Hop til indhold
Guest fersken

Sally lærte mig at sprøjte

Recommended Posts

Guest fersken

Kære EG bruger,

Så kom dagen hvor jeg mødte Sally.

Jeg havde en drøm om at prøve min første sprøjteorgasme. Da jeg er en klar babsoman og store bryster tænder mig vildt, faldt valget ikke svært på Sally.

Jeg ankom til Rødovre og døren blev åbnet af Sally... Hold da k... nogle store flotte bryster. Jeg havde svært ved at holde øjenkontakt, men Sally så bare ud til at nyde det :-)

Blev vist ind i rummet og tog mit tøj af. Stod og ventede på at Sally skulle komme tilbage imens jeg fantaserede om hvad der nu skulle ske. Var nervøs for hvordan jeg skulle få fortalt Sally hvad jeg egentlig kom efter.

Sally kom tilbage og begyndte straks at kramme og nusse. Hun spurgte hvad vi skulle lave og det faldt mig ikke svært at spørge om hun ville lærer mig at give hende en sprøjteorgasme. Sally sagde at det skulle jeg nok opleve rigeligt af. Nu blev jeg sku glad og helt vildt liderlig.

Sally var bare så sød og nem, uden nogle former for bagtanker om, at få dette hurtigt overstået. Der gik ikke længe før hun dirigerede mine fingrer på plads og gav mig de rigtige instrukser. Det var bare lige hvad jeg kom efter. Sally stønnede vellidt, og jeg gav den fuld gas efter hendes instrukser, hvorpå jeg oplevede den første sprøjteorgasme. Jeg blev vildt tændt og måtte bare opleve mere. Flere gange fik jeg Sally til at sprøjte og det var bare så frækt og ophidsende at mærke hendes safter løbe ned af min arm og ikke mindst det håndklæde hun flere gange lagde til rette :-)

Til sidst fik jeg lov til at sprøjte på hendes kæmpe bryster imens mine fingrer igen arbejde løs på hendes sidste sprøjteorgasme. Det er længe siden jeg selv har sprøjtet så meget og så langt (undskyld Sally hvis der kom for meget i ansigtet og håret), men hold da kæft hvor var det dejligt og befriende.

Vi havde en rigtig god sexoplevelse sammen og jeg glæder mig vildt meget til dette skal gentage sig.

Tak for hjælpen og oplevelsen Sally :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken

Jeg tror prisen var standard/normal for denne dejlige kvinde. Har ikke de store erfaringer, men helt klart alle pengene værd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...