Alting skrevet af Sally
-
Kontantløst samfund om nogle få år.
Jeg tror også at Euro bliver det, vi kommer til at bruge i DK, når de danske kontanter forsvinder. Vi kan ikke komme af med dem i banken, men vi kan udveksle dem med andre, og vi kan bruge dem i udlandet, hvis vi ikke bliver snuppet i tolden Det er helt tåbeligt, at vi på den måde skal overlade hele vores liv til bankerne. For hvis nogle har pisset på borgerne igennem de seneste årtier, så er det da bankerne Men eftersom DK sælger alt indtægtsgivende fra, så skal de jo tjene penge et sted - på borgerne. Så når alle kontanter er væk, er der kun bankerne tilbage, som jo tager sig godt betalt for at forvalte vores egne penge. Så kan man enten betale negative renter for indestående eller smide dem efter elendige investeringer. Hurra, det bliver fantastisk. Ja, guld er også en mulighed. Men sjovt nok blev kontanter jo opfundet, så folk slap for at gå rundt med en vægt til at veje guld, eller høns til at betale bageren og slagteren. Det er så himmelråbende åndssvagt.
-
Må eller må ikke åbne ?
Ja, Ekstra Bladet vil nok gerne have at vi åbner. Da jeg kiggede for et par uger siden, havde de syv (7!) annoncer online Hele deres indtægtsgrundlag er væk
-
Mandag kan der åbnes
Jeg tror faktisk at det er sygehuspersonalet, der har de mest risikofyldte jobs for tiden. Jo mere man bliver udsat for asymptomatisk og aktiv corona, des mere syg bliver man. Dernæst er det værste nok at være patient på hospitalerne for tiden, hvor det smittede personale bærer smitten videre til raske patienter osv... Uanset, så er min holdning altså, at hvis mine gæster har overholdt nedlukningen - når jeg nu selv har gjort det - så er risikoen for at blive smittet meget, meget lav. Jeg har virkelig ikke set nogle andre mennesker i hvad der efterhånden føles som flere måneder Og da slet ikke sygehuspersonale. Specielt også fordi jeg som GP ikke modtager så mange gæster, som frisøren gør, mener jeg at det er forsvarligt for mig at åbne. Derfor regner jeg også med at åbne engang i næste uge, nu vi har fået tilladelse fra myndighederne
-
Mandag kan der åbnes
Der er ikke den store forskel på den 11. marts og til i dag. Risikoen for at blive smittet er nok en anelse større, men eftersom alle skituristerne har fået deres del af corona, er selve den koncentrede smittekilde fjernet. Og vi skal jo alle have corona på et tidspunkt. Og vi kan jo ikke blive ved med at sidde i isolation indtil de finder en vaccine. Jeg ved ikke helt hvornår jeg åbner. Men der går nok ikke så lang tid. Jeg savner mit job! I starten af maj ved vi om det var en god idé eller ej at åbne. Den tid, den sorg
-
Eroguide = Venuslogen...??
De er totalt ligeglade på escortguide. Går siden ned, får man ingen kompensation og en sviner med på vejen. Men det er jo også Ekstra Bladet, der ejer escortguide. Danmarks største ruffer Desværre er vi piger jo af og til nødt til at bruge dem, da de sidder godt på markedet.
-
Ubehagelig oplevelse hos kunde.
Undskyld, men jeg føler mig altså ikke presset på mine grænser! Jeg sætter klare grænser op, og der er ikke nogle, der prøver at gå over dem. Det kan være jeg bliver spurgt om noget, jeg ikke umiddelbart tilbyder, men det må man også godt. Man kan jo højst få et nej
-
Hvem er på jeres bucket list?
Det lyder lækkert - vil glæde mig til at lege med dig
-
Hvem tjæner penge
Det tvivler jeg på. Og i virkeligheden aner jeg ikke om der overhovedet er nogle af de udenlandske piger, der er registreret. Men flere herinde fortæller jo, at enkelte er, så nogle må der vel være I hvert fald er der nok flere danske piger, der er registreret, end der er udenlandske piger, der er.
-
Hvem tjæner penge
Jeg kender godt stedet, @migmanden omtaler. Jeg er ikke i tvivl om at det var en pimp, der kom og hentede penge - jeg har set ham flere gange, hvor han samtidig kom med mad til pigerne, som i øvrigt arbejdede i døgndrift. Læg nu jeres surt sammensparede penge hos de danske piger og de udlændinge, der er registreret. Pengene bliver i landet i stedet for at blive kanaliseret til Østeuropa, hvor de kun glæder alle dem, der ikke har knoklet for dem.
-
Sally - mellem Slagelse og Korsør.
Tak for de søde ord, @Maks Du er helt sikkert velkommen en anden gang – babserne er ikke blevet mindre Kys og kram
-
Danske piger har fået pris vanvid
Lige præcis! Når man er PD, foretrækker man faktisk færre gæster, fordi man helst ikke skal gøre opmærksom på sig selv der hvor man er. At dømme ud fra de mange anmeldelser af udenlandske piger herinde, så passer det ganske enkelt ikke hvad du skriver. Det er godt nok sjældent at vi hører om at danske piger fifler med tiden, glemmer forskellige ydelser efter betalingen, forsøger at afslutte dig hurtigt eller endsige gider bekymre sig om at du har fået en god oplevelse. Hvorfor fik hun ikke dine klokker til at ringe? Og hvorfor vil du overhovedet overveje at besøge hende igen, hvis hun ikke er det, du tænder på, eller at hun ikke formår at få dine klokker til at ringe? Det giver da ingen mening!? Du skal da besøge den pige, der gør det godt for dig. For det handler vel ikke om at færre penge giver bedre udløsninger?
-
NY DOKUMENTAR PÅ TV2: "MIT LIV SOM LUDER"
Jeg har også kigget lidt frem, og jeg sad på det nærmeste og jublede over afsnit 2 Hvor er det bare FEDT at høre den positive indgangsvinkel til denne branche. Jeg kan genkende SÅ mange positive ting og grunde til at være i den her branche, og det at nogle af os er prostitueret fordi vi rent faktisk kan lide det og kan lide sex. At man som kvinde kan anse sex for det, det er: nemlig sex og ikke nødvendigvis at man skal beholde sin dyd, som det moralske samfund har bestemt. Hurra for at det endelig kan blive formidlet. Så håber jeg blot at sidste afsnit ikke vælter hele perspektivet. Jeg tror desværre så heller ikke at programmerne rykker nogen som helst fordomme hos hr. og fru Danmark. Men al begyndelse er svær
-
Vestsjælland på Annoncelight
Det var dejligt at høre! Tusind tak
-
Den ultimative hår på fissen tråd
Det tror jeg ikke, jeg må. Men du kan jo holde øje med mine annoncer på annoncelight.dk
-
Den er for stor..
Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange jeg har modtaget SMS-forepørgsel på om jeg kunne klare en stor pik. Hver gang har jeg svaret, at “jo større, des bedre, så kom endelig!” De dukker bare aldrig op Meget mærkeligt
-
Den ultimative hår på fissen tråd
Næh, jeg er fra Storkøbenhavn. Men jeg besøger hele landet Man skal aldrig sige aldrig. Så måske inden længe ...
-
Rejsenetværk og Trine Tease til brunch med udsigt
Det lyder møghyggeligt og virkelig lækkert med den brunch der... Jeg vil gerne med næste gang, hvis det ellers passer ind i single-programmet
-
Den ultimative hår på fissen tråd
Sjov tråd Jeg hører ofte at det er dejligt at jeg har hår på missen Jeg er dog fan af at være forholdsvis trimmet/glat på læberne, men det øverste lader jeg altid stå. Jeg gider ikke ligne et barn
-
Vestsjælland på Annoncelight
Nå, nu er der gået et halvt års tid... Kunne man overveje at få lagt Vestsjælland på ALs ‘kort’? Jeg synes det virker tåbeligt, at jeg skal vælge Midtsjælland, når jeg befinder mig på Vestsjælland. Og nu hvor I har valgt at hæve priserne med 25 % kunne man måske håbe på at I var lidt mere lydhøre over for vores (kundernes) ønsker... Hvad siger @Administrator og @Maya Kathrine? Det kan for dælen da ikke være det store problem?
-
Sally - mellem Slagelse og Korsør.
Det er ikke min annonce. Sig mig engang, @Olsenm, har du set dig sur på mig, siden jeg pludselig skal stå til ansvar for hvad andre vælger at skrive i deres annoncer? Jeg holder ferie. Måske skulle du gøre det samme. Venligst, Sally
-
Sally: Kærlig og mild som en solrig forårsdag - våd og fræk som den vildeste regnvejrsdag
Sally skrev et svar til Kongemægleren82's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnHej Leo Det er ikke noget, jeg selv styrer - det er Eroguide, der automatisk sætter det link ind. Så jeg kan desværre ikke gøre noget ved det. Men måske @Maya Kathrine kunne have gavn af at vide det?
-
Sally - mellem Slagelse og Korsør.
Hej Olsen Det er første gang nogensinde at jeg har fået påhæftet betegnelsen 'maskinsex'. Jeg er helt målløs Jeg skal beklage, at jeg tog min telefon inden jeg havde fulgt dig ud, men det skyldes, at når der er forsinkelser (som der var med dig), bliver jeg nødt til at varsko den efterfølgende gæst - det er almindelig pli og af hensyn til at gæsterne ikke skal rende ind i hinanden. Jeg er ked af at du har fået den oplevelse, som du har. Hvis du ikke kan tænde på mig, så skal du gå din vej igen, for ingen af os får en god oplevelse, hvis den ene part ikke rigtig gider den anden part. Du kunne også have stoppet vores akt, og fået nogle af dine penge igen, men du valgte at blive. Venlige hilsner Sally
-
Vestsjælland på Annoncelight
@Maya Kathrine Er der noget svar på dette? NB: Midtjylland mangler også - bare her på EG. Man kunne evt. skæve lidt til Ekstra Bladets opdeling?
-
Vestsjælland på Annoncelight
Jo da - men Vestsjælland mangler. I hvert fald på min Annoncelight Slagelse, Korsør, Kalundborg osv er altså ikke på Midtsjælland - det ligger på Vestsjælland
-
Spørgsmål om signatur
PS: Jeg kom til at fjerne at man kan se signaturer hos alle - hvordan slår jeg det til igen?