Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Kind of Blue skrev, 1 time siden:

Jeg undskylder på forhånd, hvis det her har været oppe at vende før. Men hvordan indlejrer man en youtube video, så den kan afspilles direkte fra siden?  

Du kopierer bare hele adressen over i skrivefeltet (brug ikke link funktionen). En gang imellem virker det ikke, men bare prøv en gang til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Kind of Blue skrev, for 11 timer siden:

Jeg undskylder på forhånd, hvis det her har været oppe at vende før. Men hvordan indlejrer man en youtube video, så den kan afspilles direkte fra siden?  

Ren copy paste af den fulde adresse, så skulle det gerne indlejres ganske af sig selv.

Nogle gange kan visse browsere godt  drille, jeg har længe ikke kunnet gøre det med Epic, men pludselig ganske for nylig, lader det sig gøre i Epic.

Driller din browser så prøv en anden, f.eks Opera ...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kind of Blue skrev, for 36 minutter siden:

Øv! Det virkede ikke. Beklager.  

 

Giver aldrig op, vi er her på EG mest tålmodig mennesker ;)

Har selv haft udfordring at indlejre video i starten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Once in a Lifetime ...... forhåbentligt gælder det også at, en enkelt præsidet periode må række for Ronald.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bicycle Repairman skrev, for 27 minutter siden:

Once in a Lifetime ...... forhåbentligt gælder det også at, en enkelt præsidet periode må række for Ronald.

 

 

Den er fantastisk 

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Tidlig dødsmetal med noget der til forveksling ligner The Muppet Show, ELO

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Er ret vild md Livmor, meget et kæmpe talent og dejlig stemme,  her sammen med Fribytter Drømme:

 

 

Redigeret af Bicycle Repairman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

En musik tråd uden et eneste nummer fra Pink Floyd ? Det kommer så nu 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 4 minutter siden:

En musik tråd uden et eneste nummer fra Pink Floyd ? Det kommer så nu 

 

 

Jeg kender en guitarist, der spillede i et band, hvor de spillede det her nummer. Efter indtil flere spillejobs gik det op for bandet, at sangeren ikke helt havde styr på teksten.

Han sang "No dogs and cats - in the classroom." Det giver lissom et helt andet billede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Kind of Blue skrev, for 21 minutter siden:

Jeg kender en guitarist, der spillede i et band, hvor de spillede det her nummer. Efter indtil flere spillejobs gik det op for bandet, at sangeren ikke helt havde styr på teksten.

Han sang "No dogs and cats - in the classroom." Det giver lissom et helt andet billede. 

Jeg vedstår at jeg er krænkelsesparat: hvorfor i al verden, må hverken vegetarer eller veganere få dessert????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Kind of Blue skrev, den 11/1/2021 at 18:34:

Øv! Det virkede ikke. Beklager.  

 

Hvilken browser bruger du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Kind of Blue skrev, for 28 minutter siden:

Har lyttet en del til det her nummer de sidste par aftener. Brian Wilson/Beach Boys.

Og nu har jeg lært at bruge Opera. :huh: Tak til @Bicycle Repairman  og @Sebmus

Opera har indbygget VPN, hvis man vil bruge den slags, der skifter lidt rundt mellem forskellige landen , det er ret herligt, når de reklamer der forfølger dig, kommer på Russisk og græsk etc, så virker reklamerne knapt så påtrængende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen :)

Den her sang, siger det meget godt. I mørke stunder, hvor alt er surt og træls. Så hører man denne sang. Og man ved, man egentlig ikke, har ret meget at, klage over. 

 

God aften derude. 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...