Hop til indhold
Gæst

Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense.

Recommended Posts

:smile: jeg tager en kop rødvin og starter fra nummer 1.. :smile:

GOD IDE :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

:-) jeg tager en kop rødvin og starter fra nummer 1..:-)

Ta to

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg igennem hele tråden... Er der nogen som kan beskrive Anna lidt mere og fortælle om valdemars oplevelse er standard hos Anna...

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis jeg husker rigtig er der hvis en eller to tråde mere om stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg igennem hele tråden... Er der nogen som kan beskrive Anna lidt mere og fortælle om valdemars oplevelse er standard hos Anna...

 

Jeg kan godt nikke genkendende til Valdemars beskrivelse. Jeg fik dog kun B2B og ikke fuldpakken,

 

Anna er en pæn, slank dame et sted i fyrrerne. Jeg kan især godt lide hendes lange sorte hår. Det er svært ikke at blive tændt når hun ligger ovenpå en med sin lille, lækre numse tæt ved ens ansigt. Jeg blev også badet bagefter præcis som Valdemar beskriver. Jeg synes Anna er den af pigerne der er mest asiatisk i sin væremåde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Har besøgt stedet mange gange og fået massage af alle pigerne ( en af gangen :-P ) min pengepung er desv ikke til andet.

Beskrivelsen af Anna passer meget godt, hun laver et super fint  fingerarbejde, mm.

 

Jeg syntes nu alle pigerne gør et rigtigt fint arbejde, jo der er selvfølgelig forskel i måden de gør det på, men det ville jo også være kedeligt hvis det var helt ens .

 

Så prøv du roligt dem alle fra en ende af, det super dejligt.

 

Skal selv derned på tirsdag :mrgreen: ,    hos enten Suisi eller Moni, jeg sagde de kunne slå plat og krone om hvem det skulle være, så det bliver en overraskelse .

 

VH

 

 

 

Så kom jeg igennem hele tråden... Er der nogen som kan beskrive Anna lidt mere og fortælle om valdemars oplevelse er standard hos Anna...

 

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Har besøgt stedet mange gange og fået massage af alle pigerne ( en af gangen :-P ) min pengepung er desv ikke til andet.

Beskrivelsen af Anna passer meget godt, hun laver et super fint  fingerarbejde, mm.

 

Jeg syntes nu alle pigerne gør et rigtigt fint arbejde, jo der er selvfølgelig forskel i måden de gør det på, men det ville jo også være kedeligt hvis det var helt ens .

 

Så prøv du roligt dem alle fra en ende af, det super dejligt.

 

Skal selv derned på tirsdag :mrgreen: ,    hos enten Suisi eller Moni, jeg sagde de kunne slå plat og krone om hvem det skulle være, så det bliver en overraskelse .

 

VH

er suisi begyndt at massere igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

 

Hun er ikke fast til at give massage, da hun har mange andre ting at lave. så man skal være heldig for at det lykkedes.

 

VH

 

 

 

er suisi begyndt at massere igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om der er ansat nogle yngre petite piger ved Suisi?

 

Man kan jo desværre ikke se hvilke piger der masserer og hygger om kunderne på hjemmesiden! (hvilket er helt forståeligt)

 

Men vil gerne betjenes af en yngre model, og som jeg lige kan læse, så ser det ikke umiddelbart ud til at der er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke nogen helt unge piger hos Suisi, men mindre kan også gøre det... De 3 søde piger der arbejder der, kan alle deres håndværk til fingerspidserne :-)

 

Patty er helt formidabel, ca. 30 år, er den ømme og blive type, der får det til at summe i hele kroppen.

 

Anna er den lidt mere modne, i teknik ligner hun Patty, dog er hendes løbende berøring af de ædlere dele lige en tand bedre.

 

Moni er den lidt ældre og meget erfarne. Hun tager lidt hårdere fat, går ikke af vejen for en prostata massage, og har en sublim teknik når de sidste dråber skal vrides ud :-)

 

Alle 3 er naturbehårede, men det kan også være en anderledes oplevelse ved en B2B, da det "kradser" lidt når de glider rundt på dig :-)

 

Har gennem mange år prøvet ALT der rører sig på fyn, der findes p.t. IKKE noget bedre sted på fyn, når alle forhold tages med i betragtning.

 

 

 

 

 

 

Er der nogen der ved om der er ansat nogle yngre petite piger ved Suisi?

 

Man kan jo desværre ikke se hvilke piger der masserer og hygger om kunderne på hjemmesiden! (hvilket er helt forståeligt)

 

Men vil gerne betjenes af en yngre model, og som jeg lige kan læse, så ser det ikke umiddelbart ud til at der er det?

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Lige mine ord, dejligt sted og rigtigt, jeg kender ikke andre steder her på fyn af samme kaliber.

 

VH

 

 

 

 

 

Der er ikke nogen helt unge piger hos Suisi, men mindre kan også gøre det... De 3 søde piger der arbejder der, kan alle deres håndværk til fingerspidserne :smile:

 

Patty er helt formidabel, ca. 30 år, er den ømme og blive type, der får det til at summe i hele kroppen.

 

Anna er den lidt mere modne, i teknik ligner hun Patty, dog er hendes løbende berøring af de ædlere dele lige en tand bedre.

 

Moni er den lidt ældre og meget erfarne. Hun tager lidt hårdere fat, går ikke af vejen for en prostata massage, og har en sublim teknik når de sidste dråber skal vrides ud :smile:

 

Alle 3 er naturbehårede, men det kan også være en anderledes oplevelse ved en B2B, da det "kradser" lidt når de glider rundt på dig :smile:

 

Har gennem mange år prøvet ALT der rører sig på fyn, der findes p.t. IKKE noget bedre sted på fyn, når alle forhold tages med i betragtning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle 3 er naturbehårede, men det kan også være en anderledes oplevelse ved en B2B, da det "kradser" lidt når de glider rundt på dig :smile:

 

 

Denne linje er har lige solgt idéen til mig, jeg er smutter der forbi næste gang jeg skal have en tur.

 

Takker mange gange for info

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne linje er har lige solgt idéen til mig, jeg er smutter der forbi næste gang jeg skal have en tur.

 

Takker mange gange for info

 

Lidt "skægstubbe" kan også godt virke pirrende, når man lige vænner sig til ideen  :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt "skægstubbe" kan også godt virke pirrende, når man lige vænner sig til ideen  :blink:

 

Håber da virkelig ikke at det er stubbe man bliver mødt af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber da virkelig ikke at det er stubbe man bliver mødt af.

 

 

Det er det heller ikke. Det er naturlige, ubarberede misser!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det heller ikke. Det er naturlige, ubarberede misser!

 

Lyder godt. Er det kun ved B2B at man får missen at se?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder godt. Er det kun ved B2B at man får missen at se?

 

Ja, de smider normalt ikke tøjet ved alm. oliemassage med afslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, det er jo lige med at vide hvad man skal book tid til B)

det er der da ingen tvivl om du skal da tage hele pakken :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, de smider normalt ikke tøjet ved alm. oliemassage med afslutning.

 

Det er bare at aftale det inden. Koster måske lidt ekstra, men de er gode til at forhandle og man får normalt ikke noget forærende - med en pakkeløsning er det nemmere at få sådanne detaljer på plads.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke en god forhandler - så har brug for medlemmernes hjælp - hvad koster sådan en times olie massage med happy ending ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke en god forhandler - så har brug for medlemmernes hjælp - hvad koster sådan en times olie massage med happy ending ?

 

650,-

B2B 900,-

Fuld pakke 1200,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

650,-

B2B 900,-

Fuld pakke 1200,-

hvad er forskellen på B2B og fuld pakke?

 

Får man lov at knalde pigerne når man bestiller fuld pakke, og ved B2B glider de kun rundt på dig i en masse oile eller hvad??? :-P

 

Og er de stramme i missen når de ikke er helt så unge?? :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...