Hop til indhold
BigDick

louise-kneppedukke-gangbang

Recommended Posts

Du forstår ikke min pointe. 

Du er selv skyld i det, for du udtrykker dig uforståeligt. Et barn er ikke et dyr, så du kan ikke erstatte ordet "dyret" med ordet "barnet" og samtidig lave en forståelig pointe.

Så hvad ER din pointe?

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Good Fun

Er jeg skyld i det, eller evner jeres manglende tankevirksomhed bare ikke andres måder at kommunikere på? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du forstår ikke min pointe. 

og du forstå helt klart heller ikke min. Loven vi havde var fuldt ud dækkene. En lov der i 99,9% af tilfældene forbød dyre sex. Ikke et eneste dyr mindre er blevet kneppet efter den lov ændring. Hvis ikke alene risikoen for at blive afsløret bag naboens hund ikke stopper en, så gør en lov sku nok heller ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good Fun

Er jeg skyld i det, eller evner jeres manglende tankevirksomhed bare ikke andres måder at kommunikere på? 

Ja til det første spørgsmål.

Nej til det andet spørgsmål (tror jeg nok, for jeg løber sur i antallet af negationer i spørgsmålet - men ihvertfald er det sådan, at jeg ikke har besvær med at forstå andre, der udtrykker deres tanker nogenlunde klart.)

Hvem er "jer"?

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja til det første spørgsmål.

Nej til det andet spørgsmål.

Hvem er "jer"?

Det var " dem " 

Det vigtigste er, dyresex er strafbart og længere er den faktisk ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop

Hallo, det øverste du har klippet ud er ikke mine ord, men noget jeg har skrevet til Deth.

 

Ikke dine ord, men noget du har skrevet? Det er dine ord. Du skrev det var DETHs, men DETH skrev ikke om børn vel?

Jeg ved da godt at det ikke er din holdning. Du tog DETHs udsagn og udskiftede dyr med barn. Men min pointe var at du dermed modsiger dig selv (igen), fordi du lige har påstået, at dyr er noget for sig og dermed ikke kan sammenlignes med mennesker.

Hvis vi skal gå dit vrøvl lidt mere efter i sømmene, så var din pointe, at DETHs argument er en glidebane. Men det kan du kun mene, fordi du ikke anerkender præmissen om at der kan foregå seksuelle ting mellem mennesker og dyr, som ikke er skadelige for nogen af parterne. Det er ret svært at forestille sig mellem voksne mennesker og børn - af mange, i virkeligheden ret komplekse grunde, som det vil føre for vidt at komme ind på her.

Men det der er galt med din "argumentation" er, at den er tom for argumenter. Du forholder dig bare til nogle normer, som du har trukket i Dan Jørgensens automat for billig vælgertække:

Fantastisk holdning, ikke? 

Du giver "karakter" til en "holdning." Viden og rationalitet er fraværende.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var " dem " 

Det vigtigste er, dyresex er strafbart og længere er den faktisk ikke. 

Javel. Så siger vi det. God debat, du har der :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var " dem " 

Det vigtigste er, dyresex er strafbart og længere er den faktisk ikke. 

i dine øjne ja. Vi fik endnu en overflødig lov, der ikke var nødvendig og uden for sund fornuft. Og den kommer aldrig til at blive prioriteret af vores politi.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

. Du forholder dig bare til nogle normer, som du har trukket i Dan Jørgensens automat for billig vælgertække:

 

Åbenbart, men den billige automat gav gevinst. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åbenbart, men den billige automat gav gevinst. 

 

 

hahah og nu det forbudt og sker derfor aldrig mere :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hahah og nu det forbudt og sker derfor aldrig mere :lol:

i dine øjne ja. Vi fik endnu en overflødig lov, der ikke var nødvendig og uden for sund fornuft. Og den kommer aldrig til at blive prioriteret af vores politi.  

Fantastisk.

Hvem fortalte dig af vores lovgivning ikke bliver prioriteret af politiet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Fantastisk.

Hvem fortalte dig af vores lovgivning ikke bliver prioriteret af politiet? 

øøhhh har du anmeldt et indbrud for nyligt? og haft politiet ude og kigge efterfølgende? De har alt for travlt med at sidde i deres fotovogne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det anede mig du ikke kunne svare.

Min PC gik lige ned, under læsning af dit og Louises indlæg efterfølgende, så undskylder min beskyldning.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor lang tid mon hunderetten for.eks ville dømmer denne hund for dens gerninger (hvis det var sket i danmark efter dyresex er forbudt) 

og om den evt. så skal i fængsles / i hundegården for det overgreb :)

 

Edit: og ja ved godt det ikke er dyresex som sådan da der ikke er egentligt penetration da hun jo har tøj på men hvis hun nu ikke havde haft tøj på

Redigeret af vestsj81

Del dette indlæg


Link til indlæg

... dyresex er strafbart og længere er den faktisk ikke. 

Så fordi dyresex nu er forbudt, så er det forkert - også når dyret ikke udsættes for lidelse?

Det er fuldstændig samme tankegang og argumentation, som modstanderne af købesex benytter i Sverige og Norge.

Velkommen på det triste hold, som mener sig berettigede til at trække egen moral ned over hovedet på andre.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så fordi dyresex nu er forbudt, så er det forkert - også når dyret ikke udsættes for lidelse?

Det er fuldstændig samme tankegang, som modstanderne af købesex benytter i Sverige og Norge.

Velkommen på det snævertsynede hold, som mener sig berettigede til at trække egen moral ned over hovedet på andre.

Hvad er lidelse?

Dyresex er forbudt,og heldigvis når jeg læser flere af jeres indlæg. Men du kan passende fortælle, hvordan dyret mærker sin forskel i nydelse og lidelse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste dyr, har nok lidt svært ved at udtrykke deres misbilligelse i utvetydige vendinger.

Det alene burde være nok til at afstå fra den slags også selvom det måske ikke ligefrem gør ondt på dyret

Del dette indlæg


Link til indlæg

"hvordan dyret mærker sin forskel i nydelse og lidelse? "

uden nogen af os jo kan svare på hvad hver enkelt dyr tænker, og uden jeg selv kunne finde på dyresex

så vil jeg tror at den hund der for eksempel gør det som den gør i det link jeg smed op lidt højere oppe nok vil have større indflydelse og selv vælge det fremfor en hund der for. eks får stukket noget op i sig.

 

Redigeret af vestsj81

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

øø

hhh har du anmeldt et indbrud for nyligt? og haft politiet ude og kigge efterfølgende? De har alt for travlt med at sidde i deres fotovogne. 

 Jeg lover dig, dit billede er årets bedste foto. Blitz. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er lidelse?

Dyresex er forbudt,og heldigvis når jeg læser flere af jeres indlæg. Men du kan passende fortælle, hvordan dyret mærker sin forskel i nydelse og lidelse? 

Det er en retlig standard, som er kernen i dyreværnsloven, som efterhånden påpeget mange gange i denne tråd. Så det svar findes i retspraksis og afhænger af dyrearten og de konkrete forhold.

Dan Jørgensen-forbuddet er ren moraliseren.

Og du er på holdet af dem, der anser sig berettigede til at trække din moral ned over andre - præcis som købesexmodstanderne. Til lykke.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er en retlig standard, som er kernen i dyreværnsloven, som efterhånden påpeget mange gange i denne tråd. Så det svar findes i retspraksis og afhænger af dyrearten og de konkrete forhold.

Dan Jørgensen-forbuddet er ren moraliseren. Og du er på holdet. Til lykke.

Ja, sammen med det flertal der delte enighed, vil du med på holdet?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, sammen med det flertal der delte enighed, vil du med på holdet?  

Nej, jeg mener ikke, at jeg har ret til at trække min moral ned over hovedet på andre. Jeg har en liberal holdning til livet og andre mennesker.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...