Hop til indhold
Gæst

Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense.

Recommended Posts

Satchel

Newbie

  • photo-thumb-14588.jpg?_r=1390977325
  • Medlemmer
  • bullet_black.png
  • 1 Beskeder:

Skrevet i dag, 07:16

Nu er Suisi jo altid meget åben overfor gode forslag, men nogle af de senest stillede synes jeg måske alligevel hører til i en lidt anden kategori end hos Sabai dee Thai massage; Ladyboy? Påspændingsdildo?  :D

 

Jeg oplever Sabai dee primært som en massage klinik. Og en rigtig god en af slagsen.

Ja – der tilbydes andre ydelser også, men oftest på en sådan måde, at det egentlig blot føles som en naturlig del af massagen hvilket er noget jeg personligt sætter stor pris på.

 

Ovennævnte forslag har deres fulde berettigelse, men jeg synes måske mere de hører til på klinikker, hvor det primære fokus ligger på de seksuelle ydelser og ikke så meget på massagen.

 

Jeg vælger at værdsætte Sabai dee som det det er, en massageklinik med en flok gode og dygtige massører (dem jeg er stødt på), og frem for alt et sted hvor man – selvom man ”bare” er en kunde blandt mange andre – virkelig føler sig velkommen!

 

Det står naturligvis Suisi frit for hvad hun fremtidigt vil tilbyde hos Sabai dee, men personligt håber jeg, at stedet og frem for alt den gode stemning ikke ændres alt for meget  :)

 
 
 
 
Jeg stiller min enig med ovenstående fra Satchel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også helt enig med Satchel.

 

Jeg har også kun særdeles gode oplevelser hos Sabai dee at tænke tilbage på. 

Jeg glæder mig altid til at besøge Suisi og hendes skønne piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er A forresten og er hun tidligere fra Royal Thai ??

 

eller hvordan hænger det sammen.

 

hvem kan fortælle lidt

A(e) har tidligere været ved Royal Thai og derefter hos Suisi. Hvis du læser trådene igennem kan du finde mere om hende. Hun er helt sikkert et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle. Tak for jeres Rose..... i er også meget sød og altid velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Har så lige været på besøg der, for ved snart ikke for hvilken gang :-P .

 

Ville hilse på A nu hun var kommet tilbage, hun er jo lige så dejlig varm som solen i Thailand :-P .  

 

Så det var en super time, man går ikke skuffet fra Brylle, de er super søde alle sammen.

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg var på besøg igår og hilste på Anna for første gang.

Det blev en fantastisk skøn time - ingen kan føle sig skuffet i Brylle!

 

Når vi behandler pigerne med respekt, så får vi så meget igen.

 

Det er nogle fantastisk skønne piger - pas godt på dem, drenge!

 

VH

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige hjemvendt fra Besøg hos Anna..

 

Ej men come on, sikke en skøn behandling..

 

Valgte luksuspakken, og det er altså service i top klasse..

 

Jeg bliver fast ved hende, wauw :)

 

p.s. alle de olierede detaljer holder jeg lige for mig selv

 

Handsome

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt høre at jeg snart skal tage mig sammen og bestille en gang massage hos Suisi og hendes piger :mrgreen:  Alle de roser må jo betyde at det er et besøg værd....!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet Oi som har ok store bryster, hvilket jeg foretrækker. - Har Ai også store bryster eller hvilken piger hos Suisi har det?

 

Jeg ved ikke hvem Oi er, men Ae har pænt store bryster, størrelse D vil jeg tro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun prøvet alm. massage med afslutning men har læst at hele pakke er værd og købe i brylle., Hvad dækker "alt" over; evt. flere udløsninger og megafransk?

Redigeret af hannibals team

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nr21

Hejsa :) 

Har de nogle "unge" piger i brylle? :) Gerne med den der klassiske ung pige asiatiske krop. Syntes det er så flot! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Patty er nok omkring de 30. Hun er ret slank, men om hun lige svarer til dine ønsker ved jeg ikke. Egentlig synes jeg at Anna har den mest klassiske "asiatiske" figur, men hun er 40+. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke været i Brylle i lang tid , kan nogen fortælle hvilke piger der er der pt.

Hilsen ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke været i Brylle i lang tid , kan nogen fortælle hvilke piger der er der pt.

Hilsen ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...