Alting skrevet af Sally
-
Vestsjælland på Annoncelight
Hej igen! Jeg savner i DEN grad at vi sætter Vestsjælland på Annoncelights kort - alternativt blot 'Sjælland'. Kan det mon lade sig gøre? På forhånd tak
-
Spørgsmål om signatur
Hej med jer! Jeg kan af en eller anden grund ikke fjerne 'godt nytår' fra min signatur - jeg kan ikke engang tilgå den. Er der nogen årsag til det, eller...?
-
Fisting. Hvem har prøvet og hvordan føles det?
Sødt af dig at spørge, @Prinz, men desværre Jeg 'nøjes' med sprøjtelege
-
Hvad ER så et perfekt blowjob?
Fantastisk oralsex til mænd - og kvinder for den sags skyld - kræver kun een ting i min optik! Kan du lide hvad du gør - elsker du det endda - så er du god til det! Det kan ikke siges mere enkelt
-
Hvordan slikke en kvinde til perfektion
Haha, langt den bedste opskrift indtil videre Jeg plejer at sige til mænd at de skal snave med missen... Det vil sige masser mundvand, bløde læber og tunge og helt tæt på. Det er vist den bedste 'all-round'-opskrift jeg kan komme i tanke om.
-
Hvorfor ikke Pop up bordeller ?
Må give Trine ret. Jeg tror det er umuligt. Det nærmeste, jeg tror man kan komme det, er som jeg selv arbejder for tiden - nemlig med mit rullende pop-up bordel Det er godt nok ikke et fast sted og logistikken er af og til problematisk, men jeg får da set lidt af landet... Måske er det måden fremadrettet, nu hvor der snart ikke er flere danske bordeller tilbage. Jeg kan i øvrigt godt lide tanken om saloon-temaet Har været lidt ovre i den genre på et tidspunkt.
-
Søges: Pige med virkelig flotte silikone bryster
Du skal da helt sikkert besøge Malua på Sexysecret... Hun har de lækreste babser og så er hun skidesød Du kan se billeder af hende her: http://www.sexysecret.dk/v2/
-
Sex uden.....
Kan det mon skyldes at det måske kun er de danske prostituerede, der bliver tjekket? Jeg tvivler på at ret mange af de udenlandske bruger tid på at gå til lægen, når de kun er her i tre måneder. Statistikken siger jo også, at kønssygdomme er eksploderet i østeuropa. Hvorfor mon...?
-
Sally
Jeg skal beklage, at der gik lidt kuk i den omkring vores aftale. Sådan er det desværre engang imellem Det var absolut ikke uvilje fra vores side. Du var den eneste, der havde problemer med at finde frem til stedet, og jeg er jo fra København, så jeg er jo helt tabt, når jeg er i Jylland. Jeg er også blondine, det gør det jo ikke sagen bedre Men jeg er glad for at du nåede frem – og tak for de søde ord, Prinz Du var en absolut fornøjelse Du er i DEN grad velkommen en anden gang - så satser jeg på et større værelse Kys kys fra Sally
-
Mobilepay
Ja, for så slipper man også for alle dem, der falder i det der store hul, der er ved hæveautomaterne... (intern joke. De fleste af GP'erne ved, hvad jeg tager om ) Jeg tror ikke jeg vil fortælle Danske Bank hvad jeg foretager mig så Må lige lure, hvad du skriver - for jeg vil jo gerne annoncere med at jeg modtager det Du skal være velkommen Jeg har nemlig besluttet mig for at modtage mobilepay Men hvis man har rent mel i posen, betaler skat og moms – så burde det vel ikke være et problem?
-
Mobilepay
Hej med jer Jeg sysler med tanken om at få mobilepay, men er lidt i tvivl om hvorvidt der overhovedet er et marked for det? Hvad siger I? Vil I bruge det, og gør det en forskel for jer, at man modtager mobilepay? Godt nytår forresten
-
Lær mig at give en kvinde sprøjteorgasme.
Tak, Prinz Man kan se lidt mere om mig her http://www.sexpiger.dk/silden
-
Den "Lykkelige Luder"
Jeg vil også gerne lige komme med et indspark Jeg er ikke en lykkelig luder, men jeg er generelt et lykkeligt menneske, og mit bijob er i højeste grad medvirkende til at jeg føler mig som et lykkeligt menneske. Jeg får sex - GOD SEX - og jeg får penge for det, så jeg også kan lave nogle andre ting, som gør mig glad. Nej, jeg er ikke lykkelig hele tiden, for det er der ingen mennesker, der er. Men jeg er hedonist, og mener at jeg lever mit liv i glæde og fortrinsvis gør de ting, jeg har lyst til. Af og til falder jeg også ned i et sort hul, men det skal man også engang imellem, for ellers ved man jo ikke hvornår man er glad og tilfreds!? Jeg har valgt at være luder på deltid. Hvis jeg skulle leve udelukkende af det, ville jeg stoppe øjeblikkeligt - for så ville jeg ikke gøre det, når jeg havde lyst, men af nød. .. og så er jeg udover det fuldstændig ligeglad om man tror på mig eller ej. Det er mit liv, og det er mig, der lever det
-
Annocelight
Arh, come on? Da jeg skrev til jer i januar om I dog ikke godt kunne ændre det, kunne det ikke lade sig gøre!?! Så et halvt år? Så lang tid er Nets vel ikke om tingene?
-
Menu priser enkeltydelser/cocktail
Da jeg startede i branchen var jeg også temmelig forvirret over alt det, man som pige kunne tilbyde, og jeg fik en del forslag til, hvad de forskellige ting skulle og burde koste. Efter at ha' kørt med 'quickie', 'cocktail' og alt muligt andet i et stykke tid, gav jeg op! Det var alt for besværligt at lire af i telefonen, "hvad betyder cocktail?" osv. og jeg var også træt af at skulle sælge 'dansk' uden 'fransk', for det er da lidt sjovere når jeg får lov at sutte den op fra slap, end at den bare står klar til at køre ind, uden nogen indledende manøvrer Så ligesom et par andre GP'ere her i tråden, besluttede jeg mig for at jeg altså bare sælger 'tid'! Hvad min gæst og jeg foretager os i den tid, vi har aftalt, behøver ikke at være så fastlagt - og derfor er der også plads til spontanitet, og så er sex altså meget sjovere når det ikke kører efter et skema (se gerne anden tråd ang. skema! ) Det eneste, man skal betale ekstra for hos mig, er megafransk
-
Annoncelight ny Pengemaskine?
Nej. Men mon ikke I ender med at skræmme os væk? Tag dog stilling og forhold dig til problematikken, i stedet for at sige "hvis du ikke kan lide lugten i bageriet..." Jeg gætter på at ingen finder min annonce fremadrettet. Det vil vise sig. Det kan jeg da ligeså godt fremover. Om jeg ligger lige over gratisannoncerne i bunden eller mellem gratisannoncerne i bunden, er et fedt. Forskellen vil fremadrettet være at I ikke længere får mine 129 kroner (nårh nej, det er jo også lige steget, fordi I lige skulle stramme skruen på os GP'ere!). Men et særskilt forum for thaier er ikke positiv forskelsbehandling? Hvorfor i alverden kan vi så ikke få et forum for danske piger!?! Der kan godt laves et særskilt forum for 'politik' på et site som eroguide, men at gøre både GP'ere og brugere en tjeneste og lave et forum udelukkende om danske piger, kan ikke lade sig gøre. Det giver IMHO ingen mening! Men hva' - jeg er jo også bare en blond GP'er (som rent faktisk også er annoncør og bruger!) Det virker uanset som om at kritik ikke er vel modtaget. Jer om det. Igen - held og lykke med det. I presser os danske piger ud af markedet, ud af annoncelight og ud af Eroguide Som det har været diskuteret før, så ender det med at der ingen danskere er tilbage...
-
Annoncelight ny Pengemaskine?
Jeg opdaterede min annonce engang i nat - og så ligger jeg så i bunden af siden nu. Jeg kan kun komme højere op, hvis jeg betaler IGEN - og jeg har lige købt VIP på annoncelight. Helt ærligt? Det er da mere reelt, at man på escort-side.dk kan sætte sin annonce i bero. Jeg magter ikke flere pengemaskiner - som om vi er lavet af guld!?! Mere vil ha' mere - og det er da på ingen måde af hensyn til os piger, at I gør det, I nu gør!?! Det er bare ikke okay, annoncelight! I skyder jer selv i foden med det tiltag - og så ryger hele indtægtsgrundlaget til sidst. Held og lykke med det. Mon ikke der snart kommer en pendant til EB (griske pengemaskine) og nu også annoncelight? Wait for it...
-
3kant idag - MQM
Jeg vil gerne Elsker trekanter med to mænd
-
Sally lærte mig at sprøjte
Sally skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnHej fersken Tak for de søde ord - og selv tak. Beklager jeg var lidt omtumlet efterfølgende. Der var knald på Glæder mig til at gentage succesen Kys kys
-
Litauen - Vilnius
Nåda? Hvor?
-
Litauen - Vilnius
Det er lidt øv, at der ikke findes samme slags steder her i DK... Et sted, hvor man kan lire lidt (eller en masse), uden at det nødvendigvis er en swingerklub eller at folk ser vildt skævt til en... Det er nemlig sjovt at være i byen og give den gas og være fræk og samle appetit - og så gå hjem og vælte dobbeltsengen (evt. på hotellet ) Du siger bare til en anden gang, French
-
spørgsmål fra wannabe til GP
Efter hvad jeg har hørt fra mange GP'ere i forhold, så er det de færreste mænd, der kan udholde tanken om hvad deres kæreste foretager sig på jobbet. Også selvom de har mødt hinanden i branchen. Men jeg kender også de modsatte, og de mænd respekterer jeg! Det kræver nemlig sin mand og et vognlæs selvværd Jeg har så åbenbart stadig til gode at finde sådan en mand
-
Er priserne nu også OK ?
Jeg er enig med dig i at der ikke er en bestemt pris, der er rigtig, og at billig sex ikke nødvendigvis er lig med dårlig sex. Men vi stejler, fordi det virker som om, at I ikke forstår, hvad vi skriver. Når vi skriver, at østeuropæerne (generelt) ødelægger markedet for os, så er det jo fordi det er hvad vi oplever – og vi er trods alt mere ude i marken og har en større berøringsflade, end I måske har. Og hvis man skal drive en ordentlig forretning, være sød mod sine gæster, betale skat, have ordnede forhold osv osv, så koster det altså lidt mere. Der er jo en grund til, at mange bander over "de fandens polske håndværkere" og at fagforeningerne boykotter, når man har uorganiseret arbejdskraft. Det dumper priserne. Faktum er jo også, at der er færre og færre danske piger i branchen, at der lukker flere og flere bordeller og at der forhandles om mere og mere usikker sex. Det er sq uhyggeligt. (personligt er jeg kun til P/D, så det med bordellerne er jeg ligeglad med - men det fortæller noget om branchen) Jeg har også hørt historierne om for 10-20 år tilbage, hvor man ikke kyssede, ikke suttede uden, at mændene sad i kø i venteværelserne og at pigerne bare skulle knipse, så havde de lavet en månedsløn på en dag. Sådan er det ikke længere, og det er jo både godt og skidt at der er konkurrence. Men så skal det være fair konkurrence, og det er ikke, hvad vi oplever lige nu i branchen. Og det, som Jasmin stejler over, er at I jo er medvirkende til at holde det marked i gang. Det er ærgerligt, for til sidst har I KUN det marked at vælge ud fra - og det vil I fortryde, for når der ikke er andre, så bliver østeuropæerne (generelt) endnu mere ligeglade og leverer endnu flere elendige oplevelser, krydret med sygdomme, som ingen kan komme af med! Jeg tror ikke der er nogen af os lyserøde herinde, der påtager os en offerrolle. Vi vil bare gerne anerkendes for det, vi kan tilbyde, og det vi er. Og langt hen ad vejen synes vi, at vi kan tilbyde jer mere end hvad mange østeuropæere (generelt) kan
-
Er priserne nu også OK ?
Drenge, det ville være sjovt at få jer på besøg en hel dag. Så kunne I ved selvsyn opleve hvordan vores hverdag forløber, og så ville I måske tro på os, når vi skriver de ting, vi skriver. Vi sidder jo ikke og lyver for jer!
-
Er priserne nu også OK ?
Joda. Men langt størstedelen af de folk, jeg gjorde forretning med, var seriøse fra starten af, og så handlede det blot om at finde fælles fodslaw. Ydermere skulle jeg ikke finde mig i svinere, blive kaldt racist, sige nej til den samme klovn otte gange og true med politianmeldelse, sige nej til en specifik ydelse, som jeg ikke udførte osv. osv. Det er skam dejligt at gå rundt med bar røv et par dage og bare hygge sig og få og give god sex Joda. Igen. Men størstedelen er at finde i den her branche, hvor mange af idioterne behandler os som skidt, fordi vi "jo bare er ludere". Hvis den samme behandling gik ud over enhver anden branche, var alle fagforeninger og medier oppe og ringe - men nårh nej! Vi kan jo ikke stå i fagforening, har ingen rettigheder og er derudover moralsk anløbne. Men det er jo så en anden diskussion, som vi HELLER ikke behøver tage igen