Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Lauersen skrev, den 10.11.2020 at 21:02:

Var på et virkeligt kærligt og indfølende besøg i dag hvor der var skruet helt op for GFE oplevelsen. Jeg fik drukket grådigt af det blide og kærlige, men man skal selvfølgelig forstå at kærlighedens flamme er en man kan brænde sig på. Kærligheden er jo et vildt dyr der aldrig kan tæmmes.

?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen tvivl om at jeg giver tråden et los i røven her kort før December, fordi jeg gerne vil have den skal fyldes op med jule-musik ;-) ...Men jeg nægter at være den første så i kan lytte til lidt Steve Harley i stedet for.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 10 timer siden:

Den smukkeste anti-krigssang, der er lavet.

Eric Bogle - The Band Played Waltzing Matilda - YouTube

Er en fremragende sang...Personligt gør den her mere ondt på mig og Dolores O'Riordans stemme kunne nedbryde ethvert menneske der har gemt følelserne væk og gjort sig hård for at skærme sig imod en til tider uforståelig verden.

 

Redigeret af Soothsayer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor jeg dog savner det liv der var. Jeg trænger sådan til en gåtur igennem København, men forhåbentlig til sommer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Lauersen skrev, den 12.12.2020 at 21:27:

Hvor jeg dog savner det liv der var. Jeg trænger sådan til en gåtur igennem København, men forhåbentlig til sommer.

 

denne her hylder også vores gode gamle hovedstad :

.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mens jeg sidder til rette i sofastolen i det dæmpede lys i stuen, hvorfra jeg i mit stille sind kan betragte hvert eneste lys fra omgivelser uden for i vintermørket, lys der gløder som små stjerner, så får Andrea Bocellis "Return to Love" feat. Ellie Goulding lov til at tage mine tanker og mine følelser med på en vidunderlige himmelflugt.

https://www.youtube.com/watch?v=tLCdOc3IzCY

/DenSidsteKavaler

Redigeret af DenSidsteKavaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
DenSidsteKavaler skrev, for 7 minutter siden:

Mens jeg sidder til rette i sofastolen i det dæmpede lys i stuen, hvorfra jeg i mit stille sind kan betragte hvert eneste lys fra omgivelser uden for i vintermørket, lys der gløder som små stjerner, så får Andrea Bocellis "Return to Love" feat. Ellie Goulding lov til at tage mine tanker og mine følelser med på en vidunderlige himmelflugt.

https://www.youtube.com/watch?v=tLCdOc3IzCY

/DenSidsteKavaler

Dejligt med den slags musik også :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 32 minutter siden:

Welcome to the inside of my brain :ph34r::

 

Wouldn't dare to go there :-o

But you're welcome to the inside of mine....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 5 minutter siden:

Dejligt med den slags musik også :) 

Kære Lady C

Tak for de pæne ord, og tak for eksistensen af denne tråd. Denne tråd er et skønt fristed, hvor vi kan deles om og glædes sammen om, de mange smukke musiske numre, der gør livet lettere, gladere og mere livligt. Musik, der evner, at tage os på en rejse. Musik, der gør os sårbare, stærke, glad og fremtryller dejlige minder i himmelflugten, uanset om det er rock, pop, klassisk, kammermusik eller opera. Tusind tak for dette, Lady C.

/DenSidsteKavaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

Wouldn't dare to go there :-o

But you're welcome to the inside of mine....

 

 

Helt igennem fantastisk. 

Skørt, vanvittigt, sjovt , absurd og mega musikalsk

I love it :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Helt igennem fantastisk. 

Skørt, vanvittigt, sjovt , absurd og mega musikalsk

I love it :D

Ja, han er one of a kind. Når vi ses en gang skal jeg fortælle dig mere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
DenSidsteKavaler skrev, for 3 minutter siden:

Tak for de pæne ord, og tak for eksistensen af denne tråd. Denne tråd er et skønt fristed, hvor vi kan deles om og glædes sammen om, de mange smukke musiske numre, der gør livet lettere, gladere og mere livligt. Musik, der evner, at tage os på en rejse. Musik, der gør os sårbare, stærke, glad og fremtryller dejlige minder i himmelflugten, uanset om det er rock, pop, klassisk, kammermusik eller opera. Tusind tak for dette, Lady C.

Selv tak. 

Tråden eksisterer grundet alle jer der deler jeres musik og det er jo sindsygt spændende og spænder vidt.

Og inspireret af dit bidrag har jeg lige genfundet et nummer der får mit hjerte til at smelte og mine øjne til at fugte hver gang jeg hører det. En af mine allerstørste ønsker er engang at kunne sidde og høre den duet live.:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 26 minutter siden:

Selv tak. 

Tråden eksisterer grundet alle jer der deler jeres musik og det er jo sindsygt spændende og spænder vidt.

Og inspireret af dit bidrag har jeg lige genfundet et nummer der får mit hjerte til at smelte og mine øjne til at fugte hver gang jeg hører det. En af mine allerstørste ønsker er engang at kunne sidde og høre den duet live.:

 

Det er et meget smukt og rørende stykke musik, der taler hjertets sprog og som med musikkens vinger bevæger sig gennem ens følelseskammer og tårekanaler. Hvor måtte det have været en helt uforglemmelig oplevelse, at overvære Pavarotti synge og særligt denne duet. 

Den sidste del af duetten (begyndende fra ca. 3 minutter) mindede et kort øjeblik om den meget smukke og dybfølte duet scene (sangundervisningen) i Babettes Gæstebud. C'est l'amour.

Her den anden dag, da jeg tillod mig at gense Godfather filmene, tog minderne om et smukt stykke musik himmelfart og jeg sad med store tårer når et af de smukkeste musikalske numre tonede frem i min stue. Mascagnis "Intermezzo" fra Cavalleria Rusticana.

https://www.youtube.com/watch?v=BIQ2D6AIys8

/DenSidsteKavaler

Redigeret af DenSidsteKavaler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...