Hop til indhold
Mildur

Menu priser enkeltydelser/cocktail

Recommended Posts

Hvis der fx på menuen står: Dansk 700 kr, hvordan skal det så tolkes.

Betyder det at man kun må stikke pikken op, og at det er kundens egen opgave at få gjort den kampklar. Altså ingen slik nogen af vejene forinden, ingen berøringer, bare pikken op. Er der nogen tidsramme på. Det kan jo tage alt fra et par stød til... flere timer.

Hvis man køber cocktail og har aftalt en eller anden specialydelse, har man så dermed udelukket hvad pigen ellers normalt tilbyder i sin cocktail?

Jeg ved godt at det hele selvfølgelig aftales med pigen, men kan der gives nogle almene guidelines??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cage jeg deler din holdning til menuer, men i forhold til trådstarter så er det ikke et ordentligt svar du kommer med!

Mildur hvis du køber dansk skal pigen nok hjælpe lidt med at få liv i pikken, men du skal ikke forvente at hun bruger andet end hånden - og at det kan blive lidt hårdhændet hvis ikke lige den stivner med det samme ;) 

Du vil typisk have 20 minutter til at blive stiv, få stukket pikken ind i fissen og skudt ladningen af, som dog kan være et andet aftalt sted på pigen. (sådan lidt firkantet sagt)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, for 4 minutter siden:

Det kan jeg godt se. Røg lidt ud af en tangent, da først jeg kom igang - sorry.

Men problemet er jo i grunden menuen - uden den tilgang til kunderne - ville mildur ikke have de overvejelser. 

Der kan vist ikke herske tvivl om at menuerne er opfundet til at få kunderne ekspederet på samlebånd (hurtigt ind, hurtigt ud) så man slipper for at skulle hengive sig til den store indlevelse ;) 

Men på den anden side, så hænger de jo ved de fleste steder og det må vel være fordi der er en betydelig efterspørgsel efter det.

Cage der har tidlige været en del debatter om de ting vi efterspørger hos gp´er og tro mig, der er bestemt et segment der ikke fatter det dig og mig går efter :D Herfra skal bare konstateres at der efterspørges mange forskellige ting og at den enkelte pige nok finder ud af at tilbyde det hun har det bedst med, for uanset hvad vil der altid være nogle kunde grupper der falder udenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
Mildur skrev, for 2 timer siden:

Hvis der fx på menuen står: Dansk 700 kr, hvordan skal det så tolkes.

Betyder det at man kun må stikke pikken op, og at det er kundens egen opgave at få gjort den kampklar. Altså ingen slik nogen af vejene forinden, ingen berøringer, bare pikken op. Er der nogen tidsramme på. Det kan jo tage alt fra et par stød til... flere timer.

Hvis man køber cocktail og har aftalt en eller anden specialydelse, har man så dermed udelukket hvad pigen ellers normalt tilbyder i sin cocktail?

Jeg ved godt at det hele selvfølgelig aftales med pigen, men kan der gives nogle almene guidelines??

Kan godt forstå du er  i vildrede for når jeg kigger annoncer af nysgerrighed så forstår jeg heller ikke en dyt af det.

Håber der kommer nogen af pigerne på banen som har sådan et menukort :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mod det er som da man købte blandet slik som barn, for 500kr fransk, 200kr spansk også lige 300kr dansk, hvor meget har jeg så tilbage?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 2 timer siden:

Mod det er som da man købte blandet slik som barn, for 500kr fransk, 200kr spansk også lige 300kr dansk, hvor meget har jeg så tilbage?  

Nogle steder kan man bare købe for 1000kr blandede bolsjer. Sidst på måneden må man måske nøjes med en hånd trold .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 8 timer siden:

Håber der kommer nogen af pigerne på banen som har sådan et menukort :-)

Jep, det kunne være interessant at høre hvordan man tænker som GP.

Indtil nu har tråden vel ikke rigtig givet noget svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 9 timer siden:

Der kan vist ikke herske tvivl om at menuerne er opfundet til at få kunderne ekspederet på samlebånd

Ja, det handler nok meget om at maksimere indtjeningen. Og hvis man ved at nogle kundegrupper er villige til at betale ekstra for en specifik ydelse, så bliver den pillet ud af den almindelige cocktail og prissat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, for 10 timer siden:

Må sige, at jeg er gået fuldstændig kold på det der menu helvede. Det ødelægger spontanitet.

Min egen gp rampage er slut. Jeg vil muligvis besøge en gp et par gange om året - og det bliver en, som selv vil have noget ud af det, og derfor lader sig rive med af, hvad vi finder på.

Og ja - de findes, men navnene vil jeg holde for mig selv, da særbehandling kan forekomme :D

Jeg er da sådan set enig, men omvendt, hvis jeg skal have sex af den type du beskriver søger jeg den andre steder end på dette marked. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 6 timer siden:

Nogle steder kan man bare købe for 1000kr blandede bolsjer. Sidst på måneden må man måske nøjes med en hånd trold .

Og kan det ikke give til en håndtrold, må man nøjes med en pingvin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
Mildur skrev, for 11 timer siden:

Ja, det handler nok meget om at maksimere indtjeningen. Og hvis man ved at nogle kundegrupper er villige til at betale ekstra for en specifik ydelse, så bliver den pillet ud af den almindelige cocktail og prissat. 

Jeg vil så indrømme jeg også har pillet 2 ting ud og tager et ekstra gebyr for det, men satte så tilgæld tidsprisen lidt ned.
Altså er det kun de der ønsker den/de ydelser der betaler for den og de der vil alm. ikke skal betale for noget de ikke får.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 23 minutter siden:

Jeg vil så indrømme jeg også har pillet 2 ting ud og tager et ekstra gebyr for det, men satte så tilgæld tidsprisen lidt ned.
Altså er det kun de der ønsker den/de ydelser der betaler for den og de der vil alm. ikke skal betale for noget de ikke får.

 

Tak for dit indspark. Jeg kan se at du har pillet Fist og Græsk ud af dine cocktail. Det giver for mig god mening at det ikke er en del af standardpakke, ihvertfald fist. Men hvad hvis du har en kunde som fx. har en fodfetisch. Det står jo ikke indeholdt i din cocktail. Er det så alligevel ok? Laver du så en lille "forventningsafstemning med kunden, om ønsker/fantasier og det som rimeligt kan indeholdes i pakken, altså udover det du selv har beskrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 58 minutter siden:

Jeg vil så indrømme jeg også har pillet 2 ting ud og tager et ekstra gebyr for det, men satte så tilgæld tidsprisen lidt ned.

Det er jo pointen: At kunne komme med et billigere tilbud for at lokke kunder til. Så kan man håbe at kunden lader sig lokke til lidt "ekstra."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er klinikpige.. Kun steder hvor vi faktisk ikke har en menu som sådan.. Der bliver den tit efterspurgt hvor jeg så må remse den op.. Når den først sidder der så gå det en gang i mellem lidt hurtigt og det er lidt som om jeg forventer at den stakkels gæst ved hvad udtryk som "dansk, fransk osv" betyder men jeg er heldigvis så tilpas behagelig at snakke med så gæsten gerne selv spørger indtil hvad udtrykkene dækker over.. Hehe.. 

Dansk indebærer sex (ganske almindelig sex.. Tissemanden ind og bum bum) og kælen for jeres dyrebareste eje.. Jeg skal nok gøre mit for at hjælpe ham på vej.. Dog uden brug af munden til andet end at snakke.. Hehe..

Fransk det er med munden.. Både til opvarmning og ind imellem.. Og gensidig fransk betyder at din tunge også få lov til at lege..

Speciel ydelser som f.eks sprøjteorgasmer (hvilket er den eneste speciel ydelse jeg tilbyder ud over slavepige) der er man nødt til at købe en halv time.. Den halve time indebærer så alle mine ydelser (bortset fra slavepige som man ellers også skal betale ekstra for ved siden af) plus flere ejakulationer hvis man kan og ønsker det.. Man skal udover prisen på den halve time betale prisen for den ønskede speciel ydelse oveni.. 

Ting som f.eks fodsex (hvilket efterhånden er sket et par gange pågrund af min str. 33) tager jeg ikke ekstra for.. 

Håber det besvarede de spørgsmål der var.. Igen er det jo en individuel ting fra pige til pige men det er sådan det foregå de steder jeg arbejder..

 

Knus Jennifer..

 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
Mildur skrev, for 7 timer siden:

Tak for dit indspark. Jeg kan se at du har pillet Fist og Græsk ud af dine cocktail. Det giver for mig god mening at det ikke er en del af standardpakke, ihvertfald fist. Men hvad hvis du har en kunde som fx. har en fodfetisch. Det står jo ikke indeholdt i din cocktail. Er det så alligevel ok? Laver du så en lille "forventningsafstemning med kunden, om ønsker/fantasier og det som rimeligt kan indeholdes i pakken, altså udover det du selv har beskrevet.

Ja det ville godt kunne lade sig gøre uden ekstra.

Havde en for en tid siden der gerne ville bondage, facesitting og græsk - Fortalte jeg ikke havde prøvet de 2 første ting men var villig til at prøve.

skrev flere mail med ham hvor vi fælles fandt frem til hvordan og hvad der skulle ske. - prisen 1 time 1500,- Græsk tillæg 300,- 

Er der en der bestiller både fist og Græsk tager jeg heller ikke 2 x tillæg - det skal ikke være så indviklet

Læser jeg annoncer og der er menukort og der står pris på tid og pris på ydelser så ryster jeg på hovedet for kan ikke finde ud af hvordan de regner det ud, men måske mig der er fatsvag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Det er jo pointen: At kunne komme med et billigere tilbud for at lokke kunder til. Så kan man håbe at kunden lader sig lokke til lidt "ekstra."

For mig betyder det ikke så meget om de vælger tillægsydelsen.

Jeg tænder på Græsk men kræver også mere forberedelseseksamen. 

Det betyder meget mere, at de går tilfredse herfra og lyst til, at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg droppede helt menu da jeg blev mig selv. Gik over til at det var tiden man betalte for. Hvad vi så foretog os i den tid var imellem gæsten og jeg. Det fungerede meget bedre for mig. Så kunne jeg lege meget mere efter lyst. 

 

Jeg forstår nu udemærket godt de piger der vælger en menu. Og der er kunder til begge modeller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså nogen er jo til enkelt ydelser af interesse, økonomi eller endda af tidsnød.

Hvis man er væk i frokostpausen, så kan man jo ikke tage en 3 timers seance ;) 

- Jeg er ikke selv til enkelt ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Dejlige Sisse skrev, for 2 timer siden:

Jeg droppede helt menu da jeg blev mig selv. Gik over til at det var tiden man betalte for. Hvad vi så foretog os i den tid var imellem gæsten og jeg. Det fungerede meget bedre for mig. Så kunne jeg lege meget mere efter lyst. 

 

Har det ikke længe været et meget brugt koncept? ;-) Det er vel derfor at halve, hele timer eller længere har være meget brugt  i årevis og er meget populære, så kan to voksne mennesker selv finde ud hvad tiden skal bruges til. Sådan har det i hvert tilfælde altid været de steder, jeg har besøgt. :-D

At der er efterspørgsel efter enkeltydelser er så op til den enkelte pige/kvinde at afgøre om det passer til hendes temperament (eller klinikkens retningslinier) at ha' det på programmet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere, så jeg nok for meget på pengepungen, havde måske heller ikke så mange penge, jeg var villig til at bruge på glædespiger og jeg nøjedes derfor med at købe enkeltydelser - og det var sjældent jeg syntes jeg fik en ordentlig service, da pigerne så næsten 100% bestemte hvordan og hvorledes alt skulle foregå og kun efter deres egen lyntogskøreplan - og ofte har jeg bagefter tænkt: "aldrig mere".

Først da jeg begyndte at købe ½ timer, blev det mig, der fik jeg lov at bestemme og stykke et passende program sammen, så jeg kunne få ordentlig jern på og overraske pigerne med min måde at lave lidt sjov på, så de også begyndte at finde det interessant og ikke længere bare lave den sædvanlige tågehornsstønnen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg startede i branchen var jeg også temmelig forvirret over alt det, man som pige kunne tilbyde, og jeg fik en del forslag til, hvad de forskellige ting skulle og burde koste.

Efter at ha' kørt med 'quickie', 'cocktail' og alt muligt andet i et stykke tid, gav jeg op! Det var alt for besværligt at lire af i telefonen, "hvad betyder cocktail?" osv. og jeg var også træt af at skulle sælge 'dansk' uden 'fransk', for det er da lidt sjovere når jeg får lov at sutte den op fra slap, end at den bare står klar til at køre ind, uden nogen indledende manøvrer :D 

Så ligesom et par andre GP'ere her i tråden, besluttede jeg mig for at jeg altså bare sælger 'tid'!
Hvad min gæst og jeg foretager os i den tid, vi har aftalt, behøver ikke at være så fastlagt - og derfor er der også plads til spontanitet, og så er sex altså meget sjovere når det ikke kører efter et skema  :wub:  (se gerne anden tråd ang. skema! :D )

Det eneste, man skal betale ekstra for hos mig, er megafransk ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Sally skrev, for 58 minutter siden:

Da jeg startede i branchen var jeg også temmelig forvirret over alt det, man som pige kunne tilbyde, og jeg fik en del forslag til, hvad de forskellige ting skulle og burde koste.

Efter at ha' kørt med 'quickie', 'cocktail' og alt muligt andet i et stykke tid, gav jeg op! Det var alt for besværligt at lire af i telefonen, "hvad betyder cocktail?" osv. og jeg var også træt af at skulle sælge 'dansk' uden 'fransk', for det er da lidt sjovere når jeg får lov at sutte den op fra slap, end at den bare står klar til at køre ind, uden nogen indledende manøvrer :D 

Så ligesom et par andre GP'ere her i tråden, besluttede jeg mig for at jeg altså bare sælger 'tid'!
Hvad min gæst og jeg foretager os i den tid, vi har aftalt, behøver ikke at være så fastlagt - og derfor er der også plads til spontanitet, og så er sex altså meget sjovere når det ikke kører efter et skema  :wub:  (se gerne anden tråd ang. skema! :D )

Det eneste, man skal betale ekstra for hos mig, er megafransk ;) 

 Hej Sally.

Det er godt bare at sælge tid. For os der besøger glædespiger er det bedre at købe tid, end ydelser, det kan være man har lyst til noget når aftalen laves, men måske noget andet når man mødes, når aftalen er lavet og man mødes gælder det om at få den bedste oplevelse / udløsning ud af det. 

Redigeret af Pik sprøjt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...