Hop til indhold
Tip toe

Hvad ER så et perfekt blowjob?

Recommended Posts

Vi mænd taler en del om hvilke kvinde der giver gode BJs og hvilke der giver ligegyldige BJs. I stedet for at fortælle om “hvem”, hvad er så et godt BJ og hvad skal kvinden gøre for at opnå det...?

(Gad vide om kvinderne udveksler tips med hinanden?)

Hvad jeg synes:

- Den rigtige vinkel. Lig mellem benene, placeret ligefrem med ansigtet mod manden. Det er den rigtige “arbejdsstilling” i modsætning til den fra siden, hvor tungen ikke rammer de rigtige steder og håret kan komme i vejen for udsynet. 69 er sjovt, men heller ikke den mest perfekt stilling til det gode BJ.

- Lad manden se på. Der er en stærk kobling mellem det visuelle og nydelsen.

- Øjenkontakt. Ikke hele tiden, men meget vigtigt. Ellers bliver det hurtigt en fremmedgørende oplevelse.

- Variation. Et monotomt BJ med den samme bevægelse hele tiden kan virkelig gøre mig utålmodig. Brug i stedet hele området, hovedet, skaftet, nosserne. Kom godt rundt om det hele og veksel mellem det dybe BJ og tungeleg om hovedet.

- Savl. Des flere slubrelyde des bedre er det nok.

- Pust lidt ind mellem. Nogle kvinder ved det godt. Et legende pust på et vådt og følsomt pikhoved giver virkelig et kick.

 

Var det udtømmende? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 21 minutter siden:

69 er sjovt, men heller ikke den mest perfekt stilling til det gode BJ.

 

den er faktisk ikke så uperfekt heller

anatomisk passer langt de fleste pikke bedst ind i munden ved en 69

her kan man nemmere komme lidt dybere ned over ham

 

Carnalwolf skrev, for 20 minutter siden:

Det blowjob der allerhurtigst bliver færdigt så man kan komme videre til det der tæller.

 

et blowjob kræver tid, et godt blowjob kræver god tid ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Celina666 skrev, for 2 timer siden:

Selvfølgelig også gag lyde :D

Det er rigtigt. Lyd til imens. Eller i det mindste “uummmm” og andre rosende udsagn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En sulten kvinde giver de bedste blowjobs, da hendes primære tanke er at få noget i munden..... så er der blot at håbe at, hun ikke bider pølse af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan alrid lære tricks , detaljer osv ... men er tilbøjelig til at sige der er også en del naturligt talent eller forståelse for det .. har være sammen med piger der gav famtastisk gode knald og virkelig prøvede med bj men bare aldrig helt blev gode til det ....   går ud fra det går den anden vej også med mænd og cunnilingus ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Udover det der allerede er sagt har jeg 3 ting at tilføje:

Sug. Det kan give en helt fantastisk oplevelse når pigen indimellem suger.

Dedikeret tålmodighed. At man mærker at pigen har indstillet sig på at blive ved til afslutningen uanset hvor lang tid det tager (og så tager det netop ikke så lang tid). Det er derimod en lystdræber når det mærkes at hun bliver utålmodig og sætter farten op (så kan det blive helt umuligt at afslutte).

Et af de bedste blowjobs har jeg fået siddende i en sofa med pigen på knæ foran. Den stilling giver god mulighed for øjenkontakt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk oralsex til mænd - og kvinder for den sags skyld - kræver kun een ting i min optik!

Kan du lide hvad du gør - elsker du det endda - så er du god til det! Det kan ikke siges mere enkelt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sally skrev, for 10 timer siden:

Fantastisk oralsex til mænd - og kvinder for den sags skyld - kræver kun een ting i min optik!

Kan du lide hvad du gør - elsker du det endda - så er du god til det! Det kan ikke siges mere enkelt ;)

du tog ordene ud af min mund, at se og mærke den andens nydelse i det han/hun gør er altid en fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spot on !

Jeg turde ikke nævne det tidligere .. syntes det var lidt forkert af mig som mand at kræve en GP skulle kunne lide/elske at gi blæs ..Men det ER det der er nøglen..

Redigeret af The Dog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sally skrev, den 1/12/2017 at 22:34:

Fantastisk oralsex til mænd - og kvinder for den sags skyld - kræver kun een ting i min optik!

Kan du lide hvad du gør - elsker du det endda - så er du god til det! Det kan ikke siges mere enkelt ;)

Jep. 

Hvis man ikke kan lide at give, hjælper ingen teknikker. Du kan mærkes af modtager, og bliver aldrig god oralsex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line

Jeg starter altid med at vurdere hvad det er jeg skal til at nyde.....

Prøver at trække tiden inden jeg forsigtigt starter med at slikke på hovedet, kuglerne og skaftet.....

Jeg kan godt lide at nusse mandens brystkasse eller holde hans hænder når jeg starter med selve blowjobbet......

Jeg sidder gerne mellem hans ben eller hen over hans ene lår. På den måde kan han også mærke at jeg bliver mere og mere våd når jeg sutter.......

For mig handler det om at iagtage/lytte til mandens signaler.......

Jeg elsker at tirre...slikke/puste og kysse pikhovedet....

Som beskrevet i tidligere indlæg har det som regel rigtig god effekt at suge.......

Et vådt bj er det bedste- og ligesom de fleste mænd nyder at se en våd pik...så eeeelsker jeg også at se mit savl løbe ned over skaftet.......

Og jo dybere jeg tage pikken i halsen...des mere savl kommer der.....

Nu bliver det lidt teknisk....men selve rytmen kan faktisk styres ved at få madrassen til at hoppe, hvis man bruger den der specielle teknik de fleste gp' er godt kender.....

Igen -dybte og hastighed skal selvfølgelig varieres og et godt greb om pikken stimulerer som regel rigtig godt.

Dog synes jeg også det kan være rigtigt frækt uden at bruge hånden.

For satan altså.....bliver sgu helt tændt af at skrive dette indlæg:P

Jeg savner at sutte pik...for jeg var faktisk rigtig god til det.

Flere af mine gamle kunder har da også lavet fantastiske anmeldelser herinde af deres oplevelser sammen med mig.

Desværre er jeg stoppet som gp og har skiftet brugernavn herinde:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda

Lidt generelt først. Jeg har i mange mange år undret mig over, at så få kærester, koner, og prostituerede, som ved, erkender at de har to hænder, og bruger begge hænder. En varm hånd omkring pungen, negle fra mindst en hånd nappende en brystvorte, en finger op i røven mens kvinden sutter, slik i røven i den indledende fase, våd mund, fyldt med spyt når der sutteafsluttes. Forleden her i Thailand, var der en som havde mine kugler i munder. Kom i tanke om at de var flere år siden, at en prostitueret havde gjort det.

Min egen statestik, samlet ved ca 300 blowjobs gennem årene, at der er én, kun en ud af hver 80 til 90 prostituerede, som kan gøre det. Resten er noget skrammel. Indenfor de sidste seks uger har jeg fået BJ af seks forskellige, ingen af dem kom over 3 ud af 10 som det bedste.

Nu jeg er i gang, undrer det mig også, at der så sjældent er bare en smule ømhed i et ganske almindeligt handjob. Det er en kunstart i sig selv. Bare det at have en god olie, kvalitetsolie, og bruge nok af den, og supplere hen ad vejen, er svært. Jeg husker tilbage til for mange år siden, hvor bare det at sætte sig det rigtige sted, mellem benene på mig, skete helt naturligt. Tricket med at bruge to tommelfingre fra hver sin hånd på pikhovedet, det har jeg ikke oplevet i 5- 10- 15 år.  Et handjob i dag er oftest ren malkning. Sørgeligt men sandt.

Og finder man endelig en som er rimeligt god, slækker hun på kvaliteten allerede anden eller tredje gang. Suk.

 

Redigeret af Honda
stavrefljel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Sally skrev, den 2/12/2017 at 04:34:

Fantastisk oralsex til mænd - og kvinder for den sags skyld - kræver kun een ting i min optik!

Kan du lide hvad du gør - elsker du det endda - så er du god til det! Det kan ikke siges mere enkelt ;)

Det virker som noget sludder på mig. Det kan godt være rigtigt at en som hader at sutte pik aldrig bliver god til det. Men omvendt, at man bliver eller er god til det, fordi man kan lide det, den tanke holder ikke vand.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Honda skrev, for 2 timer siden:

Lidt generelt først. Jeg har i mange mange år undret mig over, at så få kærester, koner, og prostituerede, som ved, erkender at de har to hænder, og bruger begge hænder. En varm hånd omkring pungen, negle fra mindst en hånd nappende en brystvorte, en finger op i røven mens kvinden sutter, slik i røven i den indledende fase, våd mund, fyldt med spyt når der sutteafsluttes. Forleden her i Thailand, var der en som havde mine kugler i munder. Kom i tanke om at de var flere år siden, at en prostitueret havde gjort det.

Min egen statestik, samlet ved ca 300 blowjobs gennem årene, at der er én, kun en ud af hver 80 til 90 prostituerede, som kan gøre det. Resten er noget skrammel. Indenfor de sidste seks uger har jeg fået BJ af seks forskellige, ingen af dem kom over 3 ud af 10 som det bedste.

Nu jeg er i gang, undrer det mig også, at der så sjældent er bare en smule ømhed i et ganske almindeligt handjob. Det er en kunstart i sig selv. Bare det at have en god olie, kvalitetsolie, og bruge nok af den, og supplere hen ad vejen, er svært. Jeg husker tilbage til for mange år siden, hvor bare det at sætte sig det rigtige sted, mellem benene på mig, skete helt naturligt. Tricket med at bruge to tommelfingre fra hver sin hånd på pikhovedet, det har jeg ikke oplevet i 5- 10- 15 år.  Et handjob i dag er oftest ren malkning. Sørgeligt men sandt.

Og finder man endelig en som er rimeligt god, slækker hun på kvaliteten allerede anden eller tredje gang. Suk.

 

Jeg tror du langt hen ad vejen har ret i dine betragtninger...

Årsagen er vel dels, at en GP netop ikke er en fast relation - med deraf følgende mangel på lyst til at gøre det ekstra der skal til - vi kan kalde det den professionelle distance...

Herudover tænker jeg tit, at mange af vi mænd ikke er gode nok til at sige hvad vi kan lide - det du kalder ømheden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 28 minutter siden:

Jeg tror du langt hen ad vejen har ret i dine betragtninger...

Årsagen er vel dels, at en GP netop ikke er en fast relation - med deraf følgende mangel på lyst til at gøre det ekstra der skal til - vi kan kalde det den professionelle distance...

Herudover tænker jeg tit, at mange af vi mænd ikke er gode nok til at sige hvad vi kan lide - det du kalder ømheden.

 

 

Jeg mener ikke, at den manglende faste relation er en grund til at gøre tingene mindre gode end de bør være... leverer man et bj, så gør man det f**deme ordentligt - ellers tilbyder man det slet ikke i min bog :D

Nu er jeg typen, der elsker at sutte og slikke - og jeg kan især lide at få fyren til at stønne højt.. så et godt blow kræver indlevelse, forståelse af de små signaler (nogle elsker at blive nevet blid i pungen, andre kan ikke tage det) og ja - man skal som giver ihvertfald ikke have en følelse af at det er ulækkert, for så er det dæleme op ad bakke..  rent teknisk.. masser af spyt, vær uforudsigelig - slik, brug hænder, fingre, tunge og læber .. skift rytme, dril, leg og nyd det til han eksploderer :P Sådan..

Redigeret af MizzAnne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, synes da ellers ikke, jeg har opfattelsen af (fra anmeldelser f.eks) at der findes SÅ mange dårlige “piksuttere” derude :huh: 

Man må da næsten være ret uheldig, hvis man støder ind i så få, der kunne finde på at sutte på en kugle, kradse blidt med neglene, nuldre en brystvorte osv? Der findes da en hel del kvinder i branchen, der er pleaser af natur, og derfor ønsker at gøre det så godt som muligt for manden (distance eller ej) - altså hvor ømheden er en naturlig ting.

Nå, jeg undrede mig bare... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
MizzAnne skrev, for 14 timer siden:

Jeg mener ikke, at den manglende faste relation er en grund til at gøre tingene mindre gode end de bør være... leverer man et bj, så gør man det f**deme ordentligt - ellers tilbyder man det slet ikke i min bog :D

Nu er jeg typen, der elsker at sutte og slikke - og jeg kan især lide at få fyren til at stønne højt.. så et godt blow kræver indlevelse, forståelse af de små signaler (nogle elsker at blive nevet blid i pungen, andre kan ikke tage det) og ja - man skal som giver ihvertfald ikke have en følelse af at det er ulækkert, for så er det dæleme op ad bakke..  rent teknisk.. masser af spyt, vær uforudsigelig - slik, brug hænder, fingre, tunge og læber .. skift rytme, dril, leg og nyd det til han eksploderer :P Sådan..

Dit skriv gav mig lige anledning til at fremdrage begrebet "hjemmelavet".

Hvis du laver is til dig selv og dine nærmeste, så gør du selvfølgelig altid dit bedste - isen er 100 % "hjemmelavet".

Hvis du så begynder at producere lidt mere, fordi venner m.v. har hørt at din is da bare er helt fantastisk, så gør du dig også umage - isen er 80 % "hjemmelavet".

Hvis du producerer i større målestok m.h.p. salg i supermarkeder, så begynder mængden at blive så stor, at det er svært at gøre det andet end jævnt, pænt, godt - isen er ikke nu ikke længere "hjemmelavet".

Måske man overhovedet ikke kan sammenligne BJ og is ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 11 minutter siden:

Måske man overhovedet ikke kan sammenligne BJ og is ?

Haha, naaarhj :D 

Du glemmer at tage højde for både faglig stolthed (det skal bare være i orden) og for lidt ego-halløj (jeg vil bare gerne være den BEDSTE, han nogensinde har været i nærkontakt med). B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Haha, naaarhj :D 

Du glemmer at tage højde for både faglig stolthed (det skal bare være i orden) og for lidt ego-halløj (jeg vil bare gerne være den BEDSTE, han nogensinde har været i nærkontakt med). B) 

Faglig stolthed og ego-halløj findes utvivlsomt, såvel indenfor "hjemmelavet" og givetvis også i branchen for prof. BJ...

Personligt tror jeg da, at de fleste der er i en fast og ikke betalt relation ville finde de oplevelser de her får, mere "tilfredsstillende", end de der baserer sig på det modsatte...

Kærlighed, nærhed, tryghed kan vel ikke købes for penge - muligvis kan man købe noget der ligner ?

Uden at diskutere med eller uden kondom indenfor branchen, er det også min overbevisning at de fleste mænd foretrækker et BJ uden - hvilket typisk forudsætter en fastere relation til en partner man stoler på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, den 1. december 2017 at 16:48:

Et af de bedste blowjobs har jeg fået siddende i en sofa med pigen på knæ foran. Den stilling giver god mulighed for øjenkontakt. 

Og god mulighed for lige at følge med i hvad der sker i TV'et hvis hun skulle insistere på give et BJ midt under sporten ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, den 11. december 2017 at 13:11:

Jeg starter altid med at vurdere hvad det er jeg skal til at nyde.....

Prøver at trække tiden inden jeg forsigtigt starter med at slikke på hovedet, kuglerne og skaftet.....

Jeg kan godt lide at nusse mandens brystkasse eller holde hans hænder når jeg starter med selve blowjobbet......

Jeg sidder gerne mellem hans ben eller hen over hans ene lår. På den måde kan han også mærke at jeg bliver mere og mere våd når jeg sutter.......

For mig handler det om at iagtage/lytte til mandens signaler.......

Jeg elsker at tirre...slikke/puste og kysse pikhovedet....

Som beskrevet i tidligere indlæg har det som regel rigtig god effekt at suge.......

Et vådt bj er det bedste- og ligesom de fleste mænd nyder at se en våd pik...så eeeelsker jeg også at se mit savl løbe ned over skaftet.......

Og jo dybere jeg tage pikken i halsen...des mere savl kommer der.....

Nu bliver det lidt teknisk....men selve rytmen kan faktisk styres ved at få madrassen til at hoppe, hvis man bruger den der specielle teknik de fleste gp' er godt kender.....

Igen -dybte og hastighed skal selvfølgelig varieres og et godt greb om pikken stimulerer som regel rigtig godt.

Dog synes jeg også det kan være rigtigt frækt uden at bruge hånden.

For satan altså.....bliver sgu helt tændt af at skrive dette indlæg:P

Jeg savner at sutte pik...for jeg var faktisk rigtig god til det.

Flere af mine gamle kunder har da også lavet fantastiske anmeldelser herinde af deres oplevelser sammen med mig.

Desværre er jeg stoppet som gp og har skiftet brugernavn herinde:mellow:

 

I min bog lyder det her altså som opskriften på et rigtig god blowjob ;)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...