Hop til indhold
Basse00

"tager imod alle skandinaviske gentlemen"

Recommended Posts

Den lille frøken skrev, for 9 minutter siden:

Ok du har ret. Mennesker og dyr er helt det samme. Der er ingen forskel på en and og en abe. De er jo begge dyr :D

Jeg siger jo bare at vi Homo Sapiens, uanset om vi er sorte eller hvide, er den samme art.

Redigeret af skitlandet-sverige

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 9 minutter siden:

Hvis nogen PGA politisk korrekthed tvinges til at have sex med en eller nogen som ikke tænder dem er det sgu da voldtægt også hvis det gælder en GP som modtager betaling

Vi har alle lov at fravælge

Jeg siger ikke at nogen skal have sex med udlaendinge. Derimod kan du ikke kalde dig anti-racist, fordi du er per definition racistisk da du adskiller mennesker pga hudfarve. Det gør ikke andre dyr og det gjorde ikke de homidier der levede for millioner år siden og også selvom havde sex med andre arter af hominider. Så hvorfor kan hvide mennesker ikke have sex med sorte?

 

Så det betyder at alle hvide mennesker og asiatiske piger er racister fordi hvide mennesker og asiatiske piger vil kun have hvide maend/kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 23 minutter siden:

Nej, og jeg undrede mig selv meget.
Men jeg tror jeg på een eller anden måde ramte et ømt punkt hos hende.
Helt generelt, så er alt med udseende et rasende følsomt punkt for mange kvinder.
Det slører rigtig mange diskussioner om, hvad nogle af os som mænd måske tænder på, eller går kold på ... 

Lidt som den berømte vits om kvinden der spørger sin mand "Ser jeg tyk ud i den kjole" ... 
Mandren kan komme noget så gevaldigt på glatis, uanset om han svarer ærligt eller .. snakker lidt udenom .. ;) 
 

Jeg selv er da heller ikke alles type. Jeg er lille og mørk og jeg ved ikke hvor msnge gange i mit liv jeg har fået spørgsmålet :" hvor kommer du rigtigt fra" fordi mange tror jeg ikke er dansk. Og så sent som i sidste uge fik jeg ( i mit civile job) igen samme spørgsmål. Og måtte igen forklare at jeg er pæredansk. At mine forældre er danske. Mine bedsteforældre danske, men mine oldeforældre fra letland. 

Så mænd der er til høje nordisk udseende kvinder, vil ikke vælge mig og det har jeg ingen problemer med. 

Vi har alle vores præferencer og det er altså helt ok at have det

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 15 minutter siden:

Jeg siger ikke at nogen skal have sex med udlaendinge. Derimod kan du ikke kalde dig anti-racist, fordi du er per definition racistisk da du adskiller mennesker pga hudfarve. Det gør ikke andre dyr og det gjorde ikke de homidier der levede for millioner år siden og også selvom havde sex med andre arter af hominider. Så hvorfor kan hvide mennesker ikke have sex med sorte?

 

Så det betyder at alle hvide mennesker og asiatiske piger er racister fordi hvide mennesker og asiatiske piger vil kun have hvide maend/kvinder.

Jeg tror du misforstår emnet. 

Det handler om hvad man tænder på. 

Det handler ikke om at se ned på dem man ikke tænder på. 

Det er to forskellige diskussioner 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 11 minutter siden:

Jeg siger ikke at nogen skal have sex med udlaendinge. Derimod kan du ikke kalde dig anti-racist, fordi du er per definition racistisk da du adskiller mennesker pga hudfarve. Det gør ikke andre dyr og det gjorde ikke de homidier der levede for millioner år siden og også selvom havde sex med andre arter af hominider. Så hvorfor kan hvide mennesker ikke have sex med sorte?

 

Så det betyder at alle hvide mennesker og asiatiske piger er racister fordi hvide mennesker og asiatiske piger vil kun have hvide maend/kvinder.

Nu lægger du mig ord i munden!

Jeg har aldrig sagt at jeg er anti racist og i øvrigt er det ikke sagen men mit, dit og andres fri valg til at vælge sex partner jeg forsvare. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 24 minutter siden:

Nu lægger du mig ord i munden!

Jeg har aldrig sagt at jeg er anti racist og i øvrigt er det ikke sagen men mit, dit og andres fri valg til at vælge sex partner jeg forsvare. 

 

hahaha så du erkender at du er racist?

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 8 minutter siden:

hahaha så du erkender at du er racist?

Ser heller ikke at jeg har sagt at jeg er racist?

Men skal det forstås sådan at de som ikke mener det samme som dig er racister?

Og hvis ellers du har læst og forstået trådens overskrift" Tager imod alle Skandinaviske gentlemen" så er skandinaviske mænd ikke en race men en del gruppe af en race så det er vel ikke racistisk?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 4 timer siden:

Selvfølgeglig er vi alle racister hvis vi har egne præferencer. Tror du aberne, homo erectus, neanderthal-mennesken havde preferencer før på den måde vi homo sapiens har lige nu?

 

Især danskerne er nordens mest racistiske folk fordi i stemte på dansk folkeparti allerede for mere end 20 år siden.

@skitlandet-sverige- -   hvis du vil gøre dig fortjent til at være BLANDT os danskere så skal du slet ikke blande dig i danskernes politiske holdninger, - - måske du alligevel slet ikke er egnet til at bo her i Danmark og tilmed uden betaling bruge et af vores universiteter.

Du ved hvor Øresundsbroen er !!!

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Jeg kan squ ikke la vær. :-)

Denne tråd startede med et simpelt spørgsmål om hvad GP'er mener med en bestemt formulering i sin annonce. For 8 sider siden !

Allerede 4. indlæg efter spørgsmålet løb det af sporet, og det har det gjort lige siden med en masse forvrøvlet ævl og kævl om alt muligt andet end at svare på det oprindelige indlæg.

Var det ikke på tide at stoppe her og så komme videre til andre og sjovere tråde ?

Feks at i gik ud og rent faktisk besøgte de dejlige kvinder og gav en anmeldelse.

Ellers går det som i swingermiljøet og kontaktannoncer, for meget snak dræber sexen. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 3 timer siden:

Selvfølgeglig er vi alle racister hvis vi har egne præferencer. Tror du aberne, homo erectus, neanderthal-mennesken havde preferencer før på den måde vi homo sapiens har lige nu?

 

Især danskerne er nordens mest racistiske folk fordi i stemte på dansk folkeparti allerede for mere end 20 år siden.

Tja er danskerne Nordens mest racistiske folk?

Det tror jeg ikke hvis man ser på tilslutningen til nazismen under WWII i Sverige og udbredelsen af Nynazisme i nutidens Sverige samt en konge under WWII som omtalte Hitler som sin ven

Og hvad angår Norge så om handler Eisvolds forfatningens paragraf 2 fra 1814 at der ikke måtte bo jøder i Norge

Den evangelisk-lutterske Religion forbliver Statens offentlige Religion. De Indvaanere, der bekjende sig til den, ere forpligtede til at opdrage sine Børn i samme. Jesuitter og Munkeordener maae ikke taales. Jøder ere fremdeles udelukkede fra Adgang til Riget.

Hvad ang de 2 øvrige lande Island og Finland  i Norden ved jeg ikke nok om

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kan squ ikke la vær. :-)

Denne tråd startede med et simpelt spørgsmål om hvad GP'er mener med en bestemt formulering i sin annonce. For 8 sider siden !

Allerede 4. indlæg efter spørgsmålet løb det af sporet, og det har det gjort lige siden med en masse forvrøvlet ævl og kævl om alt muligt andet end at svare på det oprindelige indlæg.

Var det ikke på tide at stoppe her og så komme videre til andre og sjovere tråde ?

Feks at i gik ud og rent faktisk besøgte de dejlige kvinder og gav en anmeldelse.

Ellers går det som i swingermiljøet og kontaktannoncer, for meget snak dræber sexen. :-) 

- -  jeg er helt enig i dine tolkninger;):) - - og konklusioner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, 1 time siden:

hahaha så du erkender at du er racist?

Læser du og forstår hvad han og andre skriver, eller gætter du bare? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg havde troet at det var meningsfuldt, så havde jeg nu skrevet et skarpt og klargørende indlæg.

Men jeg tænder alligevel ikke på skandinaviske gentlemen, så det er lige meget...

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 16 timer siden:

Hvis nogen PGA politisk korrekthed tvinges til at have sex med en eller nogen som ikke tænder dem er det sgu da voldtægt også hvis det gælder en GP som modtager betaling

Vi har alle lov at fravælge

Har bageren, supermarkedet og frisøren også lov til at fravælge kunder udfra f.eks. etnicitet eller religion? Med andre ord er "whites only" eller "no jews" ok?

Eller er det kun når "varen" er sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 10 minutter siden:

Har bageren, supermarkedet og frisøren også lov til at fravælge kunder udfra f.eks. etnicitet eller religion? Med andre ord er "whites only" eller "no jews" ok?

Eller er det kun når "varen" er sex?

Ja det er kun når varen er sex:).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 8 minutter siden:

Har bageren, supermarkedet og frisøren også lov til at fravælge kunder udfra f.eks. etnicitet eller religion? Med andre ord er "whites only" eller "no jews" ok?

Eller er det kun når "varen" er sex?

Ja. Der er en stor forskel på at sælge vare og på at sælge noget så intimt som sex. Har intet med racisme at gøre. Men hvad som GPen har lyst til. Lige som du og jeg fra vælger GPer fra af den ene eller anden grund

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

I bliver squ ved, skal jeg virkelig prøve at mobilisere Adminsitratorerne for at få jer til at stoppe med at skrive mere vrøvl i denne tråd ? :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, 1 time siden:

Ja. Der er en stor forskel på at sælge vare og på at sælge noget så intimt som sex. Har intet med racisme at gøre. Men hvad som GPen har lyst til. Lige som du og jeg fra vælger GPer fra af den ene eller anden grund

Så er problemet bare at hvis "varen" er så intim at der er særhensyn der skal tages, så kan man vel ikke samtidig forvente at erhvervet skal kunne anses som ethvert andet erhverv, vel?

Man åbner for lidt af en ladeport for prostitutions modstandernes argumenter om at sex er en så intim ting at den ikke bør kunne sælges. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 1 minut siden:

I bliver squ ved, skal jeg virkelig prøve at mobilisere Adminsitratorerne for at få jer til at stoppe med at skrive mere vrøvl i denne tråd ? :evil:

Der er vel ingen der tvinger dig til at læse vores "vrøvl" vel? ;) 

Du kunne jo bare vælge ikke at læse mere i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 38 minutter siden:

Så er problemet bare at hvis "varen" er så intim at der er særhensyn der skal tages, så kan man vel ikke samtidig forvente at erhvervet skal kunne anses som ethvert andet erhverv, vel?

Man åbner for lidt af en ladeport for prostitutions modstandernes argumenter om at sex er en så intim ting at den ikke bør kunne sælges. 

Hvorfor ikke.? Hvorfor skulle vi ikke have ret til fagforening osv.? Der findes ingen anden branche som denne men hvorfor skulle det afholde os fra at have de samme rettigheder som alle andre.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex kræver samtykke, så hvis en kvinde af anden etnisk herkomst spørg dig om sex så er du tvunget til at give samtykke for ikke at blive udråbt som racist?

Jeg melder mig ud af tråden. De som ikke forstår, at det er en menneskeret  at sige nej, er respekt løse og ikke værd at bruge tid og energi på

Kan I alle have en god dag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 58 minutter siden:

Har bageren, supermarkedet og frisøren også lov til at fravælge kunder udfra f.eks. etnicitet eller religion? Med andre ord er "whites only" eller "no jews" ok?

Eller er det kun når "varen" er sex?

Det er i hvertfald ikke OK at folk der sælger fødevarer og andre livsfornødenheder fravælger kunder. Mad (retten til ernæring og retten til at være fri for sult) er en menneskeret. Det er sex med en der ikke vil have sex med vedkommende altså ikke. Det er derimod et overgreb. Uanset om der bliver betalt for det eller ej. Og inden det hele så bliver politisk (og det er ikke meningen), hvad så med luxury stores der i øjeblikket ikke sælger til russere? Er de racister? Skal de tvinges?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 20 timer siden:

Ser heller ikke at jeg har sagt at jeg er racist?

Men skal det forstås sådan at de som ikke mener det samme som dig er racister?

Og hvis ellers du har læst og forstået trådens overskrift" Tager imod alle Skandinaviske gentlemen" så er skandinaviske mænd ikke en race men en del gruppe af en race så det er vel ikke racistisk?

 

 

Der er ikke nogle menneske-racer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 20 timer siden:

@skitlandet-sverige- -   hvis du vil gøre dig fortjent til at være BLANDT os danskere så skal du slet ikke blande dig i danskernes politiske holdninger, - - måske du alligevel slet ikke er egnet til at bo her i Danmark og tilmed uden betaling bruge et af vores universiteter.

Du ved hvor Øresundsbroen er !!!

Jeg spenderer alle mine penge i Danmark og det er min rettighed at snakke om dansk politik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...