Hop til indhold

Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense.

Featured Replies

• Svar 278
  • Visninger 126.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hos sabai dee thai massage er KUN DAME MASSØR ikke noget ladyboy og Vil ALDRIG SKER. Ladyboy er ikke hos os og lad være med at spørge om hele tiden. Dem som ønsker ladyboy må finde et anden sted ikk

• Hej Frækflotfynbo39 som har besøgt mig idag. Tak for din anmeldelse som jeg gerne vil kommentere da jeg ikke er enig i din vurdering. Du har bestilt og betalt for en time. Jeg giver dig massage i 35 m

• Alle kunder ved det godt at jeg altid svare på deres spørgsmål og tid bestilling. Noget kunder finde også selv ud af at de har give en forkert email. Noget som ikke har hørt må gerne ringe på 50334065

Skrevet

Hejsa.

Kan jeg ved middagstid i morgen :-P  :-P .

VH

Er der nogen der kan fortælle lidt om den nye pige Risa?

Skrevet

Hejsa.

Har været i Brylle og fået massage af deres nye pige, Lisa . 

Hun er en rigtig sød og smilende pige, omkring de 1.55 - 1.60m  sidst i tyvene ? ( altid svært ). 

Slank af bygning og er man til de lidt større fortrin så er det nok her man skal kikke  ;) .

Normalt tager jeg altid fuld pakke, men af naturlige årsager, kunne jeg kun få massage og b. to b. med tilbehør :) .

Fuld pakke må jeg jo så havde til gode til næste gang, da det jo er der hvor man rigtigt kan mærke om pigen kan tændes og nyder det vi har gang i :P .

Jeg skriver ikke noget forkert, ved at sige at Lisa er ny i faget og måske lidt usikker ,   SÅ VÆR GOD VED HENDE , giv hende måske et par tips til hvad i syntes er dejligt ,   hun vil helt klart gerne gøre sit bedst for at vi har det super.

Jeg vil helt klart glæde mig til at få fuld pakke, hvor der bliver et større samspil til fælles glæde :D .

VH

Skrevet

Dette er vist ikke længere at betegne som en anmeldelse, så den lukkes.

I er velkomne til at starte en ny tråd om jeres OPLEVELSER på stedet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.