Hop til indhold
Jasmin

åh hvor jeg dog afskyr Tanja Rahm

Recommended Posts

Så når jeg tillader mig at påpege, at du generaliserer voldsomt, så spørger du mig, om jeg da er ligeglad med de svage??! Arh, hvar...

Når Tanja før har argumenteret for et forbud, har det også været nemmest for hende at skære alle sexkøbere over én kam og påstå, at de alle er nogle svin. For du skal da ikke tro, at hun nu tænker højere tanker om de mænd, som besøger dig. Og fordi du nu er modstander af bordeller, så virker det til, at du gør det samme... Skærer alle over én kam. Det er ikke særlig nuanceret, og fordrer andre udtalelser.

Hvis en kvinde frivilligt sælger sex, men er svag og i virkeligheden ikke nyder det, og manden - Gud forbyde det - ikke opdager det,  så skal han straffes, og kvinden kan fraskrive sig al ansvar for foretagendet?

Det er sgu da smart tænkt, for så ville alle de mænd, som f.eks Tanja i sin tid servicerede, i princippet kunne straffes for ikke at kunne se igennem hendes eminente skuespil...

Ved du hvad, jeg er ikke ligeglad med svage mennesker, og jeg synes, at det er pisse synd for de piger, der er gået ind i branchen men hader arbejdet, men at ansvaret skal placeres så ulige pga køn, er sgu for langt ude i min verden! Det er nok den tankegang der for mig er svær at forstå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg mindst 100 voldtægter bag mig, skal jeg bare melde mig selv til politiet, eller vil du gøre det for mig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis en pige arbejder privat eller på et fint bordel og er sød og rar og siger hun elsker sit job, hvordan skal man så kunne gennemskue det som kunde. Jeg vil da være ked af hvis nogle af de piger jeg besøger lige pludselig siger at de hader det valg de selv traf og jeg ikke har gjort deres situation bedre ved at have besøgt dem og nu betegnes som kriminel.  Jeg holder øjne og ører åbne for jeg vil ikke såre nogen, men hvordan skal vi kunne se det. Skal piger have papir på psykoevaluering osv som skal fremvises ved besøg eller hvad? Hvis der virkelig er så mange der er tvunget eller gik ind i det uden at tænke sig om og ikke kan komme ud af det igen, så sidder jeg faktisk og tænker at så skulle købesex forbydes. Det her skal ikke tages som et surt opstød, men jeg tænker bare at som kunde er man ikke ude på at skade nogen, men hvordan ved man om man ikke gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men igen - jeg er ligeglad med om jeg bliver upopulær hos andre glade bordel/klinik-lyserøde fordi det, at jeg ønsker at beskytte de svage, rammer dem.... det er ikke nogen popularitetskonkurrence at forsøge at tale for nogen der ikke kan tale for dem selv... 

så bare skyd løs.... det er ok....  

I øvrigt... Du manipulerer. Du må for min skyld mene præcis, hvad du vil... Jeg reagerer kun, når du finder dit voldsomme og ekstremt skingre truthorn frem. Men jeg må også mene noget andet end dig, uden at få skudt i skoene, at jeg så derfor er ligeglad med de svageste. Det er et ellers godt brugt kneb fra prostitutionsmodstandere, men den falder jeg ikke for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den udtalelse er i bedste fald BS! Kan du på nogen måde bakke det op med fakta der ikke er opfundet til lejligheden?

BS?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så når jeg tillader mig at påpege, at du generaliserer voldsomt, så spørger du mig, om jeg da er ligeglad med de svage??! Arh, hvar...

Nej - når du får det til at lyde som om alle bordelpiger har det lige som dig - så spørger jeg om du slet ikke har blik for alle dem der IKKE havde det så dejligt og virkelig følte sig udnyttede

For bordeller huser I HØJ GRAD også svage danske piger der aldrig skulle være begyndt og kvinder der er tvunget ind i det...   det ved du godt. Så hvorfor prøver du at male et billede der er modsat

Ja bordeller huser også piger som dig.... men der går ikke 13 på dusinet af piger som dig... det gør der af pigerne der aldrig skulle have været der...  

Når Tanja før har argumenteret for et forbud, har det også været nemmest for hende at skære alle sexkøbere over én kam og påstå, at de alle er nogle svin.

Ja - det er hun så nu holdt op med.... for hun kan godt se at det ikke er alle.... men det ændrer ikke på MANGE.... og på at hver 7 er ligeglad med om kvinden er handlet

For du skal da ikke tro, at hun nu tænker højere tanker om de mænd, som besøger dig.

Højere - det ved jeg ikke. Men hun kan i hvert fald se at der er en forskel. Men hendes meninger må du hellere diskutere med hende.... 

Og fordi du nu er modstander af bordeller, så virker det til, at du gør det samme... Skærer alle over én kam. Det er ikke særlig nuanceret, og fordrer andre udtalelser.

Jeg er ikke modstander af bordeller per se - jeg er modstander af at der findes institutioner der i så høj grad tjener på de svage og udnytter dem, huser sexslaver og er rammen om ødelæggelse af kvinder der enten ikke kan sige til og fra eller er tvunget... 

Hvis ALLE bordeller blev drevet så dette ikke var tilfældet - så havde de min fulde støtte... men det er ikke tilfældet...  majoriteten er da lige som mændende ligeglade hvis vagterne er besat....  for så tjener de penge. 

Hvis en kvinde frivilligt sælger sex, men er svag og i virkeligheden ikke nyder det, og manden - Gud forbyde det - ikke opdager det,  så skal han straffes, og kvinden kan fraskrive sig al ansvar for foretagendet?

Så skulle hun slet ikke have været i gang in the first place... 

Det er derfor størstedelen af vores projekt handler om hvordan vi skal have kvinderne til at tage ansvar for at blive sex-formidlere så ansvaret fordeles.... 

For som det er nu - så har du ret

Men som vi har tænkt projektet - så bliver ansvaret bedre fordelt og så er der ingen undskyldning for at manden ikke får øje på det

Det er det der er hele ideen.. 

Det er sgu da smart tænkt, for så ville alle de mænd, som f.eks Tanja i sin tid servicerede, i princippet kunne straffes for ikke at kunne se igennem hendes eminente skuespil...

Nej - for Tanja ville aldrig nogensinde være sluppet igennem kriterierne for at blive GP.... det er det der med kvindens ansvar....  

Ved du hvad, jeg er ikke ligeglad med svage mennesker, og jeg synes, at det er pisse synd for de piger, der er gået ind i branchen men hader arbejdet, men at ansvaret skal placeres så ulige pga køn, er sgu for langt ude i min verden! Det er nok den tankegang der for mig er svær at forstå. 

Det skal det heller ikke - det er det der er hele pointen... 

Men når ansvaret så ER fordelt.... så skal mændende fandme også leve op til deres del og købe den sex der er lovlig... 

SÅ langt kan vi vel synes det er jævnbyrdigt ? 

I øvrigt... Du manipulerer. Du må for min skyld mene præcis, hvad du vil... Jeg reagerer kun, når du finder dit voldsomme og ekstremt skingre truthorn frem. Men jeg må også mene noget andet end dig, uden at få skudt i skoene, at jeg så derfor er ligeglad med de svageste. Det er et ellers godt brugt kneb fra prostitutionsmodstandere, men den falder jeg ikke for.

Du må mene lige hvad du vil - men når du maler et billede der helt ignorerer de svage og får det til at se ud som om bordeller er guds gave til købesex - så reagerer jeg da ligeså stærkt. Det er vel ikke så mærkeligt... især ikke efter alle de rædselshistorier jeg har hørt fra tidligere danske bordel-piger de sidste par måneder :( 

Så skærer det altså i hjertet at høre dig tage den slags institutioner i forsvar uden på nogen måde at anderkende at der er en rigtig hæslig bagside hvor alle dem du ikke ligner landede... - selv om du kom uden om den bagside er den der jo alligevel

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad hvis nu en kvinde lige pludselig vælger at få mand og børn og så lige pludselig tænker at prostitution ikke var det rigtige valg. Det kan vel ikke være kundens skyld hvis hun syntes valget var rigtigt på tidspunktet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad hvis nu en kvinde lige pludselig vælger at få mand og børn og så lige pludselig tænker at prostitution ikke var det rigtige valg. Det kan vel ikke være kundens skyld hvis hun syntes valget var rigtigt på tidspunktet. 

nej :) efterrationalisering kan aldrig blive kundens fejl... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jazz: 

Det kan aldrig, aldrig blive en købers ansvar at sælger på den ene eller anden måde bryder loven. Det er omvent bevisførelse du plæderer for. Den ret har kun skat, og det er vist ved at blive ændret på. 

Lad os, i denne diskusion, se bort fra hæleri. Det er en helt anden diskusion. 

At der så er nogen der trækker sig når de føler at noget er galt, er prisværdigt - men det kræver at man opfanger signalerne. Du kender mænd? 

Du kan ikke med rimelighed forlange at køber skal kunne vurdere om en pige elsker sit fag eller ej. Og dette er vel essencen i jeres oplæg? 

Men stadig, jeg synes i betræder en vej der synes farbar. 

Uanset hvor enig jeg er med jer i en stor del af jeres ideer, vil jeg anføre at det sjældent giver positiv respons at bruge et Vuvuzela. Jeg har selv været der :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det er rigtig svært at debattere med dig, Jasmin, når du vender de ting jeg skriver helt på hovedet.

Jeg skrev, at det var voldsomt at se bordellerne blive så kraftigt generaliseret af dig. (Og dermed generaliserer du også samtlige piger, der arbejder på klinik!) Bare lige for at få lidt nuancer på. Det bliver lavet om til, at jeg:

1: Får det til at lyde som om, at alle har det som mig. (What?!)

2: Maler et billede af, at der ikke er svage kvinder på bordeller. (What?!)

3: Maler et billede der helt ignorerer de svage. (What?!)

4: Maler et billede af, at der ikke er bagsider ved bordeller. (What?!)

Fordi jeg synes, at du er meget sort/hvid og skinger i dine udtalelser, så får du alt det ud af det?!

Ikke på vilkår om du skal skyde mig ukorrekte og usympatiske agendaer i skoene, for at få det til at passe ind på din talerstol!

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin... Tænk på den følelse af vrede du sad med, da du startede denne debat... Tænk så dernæst på, hvordan alle de stærke og tilfredse klinikpiger må få det, når de læser noget så generaliserende og umyndiggørende om deres valg fra din hånd?

Så kan du være nok så meget de svages nye beskytter... Det gør det bare ikke mere spiseligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mener da at de piger jeg har besøgt er afklaret med deres valg for de har aldrig haft travlt med at få mig ud af døren og vi har altid hyggesnakket bagefter. Men sidder da og tænker at en pige på 25 måske kan fortryde at have tjent penge på den måde senere.  Så vil hun måske sige som Tanja at vi alle er nogle svin og skyld i hendes måske senere dårlige psyke. Så får vi mænd skylden for at hendes eget valg har ødelagt hendes selvværd. Ligestilling eksisterer ikke. Selvretfærdighed gør. Så er et totalforbud eneste vej frem og så må de piger der elsker deres job finde en anden profession. Jeg er i syv sind lige nu. Vil pigerne det bedste men vi mænd bliver altid udnævnt som skyldige når det går galt.

Redigeret af Prowler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mener da at de piger jeg har besøgt er afklaret med deres valg for de har aldrig haft travlt med at få mig ud af døren og vi har altid hyggesnakket bagefter. Men sidder da og tænker at en pige på 25 måske kan fortryde at have tjent penge på den måde senere.  Så vil hun måske sige som Tanja at vi alle er nogle svin og skyld i hendes måske senere dårlige psyke. Så får vi mænd skylden for at hendes eget valg har ødelagt hendes selvværd. Ligestilling eksisterer ikke. Selvretfærdighed gør. Så er et totalforbud eneste vej frem og så må de piger der elsker deres job finde en anden profession. Jeg er i syv sind lige nu. Vil pigerne det bedste men vi mænd bliver altid udnævnt som skyldige når det går galt.

Ja, det er nemlig det vi mænd bliver - udnævnt til de skyldige. 

Skal vi så altid sige nej tak til intimt samvær, når vi skal betale penge for det? 

NEJ gu skal vi ej. Det kan sagtens kombineres. 

Nikita og jeg, My og jeg Sanne og jeg, Is og jeg, Mari og jeg, Cream og jeg, og xxxxxx har haft nogle fantastiske varme nære kærlige timer sammen, rigtigt kærlige og varme. Ikke bare skubbe pikskin, men sådan virkeligt nære, hvor vi knaldede af hjertets lyst og talte af åbent hjerte efterfølgen og før. 

Der findes piger der knalder med mænd fordi de finder det ophidsende. surprice. Der findes piger der gør det fordi de kan tjene penge ved et job de synes er rart. Der findes piger der knalder med mænd, fordi det er ok, og så får hun penge for det - ok ikke så rare at besøge, men ok da. 

Og så er der alle dem der gør det af nød, og ikke bryder sig om det. Gid vi nemt kunne spotte dem.

Men, tror jeg, det der pisser de ikke så indsigtfulde debattørrere af er at der er penge ind over. Hun sælger sin kusse og sjæl!!

Den debattør forstår ikke, at når man besøger en glædespige, en thaiklinik eller en tantra massør, så adskiller man penge og nydelse. Man betaler for en persons tid, ikke for personens indlevelse. 

Indlevelsen, nærværet, er en gratis ydelse, som fortæller kunden om der er "klik" og dermed basis for et efterfølgende, og meget bedre, besøg. 

Prøv da at forstå at lyst ikke altid fødes af kærlighed, men af ----lyst til livet, til oplevelsen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin... Tænk på den følelse af vrede du sad med, da du startede denne debat... Tænk så dernæst på, hvordan alle de stærke og tilfredse klinikpiger må få det, når de læser noget så generaliserende og umyndiggørende om deres valg fra din hånd?

Så kan du være nok så meget de svages nye beskytter... Det gør det bare ikke mere spiseligt.

Nikita - jeg har aldrig skrevet om de piger... aldrig...  for ligesom at mange PDer er glade... så er der sikkert også mange bordeller der kan fremvise nogen..

jeg anerkender fint at der er glade klinik-piger rundt omkring... de er bare inderligt uinteressante for projektet.... for disse glade piger - de har (hvis projektet kaster noget af sig) rigelige ressourcer til et alternativ hvor de selv styrer det hele og ikke bliver ramt på nogen måde....  de kan gå solo lige som du gjorde da du var aktiv - og ligesom jeg og mange lyserøde herinde gør ligenu... 

de piger du snakker om - de er pige med ressourcer og de kan selv...  det er hele den gruppe der er uden for nummer som ikke behøver nogen til at tale for sig....  og som i øvrigt er uden indflydelse på bordel-driften og bare arbejder... 

men grundet den måde bordellerne drives på og kan kamoufleres på - så er der en gruppe - og den er altså nogenting større... af kvinder der er på de bordeller af de forkerte grunde... 

Hvis rufferi-virksomhed og lyssky bordeller (og måske også andre i den bedre klasse) bliver ramt... så har alle de glade stærke piger et sted at gå hen... for i kan selv...  

Men alle de andre - de vil aldrig kunne leve op til de krav der bør være for at have lov til at sælge sex.... de krav vi opererer med i vores projekt...  

hvis de krav ikke er opfyldt og hvis de piger ikke er sig det ansvar bevidst det bør være at være GP - så kan mændene ikke længere bare sige det er "kvindens" skyld... og den anden fløj kan med rette sige at manden har rig mulighed for at gøre sig bevidst om hvad han har med at gøre

Ingen skal kunne sige sig fra for ansvar og vejen frem er som en anden sagde "oplysning". Mændene skal kunne få de nødvendige oplysninger så de ikke skal forlade sig på skuespil og lovninger.... for som ÅE siger - det er åbenbart ikke nok 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Umiddelbart, og det er seriøst ment, men hvis Jasmin har ret i hendes generalisering med forbehold for undtagelser af klinikklinikpiger så dels bliver jeg som kunde betænkelig ved om jeg skal være kunde hos en klinikpige for de færreste mænd ønsker da at besøge en pige som har det skidt. Hvis hun har ret så kan jeg se pointer i hendes holdninger.

Jasmin må dog i højere grad frem med dokumentation for hendes påstande. Jeg har i andre debatter oplevet at hun kan være for hurtig ude med generaliserende unuancerede påstande, så når hun påstår noget så alvorligt som hun gør så kan hun ikke snakke udenom når hun bliver forholdt grundlaget for hendes påstande. Hun bliver bedt om at dokumentere hendes påstande fordi en bruger mener det er bullshit hvad hun skriver og hun snakker bare udenom. Det er ikke godt nok, når emnet er så seriøst, og så længe det bare er hendes udokumenterede påstande så er de ikke troværdige nok. Det er ikke simpelthen ikke seriøst nok, kommer hun med så alvorlige anklager må hun have grundlaget i orden og vise det.Dertil kan man jo se på andre pigers modargumenter til Jasmin at de ikke er enige med hende i hendes opfattelse.

Jeg som kunde skal ikke udtale mig om at piger der er 100 % PD er mere lykkelige og har det meget bedre med sig selv end piger der arbejder på klinik, jeg tror det at nogen ordner alt for en er noget der tiltaler nogen så pigerne kan nøjes med at koncentrere sig om kunderne og lade det administrative klares af andre. Det er ganske normalt at mange gerne vil det indenfor mange brancher.

Når det så er sagt så uanset hvad Jasmin og Tanja finder ud af så tror jeg ikke det for ret stor indflydelse på de politiske partiers holdning til det. De to damer taler på egne vegne og repræsenterer kun sig selv. Det er selvfølgelig interessant at følge men dem som man skal påvirke er dem der sidder med magten på området, og der vil deres holdninger og hvad de når frem til højst være et indspark i argumenterne på linje med alle mulige andre indspark og holdninger på området fra mange andre personer og organisationer.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin må dog i højere grad frem med dokumentation for hendes påstande. Jeg har i andre debatter oplevet at hun kan være for hurtig ude med generaliserende unuancerede påstande, så når hun påstår noget så alvorligt som hun gør så kan hun ikke snakke udenom når hun bliver forholdt grundlaget for hendes påstande. Hun bliver bedt om at dokumentere hendes påstande fordi en bruger mener det er bullshit hvad hun skriver og hun snakker bare udenom. Det er ikke godt nok, når emnet er så seriøst, og så længe det bare er hendes udokumenterede påstande så er de ikke troværdige nok. Det er ikke simpelthen ikke seriøst nok, kommer hun med så alvorlige anklager må hun have grundlaget i orden og vise det.Dertil kan man jo se på andre pigers modargumenter til Jasmin at de ikke er enige med hende i hendes opfattelse.

Jeg skal nok snakke med Tanja om det :) det er hende jeg ved det fra og der er ifølge hende lavet undersøgelser om det i flere europæiske lande :) 

Lad mig lige komme hjem fra sex-ferie i Jylland - så vender jeg tilbage med noget mere konkret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et valg som virker rigtigt på et givent øjeblik kan i længden være skadeligt. Folk som Tanja vil ALTID give mændene skylden, uanset hvor afklarede de var med deres valg på tidspunktet.  Hvad skal vi mænd gøre?  Så forbyd alt sex for penge for en kvinde kan fortryde og det er ALTID mandens skyld.

Redigeret af Prowler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et valg som virker rigtigt på et givent øjeblik kan i længden være skadeligt. Folk som Tanja vil ALTID give mændene skylden.

Når 1 ud af 7 direkte udtaler at de er ligeglade med om kvinden er handlet - det er mange!! Så er der jo et eller andet der er helt skævt.... 

Tanja giver ikke ubetinget mændene skylden... hun giver de mænd skylden der er ligeglade... som ikke kigger efter, som ikke ser den kvinde de skal til at dyrke sex med. 

Hun giver ikke alle de mænd - der som Holstebronx fik en mistanke og gik igen og fandt en anden - skylden. Hun retter skylden derhen hvor den hører hjemme.... nemlig hos alle dem der er ligeglade eller ligefrem opsøger de piger. 

Og det er vel fair nok! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 Jeg kravler sgu også på barrikaderne, hvis jeg som sexkøber bliver sat i samme bås som alle de idioter, der udebliver fra en aftale. Ingen af os ønsker at bliver en del af en generalisering, hverken herre eller damer..:)

Jeg syntes at dialogen mellem Jasmin og Tanja sender mange ideer i den rigtige retning, men jeg tror det er vigtigt at få prostitution anerkendt som en slags subkultur, hvor man er villig til at gå lidt på kompromis med normal lovgivning. F.eks burde man efter min mening, skulle kunne bevare sin anonymitet, selvom man valgte at lade sig "godkende/registrere" af det offentlige. Her tænker jeg hovedsagligt på pigernes sikkerhed, for selvom de arbejder under ordnede forhold, så holder det jo ikke stalkere og andre fjolser væk..:) Hvorfor ikke benytte gravede pigers erfaring til at passe et sted, hvor de aktører som ikke gider alt udenomsarbejdet, kan komme og passe deres håndklæde til gæsten er indenfor..? Her kunne også findes plads til de "studiner" som gerne vil supplere Su'en.

Der findes sikkert mange fornuftige forslag til forbedringer i branchen, men sidst og ikke mindst så er det de midler, der stilles til rådighed af statskassen, til opretholdes af en evt. ny lovgivning, der er afgørende for en succes.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja men hvad skal vi kigge efter? Vil ikke være skyld i at en kvinde har det skidt. Jeg forstår hvad du skriver, Jasmin, men vi mænd vil få skylden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg skal nok snakke med Tanja om det :) det er hende jeg ved det fra og der er ifølge hende lavet undersøgelser om det i flere europæiske lande :) 

Lad mig lige komme hjem fra sex-ferie i Jylland - så vender jeg tilbage med noget mere konkret 

Vi venter ;) men jeg håber ikke bare at man har taget hvordan situationen er i nogle udvalgte europæiske lande og så sagt at sådan er det også i Danmark. Der skal man tage højde for landenes forskellighed jo på alle mulige områder, lovgivning, sociale forhold, lokale myndigheders ageren indenfor området og meget andet. Derudover er der flere undersøgelser af forholdene kun i Danmark, og det har I nok også været omkring. Men jeg afventer med interesse jeres grundlag for påstandene :)

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men hvad skal vi kigge efter? Vil ikke være skyld i at en kvinde har det skidt. Jeg forstår hvad du skriver, Jasmin, men vi mænd vil få skylden.

Først og fremmest - øjenkontakt. Et menneske der ikke har det godt har meget svært ved at opretholde øjenkontakt for de vil føle sig intimiderede. Hvis de er stoned - så vil blikket blive fjernt... som om hun kigger på noget bagved.... 

Kropsholdning. Er den lukket eller åben. En glad person har lagt mere tendens til åbent kropssprog, fagter og hurtigere vejrtrækning. En trist person holder armene mere i ro, trækker vejret dybere og er mindre berøringsvenlig

Smil - er smilet ægte... dvs - smiler øjnene også? 

Samtale. Uanset om sproget er det samme - så kan vi rudimentært gøre os forståelige uanset sprog. Er der nogen forsøg på verbal kontakt eller er hun helt stille? 

Toneleje. Jo gladere en person er - jo lysere er tonelejet sådan rent generelt.... med forbehold for varians i stemmen naturligvis.... og så taletempo. Triste mennesker snakker langsommere

personlig hygiejne... hvis den halter - så er der ingen tvivl overhovedet

 

Det er bare nogle få af de ting i mænd kan kalibrere på.... hvis der er noget der er off - eller gud forbyde det hele.... så reager!! 

ALT det kan i se og lugte inden i nogensinde er forbi formalia.... hvis i når i har kigget på de ting er bare det mindste i tvivl og reagerer derefter - så kan man aldrig bebrejde jer noget. 

Men hvis i er i tvivl og forsætter... så kan man... 

Håber det giver mening Prowler :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita - jeg har aldrig skrevet om de piger... aldrig...  for ligesom at mange PDer er glade... så er der sikkert også mange bordeller der kan fremvise nogen..

jeg anerkender fint at der er glade klinik-piger rundt omkring... de er bare inderligt uinteressante for projektet....

Jeg tror, at der er betydeligt flere at gøre noget for ude på gaderne end i bordellerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Først og fremmest - øjenkontakt. Et menneske der ikke har det godt har meget svært ved at opretholde øjenkontakt for de vil føle sig intimiderede. Hvis de er stoned - så vil blikket blive fjernt... som om hun kigger på noget bagved.... 

Kropsholdning. Er den lukket eller åben. En glad person har lagt mere tendens til åbent kropssprog, fagter og hurtigere vejrtrækning. En trist person holder armene mere i ro, trækker vejret dybere og er mindre berøringsvenlig

Smil - er smilet ægte... dvs - smiler øjnene også? 

Samtale. Uanset om sproget er det samme - så kan vi rudimentært gøre os forståelige uanset sprog. Er der nogen forsøg på verbal kontakt eller er hun helt stille? 

Toneleje. Jo gladere en person er - jo lysere er tonelejet sådan rent generelt.... med forbehold for varians i stemmen naturligvis.... og så taletempo. Triste mennesker snakker langsommere

personlig hygiejne... hvis den halter - så er der ingen tvivl overhovedet

 

Det er bare nogle få af de ting i mænd kan kalibrere på.... hvis der er noget der er off - eller gud forbyde det hele.... så reager!! 

ALT det kan i se og lugte inden i nogensinde er forbi formalia.... hvis i når i har kigget på de ting er bare det mindste i tvivl og reagerer derefter - så kan man aldrig bebrejde jer noget. 

Men hvis i er i tvivl og forsætter... så kan man... 

Håber det giver mening Prowler :) 

Du har ret. Det giver mening. Det vil man kunne bruge med succes i nogle tilfælde. Jeg gør selv noget af det samme men du mindede mig lige om et par ting også.

Du har sikket læst det i anmeldelser og som noget erfaren kunde så har jeg og andre oplevet den meste søde åbne åbenhjertige smilende pige når man kommer ind af døren. Men når hun har fået pengene kan hun forvandle sig til noget andet.

En anden situation, et par piger jeg har kendt godt fordi jeg har besøgt dem meget og hvor jeg hjalp den ene privat med småting, i starten troede jeg (og andre kunne jeg læse på anmeldelser) at hun var meget velfungerende men hold da op hvor var hun inderst inde ulykkelig over hendes GP arbejde og det spottede jeg kun fordi jeg kom bag facaden på hende. Den anden behøvede jeg ikke at kende så privat før jeg spottede det men det havde jeg ikke set ved første øjekast.

Jeg synes det du skriver er godt, og med succes vil det kunne bruges nogle gange, men andre gange vil vi blive narret selvom vi er opmærksom på det du skriver.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...