller latex. Nogle leger med japansk bondage eller laver rollespil. Andre ynder at lege baby eller tænder på urin. Nogle er til at blive ydmyget og andre er til at ligge i timevis i spændetrøje. 

Du ser ikke et sådan raffinement hos dyr. 

Menneskets seksualitet handler ikke kun om at forplante sig og føre slægten videre. Menneskets seksuslitet er meget mere legende og dyb end andre væsner på jorden. ;)

 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 4 minutter siden:

Selvom jeg faktisk godt kan regne ud at du bare prøver at provokere og se om jeg er " dum nok" til at svare dig. Ja så svarer jeg alligevel.  Og det gør jeg selvom jeg godt ved at du slet ikke er seriøs. Og det gør jeg fordi emnet interesserer mig ;)

Nej jeg synes ikke vi kan sammenligne os med et dyr. Menneskets seksualitet er meget mere raffineret og forfinet end en abes er eks. 

Mennesker kan eks have forskellige fetisher. Mennesker kan - modsat dyr - have alle mulige slags kinks. Eks er nogle til SM  eller fødder eller latex. Nogle leger med japansk bondage eller laver rollespil. Andre ynder at lege baby eller tænder på urin. Nogle er til at blive ydmyget og andre er til at ligge i timevis i spændetrøje. 

Du ser ikke et sådan raffinement hos dyr. 

Menneskets seksualitet handler ikke kun om at forplante sig og føre slægten videre. Menneskets seksuslitet er meget mere legende og dyb end andre væsner på jorden. ;)

 

 

 

VI ER DYR!!!

 

Og jeg forstår ikke hvordan det er relevant at mennesker kan have fetischer. Og du ved ikke om et dyr også har fetischer fordi du ikke kan vide hvordan et dyr tænker i sin hjerne.

 

I din verden er sorte og hvide mennesker forskellige væsner... fordi du ikke kan have sex med en sort menneske på den samme måde som en neanderthal for hundra tusindevis år siden ikke ville have sex med en anden art...men kunne godt have sex med homo sapiens som også var en del af slægten Homo. Men du kan ikke have sex med en sort menneske som er af den samme art som du er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 9 timer siden:

Nu var dit svar her til en anden. Men jeg svarer fordi jeg godt kan genkende det som @wag skrev.

Jeg har også mine præferencer. Og nogle grupper ( eller kald det folkeslag) jeg ikke tænder på overhovedet. 

Gør det mig til racist. Nej 

Men mine lyster/kinks/fetisher er måske racistiske hvis man vælger de briller som du har

Men så kommer det store spørgsmål :

Kan man selv aktivt vælge hvad der tiltrækker en? Kan man selv aktivt vælge hvad der tænder en? Kan man vælge hvad man ikke tænder på? 

Skal jeg " skamme mig" over at tænde på en bestemt type mænd og ligeledes " skamme mig" over at tænde af på en bestemt type mænd? 

Kan du selv høre det absurde? 

Tænding og lyst er ikke noget vi selv vælger. 

Jeg synes du prøver at udskamme lyst og Tænding når du skriver at @wager racistisk fordi han tænder af på asiater. 

Du har med stor garanti også nogle typer du tænder af på. 

Men er det politisk korrekt at skrive at man tænder af på visse typer af mænd/kvinder? 

Nej det er det nok ikke. Men det er jo sådan det er for de fleste. Vi må bare ikke skrive om det for så bliver vi udskammede. 

Så moral er godt. Dobbeltmoral skidt

Jeg er enig med @Den_glade_amatør
Det er et vildt, vildt spændende emne ... hvad vi hver især tænder på, og hvorfor der er nogle (mange) eller noget, vi ikke tænder på.
Men det er også et rasende følsomt emne ... 
Jeg synes i princippet det ville være spændende som oplæg, men jeg véd også, at det inden for de første tre oplæg ville sende EG på gloende pæle ... 

Som et eksempel, så havde jeg for nogen år siden en aftale med en kvindelig sexolog.
Kort efter vi havde startet samtalen, sagde jeg, helt ordret, "Jeg ka' godt li' kønne kvinder".
Det sku' jeg a-l-d-r-i-g ha' sagt.
... det, der foregik resten af tiden, indeholdt ikke meget dialog, men mere en enetale fra sexologen om at jeg skulle "udvikle min seksualitet så jeg tændte på de indre værdier".

Jeg var mildt sagt noget mystificeret.
Jeg synes udgangspunktet må være, som du skriver:

Den lille frøken skrev, for 9 timer siden:

Kan man selv aktivt vælge hvad der tiltrækker en? Kan man selv aktivt vælge hvad der tænder en? Kan man vælge hvad man ikke tænder på? 

Skal jeg " skamme mig" over at tænde på en bestemt type mænd og ligeledes " skamme mig" over at tænde af på en bestemt type mænd? 

Men dét var den pågældende sexolog så altså bestemt ikke enig i.

Som sagt, der er mange, mange aspekter i dén diskussion - men det er een af de mest sprængfarlige der findes (og så er det ikke en gang en overdrivelse ... )

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 17 minutter siden:

VI ER DYR!!!

 

Og jeg forstår ikke hvordan det er relevant at mennesker kan have fetischer. Og du ved ikke om et dyr også har fetischer fordi du ikke kan vide hvordan et dyr tænker i sin hjerne.

 

I din verden er sorte og hvide mennesker forskellige væsner... fordi du ikke kan have sex med en sort menneske på den samme måde som en neanderthal for hundra tusindevis år siden ikke ville have sex med en anden art...men kunne godt have sex med homo sapiens som også var en del af slægten Homo. Men du kan ikke have sex med en sort menneske som er af den samme art som du er?

Jo jeg kan i teorien  sagtens dyrke sex med en jeg ikke tænder på. Jeg foretrækker bare at tænde på den person jeg sexer med. ;)

Nej jeg kan ikke vide hvordan et dyr tænker. Men jeg kan - ud fra dyrs adfærd se at de dyrker sex på samme måde hver gang.  Jeg er vokset op på landet ;)

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Den lille frøken ...  jeg tror @skitlandet-sverige  driller ...
Det skriver han jo faktisk selv ... 

Lidt ærgerligt, fordi det forplumrer et rigtig godt emne ...

Tænker for mit eget vedkommende ... 
Der er en del piger, der sætter en øvre aldersgrænse ved 50 år eller 55 år.
Det kan jeg altså ikke hidse mig op over.
Jeg er selv tæt på de 70 (ja, Gud Bedre Det .. ) ... og jeg ville da ikke drømme om at kalde det aldersdiskrimination.
Jeg ser det mere som en serviceoplysning.
Jeg er da heller ikke interesseret i at besøge en pige der ville føle ren væmmelse ved at være tæt på mig ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er enig med @Den_glade_amatør
Det er et vildt, vildt spændende emne ... hvad vi hver især tænder på, og hvorfor der er nogle (mange) eller noget, vi ikke tænder på.
Men det er også et rasende følsomt emne ... 
Jeg synes i princippet det ville være spændende som oplæg, men jeg véd også, at det inden for de første tre oplæg ville sende EG på gloende pæle ... 

Som et eksempel, så havde jeg for nogen år siden en aftale med en kvindelig sexolog.
Kort efter vi havde startet samtalen, sagde jeg, helt ordret, "Jeg ka' godt li' kønne kvinder".
Det sku' jeg a-l-d-r-i-g ha' sagt.
... det, der foregik resten af tiden, indeholdt ikke meget dialog, men mere en enetale fra sexologen om at jeg skulle "udvikle min seksualitet så jeg tændte på de indre værdier".

Jeg var mildt sagt noget mystificeret.
Jeg synes udgangspunktet må være, som du skriver:

Men dét var den pågældende sexolog så altså bestemt ikke enig i.

Som sagt, der er mange, mange aspekter i dén diskussion - men det er een af de mest sprængfarlige der findes (og så er det ikke en gang en overdrivelse ... )

Den sexolog har da vist været mere af navn end gavn ;)

At en såkaldt professionel møder sine klienter med fordømmelse og udskamning er ihvertfald alt andet end professionelt. 

Vi kan jo ikke tvinge mennesket til at tænde på noget bestemt eller det der nu er " politisk korrekt". Hvis vi kunne tvinge mennesker til det så ville vi kunne kurere pædofili og nekrofili. 

Det lader sig ikke gøre. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 11 minutter siden:

@Den lille frøken ...  jeg tror @skitlandet-sverige  driller ...
Det skriver han jo faktisk selv ... 

Lidt ærgerligt, fordi det forplumrer et rigtig godt emne ...

Tænker for mit eget vedkommende ... 
Der er en del piger, der sætter en øvre aldersgrænse ved 50 år eller 55 år.
Det kan jeg altså ikke hidse mig op over.
Jeg er selv tæt på de 70 (ja, Gud Bedre Det .. ) ... og jeg ville da ikke drømme om at kalde det aldersdiskrimination.
Jeg ser det mere som en serviceoplysning.
Jeg er da heller ikke interesseret i at besøge en pige der ville føle ren væmmelse ved at være tæt på mig ... 

Ja jeg ved godt at @skitlandet-sverige driller. Men jeg synes emnet var så interessant at jeg alligevel valgte at svare. Ville bare ønske at niveauet for indsigt var lidt højere hos den man diskuterer med ;) jeg foretrækker normalt lidt mere intellekt at spille op af. :ph34r:

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 19 minutter siden:

Jo jeg kan i teorien  sagtens dyrke sex med en jeg ikke tænder på. Jeg foretrækker bare at tænde på den person jeg sexer med. ;)

Nej jeg kan ikke vide hvordan et dyr tænker. Men jeg kan - ud fra dyrs adfærd se at de dyrker sex på samme måde hver gang.  Jeg er vokset op på landet ;)

er det dyrenes skyld, at de ikke har samme intelligens som os at de ikke kan have sex på forskellige måder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 1 minut siden:

er det dyrenes skyld, at de ikke har samme intelligens som os at de ikke kan have sex på forskellige måder?

Nej

Ved nærmere eftertanke jo. Det er dyrenes skyld. Alle dyr skulle skamme sig :D

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 13 minutter siden:

Den sexolog har da vist været mere af navn end gavn ;)

At en såkaldt professionel møder sine klienter med fordømmelse og udskamning er ihvertfald alt andet end professionelt.

Nej, og jeg undrede mig selv meget.
Men jeg tror jeg på een eller anden måde ramte et ømt punkt hos hende.
Helt generelt, så er alt med udseende et rasende følsomt punkt for mange kvinder.
Det slører rigtig mange diskussioner om, hvad nogle af os som mænd måske tænder på, eller går kold på ... 

Lidt som den berømte vits om kvinden der spørger sin mand "Ser jeg tyk ud i den kjole" ... 
Mandren kan komme noget så gevaldigt på glatis, uanset om han svarer ærligt eller .. snakker lidt udenom .. ;) 

Har p.t. samtaler med en GP der også er sexolog ... 
Og hér er holdningen en helt anden ... 
Vi har nogle rigtig gode snakke omkring de emner, og kan komme et godt stykke ind i dem ... selv om det også er en balancegang, men det er på een eller anden led uomgængeligt ... 
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...