Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Guest Lady C
Bananas skrev, 1 time siden:

And now to something completely different.
Med et lille blink til @Lady C ;)

 

Hold nu k. Hvor finder du dog det henne? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænkte guide jer lidt længere ud i udenkantspopulærmusiksmarkerne. Sorry men skal jo give jer chancen at gå lidt længere ud i skoven.

Italienske Area var et mest talentfulde italienske progressive band nogensinde og havde fremforalt sangeren, keyboardisten, komponisten og den mageløse stemmekunstneren Demetrio Stratos i spidsen.
"Hommage à Violette Nozières" er ikke typiskt Area, men jeg kan meget godt lide den. Sangen handler om den unge prostituerede Violette Nozières som myrdede sine far i Frankrig 1933. Moren overlevede. Isabelle Huppert spillede rollen som Violette i filmen fra 1978 af Claude Chabrol. Se den, alt af Chabrol er værd at se.
Det var lidt kulturhistorie og her er sangen:

 

 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Hold nu k. Hvor finder du dog det henne? :lol:

Nysgerrighed som aldrig virker til at stoppe. The curse of my life.

Har faktiskt mødt Stucky nogle gange, første gang skræmte hun næsten livet af mig. Det blev bedre senere. Fuck hun er en hård dame, men elsker hendes gale musik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske en lille tur også til Østrig inden det blir nat? I give you Hubert von Goisern, ufatteligt populær der nede - næsten lidt som en Østrigs egen Kim Larsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Kan ikke lade være med at give jer lidt mere Stucky - jeg har unægteligt et soft spot for hende:

 

Specielt, men bestemt, tror måske godt  jeg kan forstå din interesse her @Bananas

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Onslow skrev, den 23.12.2020 at 08:35:

Nu, vi er igeng med Sissel :) 

Sissel Kyrkjebø ELIAH RISING live - YouTube

Hvorfor bliver mine indlæg stående, som de står, før kom der et billede?
Bruger MS Edge i opdateret version

Woooew @Onslow, der fik du sku ram på mig, to af mine ynglingskunstnere, den udgave havde jeg ikke hørt før, gåsehud!

Tak for den:D

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Jesus en kvinde, kunne man forestille sig Trump og Melania  iblandt publikum  ..............................

Originalen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mellemakten i Sveriges Eurovision Song Contest 2009. Numret fik Rusland at officielt afkræve  Sverige en undskyldning.

 

 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bicycle Repairman skrev, for 3 timer siden:

Jesus en kvinde, kunne man forestille sig Trump og Melania  iblandt publikum  ..............................

Originalen

 

Carole King var altså en helvedes god sangkomponist. Og Jerry Wrexler en af verdens bedste producere nogensinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lige her

Her er et par stykker fra samme album. Elsker stadig det album, jeg har godt nok haft nogen meget søde, overbærende og godmodige naboer, i gamle dage. Nu om dage vælger jeg at bruge høretelefoner når jeg går lidt amok, med høj musik.

Judas Priest - Sad wings of destiny

Sad Wings Of Destiny

Judas Priest - Sad Wings Of Destiny (1976) Full Album - YouTube

The Ripper

judas priest - the ripper - YouTube

Dreamer Deceiver & Deceiver

Judas Priest - Dreamer Deceiver & Deceiver - YouTube

Som det nok er ved at gå op for et par stykker af jer, er jeg er ikke en it-nørd. Ved ikke, hvorfor det til tider lykkes mig, og andre gange ikke.

image.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lige her skrev, for 20 minutter siden:

Her er et par stykker fra samme album. Elsker stadig det album, jeg har godt nok haft nogen meget søde, overbærende og godmodige naboer, i gamle dage. Nu om dage vælger jeg at bruge høretelefoner når jeg går lidt amok, med høj musik.

Judas Priest - Sad wings of destiny

Sad Wings Of Destiny

Judas Priest - Sad Wings Of Destiny (1976) Full Album - YouTube

The Ripper

judas priest - the ripper - YouTube

Dreamer Deceiver & Deceiver

Judas Priest - Dreamer Deceiver & Deceiver - YouTube

Som det nok er ved at gå op for et par stykker af jer, er jeg er ikke en it-nørd. Ved ikke, hvorfor det til tider lykkes mig, og andre gange ikke.

image.png

Jeg ved ikke hvis nogen sagt det til dig allerede? Når du er på youtube, så skal du højreklikke på filmen og vælge: "kopiere videoadresse", eller hvad det nu hedder på dansk. Så paster du bare det ind i dit indlæg. Det fungerer på de aller fleste klip, men der er nogle hvor youtube ikke tillader embedding. Men de fleste fungerer det på. Du skal altså IKKE kopiere url-adressen i browseren.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Her et Shout Out til, Frank og Morten:

665076798_mortenstergaard.jpg.cab34f47af741acc02ada2ac13070faa.jpg1319345049_frankdownload.jpg.f71ab89fb851dbeb04e660eec94e8a38.jpg

 

 

 

Redigeret af Bicycle Repairman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lige her
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Jeg ved ikke hvis nogen sagt det til dig allerede? Når du er på youtube, så skal du højreklikke på filmen og vælge: "kopiere videoadresse", eller hvad det nu hedder på dansk. Så paster du bare det ind i dit indlæg. Det fungerer på de aller fleste klip, men der er nogle hvor youtube ikke tillader embedding. Men de fleste fungerer det på. Du skal altså IKKE kopiere url-adressen i browseren.

Ok, det prøver jeg næste gang. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Du skal altså IKKE kopiere url-adressen i browseren.

Jeg kopierer konsekvent url'en i adressefeltet, og paster den ind, hvorefter videoen bliver indlejret.

Det har nok mere med browseren at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Husk drenge og piger, godt med herion fremmer kreativiteten .............

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bicycle Repairman skrev, for 9 minutter siden:

Husk drenge og piger, godt med herion fremmer kreativiteten .............

Shit mand, du er altså bred og med spændede præferencer.

Her er den med svenske Monica Zetterlund ved mikrofonen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

Shit mand, du er altså bred og med spændede præferencer.

Her er den med svenske Monica Zetterlund ved mikrofonen.

 

Dejligere end dejlig ...................................................

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Lidt mere "heroin", my favorite version of my favorite things!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lige her skrev, for 8 timer siden:

Judas Priest

Bestemt en af mine favoritter, og vi må bare smide horn i luften for at Copenhell bliver til noget i 2021:

https://www.copenhell.dk/nyheder/2020/5/15/judas-priest-mfl-melder-klar-til-copenhell-2021

Du får lige Helloweens fortolkning af Judas Priests besked til overvågningssamfundet

Bicycle Repairman skrev, for 3 timer siden:

Jeg kopierer konsekvent url'en i adressefeltet, og paster den ind, hvorefter videoen bliver indlejret.

Det har nok mere med browseren at gøre.

Det er også sådan jeg gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...