Hop til indhold
Gæst

Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense.

Recommended Posts

Gæst

Hej Alle. Suisi er stadig arbejder. Jeg har vvært sidste par gang og får massage af hende og det var dejlig og god massage samt god selskab.

Batman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej Alle. Suisi er stadig arbejder. Jeg har vvært sidste par gang og får massage af hende og det var dejlig og god massage samt god selskab.

Batman

;); ;) ;) Sødt. :) :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Der er pt. Patty og en ny pige som jeg ikke har hilst på endnu, men det gør jeg på tirsdag, der skal jeg nemlig derover og forkæles :-P .

 

Suisi er på  ferie, og kommer så vidt jeg har hørt, hjem  midt i denne måned.

 

VH

 

 

Overvejer et besøg i Brylle i næste uge. Men hvad er der tilbage af piger?

 

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kender til forskellene mellem Sabai Dee i Brylle og det nye 123 Thaimassage. Jeg kan se at Suisi nævner hun var uenig med Moni og de to andre piger der er flyttet med. Men er uenigheden om priser, serviceniveau .... eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er ikke uenig. Alle behandling er lige nøjagtig det sammen. De er bare åbent selv og flytte og selvfølgelig de må gerne.

Alle kunde må bestemt og har frihed til at vælge hvor i ønsker til at køre til. Vi har ikke noget i mod. Hos sabai dee i er velkommen og vi gøre det bedst vi kan.

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer over Fyn om et par uger. Vil gerne forbi Brylle og have "fuld pakke".

Hvordan bestilles dette. Er der et menukort med "Fuld Pakke" på?

Hvad koster fuld pakke?

Skal jeg ringe og bestille tid?

C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer over Fyn om et par uger. Vil gerne forbi Brylle og have "fuld pakke".

Hvordan bestilles dette. Er der et menukort med "Fuld Pakke" på?

Hvad koster fuld pakke?

Skal jeg ringe og bestille tid?

C

man tager telefonen og ringer til suisi, og siger at man gerne vil have luxus pakken og så aftaler man en tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

man tager telefonen og ringer til suisi, og siger at man gerne vil have luxus pakken og så aftaler man en tid.

Kære Knallert.

Tak for hurtigt og præcist svar.

Suisi, vi ses. Jeg glæder mig. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Knallert.

Tak for hurtigt og præcist svar.

Suisi, vi ses. Jeg glæder mig. ;)

 

Hvad koster "luksus pakken"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad koster "luksus pakken"?

jeg mener den koster 1200 men er ikke hel sikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Suisi

 

Velkommen hjem!

Kommer der flere nye piger, ud over dig selv, Patty og Risa?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Risa er en nye pige og det kommer flere piger i juni og juli måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

lyder spændende .... men tror nu jeg følger efter Anna :-P 
Anna (også a og moni) var dem der gjorde Brylle til et godt sted .... er blevet afhængig af deres gode behandling  :eek:

 

men måske kigger jeg forbi .. en dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Gutten. Det er mig som gjorde mit sted til at være et godt sted. Jeg fortæller og lære alle hvordan man behandler kunde både dit og dat der alle kommer fra et sted som royal thai. Jeg kendte dem alt også ved jeg hvad har jeg lære dem. Når du sige at Dem som du nævner har gjorde brylle til et godt sted vil jeg sige ikke rigtig. Uden dem brylle stadig være et godt sted og i brylle det er mig som begynder fra start ind til nu. Patty som jeg også taknemmelig før da hun er altid gør noget før brylle og altid tænke det mest på kunde ikke kun penge skyld.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle er velkommen og alle sted er god massør det synes jeg nok.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

lyder spændende .... men tror nu jeg følger efter Anna :-P 

Anna (også a og moni) var dem der gjorde Brylle til et godt sted .... er blevet afhængig af deres gode behandling  :eek:

 

men måske kigger jeg forbi .. en dag

 

Hej Gutten

Det er muligt du er blevet afhængig af Anna's betjeningsform, og det er der jo intet galt i. Men din udtryksform nedgør Brylle og dem der forsat behandler der, på en måde jeg ikke synes er i orden! :evil:

 

Du vil altid komme til et varmt, ordenligt og rent sted, med linned og håndklæder der er nyvaskede, og med en privat og god indretning, når du kommer til Brylle.

 

Suisi's grundform med et godt massagested, med mulighed for "udvidet massage" og efterfølgende bad, gør Brylle til et ordentligt og sobert sted hvor jeg føler mig meget velkommen, og ikke får følelsen af "bordel", som måske mere er det du søger. 

 

Så Susi, jeg forstår den harme du føler over den form for udtalelse, og jeg glæder mig meget til at besøge Patty snart igen. :D  

 

Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gutten

Jeg synes du skulle skamme dig over dine udtalelser ang. Suisis sted i Brylle.

Hvad du mener er din egen sag men hold det for dig selv, jeg er kommet i Brylle i ca. et år og er i den tid altid blevet behandlet  godt uanset hvilken pige jeg har haft, og det tror jeg er fordi Suisi har nogle regler der bliver fulgt.

Og derfor tror jeg også på at der med de nye piger +Patty og Suisi stadig vil være det bedste sted med thaimassage på fyn.

Med venlig hilsen ARA

Hej Gutten

Det er muligt du er blevet afhængig af Anna's betjeningsform, og det er der jo intet galt i. Men din udtryksform nedgør Brylle og dem der forsat behandler der, på en måde jeg ikke synes er i orden! :evil:

 

Du vil altid komme til et varmt, ordenligt og rent sted, med linned og håndklæder der er nyvaskede, og med en privat og god indretning, når du kommer til Brylle.

 

Suisi's grundform med et godt massagested, med mulighed for "udvidet massage" og efterfølgende bad, gør Brylle til et ordentligt og sobert sted hvor jeg føler mig meget velkommen, og ikke får følelsen af "bordel", som måske mere er det du søger. 

 

Så Susi, jeg forstår den harme du føler over den form for udtalelse, og jeg glæder mig meget til at besøge Patty snart igen. :D  

 

Mvh.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Ja man har jo da altid lov til at have sin mening og også sige den, men GUTTEN, din Venning var nok ikke så pæn........

 

Jeg er helt klart også glad for annas og A massage :) .     og syntes helt sikkert det er en skam de er flyttet, men det er jo deres egen sag.       Jeg var inde og kikke forleden og ville egentligt havde haft en gang massage, men jeg forlod stedet igen, men det er jo min sag og min vurdering.   Andre kan jo heldigvis gøre som de vil. 

 

Med hensyn, til Patty ;)  og Suisi ;) + den nye pige som jeg regner med jeg skal hilse på i morgen :) .      Så har jeg kun fået super god betjening med smil og kram og andet dejligt ,   samt at man ved altid hvad man kommer ind til, det er et super sted.

 

VH

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kommet i Brylle det sidste halvandet år og altid fået en behandling som er ud over det man kan forvente. Jeg har været glad for både Anna og Moni og er ked af at de er flyttet til Odense. Jeg ønsker dem al mulig held og lykke med deres nye sted :-P  Jeg er sikker på, at de nye piger der kommer til vil betjene kunderne i den ånd som Suisi gerne vil have på sit sted. Der er rent og god mulighed for bad og selv om jeg ikke er en ung mand, har jeg altid følt at det var mig det handlede om. Inden jeg flytter mine besøg til Odense vil jeg da helt klart give de nye piger en chance. Det synes jeg Suisi og stedet fortjener. Ingen af de andre steder jeg har besøgt har givet mig den oplevelse jeg, hver gang, har fået i Brylle.

Inden mit første besøg, vidste jeg jo heller ikke hvad der ventede mig, men blev positivt overrasket, så det bliver spændende at prøve. :eek: Jeg synes ikke man kan ikke kassere et godt sted, uden at man har prøvet at se om det er skidt.

Jeg kommer igen, næste gang jeg er på de kanter. :cool:

 

Mange knus til Suisi og jer dejlige piger - hvem i så end er :-P

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

halloooo, man skal godt passe på hvad man skriver ... i er hurtige på tasterne og analyserer hvert ord
Jeg skrev at jeg godt kunne lidt Anna og pigerne ...
Brylle er da et kanon sted, og det er pigerne der gør det. Anna, Patty eller hvem der arbejder efter Sussi´s stil.

5 stjerner til Brylle, og 5 stjerner til de piger der arbejdede for Brylle.

Intet dårligt om Brylle, ej heller pigerne der er flyttet til 123

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg synes personligt, at det er super fedt med fornyelse i Brylle, Nu vil jeg da til at komme der igen. Og det er ikke fordi, at jeg har noget dårligt at sige om Moni eller Anna, men de faldt bare uden for min smag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...