Hop til indhold
Gæst

Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense.

Recommended Posts

Jeg har hørt det fra en ellers normal pålidelig kilde i miljøet ! ( ps. kilder er naturligvis beskyttede, og jeg lytter kun, når det er pålidelige...)

Jeg er glad for at høre, at det så ikke har noget på sig ! :P

Og vil glæde mig til I åbner igen !

Er der en dato på, endnu ?

Bedst hilsener

Jansson

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har idag onsdag forsøgt at få telefonkontakt , lagt besked, men intet hørt, så måske der fortsat er lukket.

Håber snart der igen kan åbnes for det er nogle dejlige piger i Brylle. :roll:

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej fin, luppen,.

Vi har snakket på telefonen og du ved at vi har travlt. Noget gang kan jeg ikke tage telefon og svare tilbage med det samme, fordi vi er optaget. Knus Suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg

;) Været på besøg ved Suisi. fik en god massage af ny pige Party onsdag aften., som gjorde en flot og dejligt indsats.

Hun er lidt ny i faget, og er der p.t. 3 dage om ugen. Prisen var ok. for oliemassage.

Absolut et besøg hver, hun ligner en del Suisi og har også en god humor og deljig smilende.

Jeg kommer selvfølgelig igen til dette dejlige sted.

så prøv det. :P

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

;) Været på besøg ved Suisi. fik en god massage af ny pige Party onsdag aften., som gjorde en flot og dejligt indsats.

Hun er lidt ny i faget, og er der p.t. 3 dage om ugen. Prisen var ok. for oliemassage.

Absolut et besøg hver, hun ligner en del Suisi og har også en god humor og deljig smilende.

Jeg kommer selvfølgelig igen til dette dejlige sted.

så prøv det. :P

knus

Hej Luppen.

Nogen fornemmelse for hvor gammel Party er? Og blev der serveret andre retter end oliemassage ved det Party?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nok hun hedder Patty og ikke Party.

Suisi har tidligere oplyst til mig at alle piger tilbyder det samme. Med den nye "anstændige" prisliste kan man så være i tvivl om hvad det er. Hvis du sender en mail til Suisi kan hun nok oplyse det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Den Lange.

Ved du hvor gammel Patty mon er sådan cirka? Og om hun er tatooveret eller piercet, det er temmelig meget turn off for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Patty er uden tatovering, 31 år, og med dejlig fast bagdel.

Hun tilbyder samme concept som de andre.

Vær god ved Patty! :roll:

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Luppen.

Ja jeg er en blid og forsigtig mand så jeg skal nok være sød.

Er hun meget præget af graviditeter og fødsel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Patty er 30 år

A er 40 år

Anna er 40 år

Moni er 40 år

Suisi er 30 år

Alle har ikke noget tatovering, hellere ikke percing. Moni og Anna ryger.

Alle er god til massage, sød og venlig

Vi ønsker at vores kunde er rent, sød, venlig og respekter når I kommer besøge vores klinik.

Bedst at du ringe før du komme forbi, så du ikke køre forgæves.

Med venlig hilsen

Suisi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Patty er 30 år

A er 40 år

Anna er 40 år

Moni er 40 år

Suisi er 30 år

Alle har ikke noget tatovering, hellere ikke percing. Moni og Anna ryger.

Alle er god til massage, sød og venlig

Vi ønsker at vores kunde er rent, sød, venlig og respekter når I kommer besøge vores klinik.

Bedst at du ringe før du komme forbi, så du ikke køre forgæves.

Med venlig hilsen

Suisi.

Dette er nok Danmarks mest ærlige klinik. Alt er lagt frem, du får hvad du ser. FLOT, yderst flot. Skam denne klinik ikke er i mit nærområde. Godt gået Suisi, du har et koncept der holder i laaaannng tid.

Bedste ønsker ÅE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Sjovt at de alle har rund fødselsdag i år :roll:

Ja det er ret pudsigt :lol::lol::lol:

Seriøst, det er godt de er informative, men der mangler altså billeder af pigerne på hjemmesiden http://www.suisi-massage.dk/165546554 .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er nok Danmarks mest ærlige klinik. Alt er lagt frem, du får hvad du ser. FLOT, yderst flot. Skam denne klinik ikke er i mit nærområde. Godt gået Suisi, du har et koncept der holder i laaaannng tid.

Bedste ønsker ÅE

Ja det er ret pudsigt :lol::lol::lol:

Seriøst, det er godt de er informative, men der mangler altså billeder af pigerne på hjemmesiden http://www.suisi-massage.dk/165546554 .

De er så venlige søde og rare hos suisi, og ikke mindst kønne, det er hele køreturen værd, jeg er selv flere gange kørt fra det mørke østjylland til brylle, og fået den bedste behandling der, jeg nogen sinde har fået i mit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejså,,,,,Volvodrengen

Jeg håber at du har det godt. Du er bare så søde. Hvornår kommer du over på fyn igen?

Du er altid velkommen......Desvære jeg arbejder ikke mere. Knus Suisi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er nok Danmarks mest ærlige klinik. Alt er lagt frem, du får hvad du ser. FLOT, yderst flot. Skam denne klinik ikke er i mit nærområde. Godt gået Suisi, du har et koncept der holder i laaaannng tid.

Bedste ønsker ÅE

Hej århuselsker

Tak for din søde ord, når du kommer på fyn så du er altid velkommen til at besøge os. Vi glæder os til at se dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejså,,,,,Volvodrengen

Jeg håber at du har det godt. Du er bare så søde. Hvornår kommer du over på fyn igen?

Du er altid velkommen......Desvære jeg arbejder ikke mere. Knus Suisi.

Sikke dog en meget trist meddelelse :-(. Et tab for hele danmark

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke dog en meget trist meddelelse :-(. Et tab for hele danmark

Roligt nu volvodrengen.

Ha ha....

Jeg lige laver en nye goppy af Suisi.

Jeg er stadig væk i butik.

Vi ses.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Roligt nu volvodrengen.

Ha ha....

Jeg lige laver en nye goppy af Suisi.

Jeg er stadig væk i butik.

Vi ses.

En kopi er ikke det samme som den ægte vare, :-)

Jep vi ses (engang) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er der nogen der ved hvorfor Suisi ikke arbejder mere?

Hun har vel nok at gøre med at tage mod bestillinger osv. når der nu er 4 piger der arbejder der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er der nogen der ved hvorfor Suisi ikke arbejder mere?

Suisi skrev:

.....Desvære jeg arbejder ikke mere. Knus Suisi

Jeg tror Suisi mener, at hun ikke arbejder 'i øjeblikket'. Jeg tror også, hun vil være klar igen om et par uger, så vi behøver ikke fortvivle helt. I mellemtiden er der andre gode stand-ins på plads, så god fornøjelse. Vh Gammelnok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg ked af at høre om du vil ikke arbejder mere. Jeg er så glad for din massage Suisi.

Please don't stop. :oops:

Ps. Jeg håber at du arbejder igen på et tidspunkt.

Knus

Handy

Jeg ringer til dig i morgen Suisi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...