Hop til indhold
Guest Trinetease

Annocelight

Recommended Posts

Guest Trinetease

Kære Admin og moderatorer :-)

Jeg har lige købt en forside annonce - skidt nu med at den så ikke er på forsiden. Værre er at der nu står i min bank at jeg har købt noget hos 'annoncelight'..... Det er vist det eneste sted nogensinde at jeg har oplevet at man ikke har et decideret 'low key' navn til et køb hos et sådanne site. 

Lad os nu sige at jeg bliver kørt over og dør i morgen....så syntes jeg ikke at det er så smart at mine forældre skal få deres livs chock pga en konto opgørelse. Kunne i ikke overveje at finde på et mere smidigt navn - bare til jeres betalingsdel ? 

Kh Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 49 minutter siden:

Jeg har lige købt en forside annonce - skidt nu med at den så ikke er på forsiden.

Du har købt en Super Annonce, med placering i toppen af siden, på alle søgeresultater i området København.

Trinetease skrev, for 49 minutter siden:

Værre er at der nu står i min bank at jeg har købt noget hos 'annoncelight'..... Det er vist det eneste sted nogensinde at jeg har oplevet at man ikke har et decideret 'low key' navn til et køb hos et sådanne site. 

Lad os nu sige at jeg bliver kørt over og dør i morgen....så syntes jeg ikke at det er så smart at mine forældre skal få deres livs chock pga en konto opgørelse. Kunne i ikke overveje at finde på et mere smidigt navn - bare til jeres betalingsdel ?

Det er desværre ikke noget vi selv 'bare' kan ændre. Men det er noget vi allerede tidligere på ugen, kontaktede vores betalingsudbyder for at få rettet til noget mere anonymt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Er i så ikke søde at gøre opmærksom på at det står som Annoncelight ? Min bankrådgiver får sq kaffen galt i halsen :shock:. Jeg har set annoncen som den skal være nu - jeg var blind - Undskyld :-).

min pointe er at pigerne ved ikke at det står sådan og det kan betyde rigtigt meget for manges privatliv :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan noget bør være testet og totalt sikkert inden man  går igang.. altså med samarbejdet  med betalingsudbyderen..

 Hyper vigtigt med den diskretion  !!

Redigeret af Somebody

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

Er i så ikke søde at gøre opmærksom på at det står som Annoncelight ? Min bankrådgiver får sq kaffen galt i halsen :shock:. Jeg har set annoncen som den skal være nu - jeg var blind - Undskyld :-).

min pointe er at pigerne ved ikke at det står sådan og det kan betyde rigtigt meget for manges privatliv :-( 

Det gør vi faktisk også, det står i vores betalingsbetingelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg skulle have læst det bedre :shock: Mega ærgeligt for nu tør jeg ikke bruge det pga manglende diskretion. Jeg er ellers glad for det, og i skal have ros for at man nu kan købe sig 'forside' tid... Jeg er spændt på at høre om mine gæster ser det. 

Tak for vildt hurtigt svar :-) :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncelight er da heldigvis ikke det mest afslørende navn, det kræver, at din bankrådgiver selv kigger der ind :?

Det havde været værre med f.eks. "sexpiger".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg vil nu altså tro at en bankrådgiver kender de fleste uartige siders navne. De er mega nysgerrige - jeg kender adskillige og jeg har hørt rigeligt om folks måde og steder at bruge penge. 

Mun pointe er at jeg ikke ønsker at min familie OG min bank åbenlyst skal kunne se at jeg bruger penge på at reklamere som prostitueret. Der står jo heller ikke 'luderbesøg' på jeres kontoudtog vel ;-) 

Heldigvis er Annoncelight opmærksomme på det, og prøver at få det fikset. 

Og det er opturs lørdags nyheder nok til mig ;-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Der står jo heller ikke 'luderbesøg' på jeres kontoudtog vel ;-) 

 

Nej, der står man har hævet 2000 kr. fra en hæveautomat. ;)
Og har prøvet at banken har spurgt mig, hvad jeg bruger alle kontanterne til.... "jeg har købt et par antikke møbler på nogle loppemarkeder"....
- hvor de svaret "så har du vidst også nok møbler nu" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg vil hellere have at de kommentere min samling af musselmalet end mit Trine tease liv :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Trinetease skrev, for 43 minutter siden:

Jeg vil hellere have at de kommentere min samling af musselmalet end mit Trine tease liv :-) 

Havnebumsen finder Trine Tease livet væsentlig mere interessant end et maleri af en mus :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 10 minutter siden:

Havnebumsen finder Trine Tease livet væsentlig mere interessant end et maleri af en mus :?

Er de der imod malet af mus, så er jeg sq imponeret! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hahahaha Der fik du lige dagens største grin lokket frem i mig - og kl er kun 11 :-):-) 

Jeg er knapt så femme fatal agtig som man måske kunne narres til at tro... Jeg spiser skam stuvet hvidkål på det musselmalet :-)

Jeg må finde mig et af en maleri af en Mus :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trinetease skrev, den 25. juni 2016 at 08:10:

Jeg skulle have læst det bedre :shock: Mega ærgeligt for nu tør jeg ikke bruge det pga manglende diskretion. Jeg er ellers glad for det, og i skal have ros for at man nu kan købe sig 'forside' tid... Jeg er spændt på at høre om mine gæster ser det. 

Tak for vildt hurtigt svar :-) :x

Jeg må også nøjes med de resterende dage jeg har tilbage på AL .... Fik godt nok både kaffe og (alt det kage jeg aldrig spiser :-o) i den gale hals .... 

Og er lidt bleg ved tanken om næste møde med min bankrådgiver som nu kan sidde og smile fjollet på den anden side af bordet. 

Virkelig træls det kan ske ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, den 25/6/2016 at 08:02:

Det gør vi faktisk også, det står i vores betalingsbetingelser :)

 

Adelie skrev, for 23 minutter siden:

Jeg må også nøjes med de resterende dage jeg har tilbage på AL .... Fik godt nok både kaffe og (alt det kage jeg aldrig spiser :-o) i den gale hals .... 

Og er lidt bleg ved tanken om næste møde med min bankrådgiver som nu kan sidde og smile fjollet på den anden side af bordet. 

Virkelig træls det kan ske ... 

Det gjorde jeg også forleden da jeg så det på min udskrift. Køber ikke VIP mere på AL desværre da diskretionen ikke er i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Adelie skrev, for 10 timer siden:

Jeg må også nøjes med de resterende dage jeg har tilbage på AL .... Fik godt nok både kaffe og (alt det kage jeg aldrig spiser :-o) i den gale hals .... 

Og er lidt bleg ved tanken om næste møde med min bankrådgiver som nu kan sidde og smile fjollet på den anden side af bordet. 

Virkelig træls det kan ske ... 

Bankrådgivere er en lumsk kategori af mennesker... Men heldigvis også et uddøende faggruppe - i dag er den bedste kontakt til banken via netbank.

Jeg kan altid henvise dig til god bankrådgivning i det østjyske om behovet skulle opstå :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 2 timer siden:

Bankrådgivere er en lumsk kategori af mennesker... Men heldigvis også et uddøende faggruppe - i dag er den bedste kontakt til banken via netbank.

Hej Cage.

Jeg tror du har, meget ret i dette udsagn. mange, ja en del bruger netbank. Og sjældnere og sjældnere har, møder med deres bankrådgiver. Og tror nu også det er at, skyde gråspurve med kanoner. At tro, at ens bankrådgiver har tid til, at tjekke hvad folk gør på nettet. Det er vel kun i det tidspunkt at der opdages uregelmæssigheder på kontoen, eller der hæves uhyrlige beløb. Og alle kontoudskrifter, får langt de fleste da på E-Boks  Og med mindre man smider rundt med sine koder til enten netbank eller E-Boks er der vel ingen der får noget at vide. Og til sidst, ja som Admin også skriver bliver der arbejdet fra deres side på at. få ændret tingene så der ikke står Annoncelight på udtog. Og det er selvfølgelig en god ting. For jeg er bestemt enig i at det ikke er ret smart det står der. for dem der har udfordringer med det. 

Ha en dejlig mandag allesammen.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, den 25/6/2016 at 08:02:

Det gør vi faktisk også, det står i vores betalingsbetingelser :)

Derfor kan i stadig godt gøre det mere tydeligt, ved at skrive det med fed skrift og større skriftstørrelse på selve hjemmesiden under betalingsprocessen.

Diskretion i den digitale verden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Efter lidt venten, er det nu endelig lykkes os, at få ændret teksten som kommer til at stå på kundernes kontoudskrift ved køb på Annoncelight.dk. Så nu står der ikke længere Annoncelight.dk, med ganske enkelt vores virksomheds juridiske navn, som er meget mere anonymt :)

What took you so long? 

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Tingene går ikke altid så hurtigt hos Nets, som man kunne ønske sig.

Arh, come on? Da jeg skrev til jer i januar om I dog ikke godt kunne ændre det, kunne det ikke lade sig gøre!?!
Så et halvt år? Så lang tid er Nets vel ikke om tingene? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...