Hop til indhold
Gæst

Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense.

Recommended Posts

Kære alle kunde. Tak for i er så sød og venlig at komme på besøge os. Vi prøver at give omgang god massage. Hos os er altid rent og pænt og vi altid tilbyder drikker vare efter en god time massage. I må gerne få bad både før og efter. Hvis i har spørgsmål og noget som i gerne vil forslag så i er velkommen. Vi bed om at parker ordentligt på fortovet og under carport, og sænker fart lille smule når i køre på Plouggårdsvej. Vi glæder os til at se jers igen.

Efterår hilsen fra os alle sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Besøgte Suisi thai massage igen for et par uger siden og blev behørigt behandlet af Nanna.

Der var ikke noget galt med hverken massage eller happy, men på det anden side, var det heller ikke noget specielt. Jeg savner helt bestemt muligheden for massage af en yngre model.

Er der nogen der ved, hvem der arbejder der nu?

Det er i øvrigt værd at notere sig, at prisen er steget til 650 kr. for den sjove massage, og det ved man altså først, når man er inde bag den lukkede dør (fremgår af skilt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været der i et stykke tid, så jeg ved ikke om der er sket noget nyt. Suisi har jo skrevet at hun snart åbner et sted i Odense, så måske kommer der også nye piger til.

Den yngste der arbejder der nu er Patty, hun er omkring de 30 år. Pattys handjob er bedre end Nannas, uden dog at komme i nærheden af hvad Ae kunne dengang hun var der. Jeg har også prøvet fuldpakken med Patty, det var ganske udmærket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Med hensyn til prisen du nævner, fremgår den ikke af hjemmesiden , rigtigt, måske fordi prisen er for massage uden det sjove som du skriver, men man kan jo spørge :).

Vi har jo alle vores opfattelse af det vi oplever om det er godt eller skidt. Man kan betale sig fra meget, men når man laver en handel ( og det er jo det som det er ) så er den oplevelse der kommer ud af det et samspil mellem to personer, på samme måde som når du handler andre steder, her er det en meget personlig vare du køber, så du er som modtager af varen medvirkende til kvaliteten.

Jeg har set mange kunder i almindelige butikker opføre sig dumt og tåbeligt over for ekspedienten og af samme grund fået en mindre god betjening, tror også det gælder inden for denne branche.

Det er jo for pengenes skyld de arbejder i dette fag, men det hjælper helt sikkert også hvis de får venlighed - respekt - og ros eller søde ord.

Jeg er super glad for deres smil og indlevelse og ægthed ..

VH

Besøgte Suisi thai massage igen for et par uger siden og blev behørigt behandlet af Nanna.

Der var ikke noget galt med hverken massage eller happy, men på det anden side, var det heller ikke noget specielt. Jeg savner helt bestemt muligheden for massage af en yngre model.

Er der nogen der ved, hvem der arbejder der nu?

Det er i øvrigt værd at notere sig, at prisen er steget til 650 kr. for den sjove massage, og det ved man altså først, når man er inde bag den lukkede dør (fremgår af skilt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

ER lidt forvirret er der ved Suisi både en der hedder Anna og en der hedder Nanna eller er det samme pige og hvor mange er de der egentlig

Hilsen ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

ER lidt forvirret er der ved Suisi både en der hedder Anna og en der hedder Nanna eller er det samme pige og hvor mange er de der egentlig

Hilsen ARA

Sidst jeg var der, var det Moni, Anna og Patty. Det er vist sjældent at Suisi giver massage efterhånden. Anna blev vist tidligere kaldt Nana hos Royal Thai, deraf navneforvirringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Det er virkelig ærgeligt at Suisi ikke specielt aktiv mere.

Hun er ellers sådan et godt selskab.

De sidste par gange har jeg desvære oven i hatten været så "heldig" at påtænke et besøg i Brylle, i hendes ferier. ØV!

/TB

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej.

 

er det rigtigt at der åbner et nyt sted i odense ? og at det er Suisi der åbner det ?

 

hvis ja. hvornår og hvor åbner det. og kommer der så også nye piger. 

 

Adam.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi for nyligt og da Suisi ikke var der, fik jeg massagen af Patty. Hun er ganske sød og ser faktisk også godt ud. Massagen var egentlig god og kom grundigt omkring det hele. Havde jo bestilt med en svensker, så da der blev vendt om på ryggen, begyndte der at komme stigende fokus på vennen.

Jeg synes at den del også var god, men en eneste anke var at jeg ikke følte det store engagement. Egentlig mest som noget der skulle overstås, uden at der blev forceret af den grund. Det kan lyde lidt mærkeligt og selvmodsigende, men skal forstås sådan at selve håndværket var rigtigt godt, med god opbygning og Patty blev ved til der var helt tomt - rigtigt dejligt. Men jeg lå undervejs og fik følelsen af, at det her var ikke lige det hun havde lyst til at lave. Forståeligt nok - jeg mener vi kommer jo som fremmede småliderlige mænd og får en ganske intim lille ydelse, men det har jeg ikke oplevet her før de gange jeg har besøgt Suisi.

Nå, det kan jo være det havde været en hård dag :-) Og som sagt Patty er super sød og kan bestemt sit håndværk.

Jeg kommer gerne igen, så det skal ikke opfattes som negativ anmeldelse. Men jeg fik sgu lidt dårlig samvittighed på dagen :-(

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu ikke mit indtryk at Patty ikke har lyst til det hun laver. Jeg synes dog engagementet har været større ved fuldpakken end ved almindelig massage med afslutning. Jeg synes også hun bliver bedre efter nogle gange når man lærer hende at kende. Om man nogensinde opnår fuld GFE med hende tør jeg ikke spå om, det afhænger vel også af kemien. Efter min smag er hun den pæneste af pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle. Vi har svare alle email men det kan godt være noget gang lidt for sent og vi har travlt. Og det kan godt være at i give forkert email som vi kunne ikke send tilbage. Skrive venlig på telefonen du vil få svar hurtigere og nemmere for os. Mvh. Sabai dee thai massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg svar 100% og det vise at du opgive en forkert email på lige kikke selv d.26 november @godmaail det står med 2 aa derfor svare aldrig kommer til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle kunder ved det godt at jeg altid svare på deres spørgsmål og tid bestilling. Noget kunder finde også selv ud af at de har give en forkert email. Noget som ikke har hørt må gerne ringe på 50334065 fra 08 til 21 hver dag. Efter denne tidspunkt kun sms. Mvh suisi

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder interessant hvis der åbnes en klinik i Odense by Suisi:)

Gør der det? Extra interessant kunne det være med lidt yngre flotte piger:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Smooth. Det har jeg planlagt at åbent i odense til januar, desvære da jeg kunne ikke får et godt sted som passer til huslej, men jeg er stadig ledige på sted alligevel. Det er også svære at fint en dygtig massør og ikke snyde kunde. Hos os Sabai dee thai massage vi vil kun gøre kunderne tilfreds og vi give kvalitet end noget anden. Vi samarbejder med pigerne som ikke kun tænke på sig selv, vi arbejder med empaty og sympati. Vi glæder os til at se jer alle. Tak for alle kunder som kommer forbi men en gang i mellem vi nødt til at afvise noget kunder som vi føler utilpas. Vi ønsker at i sød og venlig. Glædelig jul til alle fra os.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg fik i sidste uge lyst til lidt blid massage og bestilte tid til 1t med hj som afslutning.

Er kommer en del hos dem, i starten suisi, senere Moni og Patty.

Moni var i lang tid min favorit, men blev lidt træt af at hun af og til ikke helt kunne finde ud af hvad 1t var, men tit kun brugte 45 min, så det var en del tid siden jeg sidst havde været der.

Denne gang bestilte jeg hos Anna, og der fortrød jeg absolut ikke. Blev mødt med et kæmpe smil og da vi kommer ind i rummet spørger hun mig om jeg ikke har lyst til B2B med fuldpakke og da hun spurgte på en meget sød måde, lod jeg mig rive med.

Og for pokker, lige fra start startede hun med blid massage af ben, konstant med stref og pirring af udstødning og boller, så lækkert at jeg nærmest var ved at komme medens jeg lå på maven. På et tidspunkt tager hun min hånd og siger at jeg har kolde fingre, ligger dem ind på inderlåret, der går ikke længe før jeg lige må mærke på hendes skød, og allerede der er hun godt våd :-))

Hun fortsætter så med ryggen for derefter at bruge skød og bryster til at massere med, lækkert

Hvisker mig så i øret at jeg skal vende mig om, og samme scenarie begynder på forsiden, brysterne bliver livligt brugt hen over kalorius og boller, til sidst en skøn ridetur.

Da vi er færdig henter hun et glas æblejuice til mig, og spørger om jeg vil i bad. Ja tak.

Hun går med og hun smører mig ind i sæbe fra top til tå, skyller mig af og tørrer mig derefter fra top til tå, hvorefter hun selv tager en skyller.

Det var yderst veltilpas jeg kørte hjem og næste gang, ingen tvivl Anna igen:-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg fik i sidste uge lyst til lidt blid massage og bestilte tid til 1t med hj som afslutning.

Er kommer en del hos dem, i starten suisi, senere Moni og Patty.

Moni var i lang tid min favorit, men blev lidt træt af at hun af og til ikke helt kunne finde ud af hvad 1t var, men tit kun brugte 45 min, så det var en del tid siden jeg sidst havde været der.

Denne gang bestilte jeg hos Anna, og der fortrød jeg absolut ikke. Blev mødt med et kæmpe smil og da vi kommer ind i rummet spørger hun mig om jeg ikke har lyst til B2B med fuldpakke og da hun spurgte på en meget sød måde, lod jeg mig rive med.

Og for pokker, lige fra start startede hun med blid massage af ben, konstant med stref og pirring af udstødning og boller, så lækkert at jeg nærmest var ved at komme medens jeg lå på maven. På et tidspunkt tager hun min hånd og siger at jeg har kolde fingre, ligger dem ind på inderlåret, der går ikke længe før jeg lige må mærke på hendes skød, og allerede der er hun godt våd :smile:)

Hun fortsætter så med ryggen for derefter at bruge skød og bryster til at massere med, lækkert

Hvisker mig så i øret at jeg skal vende mig om, og samme scenarie begynder på forsiden, brysterne bliver livligt brugt hen over kalorius og boller, til sidst en skøn ridetur.

Da vi er færdig henter hun et glas æblejuice til mig, og spørger om jeg vil i bad. Ja tak.

Hun går med og hun smører mig ind i sæbe fra top til tå, skyller mig af og tørrer mig derefter fra top til tå, hvorefter hun selv tager en skyller.

Det var yderst veltilpas jeg kørte hjem og næste gang, ingen tvivl Anna igen:-))

 

Det er da ikke så skidt at bo på Fyn, vel da?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

og prisen.hva var den

 

Fuldpakken koster 1200 inkl. B2B, og B2B alene koster 900 .

 

Oliemassage koster 550 for en halv time og 650 for en hel.

 

Det er en god ide at vaske numsen grundigt inden et besøg  :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder rigtig fristende.. Er der nogle som kan beskrive eller linke til en beskrivelse af pigerne så jeg ikke skal læse hele denne lange tråd.. Sorry jeg er lidt doven:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Lyder rigtig fristende.. Er der nogle som kan beskrive eller linke til en beskrivelse af pigerne så jeg ikke skal læse hele denne lange tråd.. Sorry jeg er lidt doven:-)

Ja det er du sørme. Ahmmmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...