Hop til indhold
Gæst

Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense.

Recommended Posts

Jeg har været forbi Suisi for nylig og fik en fuldpakke.
Selve massagen var fornuftig men jeg syntes også som en anden har nævnt tidligere at Patty var uengageret og fraværende.
En anden ting er at når man starter med at vente 10 min og behandlingen stopper 10 min før forventet, så har man "kun" fået 40 min behandling og ikke en time.
Men sådan er det vel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Kan kun give de varmeste anbefalinger til Patty, har været der flere gange og fået fantastisk service.

Men det er blot mine oplevelser :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan heller ikke genkende beskrivelsen af Patty, men nu er det er efterhånden et stykke tid siden jeg har besøgt hende. Jeg har altid fået den tid der blev betalt for, men heller ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Forrige gang jeg besøgte stedet var jeg hos Patty, kan kun sige det var super :wink: .

 

Med hensyn til tiden; så har jeg kun en gang skulle vente og det var sidstegang jeg besøgte stedet, det var hos Anna også en super dejlig time :wink: , men har flere gange oplevet at komme til lidt før.

Tror problemet er lidt hvis der kommer mange kunder og først en bliver forsinket ( for sent færdig ) så rykker hele timeplanen.

 

Men generelt set får jeg altid den bedste betjening, det kan da godt være der er smuttet 5 min af  de 60 min, men hellere kvalitet frem for kvantitet.

 

VH

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i sommer, og kan kun tilslutte mig rose-koret.

 

Bestilte en b2b med fuldafslutning fra start, så er der ikke det kedelige afbræk undervejs med penge.

 

Jeg husker ikke navnet, men hun var sød og naturlig og med dun på karamellen, hvilket jeg synes er helt ok på voksne piger.

 

En dejlig oplevelse, massage både før og efter var helt fin og et bad efter hele seancen var der jo også.

Når jeg kommer på de kanter igen er et besøg slet ikke udelukket.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en dejlig behandling. Patty virkede meget engageret og gav en massage som ikke var for hård. Hun strejfede den lille en del gange mens jeg lå på maven. Jeg vendte mig om på ryggen og fik massage over det hele. Det hele foregik med forsigtighed lige til grænsen. Så fik jeg en b2b. Det kam hun bare det der. Den lille mand blev snot forvirret og voksede helt vildt. Patty satte sig på mig med ryggen til og red på lille mand. Senere vendte hun sih om og jeg masserede brystvorterne. Det kunne hun rigtig godt lide. Jeg fik et lille kys og hun gav en blowjob. Så kunne den lille mand ikke længere. Så gik vi i bad sammen og hun vaskede mig af. det var dejligt. Jeg tror at hvis man bare følger hende, så får man mere end man lige regner med. Kære venner:pas godt på dem, så får vi en meget bedre behandling.

Redigeret af medlem
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på besøg ved Patty  :-P

og sikke en dejlig oplevelse, jeg blev modtaget af hende i døren, og vist ind til værelset. vi klædte os af, og der blev tændt dejlig musik.

 

Massagen var med olie, og B2B og det var rigtig dejligt.... der bliver kælet alle de rigtig steder. Patte kæler for en som en som om hun nyder det, var måske heldig i mit tilfælde da jeg er rimelig trænet og tonet, men hvem ved.

 

En super oplevelse som jeg skal prøve igen, 

 

Massagen fortsatte med en skønt vådt blowjob, og så kom er gummi på drenge og hun red mig rigtig godt....

 

Jeg have masser af energi så løftede hende op og lagde hende på ryggen og tog hende rigtig hårdt og dybt.... hun nød det.

 

Jeg kom dejligt ud over hendes mave, og vi pustede begge 2.

 

Patte og stedet får de varmeste anbefalinger fra mig, og jeg er en tilbagevendende kunde.

 

Handsome :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle. Tak fordi i kommer forbi. Patty er en sød og meget naturligt pige hun give alt til kunde selvom du bestille kun almindelig massage, Modsætte fra det andre som blive lidt skuffe fra kunde hvis de vil bestille kun almindelig massage.

Dem som kendt A.. lige nu er hun tilbage hos os og arbejdet igen.

Mange sner hilsen fra os allesammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle er sød og vi vil gør vores kunde tilfreds og vender tilbage.

Hvis i har noget forslag vil vi alle lytte til. Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes heller ikke det er en god ide med en ladyboy. Det ville være som at sætte en hane ind i en hønsegård  :???:

 

Suisi kunne evt. overveje at tilbyde græsk med påspændingsdildo til dem, der har de lyster.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også umådeligt glad for ikke at skulle forholde mig til risikoen for at møde en ombygget herre. Ville blive meget i tvivl om det er stedet for mig i fremtiden hvis det var tilfældet.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos sabai dee thai massage er KUN DAME MASSØR ikke noget ladyboy og Vil ALDRIG SKER. Ladyboy er ikke hos os og lad være med at spørge om hele tiden. Dem som ønsker ladyboy må finde et anden sted ikke hos os. Mvh.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

Hej alle. Tak fordi i kommer forbi. Patty er en sød og meget naturligt pige hun give alt til kunde selvom du bestille kun almindelig massage, Modsætte fra det andre som blive lidt skuffe fra kunde hvis de vil bestille kun almindelig massage.

Dem som kendt A.. lige nu er hun tilbage hos os og arbejdet igen.

Mange sner hilsen fra os allesammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

Dejligt at høre at A er tilbage. Er hun der alle dage eller er det kun lejlighedsvis hun kan mødes?

Mvh

Esbjergdrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på besøg ved Patty  :-P

og sikke en dejlig oplevelse, jeg blev modtaget af hende i døren, og vist ind til værelset. vi klædte os af, og der blev tændt dejlig musik.

 

Massagen var med olie, og B2B og det var rigtig dejligt.... der bliver kælet alle de rigtig steder. Patte kæler for en som en som om hun nyder det, var måske heldig i mit tilfælde da jeg er rimelig trænet og tonet, men hvem ved.

 

En super oplevelse som jeg skal prøve igen, 

 

Massagen fortsatte med en skønt vådt blowjob, og så kom er gummi på drenge og hun red mig rigtig godt....

 

Jeg have masser af energi så løftede hende op og lagde hende på ryggen og tog hende rigtig hårdt og dybt.... hun nød det.

 

Jeg kom dejligt ud over hendes mave, og vi pustede begge 2.

 

Patte og stedet får de varmeste anbefalinger fra mig, og jeg er en tilbagevendende kunde.

 

Handsome :)

Du må jo være virkelig lækker siden hun undtagelsesvis tilbød blowjob uden gummi  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige i henhold til Suisi og Den Langes kommentar, så ville jeg blot fortælle at jeg havde mine hænder meget optaget og min mund også da der blev givet BJ, så hvis jeg ikke har mærket gummiet så skal vi da lige stadfæste at det kan være jeg tager fejl.....

 

beklager hvis jeg har misledt jer

 

Handsome

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er Suisi jo altid meget åben overfor gode forslag, men nogle af de senest stillede synes jeg måske alligevel hører til i en lidt anden kategori end hos Sabai dee Thai massage; Ladyboy? Påspændingsdildo? :D

 

Jeg oplever Sabai dee primært som en massage klinik. Og en rigtig god en af slagsen.

Ja – der tilbydes andre ydelser også, men oftest på en sådan måde, at det egentlig blot føles som en naturlig del af massagen hvilket er noget jeg personligt sætter stor pris på.

 

Ovennævnte forslag har deres fulde berettigelse, men jeg synes måske mere de hører til på klinikker, hvor det primære fokus ligger på de seksuelle ydelser og ikke så meget på massagen.

 

Jeg vælger at værdsætte Sabai dee som det det er, en massageklinik med en flok gode og dygtige massører (dem jeg er stødt på), og frem for alt et sted hvor man – selvom man ”bare” er en kunde blandt mange andre – virkelig føler sig velkommen!

 

Det står naturligvis Suisi frit for hvad hun fremtidigt vil tilbyde hos Sabai dee, men personligt håber jeg, at stedet og frem for alt den gode stemning ikke ændres alt for meget :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...