Hop til indhold
Rexy

Søges: Pige med virkelig flotte silikone bryster

Recommended Posts

Hej, søger en pige der er aktiv i øjeblikket.

Det er vigtigt hun er Dansk og har virkelig flotte strutende silikone bryster..

Størrelsen ikke vigtig, bare de er virkelig flotte og ikke hænger.

(Og på sjælland)

Tusind tak for input/forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig virkelig sød og imødekommende og så hendes krop og ikke mindst hendes bryster,,du bliver ikke skuffet,,bare afsked 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med hvem?

ninkes skrev, for 44 minutter siden:

Enig virkelig sød og imødekommende og så hendes krop og ikke mindst hendes bryster,,du bliver ikke skuffet,,bare afsked 

med

 

Klyngen skrev, 1 time siden:

Trine Tease....

eller

Sally skrev, for 4 timer siden:

......... Malua på Sexysecret............

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, den 6/6/2017 at 09:59:

Uha.. Dina fra Sexyclub eller Sisse også Sexyclub har rigtig pæne falske bryster.. 

Dog sidder de pæneste falske jeg nogensinde har set på Michella fra Romantica.. De er edermame flot lavet.. 

Har du selv nærkigget dem med dine fingre? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Michellas har jeg nærstuderet med mine egne meget små hænder.. Hahaha.. Men de to andre har jeg ikke.. 

Naughty..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Michellas har jeg nærstuderet med mine egne meget små hænder.. Hahaha.. Men de to andre har jeg ikke.. 

Tror at min næste opsparing skal bruges på en time eller 2 hvor du nærstuderer hende med både læber og tunge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 6/6/2017 at 09:59:

Uha.. Dina fra Sexyclub eller Sisse også Sexyclub har rigtig pæne falske bryster.. 

Dog sidder de pæneste falske jeg nogensinde har set på Michella fra Romantica.. De er edermame flot lavet.. 

Jeg har haft den store fornøjelse at lege med Sisses bryster, og jeg mindes det stadig med længsel.

Det skal siges, at jeg ikke har oplevet andre augmenterede bryster end Sisses, så jeg har ikke meget at sammenligne med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 9/6/2017 at 22:22:

Michellas har jeg nærstuderet med mine egne meget små hænder.. Hahaha.. Men de to andre har jeg ikke.. 

To dejlige erindringer: Michellas velformede bryster har også jeg haft godt greb om. - Og dine bryster har jeg vellystigt gramset og raget på, - de inviterer bare til at holde fast i. - Smukke, nøgne Jennifer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...