Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Sally på en af hendes (sjældne) ture til det jyske. Indrømmet så har Sally været på min liste LÆNGE, men det er ikke så tit at jeg nærstudere annoncer og når Sally så samtidig ikke er i det jyske så tit, så gik der altså noget tid inden tingene lige passede sammen.

Nå men jeg opdagede at Sally ville besøge det jyske fredag/lørdag og med store bogstaver skrev at der ville være åben til kl 24.00. Lige noget for mig, som mest er til aftenbesøg, så jeg sendte fluks en sms :) Jajajaja jeg ved godt at man altid skal nærstudere annoncen først..... for æv bøv det var kun fredag aften der var længe åbent - stod der ALLER nederst i annoncen. Jeg kunne kun lørdag aften og måtte jo så undskylde at jeg havde været for hurtig på "send" knappen ;) Tillod mig at være lidt fræk og spørge om det ville være muligt at udvide åbningstiden lørdag aften. Det var der umiddelbart ikke, men Sally ville vende tilbage hvis dette skulle ændre sig.

Der kom dog ikke nogen sms fra Sally, vel nok pga respekt for diskretion ;) Lidt efter kl 19 lørdag aften sendte jeg så selv en besked om hvordan det så ud med den åbningstid. Fluks kom der besked om hvornår jeg kunne være i en navngiven by og vi aftalte en tid kl 21, hvor jeg skulle være i pågældende by og ringe og få den nøjagtige adresse.

Kl 20.57 befandt jeg mig i pågældende by og ringede op med den forventning at jeg kun var få minutter fra fræk hygge - jeg skulle blive klogere :blink: Da jeg ringede op, var det ikke Sally der tog tlf, men en kollega som åbenbart ikke var informeret om den forestående aftale og selv om hun nu var nem nok at overbevise om at der var en aftale, så var det alligevel træls. Jeg ville få en sms med nærmere adresse da pigerne ikke var stedkendte og derfor ikke kunne anvise vejen i tlf. Jeg fik en sms med et vejnummer som jeg så bare ikke kunne finde i pågældende by :o Jeg følte mig en mellemting imellem at være dum og på vej til at blive brændt af, da skrev og spurgte om den vej skulle forestille at være i den by jeg befandt mig, hvorefter der kom at svar med navnet på nabo byen - TADAA det virkede :D (kollegaen anede tydeligvis ikke hvor jeg havde fået at vide jeg skulle køre til)

Dette bevirkede at jeg først var fremme kvartover ni. Jeg blev modtaget af kollegaen og anvist et meget LILLE værelse! Efter et par min dukkede http://www.sexpiger.dk/silden op. Sally har siden mit besøg fået betydeligt mere vellignende billeder på sine annoncer. Det var kommet et par kg til siden at de gamle billeder er taget, med de sidder godt fordelt - måske lige med undtagelse af brysterne, som vist er temmelig meget forfordelte :D Men som sagt de nye billeder er retvisende. Vi fik klaret det økonomiske, hvorefter Sally forsvandt igen (lige lovlig meget klinik koncept efter min smag, men sådan er vi jo så forskellige)

Der gik nogle minutter, så dukkede Sally op igen og det frække kunne endelig begynde :P Sally ligger i sin annonce op til at man gerne må tage hende mange gange og det er bestemt ingen overdrivelse!!! En pige der viser så meget lyst som Sally, gør i dén grad at jeg også er på og vi kom godt rundt i forskellige stillinger (det lille værelse indbød på ingen måde til amerikansk ;)), faktisk i en sådan grad at Sally på et tidspunkt måtte hente vand til mig, så jeg ikke skulle totalt dehydrere :P Som Sally skriver i sin annonce, så er hun til sprøjtelege og jeg var derfor ikke overrasket da hun under en lille pause tog initiativ til at vi skulle prøve dette - og så gjorde hun det klart at hun gerne ville gennemknaldes lige efter hun havde sprøjtet - damn I LIKE :wub: 

Nå men alting har jo en ende og også mit samvær med Sally. Da der var ca 10 min tilbage og jeg lå og pustede ud, gjorde Sally mig opmærksom på tiden, men at vi godt kunne nå en quickie mere hvis jeg havde lyst... eller nok nærmere energi :ph34r: igen kan jeg kun sige lækkert, lækkert med en kvinde der på den måde viser sin lyst og at det ikke bare er med at få de sidste min til at gå :) 

Sallys priser er lidt i den høje ende, til gengæld er der ikke tillæg. Men hvis i er til en pige der kan lide at give den gas på lagnerne (ok Sally sagde godt nok at hun ikke ville have givet den så meget midt på dagen, hvor der også skal være energi til efterfølgende gæster) så får i altså jeres sag for med Sally! Omvendt er i lidt nervøse omkring det at få en kvinde til at sprøjte, så er jeg sikker på at Sally nok skal hjælpe med hvor de rigtige "knapper" sidder (PS husk at neglene skal være KORTE, til disse lege :P

Det er ikke altid at Sallys annoncer er aktive, så derfor får i også lige linket til hendes profil herinde: https://www.eroguide.dk/forum/profile/18338-sally/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal beklage, at der gik lidt kuk i den omkring vores aftale. Sådan er det desværre engang imellem ;) Det var absolut ikke uvilje fra vores side.
Du var den eneste, der havde problemer med at finde frem til stedet, og jeg er jo fra København, så jeg er jo helt tabt, når jeg er i Jylland.
Jeg er også blondine, det gør det jo ikke sagen bedre :P :lol:

Men jeg er glad for at du nåede frem – og tak for de søde ord, Prinz :wub:  Du var en absolut fornøjelse :D:D:D Du er i DEN grad velkommen en anden gang :wub: - så satser jeg på et større værelse ;) :P

Kys kys fra Sally 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...