Hop til indhold
Gæst

Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense.

Recommended Posts

Gæst

Suisi har været ansat i Thai Royal Massage i Odense og har nu startet sin egen massageklinik. Jeg ankom til et parcelhus og blev budt indenfor af Suisi. Fik tilbudt et bad og drikkevarer og blev budt ind i et indrettet værelse med en dejlig stor briks. Alt var rent og stemningen var helt i top. Dejlig dæmpet thaimusik og belysning og god varme da det sneede udenfor. Jeg fik tilbudt afslapningsmassage med happy ending for 600 kr. Hun var nøgen under massagen og jeg fik lov til at røre hende. Hun har små faste bryster og en dejlig sort mis og de lækreste baller. Hun tilbyder også dansk + massage for 1200 kr , men det er nyt og hun fortalte at hun endnu ikke havde prøvet det med nogen endnu. Jeg vil komme igen fordi der var stille og roligt, servicen er i top og fordi hun er enorm sød. Næste gang vil jeg prøve massagen + dansk og jeg glæder mig til at komme igen. Helt klart en anbefaling fra mig. Er der andre som har besøgt hende?

Hilsen Batman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

jeg har også besøgt hende. Hun er en pige mellem 26 - 30 år gammel.

Meget sød og jeg fik en rigtig god behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke tilladt at krænke pigers privatliv ved at vise billeder af dem, som er personhenførbar, og som pigen ikke selv bruger offentligt i forbindelse med hendes erhverv som massagepige. På den måde afslører man hvem pigen er når man ligger utilslørede billeder ind i et indlæg, billeder som kan være snuppet fra facebook eller andre steder. Der er derfor ryddet op i strengen, hvilket flere brugere også gav udtryk for at der burde gøres.

Se vores regler punkt 4.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det meste er vist med "+ happy ending" ;)

Hun ser sq ose ret lækker ud :D

Se hendes "Specail tilbyder kun søndag" 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke tilladt at krænke pigers privatliv ved at vise billeder af dem, som er personhenførbar, og som pigen ikke selv bruger offentligt i forbindelse med hendes erhverv som massagepige. På den måde afslører man hvem pigen er når man ligger utilslørede billeder ind i et indlæg, billeder som kan være snuppet fra facebook eller andre steder. Der er derfor ryddet op i strengen, hvilket flere brugere også gav udtryk for at der burde gøres.

Se vores regler punkt 4.

Hm, en lille undskyldning til Moderator. Efter flere forgæves forsøg på at få at vide hvorfra Plothole havde billledet, blev jeg en af dem der synes tråden burde renses. Efterfølgende viser det sig så at Suisi har egen hjemmeside hvor billedet stammer fra! Hele polemikken kunne altså være undgået såfremt Plothole havde linket til siden i første omgang??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt ok Århuselsker. Den måde Plothole valgte at formulere sig på da han blev spurgt hvor billedet kom fra tyede på at det var et privat billede, bl.a. fordi han nægtede at svare på hvor billedet kom fra ud fra nogle begrundelser om at han ville overtræde vores regler hvis han gjorde samt skrev han at det nærmest kunne skade hende, hvis han gjorde. Derfor var det naturligt at du og andre bad om at der blev grebet ind, og derfor greb jeg ind.

Havde han bare skrevet det kom fra den hjemmeside som hun benytter som massagepige, havde vi jo alle synes det var i orden.

Men nu har Volvodrengen jo linket til hendes hjemmeside og så kan alle se hende nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ok Århuselsker. Den måde Plothole valgte at formulere sig på da han blev spurgt hvor billedet kom fra tyede på at det var et privat billede, bl.a. fordi han nægtede at svare på hvor billedet kom fra ud fra nogle begrundelser om at han ville overtræde vores regler hvis han gjorde samt skrev han at det nærmest kunne skade hende, hvis han gjorde. Derfor var det naturligt at du og andre bad om at der blev grebet ind, og derfor greb jeg ind.

Havde han bare skrevet det kom fra den hjemmeside som hun benytter som massagepige, havde vi jo alle synes det var i orden.

Men nu har Volvodrengen jo linket til hendes hjemmeside og så kan alle se hende nu.

Tak, og det har så haft den effekt at hun har fået lige så mange hit idag, som hun havde siden sidens lancering. Eroguide er en fremragende reklameplatform. Te´løk med 1 års dag forresten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende må jeg hen til og få en god gang B2B massage :)

Bare ærgerligt jeg ikke kan om søndagen :cry:

Ibrenecairo

Suisi giver også B2B massage på almindelige dage og hvis man spørger kan man også aftale massage plus sex på hverdage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suisi giver også B2B massage på almindelige dage og hvis man spørger kan man også aftale massage plus sex på hverdage.

Er allerede aftalt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi glæder os meget til få en beretning, især omkring sex ydelsen.

Jeg har selv været hos Suisi til dejlig massage og HJ, super godt, og rigtig god stemning, jeg syntes også hun er blevet bedre til afslutningen, men hun siger hun ikke giver blowjob, men er muligvis villig til at lære det. Så det vil være godt med nogle erfaringer her :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været ved Suisi hertil formiddag, fik en gang B2B, uha det var godt :mrgreen: Blev nydt i fulde drag, absolut et sted jeg kommer igen 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været ved Suisi hertil formiddag, fik en gang B2B, uha det var godt :mrgreen: Blev nydt i fulde drag, absolut et sted jeg kommer igen 8-)

Hvordan ser hun ud?

er hun slank? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvom happy ending er fjernet fra prislsten er det stadig incl. Jeg har ringet til hende igår og intet skulle være ændret. Hun arbejder stadig på sin hjemmeside .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun malet på kroppen? Hbor er det dog dog dejligt at der endelig sker lidt på Fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er ikke tatoveret. Hun er helt naturlig skabt med en dejlig sort trekant og langt sort hår. Kroppen er velskabt og hun er bare sød og dejlig naturlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke tatoveret. Hun er helt naturlig skabt med en dejlig sort trekant og langt sort hår. Kroppen er velskabt og hun er bare sød og dejlig naturlig.

Jamen det bliver jo bare bedre og bedre. Men hvordan er det at besøge stedet - det ligner jo et almindeligt villakvarter hvor der bliver holdt øje med hvad der sker. Det rygtes jo sikkert hurtigt hvad der sker i det hus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror ikke der sker noget. Det er jo ikke ulovligt i Danmark at have en massageklinik så længe du er registreret, betaler din moms og skat. Om huset ligger på en villavej eller er et rækkehus i Odense kan jo være ligemeget. De skal jo lige have lov til at starte op først. Desuden er der mange som kun ønsker almindelig massage, går jeg ud fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg tror ikke der sker noget. Det er jo ikke ulovligt i Danmark at have en massageklinik så længe du er registreret, betaler din moms og skat. Om huset ligger på en villavej eller er et rækkehus i Odense kan jo være ligemeget. De skal jo lige have lov til at starte op først. Desuden er der mange som kun ønsker almindelig massage, går jeg ud fra.

Jeg gætter på, at Suisi har fået hjælp/vejledning til sin nye private "praksis" og hjemmeside. Det er bare synd, at hun ikke har fået nogen god vejledning, da omtalen af de ekstra ydelser fremgår liiiidt for tydeligt - ja, altså med mindre at hun i lokalsamfundet gerne vil omtales som hende med bordellet i Brylle og kun have mandlige kunder, der sikkert sjældent nøjes med massage.

Som kunde kan man godt tænke: "Hvor er det dog dejligt, at der bliver skiltet med ydelserne" - men der er flere gode grunde til, at langt de fleste klinikker netop undlader dette - også grunde, som jeg ikke har nævnt her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige tjekket hjemme siden, nu kan man også besøge Moni. Også ok at der er skruet lidt ned for blusset på hjemme siden, nu er det da en lille smule mere diskret hvad der foregår bag de nedrullede gardiner.

Mit råd til Suisi er da også at gøre opmærksom på at der ikke tilbydes seksuelle ydelser, for så har man da et reelt ærinde når man besøger hende.

Jeg har selv været på besøg hos Suisi, jeg må indrømme at det er en meget bedre behandling end man får hos Royal Thai Massage i Odense, og samtidig til meget mere reelle priser, stedet er også meget hyggeligere end i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...