Hop til indhold
Jasmin

åh hvor jeg dog afskyr Tanja Rahm

Recommended Posts

For mig virker det til at een fra administrationen er kvinde?? På ordlyden og den lettere flirtende retorik.. :D 

Hvad har det med Tanja Rahm og Jasmin at gøre ? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad har det med Tanja Rahm og Jasmin at gøre ? :D

 

Tanja siger at administrationen udelukkende består af mænd.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanja siger at administrationen udelukkende består af mænd.. 

Nårh... det er længe siden at jeg er blevet irettesat, så det har jeg ikke opdaget :D

Men jeg har da oplevet uforklarelige ting og sager herinde :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske.. Måske er Bly eller Nikita også med.. Who knows.. Elsker bare at lege detektiv hehe :ph34r:

Jaaa.. Måske vi snart bliver det.. Lad os få moderator på banen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig virker det til at een fra administrationen er kvinde?? På ordlyden og den lettere flirtende retorik.. :D 

​Så kan vi jo begynde at filosofere over, hvem det mon kan være.:grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En sidste ting, Tanja- bed ham den klamme vicevært om at fise af, som du har nævnt i en af dine blogs- han skal ikke holde øje med din datter, like dig på facebook og invitere sig selv ind i dit hjem- come on. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu synes jeg egentlig bare, at Tanjas seneste indlæg i debatten viser, at hun blev lidt utryg ved at forlade sin vante bastion, så hun skyndte sig tilbage i skyttegraven. Jeg ved ikke om Jasmin kan flytte nogle synspunkter over en kop te, men det er da stadig et forsøg værd.

Tanjas syn på sexkøbere får mig naturligvis til at være lidt eftertænksom, men jeg synes faktisk ikke, at jeg er et møgsvin. Og jeg er slet ikke interesseret i at købe et køleskab, vil jeg særligt gerne understrege. Men jeg har da også været så heldig at træffe på et par varme piger i den senere tid.

De største svinestreger overfor kvinder har jeg uden tvivl begået uden at betale en øre, det er en kendsgerning, som jeg ikke kan løbe fra. Det ligger en del år tilbage, hvor jeg var ung og smuk og ikke vidste bedre. Men at jeg skulle være et ekstra stort svin nu, hvor jeg stadig er smuk, men knap så ung, og kompenserer for min manglende ungdom ves at lægge en tusse på natbordet, det kan jeg ikke få ind i hovedet (og det er altså det øverste, jeg mener)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jasmin synes at Tanja er for generelliserende.

Jasmin er ligeså generelliserende, når hun snakker om mellemøstlige mænd.

Hyklerisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

og jeg har idag haft det mest konstruktive fornuftige og spændende møde med Tanja på en cafe i KBH - i 4 stive klokketimer kun afbrudt af den nødvendige toiletpause :) 

Dialogen er nu oppet til en brainstorming hvor vi prøver at kombinere beskyttelsen af de svagere piger i branchen der er der af alle de forkerte grunde, styrkelse af de stærke piger der trives godt, værdsættelse af alle de gode kunder der naturligvis skal kunne dyrke denne hobby til glæde for alle og en måde at imødegå alle de dumme svin der begår grimme overgreb mod de svageste. 

Der er kommet nogle rigtig gode forslag på banen allerede og jeg glæder mig meget til at træffe hende igen lige i starten af august hvor vi ser frem til at præcisere vores ideer yderligere

Jeg kan fortælle at Tanja er noget af et mest sympatiske og søde jeg har mødt i meget lang tid og hun er ualmindelig godt begavet, empatisk og brænder virkelig for de svage 

Hun var utrolig lydhør og har mange gode forslag og tiltag i hatten og er absolut en kvinde der har både format og pondus. 

En kvinde jeg vil se frem til at sparre med i fremtidenn og som jeg ligenu bare er rigtig glad for at have mødt personligt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Citat:

"Dialogen er nu oppet til en brainstorming hvor vi prøver at kombinere beskyttelsen af de svagere piger i branchen der er der af alle de forkerte grunde, styrkelse af de stærke piger der trives godt, værdsættelse af alle de gode kunder der naturligvis skal kunne dyrke denne hobby til glæde for alle og en måde at imødegå alle de dumme svin der begår grimme overgreb mod de svageste."

Hvis Tanja har samme opfattelse af Jeres samtale, så må jeg nok sige, at hun på meget kort tid har flyttet sig ekstremt meget, ja næsten ufatteligt meget, i forhold til hendes tidligere standpunkt.

Jeg er meget overrasket. Positivt overrasket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat:

"Dialogen er nu oppet til en brainstorming hvor vi prøver at kombinere beskyttelsen af de svagere piger i branchen der er der af alle de forkerte grunde, styrkelse af de stærke piger der trives godt, værdsættelse af alle de gode kunder der naturligvis skal kunne dyrke denne hobby til glæde for alle og en måde at imødegå alle de dumme svin der begår grimme overgreb mod de svageste."

Hvis Tanja har samme opfattelse af Jeres samtale, så må jeg nok sige, at hun på meget kort tid har flyttet sig ekstremt meget, ja næsten ufatteligt meget, i forhold til hendes tidligere standpunkt.

Jeg er meget overrasket. Positivt overrasket.

Vi har aftalt at mødes igen i august på Tanjas opfordring :) , og da vi jo har stået på hver sin side af hegnet før ville mødet være fjollet hvis vi ikke havde nærmet os hinanden så det er mit klare indtryk af vores meget lange og utrolig spændende dialog igår. 

Tanja standpunkt har sådan set ikke flyttet sig - det er stadig beskyttelsen af de svage der er i fokus - der er blot blevet tilført ideer der gør det muligt at beskytte de udsatte grupper UDEN at vi rammer alle købere over en kam og UDEN at vi rammer de piger der trives. Overgrebene i prostitution skal standses uden at alle de købere der aldrig har gjort noget forkert bliver ramt i processen

Og kan vi lave et oplæg der matcher den vision og samtidig holder vand både juridisk og praktisk - så har både Tanja og undertegnede fået vores primære ideologier igennem uden at det sker på alle de almindelige sexkøberes bekostning.  Og det nåede vi ret hurtigt frem til formodentlig kan lade sig gøre

og det er nu det der skal tænkes grundigt igennem... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal det forstås på den måde, at Tanja giver afkald på sine generaliseringer og pervertering af os mænd? Jeg føler mig nemlig absolut ikke som et dumt svin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal det forstås på den måde, at Tanja giver afkald på sine generaliseringer og pervertering af os mænd? Jeg føler mig nemlig absolut ikke som et dumt svin.

Det må du spørge Tanja om - jeg vil ikke udtale mig om hvad hun mener om mænd generelt. Og vil ikke udtale mig på hendes vegne i øvrigt heller :) :) 

Fokus i oplægget er på at beskytte pigerne mod de mænd der ER sådan.... for dem er der desværre mange af i prostitutionsmiljøet og det har hun jo fuldkommen ret i... 

Pointen er blot at alle dem der IKKE er sådan - dem jeg oplever at få besøg af - dem er det vigtigt for mig at "beskytte/prioritere" således at vi kun rammer de rigtige og kun beskytter dem der har behovet for det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

....Tanja standpunkt har sådan set ikke flyttet sig - det er stadig beskyttelsen af de svage der er i fokus - der er blot blevet tilført ideer der gør det muligt at beskytte de udsatte grupper UDEN at vi rammer alle købere over en kam og UDEN at vi rammer de piger der trives. Overgrebene i prostitution skal standses uden at alle de købere der aldrig har gjort noget forkert bliver ramt i processen

Og kan vi lave et oplæg der matcher den vision og samtidig holder vand både juridisk og praktisk - så har både Tanja og undertegnede fået vores primære ideologier igennem uden at det sker på alle de almindelige sexkøberes bekostning.  Og det nåede vi ret hurtigt frem til formodentlig kan lade sig gøre

og det er nu det der skal tænkes grundigt igennem... 

Den røde markering: I min optik nægter jeg at tro, disse sætninger er kommet over Tanja's læber, uden at hun har slugt en gigantisk kamel forinden. Sorry to say.

Den blå markering: Som jeg har forstået hendes (hidtidige) standpunkt, og jeg tror ikke jeg tager fejl, så mener Tanja jo netop at pigerne ikke aner konsekvenserne af deres virke, mens de er midt i det (hun er jo selv hendes eget bedste eksempel). Det kommer først senere i livet. Hvordan er hun nu pludseligt kommet frem til, at man kan skelne mellem dem der tager skade og dem der ikke tager skade. Altså i hendes ræsonnement?

En kombi af rød og blå markering efterlader det indtryk hos mig, at det ikke er Tanja du har talt med eller også er dit referat lige lovligt farvet. Intet ondt i det, men jeg nægter personligt at tro, at Tanja's opfattelse er som refereret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den røde markering: I min optik nægter jeg at tro, disse sætninger er kommet over Tanja's læber, uden at hun har slugt en gigantisk kamel forinden. Sorry to say.

Den blå markering: Som jeg har forstået hendes (hidtidige) standpunkt, og jeg tror ikke jeg tager fejl, så mener Tanja jo netop at pigerne ikke aner konsekvenserne af deres virke, mens de er midt i det (hun er jo selv hendes eget bedste eksempel). Det kommer først senere i livet. Hvordan er hun nu pludseligt kommet frem til, at man kan skelne mellem dem der tager skade og dem der ikke tager skade. Altså i hendes ræsonnement?

En kombi af rød og blå markering efterlader det indtryk hos mig, at det ikke er Tanja du har talt med eller også er dit referat lige lovligt farvet. Intet ondt i det, men jeg nægter personligt at tro, at Tanja's opfattelse er som refereret.

 

Det er fair nok :) jeg har blot refereret hvad jeg fik med hjem fra mit møde med hende. 

Det du ikke tager højde for er at din 2 røde markering og den blå markering er mine input og det der har tilført retorikken nogle nuancer der gør at ALLE købere ikke over en kam partout skal kriminaliseres og en forståelse for at vi ikke alle er udsatte og svage GPer

Hvis du læser alt det hun og jeg har skrevet til hinanden i vores lange mails, så har hun aldrig underkendt at vi stærke GPer findes - hun har bare aldrig haft fokus på os da vi jo ikke har brug for nogen til at tale vores sag. 

Hvis man virkelig graver sig ned i alle hendes mange blog-tekster som jeg gjorde op til mødet for at være ordentligt forberedt - så vil man over tid se at hun faktisk IKKE mener at alle over en kam tager skade... hendes udgangspunkt er er "alle der er i prostitution af de forkerte årsager" tager skade....  der er stor forskel. Og man skal læse HENDES tekster - ikke det medierne har haft fingrene i for der er himmelvid forskel

der har bare ikke været nogen der har præsenteret alternativer for hvordan man segregerer købesex-kunderne før.... for ingen har taget sig tiden til at snakke løsningsmodeller... og så har udgangspunktet været laveste fællesnævner. Det er helt sikkert muligt at sætte barren højere til glæde for alle - især de udsatte fordi mange flere kan bakke op om en løsningsmodel der tilbyder alternativer og ikke kriminaliserer de forkerte. 

Så giv hende lidt credit ifht hvad hun selv har skrevet i tidens løb (som indrømmet er blevet mere og mere bombastisk efterhånden som tiden og de kontinuerlige personangreb har slidt på kræfterne) og så det medierne har skrevet.... for hun er på ingen måde urimelig i sit ønske om at beskytte de udsatte grupper. 

Og det må være i alles interesse at beskytte de svageste i det omfang det ikke kriminaliserer dem der intet gør forkert! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er fair nok :) jeg har blot refereret hvad jeg fik med hjem fra mit møde med hende. 

Det du ikke tager højde for er at din 2 røde markering og den blå markering er mine input og det der har tilført retorikken nogle nuancer der gør at ALLE købere ikke over en kam partout skal kriminaliseres og en forståelse for at vi ikke alle er udsatte og svage GPer

Hvis du læser alt det hun og jeg har skrevet til hinanden i vores lange mails, så har hun aldrig underkendt at vi stærke GPer findes - hun har bare aldrig haft fokus på os da vi jo ikke har brug for nogen til at tale vores sag. 

Hvis man virkelig graver sig ned i alle hendes mange blog-tekster som jeg gjorde op til mødet for at være ordentligt forberedt - så vil man over tid se at hun faktisk IKKE mener at alle over en kam tager skade... hendes udgangspunkt er er "alle der er i prostitution af de forkerte årsager" tager skade....  der er stor forskel. Og man skal læse HENDES tekster - ikke det medierne har haft fingrene i for der er himmelvid forskel

der har bare ikke været nogen der har præsenteret alternativer for hvordan man segregerer købesex-kunderne før.... for ingen har taget sig tiden til at snakke løsningsmodeller... og så har udgangspunktet været laveste fællesnævner. Det er helt sikkert muligt at sætte barren højere til glæde for alle - især de udsatte fordi mange flere kan bakke op om en løsningsmodel der tilbyder alternativer og ikke kriminaliserer de forkerte. 

Så giv hende lidt credit ifht hvad hun selv har skrevet i tidens løb (som indrømmet er blevet mere og mere bombastisk efterhånden som tiden og de kontinuerlige personangreb har slidt på kræfterne) og så det medierne har skrevet.... for hun er på ingen måde urimelig i sit ønske om at beskytte de udsatte grupper. 

Og det må være i alles interesse at beskytte de svageste i det omfang det ikke kriminaliserer dem der intet gør forkert! 

Jamen så er vi jo enige. Det er DIN udlægning og ikke nødvendigvis Tanja's. Hun har nemlig, hidtil i hvert fald, kæmpet for at alle købere over en kam skal kriminaliseres. Derfor kunne jeg ikke helt forstå dit "referat".

Ja, jeg har læst at hun anerkender, at der findes piger, der er skåret til dette erhverv. Det har jeg selv tidligere forsøgt at fremføre herinde, når Tanja's udtalelser er blevet forkert refereret som totalt generaliserende. Så jo, jeg giver og har også tidligere givet hende credit for det hun skriver, modsat andre, der med skældsord og øgenavne nedgør hende uden at have forstået ,eller endnu værre, læst, hvad hun har skrevet.  Dog uden det store held må jeg skynde mig at tilføje. Er sågar blevet spurgt om jeg i virkeligheden er Tanja in disguise :shock:.

Men jeg mangler stadig at forstå, hvorfor Tanja skulle fravige sin tidligere holdning om, at ingen piger, svage som stærke, aner hvad morgendagen bringer, når de engang er stoppet. Hun var jo bland andet nysgerrig efter at se, husker du nok, hvordan du har det om 15 år, selvom du i dag fremstår som fuldstændig afklaret, stærk og i kontrol på alle måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg mangler stadig at forstå, hvorfor Tanja skulle fravige sin tidligere holdning om, at ingen piger, svage som stærke, aner hvad morgendagen bringer, når de engang er stoppet. Hun var jo bland andet nysgerrig efter at se, husker du nok, hvordan du har det om 15 år, selvom du i dag fremstår som fuldstændig afklaret, stærk og i kontrol på alle måder.

Vi aner ingen af os hvad morgendagen bringer - men i og med at hun anderkender vores eksistens som stærke GPer anderkender hun også at vi kan have ret i at det forholder sig sådan at nogle kvinder kan trives.... også 15 år efter :) 

Og den præmis er langt mere hensigstmæssig for et oplæg der skal komme flest muligt til gode... 

Tanja brænder for det hun vil - at beskytte - ... men det er på ingen måde mit indtryk at hun på nogen måde er spor snævertsynet. Tvært imod...  og jeg håber meget at indledningen igår kommer til at afspejle det videre forløb for hvis det gør det så kan det her forslag i min optik nå langt :) 

Men det vil tiden vise....  jeg tillader mig i hvert fald at håbe ... rigtig meget :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi aner ingen af os hvad morgendagen bringer - men i og med at hun anderkender vores eksistens som stærke GPer anderkender hun også at vi kan have ret i at det forholder sig sådan at nogle kvinder kan trives.... også 15 år efter :) 

Og den præmis er langt mere hensigstmæssig for et oplæg der skal komme flest muligt til gode... 

Tanja brænder for det hun vil - at beskytte - ... men det er på ingen måde mit indtryk at hun på nogen måde er spor snævertsynet. Tvært imod...  og jeg håber meget at indledningen igår kommer til at afspejle det videre forløb for hvis det gør det så kan det her forslag i min optik nå langt :) 

Men det vil tiden vise....  jeg tillader mig i hvert fald at håbe ... rigtig meget :) 

Det har nu heller ikke været mit indtryk, at Tanja er så snæversynet som fremstillet herinde, hvilket jeg som nævnt her og tidligere har fremført. Hun har nogle holdninger, som hun dygtigt fremfører og hvis man læser godt efter, kan man finde små åbninger godt gemt i hendes tekster. Bare ikke så mange, der "gider" finde dem. Det er nemmere at være fordømmende og at nedgøre, desværre.

Jeg håber virkelig, at der kommer en god dialog ud af det mellem Jer.

En fornuftig dialog er vejen til gensidig forståelse, brobygning, kompromis og ikke mindst holdbare løsninger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I forbindelse med genoplivningen af tråden opdagede jeg, at den tidligere (og savnede) bruger herinde Sara også har været i dialog med Tanja Rahm. 

Her er links for de interesserede: 

Indlæg 1 - link: http://tanjarahm.dk/61-prostituerede-sara-fra-eroguide/

Indlæg 2 - link: http://tanjarahm.dk/62-prostituerede-sara-de-2/

Indlæg 3 - link: http://tanjarahm.dk/63-prostituerede-sara-del-3/ 

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

I forbindelse med genoplivningen af tråden opdagede jeg, at den tidligere (og savnede) bruger herinde Sara også har været i dialog med Tanja Rahm. 

Her er links for de interesserede: 

Indlæg 1 - link: http://tanjarahm.dk/61-prostituerede-sara-fra-eroguide/

Indlæg 2 - link: http://tanjarahm.dk/62-prostituerede-sara-de-2/

Indlæg 3 - link: http://tanjarahm.dk/63-prostituerede-sara-del-3/ 

Hun følger med på Eroguide på sidelinjen. Så man kan åbenbart skrive et åbens brev til hende herinde, og så svarer hun tilsyneladende på bloggen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun følger med på Eroguide på sidelinjen. Så man kan åbenbart skrive et åbens brev til hende herinde, og så svarer hun tilsyneladende på bloggen.

ikke helt :-D  hendes korrespondance med mig var som følge af en mail hun fik fra mig Ikke fordi hun læser herinde :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...