Hop til indhold
Spørge-jørginde

spørgsmål fra wannabe til GP

Recommended Posts

Jeg er som i kan se nyoprettet herinde i forumet. Grunden til jeg kigger med på sådan en side er helt ærligt for at få lidt hjælp.

Jeg er en skingrende skør kvinde på 26, uden børn, med en helt fantastisk kæreste og latterlige livsforventninger. :grin:

Vi sidder som så mange andre rigtig stramt i økonomien. Jeg har i mange år haft fantasien om at opsøge livet som GP, både som single men også imens jeg har været i forhold. Altså en, for mig, lækker fantasi siden jeg var gammel nok til at udtale ordet prostitueret. Men jeg har aldrig haft patter til at kvinde mig op og gøre noget ved det. (At have nosser er nok ikke hvad en GP bør satse på ):cool:

 

Man kunne måske sige løsningen er enkel, men jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal breake det for den før nævnte kæreste.

Vi har tidligere snakket om at gå i swingerklub mv. Men af forskellige årsager bliver det ikke rigtig til noget(afstand/tid). Han virker rolig og velafballanceret i forhold til jalouxi. Men alligevel, jeg kan jo dårligt fyre en løs bemærkning af hen over morgenkaffen ala:

"Hey skat? Hva siger du til jeg knalder for penge, nu vi mangler?" Eller "Duuu pus? Jeg tænder forresten på tanken om en midaldrende mand med topmave betaler for et blow i bilen, hvad siger du til det?"

Jeg ved jeg ikke kan gå videre med disse fantasier uden hans accept. 

 

Så hvordan har i piger gjort det når i skulle fortælle den mand i har valgt jer, hvad i lavede?

Lignende situationer fra det mandlige perspektiv modtages også gerne, hvordan tog du nyheden om at din kæreste/kone var/ville være GP ?

 

 

Undskylder hvis det er et gentaget spørgsmål eller helt uden for forumets brug, men har ikke rigtig kunne finde noget ligende. 

den halvsløsede opsætning skyldes desværre min telefon, stavefejlene er mine egne 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani

Jeg har en elskerinde, som kommer og besøger mig, når hun har tid ... hun får dækket sit behov (både økonomisk og sexuelt) og jeg

mit ... ja, hun er UTRO - hun er gift, mens jeg er single - men hun nyder det, og deres ægteskab har ALDRIG været så godt som nu ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du overvejet om I skulle starte som par? dvs. tilbyde trekanter og lege hvor han er med? Det kunne jo være at det ville glide lidt lettere ned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja - jeg er gift med en mand der startede med at være min gæst - så jeg er nok lidt inhabil... men hvordan jeg selv ville gøre ?? 

Jeg ville nok gøre med det som med alt andet jeg nogensinde har gjort med mine mænd... lige  ud af posen. 

"skatter.... du ved at vi sidder stramt i det.... jeg har en ide jeg gerne vil høre hvad du mener om"

"du ved jeg er glad for sex og vi har tit snakket om swinging..... hvordan ville du have det med at jeg tjente et anseeligt beløb ved at knalde for penge???"

Ikke mere end det.... og så lad ham få tid til at tænke over det.... 

og så vil han enten sige nej eller stille dig et vognlæs af spørgsmål om ydelser og priser og ALT muligt - så vær godt forberedt så du ikke får dummet dig og han trækker i land... 

 

held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er egentlig sjovt. Jeg ville absolut ikke kunne acceptere det hvis jeg var kæresten. Dog tror jeg godt jeg kunne være i forhold med en glædespige hvis jeg vidste det fra starten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter hvad jeg har hørt fra mange GP'ere i forhold, så er det de færreste mænd, der kan udholde tanken om hvad deres kæreste foretager sig på jobbet. Også selvom de har mødt hinanden i branchen. Men jeg kender også de modsatte, og de mænd respekterer jeg! Det kræver nemlig sin mand og et vognlæs selvværd :)  Jeg har så åbenbart stadig til gode at finde sådan en mand ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ku da være sjovt at møde dig, hvis det ender med at du tager penge for det :wink:

Sidder lidt og tænker :huh:

Hvor meget af din lyst til at prøve, er begrundet i lyst til at tage penge for sex, og hvor meget er begrundet i en stram økonomi, en heraf fristelse til at  søge jeres stramme økonomi afhjulpet på denne måde.

Ville lysten til at prøve stadig være der, hvis I havde en god økonomi, og ville du dermed mangle argumentet overfor din partner, for at du gerne vil prøve at sælge sex.

Nu er der jo grader af en stram økonomi, er det så galt at noget skal gøres, eller er det ikke værre end at jeres bankrådgiver kan fixe et røvsygt kedeligt budget, som det til gengæld er fuldt realistisk at overholde et par år eller tre, hvorefter det værste også er overstået.

Kort sagt er der andet, som både du og din partner hellere vil gøre som det første, før du begynder at sælge sex, eller kan I begge se et fornuftigt perspektiv i at du gør det, og som I begge tror på også holder når først du har kastet dig ud i det.

Hvis du gør det, så synes jeg at I som en del af aftalen skal diskutere hvornår det er tid at holde inde igen, hvis en af jer når dertil, at I ikke længere begge kan acceptere det.

Her tror jeg at det allervigtigste, det er at I/du bruger pengene til at lette jeres økonomi, på sådan vis at I får mindre og mindre brug for at du tjener det mere end I plejer.

For bliver pengene først nogle som I har vænnet jer til at have flere af end I plejer, og som I nu ikke kan undvære, som I kunne før, ja så er der for alvor risiko for at både økonomi og forhold lider skibbrud.

Pas også på at hverken du eller han kommer til at føle at han er en alfons, men sørg for at bevare en eller anden form for ligeværdighed i jeres fællesøkonomi.

Det sidste bliver nok nemmest, hvis det i dag er ham der tjener mest af jer to, det ikke i forvejen er dig der tjener mere end ham.

Mit indtryk er at du ikke vil gøre det bag hans ryg.

Jeg skal ikke her moralisere, og du skal ikke blotte årsagerne til jeres stramme økonomi, men et er at snyde med skatten ( hvis du agter at gøre det - jeg anbefaler ikke at gøre det ), hvis du i forvejen har en legal indkomst, men det mest risikable er at begå socialt bedrageri, hvis du vil begå det ved at sælge sex, men uden at betale skat - det kan knuse jeres liv.

Held og lykke uanset om  det bliver ved tanken, eller om det ender med at du kaster dig ud i det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super gode pointer hele vejen rundt.

Kintamani: Jeg vil som sagt ikke være utro (sådan uden han ved det) men det lyder da super at i to (tre?) har fundet en alliance der fungere for jer :) kan desværre ikke gøre jer nummeret efter grundet min moral over for manden.

Jasmin: Tak for svar, ved der er mange halvdumme spørgsmål til jer piger herinde. og mit et lidt et i rækken kan jeg egentlig godt se. Du har selvfølgelig rådet der giver bedst mening, snak med manden og sørg for vi kan kommunikere om alting som vi plejer. Bum :) 

Rejsenetværk: Rigtige gode pointer du kommer med. 

Det er såmænd en tanke jeg har gået med altid, det er min ynglings fantasi når jeg leger alene herhjemme. Både når jeg har haft mange penge eller slet ingen. Vores økonomi er ikke være end de fleste andres, vi bliver ikke sat fra hus og hjem, men vi går uden om luksus og ligende for ikke pludselig ende I tv programmer ala luxusfælden ;) 

 

Måske er GP for voldsomt at ligge ud med (selvom jeg drømmer) måske en anden form for sex mod beløb vil give en mildere start på det hele. Især i forhold til at forklare ham kæresten at det er selve det "at blive handlet" jeg har en underlig fetich med, sex er bare en yderligere bonus. 

Han giver en blanding af god til fantastisk sex så deter ikke fordi jeg mangler noget,  mere en opfyldning af fantasier

Jeg har fået en del ideer til hvordan jeg får det sagt til ham, efter at have læst jeres indlæg, så tak for at for hjælpe. Til alle jer der har skrevet og svaret :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du var selv inde på ideen med swingerklub. Det var sikkert et godt sted at starte. Så kan han også være med i det i starten,  og vende sig til at du også knalder med andre.

Dine fantasier tyder på at du måske også er til BDSM - det at prøve at afgive kontrollen på en kontrolleret måde (hvis det ellers giver mening for dig). Prøv at undersøge det, hvis det tænder dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brutus: bustet! Jeg har længe leget med mildere former for bdsm. Haft dårlige oplevelser hvor det gik over min grænse og derfor sat dette lidt på standby, således jeg kan være 100%tro mod mig selv. 

Det er vigtig for mig at jeg passer på mig selv, at jeg kan stå inde for hvad jeg laver, og med hvem, så jeg ikke ender med at hade mænd fordi jeg ikke har kunne være en stor pige med afklarede holdninger. Håber det giver mening

Bear: Glemte helt at svare dig før.  Ja tanken har været der, men det "ødelægger" lidt min fantasi om at være den her "gudinde for penge"  Det er måske det skråplan jeg skal have lokket ham ind på for at kunne gå videre, (nøj jeg lyder manipulerende! :s) så tak for deltagelse i min minidebat her ^^, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spørge-jørginde skrev, den 9/2/2016 at 14:26:

Brutus: bustet! Jeg har længe leget med mildere former for bdsm. Haft dårlige oplevelser hvor det gik over min grænse og derfor sat dette lidt på standby, således jeg kan være 100%tro mod mig selv. 

Der er en ting at sige om SM - og det er at RIGTIG mange fantasier skal aldrig være andet... 

Når du skal lege med det, så sørg for at mærke efter.... forestil dig at "nogen" gjorde det mod dig uden forberedelse som en pludselig indskydelse uden at spørge/afklare først ect... ville du så stadig synes det var fedt ?  - det er som regel et pejlemærke der viser dig hvor grænsen går... 

Jeg er ovre i rape kategorien hvad angår fantasier... og min mand kender de yderste af mine grænser for hvad jeg har lyst til (jeg er hardcore så grænserne er vidde) - men måden jeg fandt dem på var ved at tænke på hvordan jeg ville reagere hvis "en eller anden" gjorde xx ved mig uden min tilladelse..... tænkte jeg "fedt" - så var det noget jeg gik videre med... tænkte jeg "jeg ville slå svinet ihjel"- så var det nok en af de fantasier der blot skulle forblive fantasi :)

held og lykke med experimenterne ... der er ikke noget sjovere end variation :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 15 timer siden:

Der er en ting at sige om SM - og det er at RIGTIG mange fantasier skal aldrig være andet... 

Når du skal lege med det, så sørg for at mærke efter.... forestil dig at "nogen" gjorde det mod dig uden forberedelse som en pludselig indskydelse uden at spørge/afklare først ect... ville du så stadig synes det var fedt ?  - det er som regel et pejlemærke der viser dig hvor grænsen går... 

Du rammer igen hovedet på sømmet! -og det er en super kontrol øvelse at forberede sig selv med, du nævner.

Desværre er selvkontrol og holdninger noget, der let kan komme i klemme mellem fantasier og føleser.  Nu ved jeg bedere, så derfor denne "research" for de forskellige dillemaer der kan opstå som følge af min moneymaker-fetich-fantasi (mon det er en ting? Nu er det i hvert fald min ting ;)

Igen tak for deltagelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt jeg spammer min egen tråd, men ville lige fortælle at pandoras æske er blevet åbnet. :-o

fulgte hende den søde pige jasmins råd: sig tingene som de er. (Jep jeg havde overtænkt det hele) 

Efter at have forklaret kort hvordan mine fantasier fyldte rigtig meget for tiden, viste jeg ham dette forumsindlæg. Resultatet er at han er bekymret for mit penge-fetish og derfor vil bede mig sætte det på standby et par mdr, så han kunne være sikker på at jeg er sikker på hvad jeg vil, men ikke udelukker noget som helst. Dejlig omsorgsfuld kæreste der viser overskud.   

Vi har aftalt at tage i tucan swingerskub engang i april så vi kan tjekke vores grænser af i forhold til hinanden i et frit mijlø.

Så nu sker der da noget  :grin:

kæmpe tak til jer der skrev. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...