Hop til indhold
Gæst

Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense.

Recommended Posts

Efter at have læst med herinde, hvor den generelle stemning lod til at være positiv, besluttede jeg mig for at kombinere et besøg hos Suisi på min vej henover det fynske.

Jeg skrev en e-mail, som hun venligt svarede på i løbet af et par timer, og bekræftede at et bad var muligt - både før og efter.

Jeg besøgte Suisi med tankerne dansende omkring B2B - Min første ever - så skal ikke kunne sige om Suisi's skiller sig ud - men hun formåede fint at få mig til at slippe stressen ud af kroppen, og var generelt "til stede", nem at tale med, og jeg følte mig velkommen - Hun afsluttede på fornem vis med en fin svensk håndmad, som blev nydt i et roligt tempo.

Mæt og tilfreds forlod jeg Brylle.

Hun er yderst charmerende, naturlig og kvik - og har været lidt vægelsindet mht at reklamere for meget for hende, for hun er vanedannende - omvendt er det jo broderånden der holder gang i stedet her, og når man støder på et af de gode steder, er vi jo også interesseret i at holde forretningen kørende, så vi selv kan vende tilbage.

Et lille (ydmygt) ønske kunne være at hun modtog lidt tips og trick fra Moni (som angiveligt er Prosta-Zen-master), for så måske at kunne få masseret udstødningen lidt i samme ombæring næste gang jeg dukker op 8-)

Den taknemmelige Tykke Buddha :ugeek:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet med Suisi via mail, og hun har meget sødt besvaret alle mine spørgsmål. Jeg overvejer kraftigt at bestille hele luksuspakken med dansk afslutning, men ville gerne lige høre om nogen herinde havde prøvet at have sex med Suisi, og hvordan var hun??

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet med Suisi via mail, og hun har meget sødt besvaret alle mine spørgsmål. Jeg overvejer kraftigt at bestille hele luksuspakken med dansk afslutning, men ville gerne lige høre om nogen herinde havde prøvet at have sex med Suisi, og hvordan var hun??

:D

Jeg har været hos suisi 2 gange, første gang noget genert fra min side, udemærket massage og rigtig lækkert handjob,

2. Besøg blev det til body to body og dansk afslutning. Det kan jeg klart anbefale,, jeg sidder bare og tæller mønterne til næste gang jeg kommer forbi, jeg har besøgt over 10 forskellige klinikker gennem de sidste 2år. Fra nu af besøger jeg kun suisi, hun er så naturlig thailansk, smalltalk, nussen, kælen, og en lille smule forsigtig og genert.

Lidt ligesom første gang man er sammen med en for første gang, grænsende til gfe. :)

Men pas på man bliver afhængig/forelsket i den dejlige suisi.

Du snyder dig selv ved ikke at besøge hende, ville helst have hende for mig selv, men det sker jo ikke i dette liv.

Så bare kom afsted.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos suisi 2 gange, første gang noget genert fra min side, udemærket massage og rigtig lækkert handjob,

2. Besøg blev det til body to body og dansk afslutning. Det kan jeg klart anbefale,, jeg sidder bare og tæller mønterne til næste gang jeg kommer forbi, jeg har besøgt over 10 forskellige klinikker gennem de sidste 2år. Fra nu af besøger jeg kun suisi, hun er så naturlig thailansk, smalltalk, nussen, kælen, og en lille smule forsigtig og genert.

Lidt ligesom første gang man er sammen med en for første gang, grænsende til gfe. :)

Men pas på man bliver afhængig/forelsket i den dejlige suisi.

Du snyder dig selv ved ikke at besøge hende, ville helst have hende for mig selv, men det sker jo ikke i dette liv.

Så bare kom afsted.

Super, og tak for meldingen... hvad med blowjob? jeg skrev til hende, men det svarede hun ikke på nemlig! Jeg er også igang med at lægge mønter til side, så jeg kan tage ud og besøge hende mens konen er på job :P

ELSKER frække thaipiger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super, og tak for meldingen... hvad med blowjob? jeg skrev til hende, men det svarede hun ikke på nemlig! Jeg er også igang med at lægge mønter til side, så jeg kan tage ud og besøge hende mens konen er på job :P

ELSKER frække thaipiger ;)

Hun giver ikke blow, har aldrig prøvet det før

H

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi forleden dag.

Huset ligger i et villakvarter, men det er et søvnigt kvarter, så jeg så ikke nogen på gaden eller kigge ud af deres vinduer :roll:

Huset er pænt og værelset hvor jeg fik massage var pænt, rent og dejligt varmt.

Jeg havde bestilt tid, og det er nok en meget god idé. Suisi tog imod i døren og viste ind på værelset.

Meget sød pige og der var en behagelig stemning. Bekræftede at vi skulle gennem 1 time wellness med aflsutning.

Massagen var faktisk rigtig god, og hele bagsiden blev arbejdet godt igennem. Efter god lang tur skulle jeg vendes rundt og så begyndte massagen på forsiden. Rimeligt hurtigt kom der mere fokus på de nedre regioner og det havde sin effekt. HJ var super godt. Blidt og god tid. Stoppede en gang imellem lidt for at massere rundt om mave og lår, og byggede langsomt op. Efter et stykke tid kom tempoet lidt op og lit efter måtte jeg overgive mig.

Derefter var det tid til afslapning. Suisi vaskede stille og roligt af og fortsatte derefter massagen af forsiden et stykke tid. Rigtig behagelig at slutte af på den måde. Ikke noget med at skynde på for at få en ud af døren.

Tog et hurtigt bad for at få olie af, og herefter tilbage i værelset for at få tøj på med en lille forfriskning.

Betaling... Blev aldrig nævnt før vi gik i gang og det var naturligt at dette skete efter seancen.

Helt sikkert at jeg tager forbi igen når jeg er i nærheden.

Klart anbefalelsesværdigt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder alt sammen meget godt, men er der nogle der har prøvet Moni ?

Har læst at hun udtaler at hun skulle have en større barm end de fleste thailænder...

Det lyder meget spændende :) for der findes thaipiger i kbh. med store bryster...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Carlos.

Moni har ret, idet hun skriver at hendes barm er større end andre thaipiger, men det siger nu heller ikke så meget, men jeg vil tro vi er i en C-D skål, så hvis du forventer noget abnormt bliver du skuffet, men der er da en Ok håndfuld, så held og lykke med et besøg.

De er ihvertfald meget søde og imødekommende både Suisi og Moni.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der stadig røgfrit på stedet, efter at Moni er begyndt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der stadig røgfrit på stedet, efter at Moni er begyndt?

Onslow, nu ved jeg godt du er yderst godt udstyret fra naturens hånd, men at det ligefrem skulle ryge :P :P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

Jeg var forbi i søndag og det var en super godt B 2 B hos Suisi. Alt var i top. Hun er virkelig sød, smile god massagen og hendes dejlige måde at være på. Suisi gjorde godt indtryk og er absolut charmerende og dejlig. Alt var rigtig perfekt. :):):):):):)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

????

Ja, jeg undrer mig over det sidste indlæg. I denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

????

Ja, jeg undrer mig over det sidste indlæg. I denne tråd.

nåeja han er jo også ny. de kan jo ikke få lov til at skrive en god anmeddelse :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja... Jeg ved det ikke hvordan kan man skrive her. Da jeg er nye en og ikke rigtig dansk.

Helt nye for mig med sådan pige.

I'm only 24 years old.

Just want to try some ting new. What wrong with me.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK.

Syntes at indlægget hører hjemme under Annoncering for piger, klinikker og bureauer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

OK.

Syntes at indlægget hører hjemme under Annoncering for piger, klinikker og bureauer.

Hvorfor prøver du ikke selv at få massage hos Suisi og hendes kollegaer.

Du vil se at manden oven på dig har ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja... Jeg ved det ikke hvordan kan man skrive her. Da jeg er nye en og ikke rigtig dansk.

Helt nye for mig med sådan pige.

I'm only 24 years old.

Just want to try some ting new. What wrong with me.

Hej handy,

du skal være hjertelig velkommen herinde, skriv du dine indlæg, som du ønsker, dit dansk er slet ikke så dårligt. :)

Desværre bliver nye, positive handles undertiden mødt med en vis skepsis, ikke uden grund, da der fra tid til anden plantes anmeldelser af pigerne selv eller deres kærester/alfonser.

Men det skal du som sagt ikke lade dig gå på af.

Igen.

VELKOMMEN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Som alle andre fisk på Fyn, har jeg fulgt med strømmen mod det nye farvand i Tommerup.

Stedet ligger i et almindeligt villakvarter, hvor naboerne sikkert har lagt godt mærke til en lind strøm af mænd til det gule hus, så diskretion kan vel diskuteres. Det betyder dog ikke det store, når man ikke lige kender nogen i Tommerup.

Nydeligt indrettet massagerum med alm. massagebriks og god behagelig varme, som ihvertfald ikke altid var (er) en garanti hos Suisis tidligere arbejdsgiver i Odense, Royal Thai Massage.

Selvom det (måske) ødelægger lidt af spændingen, så er det nu ganske rart, at man allerede på forhånd kan bestille oliemassage til 600,00 kr., så der er en klar aftale fra starten. Massagen vil jeg betragte som gennemsnitlig, måske lidt over, og det afsluttende hj blev også udført tilfredsstillende.

Suisi er sød og imødekommende, men også lidt genert - og personligt blev jeg ikke 'blown away' af hendes udstråling.

Hvis man vil have thaimassage, så er der bedre alternativer i Odense, men kan man ikke nøjes, så må man til Suisi-massage. Der er dog et stykke vej til den kvalitet og helhedsoplevelse, som findes flere steder øst for storebælt.

Jeg tænker, at de mange meget positive anmeldelser herinde måske også kan være et udtryk for de manglende alternativer på Fyn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes faktisk at hvis det var en annoncering, så var den rimeligvis unødvendig. Folk har udvist generel begejstring for Suisi.

- alt andet lige, lod jeg mig slæbe fra det Kbh'ske for at lade mig komme under hendes behandling - og jeg er ellers ikke en der er til falds for smi'r og billig portvin.

Jeg vendte iøvrigt tilbage til Tommerup igen.

Jeg tror at kemi og rene fødder er helt essentielt for en optimeret oplevelse (hint)

/TB

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes faktisk at hvis det var en annoncering, så var den rimeligvis unødvendig. Folk har udvist generel begejstring for Suisi.

- alt andet lige, lod jeg mig slæbe fra det Kbh'ske for at lade mig komme under hendes behandling - og jeg er ellers ikke en der er til falds for smi'r og billig portvin.

Jeg vendte iøvrigt tilbage til Tommerup igen.

Jeg tror at kemi og rene fødder er helt essentielt for en optimeret oplevelse (hint)

/TB

Jeg er helt enige med dig. Jeg har ingen grund til at rose hende, hvis hun ikke god til det.

Mvh.

Handy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa! Har lige haft en mega god oplevelse hos thai massage i Tommerup. Fik lyst til lidt massage, så valget stod mellem Thai i Nyborg eller Tommerup.Nyborg har jeg prøvet , 2 gange kun olie massage, som var ok. 3 gang blev det udviget med et HJ. men der gik det galt kunne ikke holde rejsningen, hun var virkelig hård ved manden den nægtede at deltage.Valget blev derfor Suisi i Tommerup, fik lavet en aftale til kl. 14, blev modtaget af Narna som smilende førte mig ind i massage rummet, fik kigget på menuen, havde taget en tusse med, så det blev body to body, det blev en god oplevelse, kan anbefale stedet. Kommer der igen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa

Så er jeg også ny bruger her nu - herligt, og go hjemmeside, har idag mandag været hos Suisi og fået B2B til 900,- en dejlig massage, og Ok hj men da jeg er meget udholdende var det ligesom hun ik havde helt tid nok til sidst, lidt ærgeligt, for jeg følte lidt jeg skulle skynde mig at komme - og så komme ud af huset, tror andre kunder ventede :( så lidt et minus der, men ellers ok, hun er en skøn lille små buttet thaipige med dejlige bryster, jeg fik lov at lege lidt med hende mørkhårde fisse, og kunne mærke og hører hun var godt våd, øv hun ik satte sig op på den tykke:))

men hvis jeg skal gi en karakter på 10 skalaen får hun 8 for dejlig massage, 9 for et dejligt sted, men kun 7 for handjob pga der ik blev sat tid nok af til det, men klart et sted jeg gerne vil komme igen, og måske afprøve nogle af de andre piger der...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ingen som arbejder på Royal thai mer om Suisi,Moni og Nana er i Tommerup?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa

Så er jeg også ny bruger her nu - herligt, og go hjemmeside, har idag mandag været hos Suisi og fået B2B til 900,- en dejlig massage, og Ok hj men da jeg er meget udholdende var det ligesom hun ik havde helt tid nok til sidst, lidt ærgeligt, for jeg følte lidt jeg skulle skynde mig at komme - og så komme ud af huset, tror andre kunder ventede :( så lidt et minus der, men ellers ok, hun er en skøn lille små buttet thaipige med dejlige bryster, jeg fik lov at lege lidt med hende mørkhårde fisse, og kunne mærke og hører hun var godt våd, øv hun ik satte sig op på den tykke:))

men hvis jeg skal gi en karakter på 10 skalaen får hun 8 for dejlig massage, 9 for et dejligt sted, men kun 7 for handjob pga der ik blev sat tid nok af til det, men klart et sted jeg gerne vil komme igen, og måske afprøve nogle af de andre piger der...

Hej Frækflotfynbo39 som har besøgt mig idag. Tak for din anmeldelse som jeg gerne vil kommentere da jeg ikke er enig i din vurdering. Du har bestilt og betalt for en time. Jeg giver dig massage i 35 minutter og derefter hjælper jeg dig med håndjob og hvis du får udløsning vil jeg fortsætte med massage mens du slapper af. Imidlertid får du ikke udløsning og jeg prøver på mange måder at hjælpe dig og efter 25 minutter er du stadig ikke kommet på trods af jeg prøver mange stillinger og du leger med mig imens. Det kan ikke undgås at efter så lang tid bliver jeg træt i mine hænder og arme. Efter en times massage og håndjob er du stadig ikke kommet men jeg giver dig stadigvæk ekstra tid og chance for at komme. Endelig lykkedes det og bagefter kan jeg ikke massere dig fordi timen er gået som du har betalt for. Hvis du synes at jeg på nogen måde vil have dig til at gå hurtigt og ud af døren i en fart, hvorfor spørger jeg dig så om du ikke vil have et bad før du går hjem, og dette tager du imod. jeg servere også et koldt glas vand til dig. Du skal huske at en time er en time og jeg er sikker på at du på dit eget arbejde også overholder dine arbejdstider.

Med venlig hilsen Suisi

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ingen som arbejder på Royal thai mer om Suisi,Moni og Nana er i Tommerup?

Alle tre piger er nu i Tommerup.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...