Hop til indhold
Gæst

Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense.

Recommended Posts

Hej alle :)

Hvordan med Suisi.

Der er kommet mange bekymrende meninger frem.

Jeg har talt med Suisi idag.

Men glæd jer, Suisi kommer tilbage igen.

Hun skal lige havde en lille pause. Der er også en del telefonpasning, booking af tider til pigerne.

Men "gamle Suisi kunder" , hun kommer tilbage , blot have lidt tålmodighed. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Nogen der kan fortælle om prisniveauet. Kan læse prislisten - body to body - er pigen nøgen, og hører der nogen form for sex med?

Og hvad er prisen hvis man starter med 1 times oliemassage og så lader sig forføre til HJ eller den totale løsning?

Håber nogen kan hjælpe - lysten er ved at komme over mig men jeg er ikke rigtig sikker på om det er bedst at starte med massage eller man skal gå efter hele turen fra starten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved body to body er pigen nøgen og der er kun HJ med i prisen. "Fuldpakken" koster 1200 kr.

Oliemassage med HJ koster 600 kr.

Normalt betaler man forud, men jeg vil ikke udelukke at det er muligt at skifte mening undervejs.

A giver en god og grundig massage og et rigtig godt HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved body to body er pigen nøgen og der er kun HJ med i prisen. "Fuldpakken" koster 1200 kr.

Oliemassage med HJ koster 600 kr.

Normalt betaler man forud, men jeg vil ikke udelukke at det er muligt at skifte mening undervejs.

A giver en god og grundig massage og et rigtig godt HJ.

Tak Lange

Jeg havde indtryk at pigen prøvede at pirre undervejs for at sælge extra. Så kan man vælge mellem hånd eller hele pakken for 300 eller 900?

Og bliver body to body hos Suisi udført med nøgen krop mod nøgen krop? Har en gang fået BtoB i Vejle hvor der overhovedet ikke var kropskontakt før hun red mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun prøvet body to body, og der var der masser af kropskontakt og absolut ingen beklædning.

Der er lidt forskel mellem pigerne, men med Anna var der masser af kropskontakt.

Anna er meget slank, mens A er mere fyldig. De andre har jeg ikke prøvet endnu :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det nogen gange lidt svært at kommunikere med thaipigerne - især, hvis de kun har været her kort tid, eller bare ikke har gidet lære dansk - eller i det mindste et rimeligt engelsk - men jeg har tænkt mig næste gang jeg vil besøge en smuk thaipige at få lavet en aftale om:

1. pigen skal være nøgen fra start

2. hun skal hele tiden veksle mellem at pirre og massere mig med B2B og/eller HJ med olie

3. afslutning ad libitum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ærgerligt at suisi give nu kun almindelig massage. Jeg ved det ikke hvad der sker med suisi, hvem som kan fortælle mig det, hvorfor.

Jeg har haft en god behandling hos suisi mange gange og hver gang var så dejligt og hyggeligt. Desværre at jeg kan ikke får fat i hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det nogen gange lidt svært at kommunikere med thaipigerne - især, hvis de kun har været her kort tid, eller bare ikke har gidet lære dansk - eller i det mindste et rimeligt engelsk - men jeg har tænkt mig næste gang jeg vil besøge en smuk thaipige at få lavet en aftale om:

1. pigen skal være nøgen fra start

2. hun skal hele tiden veksle mellem at pirre og massere mig med B2B og/eller HJ med olie

3. afslutning ad libitum.

Hej, det vil være meget bedre hvis du skriver nr.4.

4. Betaling ad libitum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, det vil være meget bedre hvis du skriver nr.4.

4. Betaling ad libitum.

Deal?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er der nogle der ved hvordan man kommer i kontakt med Suisi, har prøvet via hjemmesiden mailsystem, men der sker intet....

Er det bedre at ringe hende eller skrive en SMS???

Den frække fynbo

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg bruger hendes mail adresse, den svare hun på men der kan godt gå et stykke tid inden man får svar men det kommer :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår har du sidst haft kontakt med hende, og kunne du få fuldpakken?

For jeg har hørt så meget godt om hende, og jeg vil meget gerne prøve hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg skrev med suisi den 26 . suisi holder desvære en pause men der er andre dejlige piger i huset og det er muligt at få luksuspakken der indeholder det meste, så kridt du bare skoene og kom afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var åben sidste lørdag d. 13, der havde jeg en dejlig time sammen med Moni, og ved mit første besøg der ugen før, havde jeg den fornøjelse at det var med Suisi. Hun fortalte at hun bruger meget tid på at ordne "kontor job" så hvis hun har tid så massere hun. jeg håber at jeg snart kan få en tid sammen med Suisi igen. Jeg ringede derud, så prøv det, men husk at vise tlf.nr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle min sød kunde.

jeg prøver at svare både på email og sms så hurtig så muligt. I det øjeblik har vi lidt problemer med internet forbindelse, derfor har jeg ikke svare på email og det kommer lidt senere. Hos os er nu A, moni, Anna og Patty som på arbejde, det kan sker at noget dag alle samme er her eller noget dag er kun to eller 3 piger. Jeg har lidt pause pga. sygdom som hedder "BROKKEN HEARTH" og jeg nu passer på kontoret og masser stadig væk desværre at jeg er altid optaget og når i vil gerne bestille mig så i nødt til at bestille i forvejen. Vi er glad og vil gør vores bedst for vores kunde og tak fordi I er søde, respektere og vender tilbage til vores klinik.

Ps. Hvis i give telefon nummer til en af vores pige eller en af vores pige ringe eller sms til dig både som private og bed om at komme på besøge og det forstyrre dig, vil jeg ikke tage ansvar på det. Vi holde diskretion for alle vores kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej suisi kommer der snart billeder af pigerne på din hjemmeside mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knallert, desværre... Vi lægger ikke billeder af vores piger/massører ud på vores hjemmeside. Alle er søde og god som dagen den er langt. Knus Suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej denfrækkefynbo. Vi er ikke aftale noget, jeg har skrivet til dig at jeg er faktisk ikke arbejder mere. Du får patty, A, Anna og Moni. Jeg ikke forstår. Mvh suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nr21

Nu da Suisi desværre holder pause. Hvem kan i så anbefale? :) Jeg kan godt lide den klassiske thailandske ung-pige krop (spinkel) til en body to body med et blødt HJ efterfølgende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle, Patty er en sød pige som jeg godt kan anbefale. Anna, A og Moni er også gode og tilbyder de samme ydelser. Hos os er der altid rent, vi er venlige og respektere vores kunder. Vi ønsker at gøre det bedste for alle vores gæster. Jeg vil vende tilbage som massør igen men lige nu er jeg i klinikken og hjælper med mange af de praktiske ting som skal ordnes. Er der nogle som har spørgsmål, vil foreslå ændringer, eller ris og ros så vil svare vedkommende tilbage. Hvis og såfremt i vil have en aftale med en bestemt pige, så er det nødvendigt at i aftaler besøg via hjemmeside eller klinikkens telefon. Aldrig kontakt pigen direkte og hvis i er ude for dette så kontakt mig venligst, fordi det er vigtigt for mig at kunderne har fuldstændig diskretion. Skulle i alligevel træffe en privat aftale mellem pige og kunde er det uden ansvar for Sabai Dee Masage og konsekvensen er at pigen ikke længere kan arbejde i klinikken. Alle piger arbejder som selvstændige, men repræsentere vores klinik udaftil og det er vigtigt at alle arbejder ud fra den samme holdning, kvalitet og pris.

Mvh. Suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...