Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Og nu vi er ved rock'n'roll heroes og de afdøde legender 

Nok den bedste udgave, som de har indspillet af det nummer. Fra Live in Tokyo 1982

Redigeret af Midtvestagurken

• Svar 967
  • Visninger 122.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hunting for beaver
    Hunting for beaver

hej @Lady C jeg lytter til alt muligt,,nyt som gammelt ,,elsker også musik ligenu er denne her et ret stort hit herhjemme da vi hørte den blev vi bare nød til at se den i bio også,, God

• Visti-Vistisen
    Visti-Vistisen

• Når man er ked af , det virker hver gang 

Postede billeder

Skrevet

Og så til noget helt andet...En af de første musikvideoer indspillet i Danmark med Bille August bag kameraet. Særligt bandets sexede påklædning og frisurer vil nok gøre lykke blandt de lyserøde herinde :D

Skrevet

Skrevet

... vil osse lige smide dén her på før tråden lukker og slukker ... 
Skulle der være andre end mig der er til guitarrock i den velklingende afdeling, så er Public Service Broadcasting i dén grad guf for både øjne og ører med det her nummer ...

Skrevet

Lige lidt nostalgi fra en fantastisk musiker

Skrevet

Her er lidt af det jeg har på playlisten.

Og de bliver spillet flitigt

Skrevet

Skrevet
Midtvestagurken skrev, den ‎02‎-‎04‎-‎2019 at 23:34:

Dronningen af teenageværelset...

Gad godt have hendes outfit :) 

Skrevet
Lady C skrev, for 12 timer siden:

@Lady C Vil gerne se dig i det ;)

Skrevet
Lady C skrev, for 13 timer siden:

Hun er nu heller ikke værst her, skønt uden læder outfit 

Skrevet

Jeg tror at jeg levede i 50-60'erne i mit tidligere liv- elsker soul og rocknroll - det var ret udtryksfuldt:) 

Elsker også lidt mere svævende musik som Antoni and the Johnsons f.eks:)

Skrevet
Sara25 skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tror at jeg levede i 50-60'erne i mit tidligere liv- elsker soul og rocknroll - det var ret udtryksfuldt:) 

Elsker også lidt mere svævende musik som Antoni and the Johnsons f.eks:)

I dit tidligere liv? i 50'erne og 60'erne? Sig mig, sidder du med ranglen og modermælkebøvser?

Skrevet
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

I dit tidligere liv? i 50'erne og 60'erne? Sig mig, sidder du med ranglen og modermælkebøvser?

vauw..  ja, er jo ikke pensionist.. :)

her er en evigt ung og altid aktuel fyr ;

Redigeret af Sara25

Skrevet
Sara25 skrev, for 4 minutter siden:

vauw..  ja, er jo ikke pensionist.. :)

Nej, men du kan roligt glæde dig :!:

Skrevet
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Nej, men du kan roligt glæde dig :!:

Jeg oplevede det måske lidt gennem min vovse. Der er noget charmerende over den ro, der er :) og også en anden glæde over tilværelsen. Helt sikkert

Skrevet

Ðe her to tøzer sksl jeg over og høre på smukfest, den fedeste sydstats sound blues rock..

håber de også til næste pr kommer til Roskilde..

Skrevet

Nogle af os ka' godt li' at kigge på oiger ... men det skal man passe på med, iflg. Paul Hogan ('Crocodil Dundee)

Skrevet

@Alkoholikeren ... seje tøser!!! - Elsker dén type ... 
Og se, så er det det bli'r sjovt .. 
Sku' lige kigge lidt på 'Related Videos' til din video og faldt over den hér ...
G-o-d-t nok en BBW der i dén grad jorder knægtene når det kommer til 'spade' ... 
Dyrk lige dén dame!!!!  

Redigeret af sneræven

Skrevet

Dette musik stykke af Mozart kan stadig give mig kuldegysninger :) 

Skrevet

Er tilbage kun fordi der er nogen som har sagt til mig at niveauet herinde ikke bliver bedre med mindre man bidrager med indhold... (Hej Bananas... bliver dog ikke så synlig som jeg var før)
Så lidt fra mig af... "Doing things that you know are wrong but you do them anyway because you're getting something out of it" - tror jeg er flere her som kan forholde sig til det.

Redigeret af MC5tooge2

Skrevet

Og nu hvor Lady C elsker skriv - ikke lige Pulps bedste sang - men nogle af de bedste tekster fra Jarvis Cockers blyant, så I får den med alligevel.
"We were living in a big block of flats with a central courtyard.  All the bedroom windows opened onto this court,  And sometimes in the middle of the night, In that building it sounded like a mass orgy.  I may have only been eleven,  But no-one had to tell me what all that moaning and yelling was about.  I'd lie there mesmerised, listening to the first couple.  Invariably, they'd wake up other couples, And like some kind of chain reaction,  Within minutes the whole building was fucking. I mean, have you ever heard other people fucking, and really enjoying it? It's a marvellous sound.  Not like in the movies, but when it's real.  It's such a happy, exciting sound."

"All the things we saw:  Everyone on Park Hill came in unison at 4.13 AM,  And the whole block fell down.  The tobacconist caught fire, and everyone in the street died of lung cancer."

Redigeret af MC5tooge2

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.