Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Så er der dømt guitarfræs 

Meldingen om at videoen er blokeret, gælder kun den embeddede video. Hvis man klikker videre til Youtube, får man adgang 

 

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 25 minutter siden:

Det er fredag og tid til et drys ska:

 

Ja, lad os dog endelig drysse løs af det:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, den 19.11.2019 at 21:49:

Jeg arbejder lidt i at komme afsted og se Dream Theater når de spiller i Helsingør d.24. januar.

 

Jeg kom afsted sammen med min datter til det der skulle blive min første koncert med Dream Theater og hendes første koncert i det hele taget. Kulturværftet i Helsingør hvor det foregik er egentligt blevet et super fedt sted hvor der lader til at foregå en del ting. Vi fik lidt at spise i streetfood området, og kunne uden for meget menneskemylder og panik komme næsten forrest. De fleste andre til stede var mænd i fyrrerne med fuldskæg og farkrop som mig selv, så jeg faldt kun udenfor ved at have min datter med.

Lyd osv var fint trods den gamle skibsværftbygning, og John Myung (bas), John Petrucci (guitar), Jordan Rudess( keyboard) og Mike Mangini (trommer, erstatter faktisk Mike Portnoy ok) gjorde det alle fænomenalt, men James LaBrie kunne med fordel have varmet sin noget rustne stemme lidt op før han gik på. De to første  numre lød han virkelig skidt, men det blev dog bedre efterhånden. Det andet nummer på sættet var ellers et af mine favoritter, A Nightmare To Remember:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, den 14/1/2020 at 00:57:

Så er der dømt guitarfræs 

Meldingen om at videoen er blokeret, gælder kun den embeddede video. Hvis man klikker videre til Youtube, får man adgang 

 

 

Hvis det da endelig skal være, så er en flok kønne piger nu lang bedre at kigge på (Neil Young er sgu ikke særlig sexet)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Lady C skrev, for 10 timer siden:

 

Tak for udvidelse af min musikhorisont. Sikke en stemme og stemning hun kan sætte :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Lady C skrev, for 5 timer siden:

@fraodense:

Så prøv at hør den her

 

 

Sikke en kvinde, rytmen og billederne går lige i underlivet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Lady C skrev, for 5 timer siden:

Eller den her

 

 

Dejlig stemningsfyldt musik - måske en anelse melankolsk. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jammerligt rent musikalsk, men det minder mig om at jeg skal klippes idag....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, den 18.2.2020 at 19:17:

Hvorfor lader vi den stakkels musiktråd dø? :huh:

 

Som talt ud af min mund :lol:

Her er der noget både for ører og øjne. Virkelige nogle dejlige damer med former :P

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en skøn tråd med mange af de gode gamle numre og enkelte nye jeg ikke kendte. Har lyttet mest til dansk og svensk musik; Savage Rose, Sebastian, DAD, TV2, Mikael Wiehe, Björn Afzelius og mange andre, men lytter bredt til pop, rock, folk, verdensmusik. Tre numre har i særlig grad fulgt mig og kan jeg stadig lytte til igen og igen. 

Rolling Stones med Angie

KD Lang med Leonard Cohens Hallelujah 

 

Ängeln i rummet af Eva Dahlgren

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En helt anden boldgade ...
Tror mange af os landbodrenge fra dengang var John Denver fans ... 

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...