Alting skrevet af Sally
-
Er priserne nu også OK ?
Jeg, og mange andre danske piger jeg taler med i branchen, har længe talt om at det er et spørgsmål om tid førend de sidste danske piger giver op. Branchen er efterhånden så udvandet og så smækfyldt med kvinder, der tilbyder det ene og det andet, som de normalt ikke ville kunne stå inde for. Og det til en pris, som lugter langt væk af snyd. Ydermere er der stor efterspørgsel på sex uden gummi og der er rigtig mange, der tilbyder det. Jeg tror jeg får mindst tre forespørgsler om dagen! Efterhånden er det også er med fare for liv og lemmer, at man kaster sig ud i de dejlige lege, for tænk, hvis gummiet går i stykker, og man pludselig får et eller andet, som man ikke kan slippe af med? Jeg har altid tilbudt super- og megafransk, fordi jeg hader at sutte med gummi, men overvejer seriøst om jeg snart tør tilbyde det længere. (og nej, vi skal ikke tage diskussionen om med/uden igen!) Det er drønærgerligt at markedet og branchen er på vej af sådan en deroute, for jeg er virkelig glad for mit job. Men jeg skal også passe på mig selv, på mine gæster og samtidig kunne se mig selv i øjnene.
-
Suttepigen fra annoncelight
Sally skrev et svar til Arne Diller's tråd i Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og KøbenhavnJeg kender hende ikke, og jeg aner ikke om hun er mand eller kvinde. Men på den selfie, hvor hun står foran et rodet sminkebord, ligger der både en pakke bind (med få tilbage i) samt emballagen til et enkelt bind. Det er jo ikke til at sige om det er hendes, men mon ikke..?
-
Er priserne nu også OK ?
Nøj, hvor er du sur! Man skulle næsten tro du får for lidt sex ... Jeg brokker mig glad og gerne over klamme mænd, pikspillere og tidsrøvere, som spilder min .. ja, tid! Dem er der immervæk en del af. Om det skader min forretning at have den holdning, kan jeg sådan set ikke gøre noget ved, men at jeg samtidig hellere end gerne glæder mig over at jeg har søde gæster, vil jeg ikke undskylde. Så kan du jo tro hvad du vil, men det er mig, der får fed sex og lækre oplevelser Jeg ved, at det måske kan være lidt svært for dig at tro på, at man som kvinde/GP rent faktisk kan synes om det her job, og ikke kun gør det for pengenes skyld. Jeg tvivler på at du har mødt mig, for så ville du ikke være i tvivl. Faktisk kunne jeg forestille mig, at du ville være kandidat til en plads i min telefon som værende en, der ikke behøver at kontakte mig igen
-
Litauen - Vilnius
Det kunne være man skulle prøve at servere den til næste nytårsmenu - lyder som om du hygger dig, French. Jeg ville gerne ha' været med på den klub. Det lyder sjovt
-
Er priserne nu også OK ?
Supergodt skriv generelt, Jasmin! Jeg er meget enig med dig Netop også derfor synes jeg også at det ville være på sin plads med et ordentligt underforum her på EG til lige præcis os, der sætter en ære i at behandle vores gæster godt (men det kan diskuteres et andet sted). Nej, det er på INGEN måde realiteten for alle små erhvervsdrivende! Det, Jasmin (så udmærket) beskriver, finder man KUN i prostitutionsbranchen! Jeg har været selvstændig i mange år i andre brancher, og jeg har aldrig brugt så meget spildtid på kunder, som i sidste ende intet gav på bundlinjen, som jeg gør efter jeg startede i denne branche! Kundesegmentet i prostitutionsbranchen kontra snart sagt alle andre brancher kan på ingen måde sammenlignes, for udover at vi skal deale med alle mulige og umulige idioter (udover de søde gæster, vi modtager), skal vi også bruge uanede mængder af tid på folk, som vil skide på vores forretning og vores tid (og som decideret prøver at boykotte os): Bestiller tid, og kommer for sent. Bestiller tid, aflyser. Bestiller tid, udebliver uden en lyd. Bestiller tid, udebliver, får en chance mere og udebliver igen. Ringer og skriver i en uendelighed, men dukker aldrig op. Osv. osv.! Så umiddelbart ser det ud til at vi måske har en timeløn på 2.000, men realiteten er anderledes. Det er muligt at en tømrer har en reel timepris på 5-600 kr., men hvis han skulle køre forgæves til ti kunder, som havde bestilt tid, og som havde givet forkert adresse/'glemt' aftalen/pludselig fået kolde fødder/aflyser uden besked osv., kunne det godt være at han droppede at være tømrer - eller forlangte mere i timen. Alternativet ville jo være at lave kontrakter med folk (!), men det virker ikke som en farbar vej i vores branche Det, der gør at jeg bliver ved, er at jeg elsker de oplevelser, jeg får med de fleste af mine søde gæster, som respekterer mig og besøger mig for at få og give en god oplevelse Så må jeg bare leve med en konstant strøm af useriøse folk i min telefon. Heldigvis bliver man virkelig god til at spotte dem hurtigt i denne branche, men hold nu op hvor bruger vi meget tid på dem
-
Vox pop: Hvad tænker I om (...) i GP annoncer?
- Vox pop: Hvad tænker I om (...) i GP annoncer?
Jeg tror ikke at der er nogen, der ser ned på dig, fordi du gør det anderledes Jeg kører også min forretning anderledes end mange andre, og det er jo også mit valg. Spørgsmålet gik på hvad man umiddelbart tænkte, når man læste udsagnene...- Vox pop: Hvad tænker I om (...) i GP annoncer?
- Mit privatliv, tak.
Hvis de kigger forbi, kan de komme på vagtplanen og smide sig på lagenet- Hvad laver pigerne på Sexy Secret ...
Lad os bare sige at Miss SexySecret er en god blanding af os alle sammen- Hvad laver pigerne på Sexy Secret ...
... når det er vinter, og gæsterne åbenbart sidder fast i snedriverne? Rygtet vil vide at hun inden længe kommer på vagtplanen- Nær McDonalds, Horsens
Haha, hun har så kopieret min tekst, kan jeg se.... Bortset fra bryststørrelsen- Hvordan forsvares besøg hos GP'er når man er gift?
Det er jo en hønen-og-ægget diskussion Men jo - det gælder selvfølgelig begge veje. Jeg tror bare ikke at en kvinde når så langt ud, hvis hendes mand sørger for at hun føler sig begæret, selv når hun har født et barn og har nogle graviditetskilo for meget... Mange kvinder lægger sig ud efter en fødsel, og hvis manden allerede dér finder hende frastødende - så gider hun nok ikke gøre så meget for at ændre det, for han er jo ikke interesseret i hende alligevel? Og om man 'bare kan hoppe af', når der er børn med i ligningen, er blot et spørgsmål om hvordan man vil leve sit liv. Man kan godt være skilt, have børn og være gode forældre alligevel- 2 år er gået
Hej mur Tusind tak for de flotte ord Jeg glæder mig til at se dig igen Kys og kram- Sally: Kærlig og mild som en solrig forårsdag - våd og fræk som den vildeste regnvejrsdag
Sally skrev et svar til Kongemægleren82's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnHej lækre konge Tak for de søde ord Det er altid en fornøjelse at krydse klinger med dig - mon ikke vi kan få den endnu længere ud næste gang..? Jeg ved jo du gerne vil se om du kan få mig til at kaste håndklædet i ringen- Hvordan forsvares besøg hos GP'er når man er gift?
Jeg er enig! Der er alt for mange tøffelhelte og kastrerede mænd derude... Kom ind i kampen, mand jer op og sig fra. Forlang respekt og giv det samme selv. Når jeres koner og kærester respekterer jer, giver de også mere af sig selv og gør sig umage. For kvinder ved nemlig godt, at en selvsikker mand, er værd at holde fast i... Omvendt skal manden også respektere sin kvinde, og det er ofte et af problemerne i parforholdet: Ser manden hende som kvinde? Som lækker? Som attraktiv? Vil han gøre noget for hende, fordi han synes, hun er lækker, eller fordi det er for at fedte og få noget ufed medlidenhedssex? Mand, dyrk din kvinde eller find nye græsgange- Nyt design på escortguide.dk
Side6.dk ejes da også af EB? De kanaliserer jo bare pigerne rundt i deres forskellige sites...- Nyt design på escortguide.dk
Mon ikke EB gør sig klar til det her ved at skrue på prisen på det eneste, de tjener penge på (os piger!)?: http://www.business.dk/media/politiet-kraever-400-mio.-kr-af-ekstra-bladet Jeg er også færdig med EG når min annonce løber ud. Hvis jeg bare jeg så også kunne slippe for EB generelt...- Med eller uden
Ligesom mig selv... Lidt dusk på toppen, og glat resten af vejen ... Jeg hader når der sætter sig et hår på tværs i halsen, jeg ender altid med at lyde som en hæs sæl- Vind 1/2 time i mit søde selskab :-)
Jeg vil også være med! (Jeg vinder alligevel ikke) Jeg vil foreslå (uden at ane om det har været foreslået tidligere): Michella Nutella Michella, jeg giver nogle af de andre ret - du behøver ikke et 'efternavn' - men point for at skabe hype om dit navn- klaphatten skrev til daniella :
Det sjove er jo, at det ikke er enestående at modtage sådan en sms som Daniella gjorde. Det er faktisk heller ikke alle den slags sms'er, som vi svarer på, men en gang imellem bliver man som GP/kvinde/hunkøn/whatever en anelse irriteret og provokeret - og så svarer man tilbage. Jeg er blevet kaldt mange ting gennem tiden, og som regel blokerer jeg folk, når de bliver for perfide. Jeg havde nok også svaret 'klaphatten', så Daniella har min fulde sympati, og jeg synes det er rart at vide, at vi er i samme båd- faker GP'ere for at glæde kunden ?
Det er da lige før jeg skammer mig, når jeg læser den her tråd... Jeg kommer meget let ved samleje, og har et par gange haft gæster, hvor jeg har kunnet se på dem, at de troede at jeg fakede. Og det bliver jeg faktisk lidt ked af, for når jeg har sex og jeg nyder det, så vil jeg da også ha' lov til at komme - og gerne mange gange!? Hvis en gæst virker lidt reserveret kan jeg faktisk finde på at spørge om det er okay, at jeg kommer... PS: En eller anden undrede sig tidligere i tråden: Ja, man kan godt få orgasme ved sprøjteorgasmer. For mit eget vedkommende bliver det rigtig sjovt efter anden-tredje gang- Kysser du?
Jeg synes at kys hører med til oplevelsen! Bevares, af og til møder man en mand som ikke lige indbyder til kys - og som andre har sagt, så vil jeg højst sandsynlig vælge vedkommende fra næste gang, fordi jeg simpelthen ikke kan være bekendt ikke at kysse vedkommende. Andre gange møder man nogle, som man bare godt kunne ligge og kysse i timevis, og når det sker - og det er krydret med god sex - er jeg flyvende... Jeg elsker nemlig at kysse. Jeg er også god til det, og det vil altid være på mit repertoire, uanset om man har bestilt eller betalt det inden (jeg tager så ikke ekstra for det!) Nogle vil ikke kysse, fordi de synes det er for intimt. Sjovt nok, så synes jeg det er mere intimt at blive slikket på halsen, pustet i øret eller flette fingre. Sådan er vi så forskellige- Til alle GP'er!
Måske ikke ligefrem - men hvis det smutter for mig (og det kan ske, tro det eller ej), så er der altid en klækkelig rabat ved genbestiling - og det til trods for at det hverken er samme beløb eller 'ydelse', vi hver især tilbyder Jeg ved at flere andre piger har det sådan - vi vil jo gerne gøre jer glade...- Til alle GP'er!
Først her kl. 9 kom annoncerne på nettet. Jeg ringede ind og talte med EB, og fik den besked, at de havde 'lidt små-problemer', men at det skulle virke nu... Og så fik jeg i øvrigt at vide, at annoncerne på nettet blot er 'en ekstra service' til os piger, og vi ikke kan forvente nogen kompensation, hvis deres netannoncer ikke fungerer. Hvis en dag ens annonce ikke er i den trykte udgave, så er den eneste form for kompensation, vi kan få, en ny annonce, men intet ekstra. Ergo INGEN kompensation fra EBs side. Derfor vil jeg gerne opfordre alle GP'ere til at forlange en kompensation fra EB i form af mindst én ekstra indrykning (udover den, de glemte), hvis EB kvajer sig og glemmer at indrykke. Det må da være det mindste, man kan forlange? Som andre skriver til Gina og Nikita: I har et navn, det har vi andre ikke. Og når man som jeg ikke har faste vagter eller er et fast sted, så er EB desværre nok den bedste løsning. Jeg ville ønske at der var en anden, men som det ser ud nu, så må vi GP'ere vist sørge for at Ekstra Bladet overlever - Vox pop: Hvad tænker I om (...) i GP annoncer?
Denne hjemmeside bruger cookies
Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.