Hop til indhold
Gæst

Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense.

Recommended Posts

Hej jambajamba. Jeg har fortalt dig en gang før at hos os har overhovedet ikke noget at gør med ladyboy.

Vi har ikke noget ladyboy her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg er til piger med bryster, hvem af dem skal man så bestille tid ved?

Jeg overvejer kraftigt en omgang body to body.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg er til piger med bryster, hvem af dem skal man så bestille tid ved?

Jeg overvejer kraftigt en omgang body to body.

nu har alle pigerne hos suisi bryster, men moni har nogle lækkere store bryster , go tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville gerne vide lidt mere om hvem der har prøvet hvilke piger, og hvordan de ser ud :-)

Jeg overvejer selv at tage et smut forbi og prøve en gang oliemassage for første gang.

Jeg ville gerne ha en pige som er frisk på at massere anus lidt, og en som jeg gerne må mærke mellem benene i fx. et 69'er lignende stilling mens hun massere min pik.

Jeg kender intet til pigerne, ud over forskellige udtalelser i diverse forums på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den nævnte stilling indgår ikke i menuen ved oliemassage, der er du nødt til at bestille body to body. Massage af anus får du dog med ved oliemassage.

Personligt synes jeg Moni og Ae er de frækkeste af pigerne. De er begge to modne piger med former.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg var på besøg ved Suisi i fredags. Party gav massage m.v. det var skønt.

Party kan til forveksling nemt gå for at være Suisi storesøster!!, utrolig hvor de ligner hinanden. :o :..!

Jeg fik oplyst prisstigninger, det er lidt ærgeligt.

Det betyder desværre ikke så mange besøg. :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg var på besøg ved Suisi i fredags. Party gav massage m.v. det var skønt.

Party kan til forveksling nemt gå for at være Suisi storesøster!!, utrolig hvor de ligner hinanden. :o :..!

Jeg fik oplyst prisstigninger, det er lidt ærgeligt.

Det betyder desværre ikke så mange besøg. :cry:

Jeg ville nu have gættet på lillesøster :?

Kan du fortælle hvad de nye priser er, og om de allerede er trådt i kraft?

Mon prisstigningen er begrundet i stigende oliepriser ? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Den lang og alle.

vores priser er det samme ikke noget stigninger. Grunden til Luppen siger at priser stigning, det må jeg sige at Hvis det er for meget for pige når de give massage feks. Du vil gerne have at pige gøre alt for dig. Tænker lidt du vil gerne have alt men gidder ikke betale er det rimeligt for os? Derfor tog patty 100 kr. Ekstra.

Men... Alle priser hos os er det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle kunde.

Vi er nu på vejen til at åben Sabai dee thai massage nummer 2. Odense.

vi ses snart.

mvh. Suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Den lang og alle.

vores priser er det samme ikke noget stigninger. Grunden til Luppen siger at priser stigning, det må jeg sige at Hvis det er for meget for pige når de give massage feks. Du vil gerne have at pige gøre alt for dig. Tænker lidt du vil gerne have alt men gidder ikke betale er det rimeligt for os? Derfor tog patty 100 kr. Ekstra.

Men... Alle priser hos os er det samme.

De gange jeg har været i brylle har prisen altid været aftalt på forhånd, syntes det er meget bedre, og så kan man også slappe af og nyde den dejlige massage..

Hvis man ikke har penge nok eller ønsker mere end de tilbyder ja så har man vel intet at gøre på adressen, ja undskyld mit sure opstød men synes bare de skal have den RESPEKT som de indbyder til, man skal jo behandle andre som man selv vil behandles.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle kunde.

Vi er nu på vejen til at åben Sabai dee thai massage nummer 2. Odense.

vi ses snart.

mvh. Suisi

Det glæder jeg mig til :D

Mon der så også kommer flere søde piger til :?:

Fint at du lige fik sat tingene på plads Suisi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Volvodreng. Du er altid sød og venlig kunde hos os. Vi er altid glæder os til fin besøge. Du bor langt fra men din tanker altid positiv. Når du besøge os næste gang får du nok en flotte rabat. Hos os er altid tænker på kunder og altid give en god behandling både for mand og kvinde. Vi har mange på besøge og vi finde ud af altid hvordan kan vi gøre kunde tilfreds. Vi ses snart.

Knus fra os alle sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det glæder jeg mig til :D

Mon der så også kommer flere søde piger til :?:

Fint at du lige fik sat tingene på plads Suisi.

hej Den lang. Ja ..vi har mange piger som gerne vil arbejder sammen med os. Derfor vi nødt til at åbent en til. I odense er et godt sted, og vi tænker på det vil være nemmere for noget kunde som ikke har bil derfor. I brylle er også godt men jeg synes at de er så trist for dem som tage bus for at besøge os og de skal skynde sig ud af døren igen. Vi vil ikke have at vores kunde er så stress i stedet før vil vi gerne se de slappe af efter en god massage. Mvh. Suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Suisi

Jeg hjælper da gerne med at finde de bedste piger til dit nye sted :P

Selv om man har bil kan det også være et problem at man skal bruge tid til transport udover tiden til massagen. Men det største problem er nok at få råd til at komme så tit man har (får) lyst :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I brylle er også godt men jeg synes at de er så trist for dem som tage bus for at besøge os og de skal skynde sig ud af døren igen. Vi vil ikke have at vores kunde er så stress i stedet før vil vi gerne se de slappe af efter en god massage. Mvh. Suisi

Hej Suisi,

Hvis du har lidt plads til det kunne du jo lave et hyggehjørne, hvor dine kunder kunne sidde og hyggesnakke, få en kop kaffe og evt. lidt Thailandsk mad, medens de venter på massage eller bus.

Jeg ved godt nogle kunder sådanne steder ikke bryder sig om at møde andre kunder, men egentlig burde det jo ikke være værre end at sidde i venteværelset hos tandlægen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernsvinet. Tak for en god råd. Hos os har vi altid tilbyder drikker vare men når vi har så mange som gerne vil komme så har vi ikke så meget tid til at sidde og hygge med kaffe sammen med kunde.

vi har også noget søde og rar kunde som ikke bare kommer for at få massage men de kommer med blomsterne, vin,slikke og m.m. til os og sige hej. nogle kunde kommer også besøge os og drikke lidt øl og sodavand sammen efter de har spurgt om at vi er travlt eller ej også komme de forbi. Det drejer sig ikke om penge eller sex. Hos os vi behandler hinanden med respekt og som venner. Derfor er der noget gang vi blive skuffe over kunde som tænker kun på sig selv. Vi siger tak til alle kunder som har været her med respekt, sød og venlig og vi vil også gerne sige tak til politi til at komme for at kontrollere os en gang i mellem og vi blive godkendt. Tak for told og skat for at give vejledning omkring det ting som det skal fungere. Vi glæder os til at give en god behandling.

Mvh. Suisi, moni,anna og patty.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Suisi,

Dejligt med jeres måde at være på....kommer nok snart forbi med en blomst igen..

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude er der nogen derved hvor A som har været ved SUSIE

arbejder nu har forgæves forsøgt at finde hende.

Hilsen ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude er der nogen derved hvor A som har været ved SUSIE

arbejder nu har forgæves forsøgt at finde hende.

Hilsen ARA

Som du kan se i den anden tråd om Suisi er Ae nu hos Royal Thaimassage igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til den Lange , men jeg tror nu ikke hun er der

vil gerne vide om nogen har mødt hende der,og i så fald

hvad tid på dagen

Hilsen ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ae er stoppet ved Suisi. :o

Hun udfører vist ikke mere den form for massagebehandling.

Hun er ikke ved Royal på Sdr. Boulevard.

så indstil undersøgelsen, den fører ikke til noget resultat.

Håber i alle vil respektere denne melding.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa tæt på.

Det så helt ok.

Ikke fordi Ae skylder nogen forklaring til os, men meget havde da været lettere hvis hun så selv havde skrevet hun stoppede , så havde det jo bare været det.

Men du kan hilse hende og sig tag for de gode timer jeg har haft med hende.

VH

Ae er stoppet ved Suisi. :o

Hun udfører vist ikke mere den form for massagebehandling.

Hun er ikke ved Royal på Sdr. Boulevard.

så indstil undersøgelsen, den fører ikke til noget resultat.

Håber i alle vil respektere denne melding.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tæt På

Tak for dit svar , er hun helt stoppet eller kun med den form

for massage.Vil fuldt ud respektere det,men synes bare det

er mærkeligt at hun pludseligt forsvinder ,men alt godt til hende

og alle andre søde massagepiger.

HILSEN ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude.

Nu da Ae. er stoppet hvem er så den frækkeste thaipige.

HILSEN ARA.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...