Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg undskylder på forhånd, hvis det her har været oppe at vende før. Men hvordan indlejrer man en youtube video, så den kan afspilles direkte fra siden?  

• Svar 967
  • Visninger 122.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hunting for beaver
    Hunting for beaver

hej @Lady C jeg lytter til alt muligt,,nyt som gammelt ,,elsker også musik ligenu er denne her et ret stort hit herhjemme da vi hørte den blev vi bare nød til at se den i bio også,, God

• Visti-Vistisen
    Visti-Vistisen

• Når man er ked af , det virker hver gang 

Postede billeder

Skrevet
Kind of Blue skrev, 1 time siden:

Jeg undskylder på forhånd, hvis det her har været oppe at vende før. Men hvordan indlejrer man en youtube video, så den kan afspilles direkte fra siden?  

Du kopierer bare hele adressen over i skrivefeltet (brug ikke link funktionen). En gang imellem virker det ikke, men bare prøv en gang til.

Skrevet
Kind of Blue skrev, for 11 timer siden:

Ren copy paste af den fulde adresse, så skulle det gerne indlejres ganske af sig selv.

Nogle gange kan visse browsere godt  drille, jeg har længe ikke kunnet gøre det med Epic, men pludselig ganske for nylig, lader det sig gøre i Epic.

Driller din browser så prøv en anden, f.eks Opera ...... 

Skrevet

Øv! Det virkede ikke. Beklager.  

Redigeret af Kind of Blue

Skrevet
Kind of Blue skrev, for 36 minutter siden:

Giver aldrig op, vi er her på EG mest tålmodig mennesker ;)

Har selv haft udfordring at indlejre video i starten 

Skrevet

Once in a Lifetime ...... forhåbentligt gælder det også at, en enkelt præsidet periode må række for Ronald.

Skrevet
Bicycle Repairman skrev, for 27 minutter siden:

Once in a Lifetime ...... forhåbentligt gælder det også at, en enkelt præsidet periode må række for Ronald.

Den er fantastisk 

Tak

Skrevet

1975!

Skrevet

Tidlig dødsmetal med noget der til forveksling ligner The Muppet Show, ELO

Skrevet

Er ret vild md Livmor, meget et kæmpe talent og dejlig stemme,  her sammen med Fribytter Drømme:

Redigeret af Bicycle Repairman

Skrevet

En musik tråd uden et eneste nummer fra Pink Floyd ? Det kommer så nu 

Skrevet
Lady C skrev, for 4 minutter siden:

En musik tråd uden et eneste nummer fra Pink Floyd ? Det kommer så nu 

Jeg kender en guitarist, der spillede i et band, hvor de spillede det her nummer. Efter indtil flere spillejobs gik det op for bandet, at sangeren ikke helt havde styr på teksten.

Han sang "No dogs and cats - in the classroom." Det giver lissom et helt andet billede. 

Skrevet
Kind of Blue skrev, for 21 minutter siden:

Jeg kender en guitarist, der spillede i et band, hvor de spillede det her nummer. Efter indtil flere spillejobs gik det op for bandet, at sangeren ikke helt havde styr på teksten.

Han sang "No dogs and cats - in the classroom." Det giver lissom et helt andet billede. 

Jeg vedstår at jeg er krænkelsesparat: hvorfor i al verden, må hverken vegetarer eller veganere få dessert????

Skrevet

xxxx

Skrevet

Doobie Brothers

Skrevet

Corny med Corny på, men smooth som få:

Skrevet
Kind of Blue skrev, den 11/1/2021 at 18:34:

Hvilken browser bruger du?

Skrevet

Skrevet
Kind of Blue skrev, for 28 minutter siden:

Har lyttet en del til det her nummer de sidste par aftener. Brian Wilson/Beach Boys.

Og nu har jeg lært at bruge Opera. :huh: Tak til @Bicycle Repairman  og @Sebmus

Opera har indbygget VPN, hvis man vil bruge den slags, der skifter lidt rundt mellem forskellige landen , det er ret herligt, når de reklamer der forfølger dig, kommer på Russisk og græsk etc, så virker reklamerne knapt så påtrængende.

Skrevet

Her lidt i samme boldgade, også en smuk sang

Skrevet

Fantastiske nummer de seneste døgn i den her tråd, og mange gode påmindelser. Tak for dem

Skrevet

Hej allesammen :)

Den her sang, siger det meget godt. I mørke stunder, hvor alt er surt og træls. Så hører man denne sang. Og man ved, man egentlig ikke, har ret meget at, klage over. 

God aften derude. 

KK

Skrevet

And now to something completely different.
Med et lille blink til @Lady C ;)

Redigeret af Bananas

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.