Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

I disse coronatider hvpr rejser til Norditalien kan være risikable, så er titlen vel meget rammende

 

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje

"Corona musik", nu hvor vi i disse dage sidder og hænger ud ..........

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke japansk, men gennemført smukt det er det.

(Jeg kan ikke huske, om jeg har postet den før, har jeg det, så undskylder jeg)

Imai Miki - Piece of my wish

 

 

Jeg fandt en lidt hårdere cover version fremført af 5 kønne piger til vor unge medlemmer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Kuk-kuk skrev, den 18.2.2019 at 20:05:

 

 

Foretrak nu Apocalytica inden de begyndte med sang og poppede trommer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft Myrkurs "Folkesange" i ørerne siden det udkom for en uges tid siden. Hende jeg gerne kalder min musikalske domina har lidt skiftet genre fra black metal til folkemusik (og før det var det indie pop, og før det klassisk):

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uafhængig af sexuel observans. Lyst til en gåtur i ventetiden ? 

fortsættelse heraf

 

Memory lane, så skal The Doors genbesøges 

Betaget af den ”pludselig” vildskab som leder tankerne hen på udstikker i god sex.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

og lidt nutidigt. Mon Mette F.´s humor er så grovkornet, at nedlukningen proklameres slut i dag den 1. april  ?

Tiden til lidt klargøring á la

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hjertemassage efter Bee Gees "Stayin Alive". Sex efter rock ? .....op og ned i tempo, dybe stød på takt 2 og 4 bum bum bum....sangen må bare ikke være for lang. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 17/2/2019 at 10:05:

Musik skaber stemning. Musik leger med vores følelser. Gennem musik kan vi få forløsning, ro og balance. Eller energi og puls. Eller eftertænksomhed og fordybelse. I musik kan man finde hinanden - som mennesker. Musik kan skabe samhørighed. 

Lige for tiden hører jeg meget denne kunstner :

https://www.youtube.com/watch?v=EV4Rmb_IIhk

Det er en kunstner jeg lige har opdaget og som så mange andre gange er opdagelsen gjort ved at blive inspireret af andre og deres musiksmag.

Så derfor

Hvad lytter du til ? Måske kan vi inspirere hinanden :)  

Jeg lytter til country, kender du Garret Hedlund 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære :) @Lady C

Du skriver bl.a :  

Musik skaber stemning. Musik leger med vores følelser. Gennem musik kan vi få forløsning, ro og balance. Eller energi og puls. Eller eftertænksomhed og fordybelse. I musik kan man finde hinanden - som mennesker. Musik kan skabe samhørighed. 

Hvad lytter du til ? Måske kan vi inspirere hinanden :)  

Med mine 66 år er jeg med min musik nok heeeelt uden for pædagogisk rækkevidde?!?! - den musik jeg lytter til er de unges musik, dvs at jeg flytter med dem og deres musik ind i fremtiden og jeg glæder mig allerede til deres i musik 2030 + 2040 + 2050;);  men samtidig er det også med et tilbage "lytteri" på en ca 10 år.

Den sidste tid har jeg lyttet en del til "Sensation White" - som er et Tranceevent med House Music/synthpop og Light show i Amsterdam Arena (Johan Cruijff Arena).

image.jpeg.e60a0129068618a5f30e85cd4b406f37.jpeg

Sensation White er en klub i Amsterdam som hvert år den anden lørdag i juni måned afholder dette 4 - 5 timers Tranceevent. Det er med deltagelse af forskellige DJ´s og deres ligeså forskellige valg af Housemusic/synthpop. Både siddepladser og ståpladser tages i brug så det er ca 70.000 publikum :) og det er et ufravigeligt krav at man dressed in white - min 90% skal være hvidt undtaget er sko, - ellers ingen adgang, og man skal være min 18+ for at deltage. ( der er faktisk unge kvinder der kommer i hvid bikini)

Jeg har tænkt at mit dress skal være hvide bukser + hvid skjorte + hvid jakke + hvid halsklud (som Erik Brandt) + hvidt hat m sort rem (som gangsteren  Alcapone) + røde hansker . Farvede handsker ????  - det er sædvane at nogle har farvede handsker : røde, blå, gule,grønne ???  - DJén yees jump jump jump and put up your hands - show your hands - let me your hands - clap your hands - shake your hands, og så i et lightshow - Lady C - kan du se dette for dig - fedt :)

Jeg tilhører 68 generationen - - Er jeg rablende skør ?? - hvad synes du ???   - -  men jeg synes altså jeg vil søge det skønne - dejlige - glade mennesker her i livet  - -  og skide på alle idioterne/træhovederne/tørvetrillerne/tudemor 

Før Corona havde jeg planlagt at melde mig ind i klubben (man skal være medlem) og købe den fulde pakke med koncertbillet + fly + transport fra/til Schiphol + Hotel 4 dage; men godt jeg ikke gjorde det. Jeg har allerede mistet en concert med Simple Minds i Malmø Koncerthus og hvad med min billet til Alicia Keys i o2 World i Hamburg midt Juni - jeg håber sgu koncerten bliver gennemført.

Sensation White må vente til 2021, og det gør ikke noget!! - nej for noget tid siden mødte jeg min x kones veninde:P et godt hug :wub:på 50 år. Hun er også skilt og ledig og det Sensation White er også lige hende og hun vil gerne med, så nu har jeg et helt år til at lægge dips på hende og bage hende færdig -  og så skal vi til Amsterdam.

Her er et event fra 2017 på ca 3½ time: 

 

 

Hos mig foregår det på den måde at jeg downloader til PC og afspiller på PC og via HDMI stikket på TVét - så er der stort live billede og musik.

Mange hilsner

Nye tider

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...