Hop til indhold
BigDick

louise-kneppedukke-gangbang

Recommended Posts

Tror du en abe i Danmark reagerer med forskellig adfærd end aben på Borneo? 

Nej, men vi taler om dansk lov. Som jeg sagde var det beskrevne i eb-artiklen forbudt inden dyresexforbudet.

Du tror ikke lovgivningen bygger på en masse undersøgelser og ekspertise på området, her tænker jeg selvfølgelig ikke kun på aberne? 

Nej: Alle med videnskabelig forstand på spørgsmålet sagde at loven var overflødig. Du har fået henvisninger tidligere i tråden.

Så fordi koen har et større hul påføres ingen smerte ved samleje med en mand? Skal der i din optik foregå smerte før vi taler mishandling?

Æh, ja. Eller ubehag af anden art.

Mit svar på det kummerlige, det tror jeg faktisk mine indlæg giver meget godt svar på. Med hensyn til pisk, tænker du mennesker imellem eller menneske / dyr? Hvis det omhandler 2 voksne mennesker vælger og bestemmer de selv. Der er vist også forskel på pisk givet af ISIS og kæresten. 

Det lader til du misforstår min pointe? Pointen er: En handling kan være et overgreb i nogle sammenhænge og ikke et overgreb i andre. Det giver ikke mening at fobyde alle tilfælde af en handling, når den kun nogle gange er et overgreb. Især giver det ikke mening, når man allerede har regler, der gør overgrebene forbudt.

Generelt får jeg indtryk af, at du mener at al sex mellem dyr og mennesker er "et overgreb." Pointen er at det der intet der tyder på. Det er ren moralisme.

Jeg havde nogle bekendte, der fortalte at deres hund af sig selv kom op i sengen og slikkede dem, når de havde haft sex. Jeg syntes det var klamt, men jeg kan ikke se nogen skade - hunden gjorde det på eget initiativ - de gjorde intet for at få den til det. De syntes bare det var sjovt. I dag kunne jeg melde dem og de kunne blive straffet. Det er i mine øjne idioti.

hvordan skal en ko/hund/hest give samtykke ?

Passivt - ved ikke at prøve at undslippe eller give adfærdsmæssig udtryk for ubehag.

Eller vise at den nyder det ?

Årh, skal den det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det tåbeligt?

Det er på linje med knivloven - et forbud som kun rammer forkert: Dem man vil påvirke: voldsmænd/dyremishandlere ændrer ikke deres adfærd. Alle mulige andre rammes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er på linje med knivloven - et forbud som kun rammer forkert: Dem man vil påvirke: voldsmænd/dyremishandlere ændrer ikke deres adfærd. Alle mulige andre rammes.

Lidt tankevækkende at dyrevennen Linse der var foretaler for den lov, selv har overtrådt loven på tv :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt tankevækkende at dyrevennen Linse der var foretaler for den lov, selv har overtrådt loven på tv :blink:

Ja hykleriet kender åbenbart ingen grænser.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt tankevækkende at dyrevennen Linse der var foretaler for den lov, selv har overtrådt loven på tv :blink:

Hvor ... Hvornår? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sådan helt ærlig, tror du den lov ændring har stoppet en eneste? 

Nej. ( dejligt kort svar, de andre indlæg kræver flere ord :-) ) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Siger du sikker samtidigt med at du glædeligt spiser æg eller pålæg...  

For mig at sige er den her foragelse over dyresex latterlig.. Det er nogle ufattelig få der tænder på det, og de vil sikkert forsætte med at gøre det trods der nu er lavet den her lovgivning..

Derimod er det utroligt hvor tavs alle de her frelste mennesker der finder den her nye lov vigtigt ,- er når der hvert år produceres 20 mio svin som  lever under kummerlige forhold.. Hvert dag,- ja hvert fucking eneste sekund så foregår der noget i Danmark. som får det der dyresex til at blegne.. Men her ingen der reagerer for der ikke noget moralsk indblandet..  Og her handler det om penge.. Rigtigt mange penge !!!.  

  Tjaee de fleste bliver faktisk overrasket over når de ser at en flæskesteg altså kommer fra et stald.. De tror naivt  de bliver født som dødt kød i fryseren i supermarkedet.. Det er til at brække sig over den der dobbeltmoral og hykleri...  

Jeg gider ikke nævne jeg faktisk spiser økologiske æg, skal jeg have dårlig samvittighed over det? 

Har du tal på hvor mange der dyrker dyresex? Husk det usynlige isbjerg, det vi ikke hører eller ser grundet tabuet. Jeg ved godt der foregår andre dårlige forhold og betingelser for bondegårds dyr, vi skal fokuserer mere på det Kina når det gælder flæskestegen, de spiser mere svinekøb pr. indbygger og er ikke selv producerende nok i svin. Endnu.  . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske et hul i loven her.... Dyrlæger er undtaget fra forbudet om sex med dyr? He he ...

Fistfucking tilladt mod forevisning af rette embedseksamen...griner!

De kloge narre de mindre kloge :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gider ikke nævne jeg faktisk spiser økologiske æg, skal jeg have dårlig samvittighed over det? 

Har du tal på hvor mange der dyrker dyresex? Husk det usynlige isbjerg, det vi ikke hører eller ser grundet tabuet. Jeg ved godt der foregår andre dårlige forhold og betingelser for bondegårds dyr, vi skal fokuserer mere på det Kina når det gælder flæskestegen, de spiser mere svinekøb pr. indbygger og er ikke selv producerende nok i svin. Endnu.  . 

Økologiske ægproducenter afliver også alle havekylllinger straks efter de er kommet til verden (og kønsbestemt).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Økologiske ægproducenter afliver også alle havekylllinger straks efter de er kommet til verden (og kønsbestemt).

Kønsbestemt- kan du huske den store omtale med giraffen Marius  i Zoo? Der var meget modstand rettet mod aflivningen og måltidet for løverne? 

Hvis Marius levede frit i naturen ville han møde modstand fra sin far og andre vilde dyr. Det at yngle er altså en naturlig adfærd i dyrelivet, kyllinger smager godt, giraffen er et lækkert måltid for løverne. Det handler om overlevelse, smag og syn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kønsbestemt- kan du huske den store omtale med giraffen Marius  i Zoo? Der var meget modstand rettet mod aflivningen og måltidet for løverne? 

Hvis Marius levede frit i naturen ville han møde modstand fra sin far og andre vilde dyr. Det at yngle er altså en naturlig adfærd i dyrelivet, kyllinger smager godt, giraffen er et lækkert måltid for løverne. Det handler om overlevelse, smag og syn.

Ja naturens orden er nu engang som den er, og kan ikke ændres selvom der er egoistiske personer der har en anden opfattelse. Der er IKKE nogen dyr der dræber af ondskabsfuldhed, som hos visse mennesker, naturens orden muss sein. 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kønsbestemt- kan du huske den store omtale med giraffen Marius  i Zoo? Der var meget modstand rettet mod aflivningen og måltidet for løverne? 

Hvis Marius levede frit i naturen ville han møde modstand fra sin far og andre vilde dyr. Det at yngle er altså en naturlig adfærd i dyrelivet, kyllinger smager godt, giraffen er et lækkert måltid for løverne. Det handler om overlevelse, smag og syn.

I naturen aflives 100% af det ene køn da ikke. Alt sammen fordi kun forædlede racer anvendes i produktionen med nøje udvalgte hanner...Det er da ekstremt unaturligt!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja naturens orden er nu engang som den er, og kan ikke ændres selvom der er egoistiske personer der har en anden opfattelse. Der er IKKE nogen dyr der dræber af ondskabsfuldhed, som hos visse mennesker, naturens orden muss sein. 

Der findes edderkopper der efter parring spiser hannen, er det ikke ondskabsfuldt? :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes edderkopper der efter parring spiser hannen, er det ikke ondskabsfuldt? :grin:

Jo måske, men så laver han da IKKE ulykker efterfølgende, men hvis hun vil have ham med hud og hår så.:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at loven mod dyresex ikke er rettet mod mænd, der er den anden lov om dyrevelfærd allerede dækkende.....

Den nye lov er rettet mod de piger der opdrætter deres hanhunde til at bolle dem.......

Og det er nok fordi man faktisk sikkert kan lære en hanhund at kunne li det, den er jo opfostret blandt mennesker og kender helt sikkert forskel på han og hun.

Desuden vil en liderlig hanhund jo hoppe på alt fra en brandhane til folks ben. Børn må jo også lære at stoppe en liderlig køter der hopper på dem, der ser man i hver en park.

Så hold nu OP MED at snakke om os mænd, Det er pigerne der skal lære at styre sig her :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor ... Hvornår? :-) 

Kan desværre ikke finde den video der lå på EB.dk. Hun gav hvad der bedst kan beskrives som en håndtrold til hendes hund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej. ( dejligt kort svar, de andre indlæg kræver flere ord :-) ) 

 

Hvem blev den lov så vedtaget for, dyrene eller for at dyr vennerne skulle få en god fornemmelse i maven?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvem blev den lov så vedtaget for, dyrene eller for at dyr vennerne skulle få en god fornemmelse i maven?

Må jeg spørge dig om du oprigtigt mener det er acceptabelt et menneske dyrker sex med sin hund, hest, ged eller kanin? Det næste bliver en kirkelig vielse med hesten og ejeren, festen bliver holdt i skalden. 

Et dyr, er et dyr og skal behandles derefter. Det er faktisk en stor fejl når hunden får lov at sove i sengen på sofaen og spise familiens rester fra deres tallerken. En hund skal behandles som en hund, den hører ikke til i sengen eller kan erstattes med menneskelig kontakt. Et dyr giver kærlighed og omvendt, men det er direkte mishandling af dyret og behandle det som et menneske med dets relationer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg spørge dig om du oprigtigt mener det er acceptabelt et menneske dyrker sex med sin hund, hest, ged eller kanin? Det næste bliver en kirkelig vielse med hesten og ejeren, festen bliver holdt i skalden. 

Et dyr, er et dyr og skal behandles derefter. Det er faktisk en stor fejl når hunden får lov at sove i sengen på sofaen og spise familiens rester fra deres tallerken. En hund skal behandles som en hund, den hører ikke til i sengen eller kan erstattes med menneskelig kontakt. Et dyr giver kærlighed og omvendt, men det er direkte mishandling af dyret og behandle det som et menneske med dets relationer. 

jeg har ikke selv lyster i det retning, og synes det er ulækkert. Hvis dem der tænder på det kan gøre det uden! Dyret lider overlast så for min skyld skal de bare give den gas.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg har ikke selv lyster i det retning, og synes det er ulækkert. Hvis dem der tænder på det kan gøre det uden! Dyret lider overlast så for min skyld skal de bare give den gas.  

Ok ! Jeg prøver lige noget med dine ord. 

jeg har ikke selv lyster i det retning, og synes det er ulækkert. Hvis dem der tænder på det kan gøre det uden BARNET lider overlast så for min skyld skal de bare give gas. 

Fantastisk holdning, ikke? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har ikke selv lyster i det retning, og synes det er ulækkert. Hvis dem der tænder på det kan gøre det uden BARNET lider overlast så for min skyld skal de bare give gas. 

Fantastisk holdning, ikke? 

Komplet selvmodsigende. Du har lige sagt:

Et dyr, er et dyr og skal behandles derefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bebop

Hallo, det øverste du har klippet ud er ikke mine ord, men noget jeg har skrevet til Deth.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok ! Jeg prøver lige noget med dine ord. 

jeg har ikke selv lyster i det retning, og synes det er ulækkert. Hvis dem der tænder på det kan gøre det uden BARNET lider overlast så for min skyld skal de bare give gas. 

Fantastisk holdning, ikke? 

 

Nu er et barn og et dyr ikke det samme. Ville du sætte et barn i et bur hele dets liv, og aflive det bare for at æde det? Vi skal behandle vores dyr ordenligt, men som du selv skriver så er de ikke mennesker med de samme følelser og opfattelse af hvad der sker omkring den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop

Hallo, det øverste du har klippet ud er ikke mine ord, men noget jeg har skrevet til Deth.

Manipulation fremmer åbenbart forståelsen for Bebop.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er et barn og et dyr ikke det samme. Ville du sætte et barn i et bur hele dets liv, og aflive det bare for at æde det? Vi skal behandle vores dyr ordenligt, men som du selv skriver så er de ikke mennesker med de samme følelser og opfattelse af hvad der sker omkring den. 

Du forstår ikke min pointe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...