Hop til indhold
Jasmin

åh hvor jeg dog afskyr Tanja Rahm

Recommended Posts

Gæst

Ahhh mon nu ALLE udenlandske piger er tvunget? Der er nok en ganske anseelig procentdel der bare ser det som en måde at tjene til mere end lige dagen og vejen ;) - og dem der så kommer igen og igen får jo nok smag for metién og de bekendtskaber den giver ;)

hun skriver ikke "alle" men "de". Altså taler hun om DE piger, der ER tvunget :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at afspore men Sara25 kommer med en ny forkert generalisering. Selvfølgelig er det ikke alle udenlandske piger der er handlede, det er heller ikke alle danske piger der har et misbrugsproblem, så langt fra, det er heller ikke alle danske klinikpiger der er ulykkelige, så langt fra osv osv osv.

sara har stadig tilgode at bruge ordet "alle"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne sige tak for din tid og de ressourcer du har brugt på et velformuleret indlæg. Det indeholder bestemt elementer som jeg klart kan tilslutte mig, uden dog at stille mig komplet enig i de vinkler og synspunkter du har taget.

Tak for dit tak. Ja det var sagtens hvad jeg fandt mange ord. Jeg må have været inspireret eller noget? But no worries - nu er jeg tilbage til mit sædvanlige uinspirerede selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er slemt med de udenlandske piger, som er tvunget!

Sorry, men rent grammatisk så skriver Sara25 at (ALLE) udenlandske piger er tvunget. - At det så nok ikke er det hun mener er en anden sag...

- Et komma kan gøre mange ting...

Redigeret af Mickey

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...