Hop til indhold
BigDick

louise-kneppedukke-gangbang

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Jeg erindrer at Admin forbød at diskutere og anmelde dyresex da det blev forbudt.Ligesom pædofili og sex med mindreårige ikke er debatemner. 

Såfremt jeg husker ret skal vi vel ikke til at starte en debat om hvorvidt dyresex skal være lovlig eller ej. Så skal tråden vel bare låses, da Admin har givet en forklaring på hvorfor en ulovlig annonce har kunnet blive stående et stykke tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg erindrer at Admin forbød at diskutere og anmelde dyresex da det blev forbudt.Ligesom pædofili og sex med mindreårige ikke er debatemner. 

Såfremt jeg husker ret skal vi vel ikke til at starte en debat om hvorvidt dyresex skal være lovlig eller ej. Så skal tråden vel bare låses, da Admin har givet en forklaring på hvorfor en ulovlig annonce har kunnet blive stående et stykke tid. 

Jeg forbød ikke at diskutere dyresex, det må folk stadig gerne. Det eneste som er blevet forbudt, er at skrive anmeldelser som omhandler sex med dyr eller efterlysninger efter dyr som brugeren kan have sex med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg forbød ikke at diskutere dyresex, det må folk stadig gerne. Det eneste som er blevet forbudt, er at skrive anmeldelser som omhandler sex med dyr eller efterlysninger efter dyr som brugeren kan have sex med.

Så husker jeg forkert :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du ikke forstod mit svar, så kan jeg nok ikke forklare det. Men jeg prøver alligevel igen:

Dyremishandling var allerede forbudt. Hvorfor forbyde noget der ikke er dyremishandling?

Loven er endda pisse-hyklerisk. Fx har Danmark en vigtig eksport af tyresæd til Kina ... Hvordan klarer man lige at "tappe" den uden at komme i konflikt med den nye lov? Jo, man indfører da bare en undtagelse i loven, så man godt må gokke den af på en tyr eller hest eller orne, hvis det handler om at sælge sæden til avl. Men man må altså ikke for (gensidig) sjov, for det er synd for det stakkels dyr - det kan få "psykiske skader" (jeg gengiver Dyre-Dans argumenter efter hukommelsen). Det giver nul mening som andet end hyklerisk populisme!

Produktionsdyr i Danmark lever for det meste et kummerligt liv og afslutter typisk endnu mere kummerligt. Men at en mand stikker sin pik ind i en ko - uha - den får jo mareridt! Skidt med at en dyrlæge lige har haft hele armen oppe for at tjekke en kalv.

Næ - jeg har til gode at høre et godt argument. Den lov er som at strø sukker på den meget bitre pille, at vi i Danmark er ret ligeglade med dyrs velfærd, når det handler om at tjen penge på dem. Dyre-Dan lovede jo indgreb mod den allerede ulovlige kastrering og halekupering af smågrise. Men der var han magtesløs. Derfor fik vi dette makværk af en lov i stedet, for at Dan kunne sole sig lidt i lyset fra sin falske glorie.

LA stemte selvfølgelig imod, fordi der ikke var grund til dette forbud for at beskytte dyrs velfærd.

Der har været en række programmer fra Borneo med seksuelt misbrugte aber hovedsageligt af vestlige mænd med lyster til dyr. Abernes efterfølgende adfærd talte sit tydelige sprog. Hvilken mand med respekt for dem selv overser dyrets kropssprog og vægter deres egen lyst højere? ( en lovgivning er nødvendig ) 

Jeg ser meget stor forskel på når dyrlægen har armen oppe for at mærke kalven kontra en mand der stikker sin pik op i koen. Det svarer til du ligeså godt kunne skrive,at en uønsket pik i skeden på en kvinde er " bedre " end jordemoderens hånd? ( såfremt hånden er større end pikken ) Eller? 

Ligeledes omkring de kummerlige forhold, hvem afgør hvad endnu mere kummerligt er?  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været en række programmer fra Borneo med seksuelt misbrugte aber hovedsageligt af vestlige mænd med lyster til dyr. Abernes efterfølgende adfærd talte sit tydelige sprog.

Har der været en tv-serie med seksuelt misbrugte aber på Borneo? På DR eller hvor?

I øvrigt er prostitution ulovligt i Indonesien (såvel som i Thailand, Burma, Laos, Cambodja og Vietnam).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har der været en tv-serie med seksuelt misbrugte aber på Borneo? På DR eller hvor?

I øvrigt er prostitution ulovligt i Indonesien (såvel som i Thailand, Burma, Laos, Cambodja og Vietnam).

Aber ??? Har de misbrugt Bonobo ! Det kan vi ikke have...

Man skulle ikke tro at prostitution er ulovlig i Thailand, der er piger over alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har der været en tv-serie med seksuelt misbrugte aber på Borneo? På DR eller hvor?

I øvrigt er prostitution ulovligt i Indonesien (såvel som i Thailand, Burma, Laos, Cambodja og Vietnam).

Der var en række udseendelser ( jeg mener en britisk kvinde ) om den her kvinde der brugte alle sine kræfter og økonomi på et hjem for seksuelt udnyttede aber. ( orangutanger ) Som jeg husker det kan det meget muligt være DR. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg set for nogen år siden. Det var vist BBC. Jeg husker at de lokale indonesere var meget forhippet på at dræbe aberne, ødelægge den britiske kvindes redningsstation og overtage den fredede jungle til landbrugsformål. Hun og hendes orangutanger stod i vejen for udviklingen.

Det med de seksuelle overgreb fra vestlige mænd på orangutanger på Borneo, den udsendelse har jeg ikke set. Er du sikker på at du ikke blander nogen ting sammen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg set for nogen år siden. Det var vist BBC. Jeg husker at de lokale indonesere var meget forhippet på at dræbe aberne, ødelægge den britiske kvindes redningsstation og overtage den fredede jungle til landbrugsformål. Hun og hendes orangutanger stod i vejen for udviklingen.

Det med de seksuelle overgreb fra vestlige mænd på orangutanger på Borneo, den udsendelse har jeg ikke set. Er du sikker på at du ikke blander nogen ting sammen?

Det minder mig om filmen "Gorilla in the mist"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan godt være jeg blander det sammen, jeg husker nemlig godt den du nævner. Jeg vil godt prøve at finde det til dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været en række programmer fra Borneo med seksuelt misbrugte aber hovedsageligt af vestlige mænd med lyster til dyr. Abernes efterfølgende adfærd talte sit tydelige sprog. Hvilken mand med respekt for dem selv overser dyrets kropssprog og vægter deres egen lyst højere? ( en lovgivning er nødvendig ) 

Jeg ser meget stor forskel på når dyrlægen har armen oppe for at mærke kalven kontra en mand der stikker sin pik op i koen. Det svarer til du ligeså godt kunne skrive,at en uønsket pik i skeden på en kvinde er " bedre " end jordemoderens hånd? ( såfremt hånden er større end pikken ) Eller? 

Ligeledes omkring de kummerlige forhold, hvem afgør hvad endnu mere kummerligt er?  

 

Mon ikke jordemoderen spørger, inden hun inseminerer....

Gynækologen inden han undersøger...

Tror ikke dyrlægen spørger om lov...

Ej heller når han kastrerer...

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mon ikke jordemoderen spørger, inden hun inseminerer....

Gynækologen inden han undersøger...

Tror ikke dyrlægen spørger om lov...

Ej heller når han kastrerer...

Hvordan skal dyrlægen spørge om lov? Skal lægen tale dyrets sprog eller skal dyret på sprogskole for vores sprog?

En dyrlæge er uddannet til at varetage dyrets anatomi udfra dets betingelser, jeg finder faktisk dit spørgsmål lidt ude i hampen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men ok, lad os tænke som dig.

Jeg tror ikke manden der stikker sin pik op i koen eller hunden spørger om lov? Eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan skal dyrlægen spørge om lov? Skal lægen tale dyrets sprog eller skal dyret på sprogskole for vores sprog?

En dyrlæge er uddannet til at varetage dyrets anatomi udfra dets betingelser, jeg finder faktisk dit spørgsmål lidt ude i hampen. 

Men tror du dyret kan lide sådan at blive gjort gravid, uden at den har vist tegn på lyst?

Eller af få skåret bollerne af og miste sit kønsliv?

Hvis du skriver ja...så har du også svaret på, hvorfor et særskilt forbud på dyresex er meningsløst.

Svarer du nej, så har et indsatsområde du burde kæmpe for i stedet, da det i omfang vel er 10.000.000 gange større end dyresex!

resize.jpg

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men tror du dyret kan lide sådan at blive gjort gravid, uden at den har vist tegn på lyst?

Eller af få skåret bollerne af og miste sit kønsliv?

Hvis du skriver ja...så har du også svaret på, hvorfor et særskilt forbud på dyresex er meningsløst.

Svarer du nej, så har et indsatsområde du burde kæmpe for i stedet, da det i omfang vel er 10.000.000 gange større end dyresex!

Vi er enige i det med at få kastreret medmindre der bare ikke findes andre veje. Det er faktisk ikke emnet her og beklageligvis skal alting altid måles udfra andre enheder. 

Det handler kun om sex med dyr her, glem andre målestokke vi kan altid måle og veje, det taler ikke dyrets velfærd. Jeg er glad for sex med dyr er ulovligt, vil du bryde dig om tyren lige pludselig finder dig seksuelt attraktiv og bruger dine åbne adgange? Mit argument på tyrens side kunne være, tyren har lyst så trist for dig. 

Du taler alligevel ikke tyrens sprog så den må gerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er glad for sex med dyr er ulovligt, vil du bryde dig om tyren lige pludselig finder dig seksuelt attraktiv og bruger dine åbne adgange? Mit argument på tyrens side kunne være, tyren har lyst så trist for dig. 

Du taler alligevel ikke tyrens sprog så den må gerne. 

Hvis den kendte til denne profils holdninger, så ville den løbe skrigende bort.  smileys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er enige i det med at få kastreret medmindre der bare ikke findes andre veje. Det er faktisk ikke emnet her og beklageligvis skal alting altid måles udfra andre enheder. 

Det handler kun om sex med dyr her, glem andre målestokke vi kan altid måle og veje, det taler ikke dyrets velfærd. Jeg er glad for sex med dyr er ulovligt, vil du bryde dig om tyren lige pludselig finder dig seksuelt attraktiv og bruger dine åbne adgange? Mit argument på tyrens side kunne være, tyren har lyst så trist for dig. 

Du taler alligevel ikke tyrens sprog så den må gerne. 

Mishandling af dyr er og var allerede strafbart i forvejen!

Dyresexloven er kun populisme overfor de mange velmenende, der glemmer at 9 mio. små grise dør i produktionen, at næsten samtlige hantyrekalve aflives i Danmark umiddelbart efter fødslen, og at det samme sker for næsten alle hanekyllinger...de aflives med det samme, de kønsbestemmes!

 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været en række programmer fra Borneo med seksuelt misbrugte aber hovedsageligt af vestlige mænd med lyster til dyr. Abernes efterfølgende adfærd talte sit tydelige sprog. Hvilken mand med respekt for dem selv overser dyrets kropssprog og vægter deres egen lyst højere? ( en lovgivning er nødvendig ) 

Jeg ser meget stor forskel på når dyrlægen har armen oppe for at mærke kalven kontra en mand der stikker sin pik op i koen. Det svarer til du ligeså godt kunne skrive,at en uønsket pik i skeden på en kvinde er " bedre " end jordemoderens hånd? ( såfremt hånden er større end pikken ) Eller? 

Ligeledes omkring de kummerlige forhold, hvem afgør hvad endnu mere kummerligt er?  

 

Nu udstrækker dansk lovgivning sig ikke til Borneo på dette punkt, så jeg har lidt svært ved at følge relevansen af den perspektivering? Jeg kan jo ikke forholde mig til det uden viden om hvad der er foregået, men hvis der er tydelige negative adfærdskonsekvenser, så er det vel ret åbenlyst dyremishandling? - Nu har jeg læst linket til eb-artiklen: Dyresexloven gør ingen forskel i sådan en sag, hvor der er tale om åbenlys dyremishandling. 

Kort fortalt: Lad nu være at sammenligne en gravid ko med en gravid kvinde. Hvis jeg havde gjort det, var der nok faldet brænde ned. Pointen er at en kos vagina er så stor at en mands pik dårligt kan mærkes. Jeg kunne også have taget en hoppe som eksempel.

Din sidste kommentar om, hvem der afgør hvad kummerligt er: Ja, det gælder jo uanset om vi taler om produktionsdyr, kæledyr eller dyresex. Hvad er dit svar? 

Det det drejer sig om her, er at man forbyder noget, der dels allerede er forbudt med god grund og dels noget der ikke er forbudt i forvejen, og hvor der ikke er en god grund til det. Tortur er forbudt, men det er ikke forbudt at kilde eller piske nogen, selvom det kan bruges i tortur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mishandling af dyr er og var allerede strafbart i forvejen!

Dyresexloven er kun populisme overfor de mange velmenende, der glemmer at 9 mio. små grise dør i produktionen, at næsten samtlige hantyrekalve aflives i Danmark umiddelbart efter fødslen, og at det samme sker for næsten alle hanekyllinger...de aflives med det samme, de kønsbestemmes!

 

Oven i får de deres kæledyr kastreret så de passer ind deres travle hverdag :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mishandling af dyr er og var allerede strafbart i forvejen!

Dyresexloven er kun populisme overfor de mange velmenende, der glemmer at 9 mio. små grise dør i produktionen, at næsten samtlige hantyrekalve aflives i Danmark umiddelbart efter fødslen, og at det samme sker for næsten alle hanekyllinger...de aflives med det samme, de kønsbestemmes!

 

Hvem siger vi glemmer det? 

Bebop

Tror du en abe i Danmark reagerer med forskellig adfærd end aben på Borneo? Du tror ikke lovgivningen bygger på en masse undersøgelser og ekspertise på området, her tænker jeg selvfølgelig ikke kun på aberne? 

Jeg synes faktisk godt jeg kan sammenligne dit eksempel, jeg synes det giver meget god mening. Så fordi koen har et større hul påføres ingen smerte ved samleje med en mand? Skal der i din optik foregå smerte før vi taler mishandling?

Mit svar på det kummerlige, det tror jeg faktisk mine indlæg giver meget godt svar på. Med hensyn til pisk, tænker du mennesker imellem eller menneske / dyr? Hvis det omhandler 2 voksne mennesker vælger og bestemmer de selv. Der er vist også forskel på pisk givet af ISIS og kæresten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nu var det forbudt i forvejen hvis dyret led, den eneste forskel efter de nye regler er at selv hvis dyret nyder det, så det forbudt nu.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nu var det forbudt i forvejen hvis dyret led, den eneste forskel efter de nye regler er at selv hvis dyret nyder det, så det forbudt nu.  

hvordan skal en ko/hund/hest give samtykke ?

Eller vise at den nyder det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...