Hop til indhold
Basse00

"tager imod alle skandinaviske gentlemen"

Recommended Posts

Hvis de skriver alle skandinaviske gentlemen så skal man nok ikke have en anden etnisk bagrund, lidt ligesom når thai pigerne skriver “ no black men “

Men hvis du er i tvivl så skriv dog til pigen og spør, hvor svært  kan det være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Vi lever i et frit land, og GPerne har ret til at vælge deres klientel. Bemærk: Man skal ikke kun være skandinavisk, men også en Gentleman!

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basse00 skrev, for 22 minutter siden:

Når en GP skriver i sin annonce at hun "tager imod alle skandinaviske gentlemen" betyder det så at hun KUN tager i mod skandinaviske gentlemen? 

 

 

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 6 minutter siden:

 

Vi lever i et frit land, og GPerne har ret til at vælge deres klientel. Bemærk: Man skal ikke kun være skandinavisk, men også en Gentleman!

Hvad har det med sagen at gøre hvad GP'erne har ret til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basse00 skrev, for 35 minutter siden:

Når en GP skriver i sin annonce at hun "tager imod alle skandinaviske gentlemen" betyder det så at hun KUN tager i mod skandinaviske gentlemen? 

Ja det gør det.
Det skal nok forstås som skandinavisk udseende. 
Der er gode grunde til det krav og du kan sikkert godt tænke dig til hvorfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basse00 skrev, for 30 minutter siden:

Hvad har det med sagen at gøre hvad GP'erne har ret til? 

Alt alt alt, på samme måde som du har ret til at vælge din omgangskreds og dine venner, på samme måde har de ret til at bestemme hvem de vil have sex med, hvis de ikke har lyst til at gøre det med personer med anden etnisk farve end hvid, så er det deres RET med mindre at de er handlede. Og bare det at de er helt almindelige mennesker selv om de har valgt denne branche gør at de har ret til at vælge.

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Basse00 skrev, for 57 minutter siden:

Når en GP skriver i sin annonce at hun "tager imod alle skandinaviske gentlemen" betyder det så at hun KUN tager i mod skandinaviske gentlemen? 

Alene den omstændighed at du spørger siger jo alt.

Du er i tvivl og ved inderst inde godt, hvad der menes med den tekst, som du henviser til.

Dit spørgsmål er derfor tæt på overflødigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 8 minutter siden:

Alt alt alt, på samme måde som du har ret til at vælge din omgangskreds og dine venner, på samme måde har de ret til at bestemme hvem de vil have sex med, hvis de ikke har lyst til at gøre det med personer med anden etnisk farve end hvid, så er det deres RET med mindre at de er handlede. Og bare det at de er helt almindelige mennesker selv om de har valgt denne branche gør at de har ret til at vælge.

Du forstår jo ikke min pointe! Hvor anfægter jeg hvad en GP har ret til? Ingen steder! Ergo er det irrelevant at dreje emnet til at handle om hvad en GP har ret til. Forhold dig nu bare til emnet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 6 minutter siden:

Alene den omstændighed at du spørger siger jo alt.

Du er i tvivl og ved inderst inde godt, hvad der menes med den tekst, som du henviser til.

Dit spørgsmål er derfor tæt på overflødigt.

Nånå. Det var noget af en antagelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Basse00 skrev, for 1 minut siden:

Nånå. Det var noget af en antagelse :) 

Er det helt forkert?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basse00 skrev, for 8 minutter siden:

Du forstår jo ikke min pointe! Hvor anfægter jeg hvad en GP har ret til? Ingen steder! Ergo er det irrelevant at dreje emnet til at handle om hvad en GP har ret til. Forhold dig nu bare til emnet.  

Du spørger og jeg svarer, men for at stoppe den her: ja det er hvad de mener hvis de skriver det, ellers ville de nok bare skrive at alle må besøge dem eller slet ikke skrive noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, Lige nu:

Du spørger og jeg svarer, men for at stoppe den her: ja det er hvad de mener hvis de skriver det, ellers ville de nok bare skrive at alle må besøge dem eller slet ikke skrive noget.

Hvis de kun vil have at det kun skal være skandinaviske mænd der må besøge dem, så forstår jeg ikke hvorfor at de ikke bare skriver det direkte ligesom de fleste gør. Jeg har bare den opfattelse at dem der ikke skriver det direkte, vil sende et signal at de SOM UDGANGSPUNKT kun tager i mod skandinaviske mænd, men er villige til forbehold - det kan f.eks. være hvis man er mørk i huden og spørger dem pænt eller noget i den stil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er et reelt spørgsmål omkring hvorvidt man skal tage det bogstaveligt talt, så tror jeg det bedste er at skrive til pigen. Har selv været ude for et par gange at hun godt har ville se mig, selvom jeg ikke er skandinavisk. Uden at sige for meget, er det sandsynligvis en bestemt type de vil undgå, og så er det bare nemmere at skrive "kun skandinaviske mænd".

Del dette indlæg


Link til indlæg
notapolitician skrev, for 2 minutter siden:

Hvis det er et reelt spørgsmål omkring hvorvidt man skal tage det bogstaveligt talt, så tror jeg det bedste er at skrive til pigen. Har selv været ude for et par gange at hun godt har ville se mig, selvom jeg ikke er skandinavisk. Uden at sige for meget, er det sandsynligvis en bestemt type de vil undgå, og så er det bare nemmere at skrive "kun skandinaviske mænd".

Endelig en der reelt svare på mit spørgsmål. Tak! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
notapolitician skrev, for 3 timer siden:

Hvis det er et reelt spørgsmål omkring hvorvidt man skal tage det bogstaveligt talt, så tror jeg det bedste er at skrive til pigen. Har selv været ude for et par gange at hun godt har ville se mig, selvom jeg ikke er skandinavisk. Uden at sige for meget, er det sandsynligvis en bestemt type de vil undgå, og så er det bare nemmere at skrive "kun skandinaviske mænd".

helt klart. underforstået mener de nok oftest enten mellemøstlig og/eller afrikansk udseende og da jeg er ingen af delene og heller ikke fra skandinavien men er alligevel blevet modtaget efter at have skrevet og spurgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er også mit indtryk, at udtrykket i overvejende grad skal forstås som, at den pågældende pige ikke ønsker at modtage mænd af mellemøstlig/afrikansk afstamning, mere end det er et ufravigeligt krav, at manden skal være skandinavisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basse00 skrev, for 8 timer siden:

Når en GP skriver i sin annonce at hun "tager imod alle skandinaviske gentlemen" betyder det så at hun KUN tager i mod skandinaviske gentlemen? 

Altså ...   For mig er der sådan set slet ikke noget at være i tvivl om når det står på den måde, men det er jo bare min mening.

Jeg er af den overbevisning at , hvis man kan misforstå den tekst der er skrevet , så er det fordi man gerne VIL misforstå den , men det vil typisk nok være ikke skandinavisk udseende mænd, der misforstår teksten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo en måde ikke at være racistisk. Jeg har godt bidt mærke i sætningen i en annonce. Hvor "No black men" skærer racemæssigt over én kam, så er det muligt at tolke denne vending. Den kan feks handle om sindelag i stedet for hudfarve. Det, tænker jeg - uden at vide det, er den helt præcise mening med at formulere sig sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go morgen. 
Jeg er en af dem der skriver  “ Jeg tilbyder XXX til danske Lady, Glentlemen og par. “ 

Det med Glentlemen er for mig hvordan manden skriver og taler til mig i telefon samtalen. Jeg har da ikke lyst til at få en kunde ind i mit private hjem hvis han ikke bestiger takt og tone. 

Danske mænd ja for desværre er der for mange udefra ( Antal hvis lande ) der ikke har respekt for danske piger. Dertil jeg taler kun selv dansk og magter ikke kunder man ikke kan føre en forståelig samtale.   

og som nogle herover skriver ja vi piger har samme ret til at vælge af kunder fra og til. Nogle vælger unge fra, nogle ældre mænd fra.Nogle vælger overvægtig fra, andre handikappe fra, hvad sex de vil tilbyde osv.

De piger der ikke lytter til deres grænser får det dårlig.
God søndag til jer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basse00 skrev, for 9 timer siden:

Når en GP skriver i sin annonce at hun "tager imod alle skandinaviske gentlemen" betyder det så at hun KUN tager i mod skandinaviske gentlemen? 

Jeg læser den sætning som, at hun kun tager skandinaviske mænd, men spørg den pige du ønsker at besøge, hvis du er i tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...