Hop til indhold
BigDick

louise-kneppedukke-gangbang

Recommended Posts

hvordan skal en ko/hund/hest give samtykke ?

Eller vise at den nyder det ?

hvis man er/var i tvivl, så man ikke i tvivl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvis man er/var i tvivl, så man ikke i tvivl. 

Åbenbart.

Nogle er så stærkt styrket af deres seksuelle drifter, at deres behov aldrig bliver i tvivl. De lukker øjnene for det etiske bag deres behov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har endnu til gode at møde en ko som giver samtykke til sex.

Jeg forstår rigtigt mange lyster.... Både de alm og de rigtigt kinky.

Jeg dømmer aldrig sex mellem 2 voksne mennesker som begge frivilligt har indladt sig på en leg - uanset hvor langt at den så end ligger fra min egen seksualitet.

Men dyr og børn er 2 ting jeg never ever kommer til at forstå.....ikke at jeg sidestiller de 2 ting. 

Jeg kender ikke den omtalte Louise. Men hele det set up stinker så langt væk af en liderlig pimp som er i gang med at flytte pigens grænser. En 19 årig pige som i så ung en alder er så liderlig at hun er nød til at være bundet mens hun har ubeskyttet sex med mænd - og som nu oven i det har fået lyst til sex med en hund?

Er jeg vitterligt den eneste som kan se alle faresignaler her?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åbenbart.

Nogle er så stærkt styrket af deres seksuelle drifter, at deres behov aldrig bliver i tvivl. De lukker øjnene for det etiske bag deres behov. 

Sådan helt ærlig, tror du den lov ændring har stoppet en eneste? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg vitterligt den eneste som kan se alle faresignaler her?

Nej.

Hvor får du det fra?

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åbenbart.

Nogle er så stærkt styrket af deres seksuelle drifter, at deres behov aldrig bliver i tvivl. De lukker øjnene for det etiske bag deres behov. 

Du bruger præcist samme argument som prostitutionsforbudsstøtterne nu!

Etik og moral er rigtige dårlige parametre at lovgive udfra, da det er meget subjektivt og let bruges til at fordømme mennesker, man ikke forstår eller bryder sig om.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du bruger præcist samme argument som prostitutionsforbudsstøtterne nu!

Etik og moral er rigtige dårlige parametre at lovgive udfra, da det er meget subjektivt og let bruges til at fordømme mennesker, man ikke forstår eller bryder sig om.

Etik, moral eller normen? Det handler ikke om at fordømme de mennesker, det handler om at tale dyrens sag og fakta er nu engang det er strafbart. 

Jeg vil i øvrigt aldrig sammenligne kunder/gæster/mænd eller glædespiger med samme holdning som jeg føler mod dyre sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Etik, moral eller normen? Det handler ikke om at fordømme de mennesker, det handler om at tale dyrens sag og fakta er nu engang det er strafbart. 

Jeg vil i øvrigt aldrig sammenligne kunder/gæster/mænd eller glædespiger med samme holdning som jeg føler mod dyre sex. 

Siger du sikker samtidigt med at du glædeligt spiser æg eller pålæg...  

For mig at sige er den her foragelse over dyresex latterlig.. Det er nogle ufattelig få der tænder på det, og de vil sikkert forsætte med at gøre det trods der nu er lavet den her lovgivning..

Derimod er det utroligt hvor tavs alle de her frelste mennesker der finder den her nye lov vigtigt ,- er når der hvert år produceres 20 mio svin som  lever under kummerlige forhold.. Hvert dag,- ja hvert fucking eneste sekund så foregår der noget i Danmark. som får det der dyresex til at blegne.. Men her ingen der reagerer for der ikke noget moralsk indblandet..  Og her handler det om penge.. Rigtigt mange penge !!!.  

  Tjaee de fleste bliver faktisk overrasket over når de ser at en flæskesteg altså kommer fra et stald.. De tror naivt  de bliver født som dødt kød i fryseren i supermarkedet.. Det er til at brække sig over den der dobbeltmoral og hykleri...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deres forklaring var at det var signal politik. Mette Bock fra LA udtalte:

- I dyreværnslovens paragraf et står der, at dyr ikke må udsættes for fysisk eller psykisk smerte og ubehag, så dermed er dyrene allerede beskyttet, siger Liberal Alliances dyrevelfærdsordfører.
- Når man laver sådan et forslag som det her, så er det ren signalpolitik. Det er fordi, at alle skal sige, at de er gode ved dyrene. Vi vil også gerne være gode ved dem i Liberal Alliance, men de er sådan set allerede beskyttet.

Nu skal jegikke rose LA med noget som helst. Men det er den samme grund som en flertal af partierne har givet Dansk Folkeparti, når de i 20 år har nægtet at stemme for dette tåbelige og populistiske forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvorfor er det tåbeligt?

Tag ikke fejl - jeg brækker mig også over vores måde at behandle de dyr der ender med at blive vores mad.

Men uanset det - så ser jeg intet tåbeligt i at forbyde sex med ALLE væsner som ikke er i stand til sex at samtykke.

Loven er fantastisk - den tager netop det hensyn at et dyr ikke er i stand til at sige fra.

Og det er super at folk som ikke kan nægte sig selv en udløsning i en hund kommer en tur i fængsel. Hun-hunde har ikke lyst til at blive bekækket af en liderlig klaphat. 

Måden vi behandler kød kvæg osv er frastødende - og er pinlig! Men man kan altså ikke sige at fordi at vi er nogle grådige sataner overfor kød kvæg så er sex med dyr ok!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det tåbeligt?

Tag ikke fejl - jeg brækker mig også over vores måde at behandle de dyr der ender med at blive vores mad.

Men uanset det - så ser jeg intet tåbeligt i at forbyde sex med ALLE væsner som ikke er i stand til sex at samtykke.

Loven er fantastisk - den tager netop det hensyn at et dyr ikke er i stand til at sige fra.

Og det er super at folk som ikke kan nægte sig selv en udløsning i en hund kommer en tur i fængsel. Hun-hunde har ikke lyst til at blive bekækket af en liderlig klaphat. 

Måden vi behandler kød kvæg osv er frastødende - og er pinlig! Men man kan altså ikke sige at fordi at vi er nogle grådige sataner overfor kød kvæg så er sex med dyr ok!

Dyreværnsloven tog allerede hensyn til dyrene.... Se Sammenfatningen i rapporten fra Dyreetisk Råd i 2006.... ALT var der taget højde for.... Enhver smerte- og lidelsespåføring var allerede strafbart! Og Rådet anbefaler derudover en lang række andre tiltag... Men "lov med lov på" er juridisk sjusk! Pinligt for Socialdemokratiet og de andre partier, at de falder i efter igennem årtier at have afvist....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor er det tåbeligt?

Jeg tror det er meget få der synes at det loven gør, nemlig forbyder sex med dyr, er tåbeligt. Men at der skal laves en lov om at forbyde noget, som allerede er forbudt er der vist en del der synes er tåbeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan skal dyrlægen spørge om lov? Skal lægen tale dyrets sprog eller skal dyret på sprogskole for vores sprog?

En dyrlæge er uddannet til at varetage dyrets anatomi udfra dets betingelser, jeg finder faktisk dit spørgsmål lidt ude i hampen. 

Måske et hul i loven her.... Dyrlæger er undtaget fra forbudet om sex med dyr? He he ...

Fistfucking tilladt mod forevisning af rette embedseksamen...griner!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Der er ikke taget hensyn til dyrets psyke. Og jeg har stadig meget svært ved at se hvordan at et dyr skal give samtykke til at blive bedækket. Der er taget hensyn til evt fysiske skader og ikke en fis andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi taler her hele tiden ud fra vinkelen at mænd har sex med hundyr som ikke kan værge sig imod det......

Men tråden her drejer sig om en pige der måske vil ha sex med hanhunde, ikke?

Her tror jeg faktisk man kan få hunden til at kunne li det ?

Det er stadigt ikke fedt og bestemt ulovligt, og TrineTease har udtrykt mange af mine egne tanker omkring dette. ( Især om at pigen er så ung men allerede tilbyder ret specielle ydelser uden gummi osv, det er da noget man bør tænke over, hvis man ikke bare ser andre mennesker som brugsting )

Personligt mener jeg at hvis hun fortsætter med at udvikle sig i den fart, ender hun som "Hunulven Ilse" (hvis i husker de gamle film )

Men i har altså drejet tråden til at det er mænd og dyr, den burde dreje sig om piger og dyr, synes jeg :)

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke taget hensyn til dyrets psyke. Og jeg har stadig meget svært ved at se hvordan at et dyr skal give samtykke til at blive bedækket. Der er taget hensyn til evt fysiske skader og ikke en fis andet.

Trine vi opdrætter dyr i bure for at slagte dem.

Vi avler på dem... Forædler dem... Og afliver dem efter veterinære forsøg...

Er en langt større kilde til forargelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi taler her hele tiden ud fra vinkelen at mænd har sex med hundyr som ikke kan værge sig imod det......

Men tråden her drejer sig om en pige der måske vil ha sex med hanhunde, ikke?

Her tror jeg faktisk man kan få hunden til at kunne li det ?

Det er stadigt ikke fedt og bestemt ulovligt, og TrineTease har udtrykt mange af mine egne tanker omkring dette. ( Især om at pigen er så ung men allerede tilbyder ret specielle ydelser uden gummi osv, det er da noget man bør tænke over, hvis man ikke bare ser andre mennesker som brugsting )

Personligt mener jeg at hvis hun fortsætter med at udvikle sig i den fart, ender hun som "Hunulven Ilse" (hvis i husker de gamle film )

Men i har altså drejet tråden til at det er mænd og dyr, den burde dreje sig om piger og dyr, synes jeg :)

 

Du mener "Ornepigen Bodil" ... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har endnu til gode at møde en ko som giver samtykke til sex.

Jeg forstår rigtigt mange lyster.... Både de alm og de rigtigt kinky.

Jeg dømmer aldrig sex mellem 2 voksne mennesker som begge frivilligt har indladt sig på en leg - uanset hvor langt at den så end ligger fra min egen seksualitet.

Men dyr og børn er 2 ting jeg never ever kommer til at forstå.....ikke at jeg sidestiller de 2 ting. 

Jeg kender ikke den omtalte Louise. Men hele det set up stinker så langt væk af en liderlig pimp som er i gang med at flytte pigens grænser. En 19 årig pige som i så ung en alder er så liderlig at hun er nød til at være bundet mens hun har ubeskyttet sex med mænd - og som nu oven i det har fået lyst til sex med en hund?

Er jeg vitterligt den eneste som kan se alle faresignaler her?

 

nej du er slet ikke den eneste som ser nogle faresignaler..! 

Jeg tror ikke at hun i øjeblikket er klar over hvad hun har begivet sig ud i..! 

Det virker fuldstændigt som om at det er ham der styre hvad hun skal osv.. Jeg tror mere det handler om hans lyster.. 

Jeg kan se at de også er gået væk fra at man skal betale ekstra for at han deltager, og når hun står fastspændt i gabestok, så er han til stede og deltager måske..

Jeg ser det som at hun ligger totalt under for hans lyster..!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mener "Ornepigen Bodil" ... ;-) 

Jeg mener Hunulven Ilse, for om nogle år vil den her pige begynde at få lyst at gøre ting mod andre, istedet for at få dem gjort imod sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener Hunulven Ilse, for om nogle år vil den her pige begynde at få lyst at gøre ting mod andre, istedet for at få dem gjort imod sig.

Den moderne udgave af "Hunulven Ilse" må da være - The One and Only, Lady Cherie :D :D :D

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den moderne udgave af "Hunulven Ilse" må da være - The One and Only, Lady Cherie :D :D :D

Drillepind :-D

~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg er lidt langsom

Nu har jeg trålet mig igennem, nogle tråde, men ikke fundet omtalte annonce hvor der står noget med K9...?

Er den blevet fjernet, eller er det mig der har været uopmærksom i timen?

Men den annonce jeg læste, var klart skrevet at den samme person, som i en tråd under efterlysninger Fyn, er "beskytter/pimp/chafut, som herinde fik lidt tænketid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drillepind :-D

~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg er lidt langsom

Nu har jeg trålet mig igennem, nogle tråde, men ikke fundet omtalte annonce hvor der står noget med K9...?

Er den blevet fjernet, eller er det mig der har været uopmærksom i timen?

Men den annonce jeg læste, var klart skrevet at den samme person, som i en tråd under efterlysninger Fyn, er "beskytter/pimp/chafut, som herinde fik lidt tænketid.

 

Ja, omtalte annonce er anmeldt og fjernet fra annoncelight, af en anden bruger herindefra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drillepind :-D

~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg er lidt langsom

Nu har jeg trålet mig igennem, nogle tråde, men ikke fundet omtalte annonce hvor der står noget med K9...?

Er den blevet fjernet, eller er det mig der har været uopmærksom i timen?

Men den annonce jeg læste, var klart skrevet at den samme person, som i en tråd under efterlysninger Fyn, er "beskytter/pimp/chafut, som herinde fik lidt tænketid.

Ja du kender mig jo efterhånden.

Du får en mail med link til annoncen. Edit 11.03 Du har fået post

God weekend til dig.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...