Hop til indhold
migmanden

Den "Lykkelige Luder"

Recommended Posts

I går torsdag var jeg hos min faste GP. Her mødte jeg på vej ud af døren en anden pige, som jeg og min faste GP tidligere havde haft en trekant med. Hun var blevet brændt af en aftale med en kunde. Derfor havde hun god tid. Hun sagde at hun ville provokere mig spurgte mig derfor og jeg kendte en lykkelig luder. Jeg kunne fortælle hende at min faste GP var glad for sit arbejde, hvilket hun selv bekræftede. Herefter fik vi en god samtale om hvorfor jeg gik til GP for at få sex og hvorfor hun for nyligt var blevet GP. Jeg fortalte, at jeg ikke længere fik sex hjemme og hun fortalte at hun for nydeligt var blevet skilt og havde lyst til sex og havde brug for flere penge en dem hun tjente på sit normale arbejde. Hun havde lyst til at gå på barer, hvorfor GP muligheden var en god måde at få dækket nogle behov på. Hun fortalte også at der var kunder som var en fornøjelse og endnu flere der bare var der.

Dette har fået mig til at tænke over nogle ting. Derfor vil jeg spørge pigerne herinde om i er lykkelige med at arbejde som GP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 3kant=QQ

Jeg er 100% en af de lykkelige - det er jo en win win - jeg får både god sex og god økonomi ;)

Godt indlæg forresten :)

Knuz 

Mette - GP og Gilf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget spændende tråd.

Kunne være interessant at få indsigt i hvilke psykiske langtids effekter der er af at være sex arbejder. ?

Kan I piger leve et parforholdsliv ?

Det kunne også være interessant med en psykologisk profil på os som mænd, der har behov for at købe sex.

Jeg har været heldig her i livet og kunne finde smukke amatør piger, men alligevel kan jeg godt lide at købe sex hos Proff. piger. Som jeg synes levere varen næsten hvergang . Men tænker jeg om der noget forkert oppe i mit hoved :o)

 

Redigeret af Chuck

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg godt, at spørgsmålet ikke er rettet til mænd, men der har over tid været flere tråde om emnet. Disse samt mine egne erfaringer siger, at hun bestemt findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 minutter siden:

Nu ved jeg godt, at spørgsmålet ikke er rettet til mænd, men der har over tid været flere tråde om emnet. Disse samt mine egne erfaringer siger, at hun bestemt findes.

Det vil jeg bestemt heller ikke udelukke, men det går mere og mere op for mig at begrebet er ret problematisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For dem der efter eget valg er i branchen, er det vel et spørgsmål om man kan lide sit job og den livsstil der følger med.

Hvis man har valgt at blive GP ved man jo også hvilke konsekvenser det har på andre punkter i éns liv. Her tænker jeg mest på dobbeltlivsførelse overfor familie og venner udenfor branchen, problematikken der kan komme hvis man finder en kæreste udenfor branchen - vil han/hun acceptere det? 

Hvis man som GP er afklaret med disse og sikkert mange andre ting fra starten af, er jeg sikker på at man kan være lykkelig med dette job ligesom alle andre kan være lykkelige i deres jobs som kræver en anderledes livsstil.

Havde en kammerat engang, der kendte et par hvor kvinden var GP - De havde valgt at være åbne med det overfor alle, og dem der kunne tåle mosten blev hos dem, og de andre måtte gå. Det havde kostet mange venner og familiemedlemmer, men de var lykkelige, for de behøvede ikke at skjule det for dem de virkelig holdt af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Jeg er en af de lykkelig luder :-) det er fantastik at få god sex og lommepenge på en gang :-).

Jeg har prøvet kun at have min hobby job som eneste indtægt, det vil jeg aldrig anbefale til andre. Der skal tjene mange penge, også de dårlig mdr. arbejde 3-4 om ugen, i ca 12 timer pr dag.  Nogle kan klare dette, det er jo lige som hvis man har sin egen butik mm. der skal knokkel hver en kr tæller. 
I dag nyder jeg at kan arbejde efter min lyst, aldrig mere 12 timer på en dag, jeg er hjemme hos mig selv, laver kun 1-3 aftaler pr dag derved jeg kan give mig fuld ud til mine gæster :-)   
Da jeg kun leve af mine luder penge, have jeg ikke tid til andre hobby, tiden gik med job og børn. 
Antal dage nu pr uge er mellem 1-4. og jeg har nu tid til også have andre hobby og komme ud blandt venner :-) 

Jeg har prøvet at have et forhold ved siden af min hobby job, det fungeret ikke for mig, og de piger jeg har mødt. 
Og jeg valgt jeg forbliver single mens jeg er luder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Der er nogle få i min familie og venner kreds der ved hvad jeg laver. Man har brug for at kunne snakke med nogle, hvad man oplever :-)

Jeg fik en opringning i sidste uge, en mand der mente det var synd jeg ikke vise mit ansigt på mine billeder.
Det gør jeg ikke og kommer ikke til det...     Fordi der er ja dem der vil vende en ryggen, andre mener vi piger så betaler hele regning ude på cafe mm, eller er deres låne bank. 
Ja vi GP har valg vores job, men vores børn/familie skal ikke rammes af dette, mener vi har et ansvar og passe på dem, fx børn ikke bliver drille i skolen med din mor er luder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tit undret mig over de programmer hvor tidligere eller nuværende GP'er står frem og fortæller vidt og bredt omkring skyggesiderne ved vores arbejde.. Den tanke der i den forbindelse mest har kørt har været denne: Hvorfor finder de altid de afdankede og ødelagte piger og ikke dem der virkelig nyder deres arbejde.? Jeg kender jo udemærket svaret på spørgsmålet som er at det handler om nyhedsværdien.. En tragedie vil altid være mere interessant end en lykkelig historie.. Hvis sådan et tv hold fik lov til at sætte et kamera op i pigernes rum på bare et af de steder hvor jeg arbejder så ville hele danmarks befolkning skifte fuldstændig mening omkring vores erhverv.. Hvilket kunne være lækkert..

Jeg vil sige jeg elsker mit arbejde.. og en stor del af det er takketværer de piger jeg arbejder med.. Vi har altid en fest og få snakket om vidt og bredt.. Aldrig har der været et lignende arbejdshold på et sted hvor kun kvinder arbejder som ellers normalt bliver til en regulær hønsegård.. Jeg føler ingen konkurrence eller lignende med nogen af de piger jeg har arbejdet med.. Selvfølgelig er der få brodne kar.. Men det edermame sjældent.. Og nu er jeg meget filosofisk anlagt og finder menneskets natur og tankevirksomhed spændende.. Det gør at jeg finder mit arbejde spændende altid.. Jeg nyder samtalen med gæsterne og det underfundige element med sex fremmede imellem som alligevel formå at være fantastisk og dejligt påtrods af at ingen af os kender hinandens kroppe på forhånd.. Det er da vildt fascinerende.. At man kan skabe en instint connection der er stærk nok til at den kan bære en så intim ting som sex.. Mit arbejde har lært mig at hvile mere i min egen krop end hvad jeg troede var muligt.. Jeg har følt mit tættere og mere fortrolig med nogen gæster end jeg har følt mig værende med familiemedlemmer.. Det er en fantastisk ting at det kan lade sig gøre.. Og jeg bliver overrasket hver gang.. Jeg har haft forhold igennem det her.. Både forhold der er endt pga det her arbejde og forhold der bare har udspillet sig selv og sin egen levetid.. Jeg har altid gjort klar fra start hvad jeg lavede og stået ved hvem jeg er fordi jeg simpelthen nægter at starte et forhold op på en løgn.. Det tjener intet formål.. 

For en opsummering så ja.. Jeg betegner mig selv som et lykkeligt menneske.. Hvor luderen bare er en del af det imponerende alsidige menneske jeg er.. Men jov hun er også lykkelig.. Hehe.. Og hvorfor skulle jeg ikke kunne være det lige så vel som man kan være en lykkelig tømmer.? 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes hun? Givetvis! 

Jeg er ikke lykkelig. - There, I said it! :D

Lykken er flygtigt størrelse og selv er jeg overordentlig tilfreds med "bare" at være grundglad. Jeg jager ikke lykken, mén når den viser sig i små fine glimt, så handler det for mig om andre, vigtigere og dybere ting i mit liv, end valg af erhverv. 

Jeg er tilfreds og glad for mit erhverv. - Jeg møder mange sjove, finurlige, søde OG pain in the ass typer og økonomisk giver det en frihed, der gør det muligt for mig at holde fri i tide og utide, hvilket passer umådelig godt til min lidt flyvske personlighed. 

Mén min lykkefølelse, den afhænger af helt, helt andre ting.

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

For en opsummering så ja.. Jeg betegner mig selv som et lykkeligt menneske.. Hvor luderen bare er en del af det imponerende alsidige menneske jeg er.. Men jov hun er også lykkelig.. Hehe.. Og hvorfor skulle jeg ikke kunne være det lige så vel som man kan være en lykkelig tømmer.? 

Knus Jennifer

Jennifer - du er en lykkelig ludder - og du er en lykkelig "tømmer" - du tømmer os for sperm hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har tit undret mig over de programmer hvor tidligere eller nuværende GP'er står frem og fortæller vidt og bredt omkring skyggesiderne ved vores arbejde.. Den tanke der i den forbindelse mest har kørt har været denne: Hvorfor finder de altid de afdankede og ødelagte piger og ikke dem der virkelig nyder deres arbejde.? Jeg kender jo udemærket svaret på spørgsmålet som er at det handler om nyhedsværdien.. En tragedie vil altid være mere interessant end en lykkelig historie.. Hvis sådan et tv hold fik lov til at sætte et kamera op i pigernes rum på bare et af de steder hvor jeg arbejder så ville hele danmarks befolkning skifte fuldstændig mening omkring vores erhverv.. Hvilket kunne være lækkert..

Jeg vil sige jeg elsker mit arbejde.. og en stor del af det er takketværer de piger jeg arbejder med.. Vi har altid en fest og få snakket om vidt og bredt.. Aldrig har der været et lignende arbejdshold på et sted hvor kun kvinder arbejder som ellers normalt bliver til en regulær hønsegård.. Jeg føler ingen konkurrence eller lignende med nogen af de piger jeg har arbejdet med.. Selvfølgelig er der få brodne kar.. Men det edermame sjældent.. Og nu er jeg meget filosofisk anlagt og finder menneskets natur og tankevirksomhed spændende.. Det gør at jeg finder mit arbejde spændende altid.. Jeg nyder samtalen med gæsterne og det underfundige element med sex fremmede imellem som alligevel formå at være fantastisk og dejligt påtrods af at ingen af os kender hinandens kroppe på forhånd.. Det er da vildt fascinerende.. At man kan skabe en instint connection der er stærk nok til at den kan bære en så intim ting som sex.. Mit arbejde har lært mig at hvile mere i min egen krop end hvad jeg troede var muligt.. Jeg har følt mit tættere og mere fortrolig med nogen gæster end jeg har følt mig værende med familiemedlemmer.. Det er en fantastisk ting at det kan lade sig gøre.. Og jeg bliver overrasket hver gang.. Jeg har haft forhold igennem det her.. Både forhold der er endt pga det her arbejde og forhold der bare har udspillet sig selv og sin egen levetid.. Jeg har altid gjort klar fra start hvad jeg lavede og stået ved hvem jeg er fordi jeg simpelthen nægter at starte et forhold op på en løgn.. Det tjener intet formål.. 

For en opsummering så ja.. Jeg betegner mig selv som et lykkeligt menneske.. Hvor luderen bare er en del af det imponerende alsidige menneske jeg er.. Men jov hun er også lykkelig.. Hehe.. Og hvorfor skulle jeg ikke kunne være det lige så vel som man kan være en lykkelig tømmer.? 

Knus Jennifer

De skal statuere et eksempel, disse tidligere glædespiger det er så sørgeligt, der har fået ar på sjælen og skulle der komme en og sige næh jeg synes det er fedt så er der nogen tænker især dem der gerne vil have købesex ulovligt det er selvbedrag, at man kun få den side af sagen den negative. de findes, dem der lyver for sig selv dem der aldrig burde være startet, det kræver vist noget af en robusthed. Men de findes også dem der måske bukker under hvis de ikke gjorde det, der er altid 2 sider af samme sag. Men vi lever i et sort/hvid verden hvor spørgsmålet er altid enten eller, ikke både og det vil klæde den danske debat. I min verden prøver man er ramme laveste fællesnævner, man gør folk dummere end de er det burde være både og... der er kræfter i gang der prøver at præge befolkningen, en kontrol i det stille, man opdager det ikke ( der er faktisk en bog der hedder kontrol i det stille )

Men der findes også en som dig Jennifer der gør det til sin livsstil jeg vil ikke tvivle på din påstand, og hjælper andre som er i nød, de kan mangle noget, ikke at alle mangler noget i deres liv, måske er det ligefrem overskud, for det kræver sin mand at dukke op og være afklædt især med den nøgenforskrækkelse f.eks. når unge piger ikke vil være nøgen med andre piger til gymnastik, hvad sker der lige kan forstå når det er drenge og pige i samme lokale især der er hormoner indblandet, børn er sgu ligeglad de tænker ikke på sex de er praktiktalt intetkøn.

Sikke jeg roder rundt i det. Tankestrømme, det er helt sikkert et emne der kan sætte tanker i gang. for mit vedkommende var jeg for nogen år siden da jeg begyndt at praktisere denne hobby eller nogen tilfælde det rene terapi. Jeg havde følte jeg efter nogen rigtige svære år noget jeg skulle indhente det forsømte det er en lang historie som jeg ikke vil fortælle her, men det er nogen år jeg ikke får igen, som jeg ville ønske jeg kunne leve om.

Når jeg møder en Glædespige når det rigtigt går op i en højere enhed og kemien er i top også selvom jeg fumler rundt indimellem så er det er superskønt øjeblik som kan side hos mig i flere dage. Jeg må så prøve at dæmpe det lidt og finde nogen jeg har gode fornemmelser for i stedet for at lade tilfældigheden råde. På den konto lærer jeg også meget af mig selv.

Så Mænd der møder dig og din kollegaer kommer måske ikke bare for sex, men du er en del af en proces, han er i gang med. Bedre sagt det er så absolut ikke så firkantet og hvis man graver i det vil der kommer med garanti historie, og for nogen en roman værdig. 

Jeg ved ikke om den lykkelig luder findes; kan så ikke lide ordet luder. Ganske simpelthen fordi jeg ikke ved om et lykkelig menneske findes. Lykke er for mig noget der viser sig i små øjeblikke, at betragte solnedgangen, man bliver forelsket i en sød pige og den er gengældt, lykken kan også være selve forelskelsen, det er ikke noget man kan slukke for jeg kan i hvert fald ikke og når det ikke er gengældt og er måske er moralsk forkert, lærer og elev f.eks. er det jo et lotteri, man kan nyde på afstand også lade det sive lige så stille ud af systemet forelskelsen er der man skal gribe den, det gør det meget mere spændende. eller en god bøf. Bitte små ting for venter man på det store så venter man forgæves, snakker af erfaring her.

Men er der den mindste tvivl om dit virker så lad ikke tvivlen nager dig så stop med det samme. Snakker også om erfaring her, man kan komme virkelig ud der hvor livet ikke er særlig sjovt og utåleligt, nyd det så længe det varer. Man er på en vandring man er altid på vej et nyt sted alting skal med jævne mellemrum genovervejers. Hvis du stadigvæk er glædespige om 5 år så er der med garanti nogen helt andre ting der spiller ind. Lyt til dig selv du har svaret, en lille symbolske råd fra et menneske, til et andet menneske.

Nu må jeg stoppe jeg kom vist vidt omkring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg startede i branchen, læste jeg til folkeskolelærer, og egentligt var det meningen, at jeg bare skulle bruge det her som lidt supplerende indtægt ...

Sådan kom det jo så ikke til at gå, for jeg kom aldrig ud at arbejde på en skole, og det er jeg egentligt glad for :)  

Sex er nu min eneste indtægtskilde - Jeg bestemmer selv 100% hvilke dage, og hvor mange timer jeg vil arbejde, og jeg tjener helt sikkert mere på kortere tid, end jeg ville gøre som lærer. Jeg bliver "feteret" og forkælet, og jeg får al den sex, jeg kan drømme om 

Når jeg kommer hjem, venter mand og børn - familie og venner. de fleste af dem ved, hvad jeg laver og er okay med det, nogle få er faldet fra, pga hvad jeg har valgt at beskæftige mig med.

Lykken oplever jeg nok som de fleste andre - I korte glimt og gerne temmelig lunefuld, men jeg er nu meget godt tilfreds, i det liv jeg har valgt ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt på linje med IVs indlæg herover, bortset fra at jeg er meget lidt "flyvsk" af sind ;-)  Jeg føler mig lykkelig, men det handler ikke (kun) om valg af erhverv, det handler om måden at være menneske på, måden at se livet på. 

Jeg er rigtig glad for mit erhverv, og for friheden ved at være selvstændig. Til gengæld bliver jeg lidt træt, når dette emne kommer op igen og igen, hvornår taler vi om den lykkelige folkeskolelærer? Hvad er lykke overhovedet? Kan man være lykkelig hele tiden? Hvad med de psykiske og fysiske langtidseffekter ved at være sosu, pædagog eller buschauffør? ;-) 

Og ja, man kan sagtens leve i et helt normalt parforhold som prostitueret.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Maria skrev, for 3 minutter siden:

 

Når jeg kommer hjem, venter mand og børn - familie og venner. de fleste af dem ved, hvad jeg laver og er okay med det, nogle få er faldet fra, pga hvad jeg har valgt at beskæftige mig med.

 

 

De, der er faldet fra, var nok alligevel ikke rigtige venner, for så var de blevet - havde taget debatten med dig om dit erhverv - og var endt med at respektere dig uden at være enige med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 3 minutter siden:

De, der er faldet fra, var nok alligevel ikke rigtige venner, for så var de blevet - havde taget debatten med dig om dit erhverv - og var endt med at respektere dig uden at være enige med dig.

Netop den konklusion jeg nåede frem til :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Liv skrev, for 23 minutter siden:

Hvad er lykke overhovedet? Kan man være lykkelig hele tiden?

Så enig her. Lykke skal adskilles fra så meget andet. Jeg mener, at lykke svinger op og ned... som så meget andet som tilfredshed med valgte erhverv, omgang med andre mennesker osv.  Når elementerne mødes "på en top" så føles det godt. Når de "mødes i en bund" så er det det modsatte. Som menneske skal man kigge på livet og optimere chancer for at der toppes oftere end der bundes. Vælg et erhverv der er tilfredsstillende, hav omgang med mennesker der ikke suger ens energi ud af én... osv

Jeg mener, at ingen kan være konstant lykkelig, fordi lykke skal mærkes i forhold til noget andet.... men man kan så sandelig generelt have det godt for det meste af tiden.

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen og god lørdag til jer.

Man kan græde over det man laver, Man gør det, for, at forsørge sig selv. Men man kan også smile, ved de gode ting der sker i ens arbejde og liv. Det finurlige i livet er der er altid det positive og det negative. Nogen kan håndtere sit arbejde andre ikke. Andre ser det positive i en branche, titel, holdning, arbejde, mennesker. Andre kan ikke og en debat skabes. Intet er rigtigt eller forkert. Alle har en mening og holdning til tingenes tilstand. Der er ingen der kan afgøre, om den ene har ret eller uret. Der er altid to eller flere sider af en sag eller debat.

Man kan lukke øjnene, for de ting der sker, i sit arbejde. Det kan der være mange grunde til man agere sådan. Når man lukker øjnene så ser man ikke tingenge omkring sig man, lever i sin egen lille boble.  Eller man kan åbne sine øjne. og iagttage og reflektere, over de ting man ser. Og er det noget man kan leve med, er det det man lever efter. I troen på det er det bedste for en selv og andre.

Man kan huske de ting, der har gjort store indtryk på en, man glædes over de ting man har udrettet. Man kan huske glæde, inspiration, de gode oplevelser, man gør en forskel, og det, at man lever. Det modsatte kan også indfinde sig. Det er her styrken i en selv der skal afgøre hvordan man håndtere disse ting. Igen nogen kan andre ikke. Man skal, bare huske at værne om sine egne værdier, holdninger og meninger. Men man kan også lære af andres og det er det ansvar vi, har overfor os selv.

Husk vi skal leve livet. Ikke leve i fortiden, men i nutiden. Det er der vi er stærkest. Og kan man ikke lide sit arbejde, eller en branche så står de jo en frit for at. Vælge en helt ny levevej. Lykke er en finurligt begreb. Der kan bruges når man er et menneske smiler. Det er nu det bag ved der afgør om man er lykkelig. Er man altid lykkelig. Nej den tror jeg ikke på. Der er altid en konsekvens for de handlinger man udfører. Og det er her man viser det menneske man er. 

God lørdag. Og nyd det i laver nu, og de ting der sker i løbet af dagen. 

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det noget med at de negative sider kan dukke op ved slutningen, eller når man ER stoppet ?

De fleste må selvfølgelig være godt tilfreds, ellers havde de vel fundet noget andet at lave, eller tilrettet sig, som nogen også har skrevet i tråden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Er det noget med at de negative sider kan dukke op ved slutningen, eller når man ER stoppet ?

De fleste må selvfølgelig være godt tilfreds, ellers havde de vel fundet noget andet at lave, eller tilrettet sig, som nogen også har skrevet i tråden :) 

Hvilke negative sider er det du her tænker på ???...der dukker op mod slutningen, eller når pigerne er stoppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 11 minutter siden:

Hvilke negative sider er det du her tænker på ???...der dukker op mod slutningen, eller når pigerne er stoppet.

 

Jeg er ikke glædes pige, så det ved jeg ikke præcist.

Jeg venter på at Trine Tease måske kan komme med et kvalificeret svar :) 

Edit:

Jeg går ikke ud fra at det er noget som rammer alle...men der kan vel være en frygt for det, ligesom at folk ikke har lyst til at blive ramt af kræft og andre alvorlige sygdomme.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Highlow skrev, for 30 minutter siden:

Midtvejs resultat: 12 svar fra mænd - 8 fra pigerne. Tankevækkende så kloge, mænd er på dette emne :)

... og en ligegyldig kommentar  ;) 

Pointen er jo, at der ikke er noget der hedder lykkelig luder, men mere om et menneske er lykkeligt.

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 7 minutter siden:

Det er også hurtige penge.

Jeg tror ikke helt på at de nyder at ha sex med andre mænd som de ikke ikke kender.

Det handler nok mere om penge.

Det er bare min mening det kan godt være jeg er forkert på den :D

Ja, det er du. :D 

Det kan sikkert være svært at forstå. - Jeg forstår heller ikke dem der synes at sex bliver bedre og bedre, jo bedre man kender hinanden, det synes jeg ikke nødvendigvis det gør. Det kan noget, at det bare er ren, rå sex! 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...