Hop til indhold

åh hvor jeg dog afskyr Tanja Rahm

Featured Replies

Skrevet

Ahhh mon nu ALLE udenlandske piger er tvunget? Der er nok en ganske anseelig procentdel der bare ser det som en måde at tjene til mere end lige dagen og vejen ;) - og dem der så kommer igen og igen får jo nok smag for metién og de bekendtskaber den giver ;)

hun skriver ikke "alle" men "de". Altså taler hun om DE piger, der ER tvunget :) 

• Svar 352
  • Visninger 33.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nikita Darling
    Nikita Darling

For mig, som solgte sex helt og aldeles frivilligt og afklaret i mange år fra et bordel før jeg gik privat, og faktisk var ret tilfreds med vilkårene, hvor jeg arbejdede, og på ingen måde følte mig sv

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Så når jeg tillader mig at påpege, at du generaliserer voldsomt, så spørger du mig, om jeg da er ligeglad med de svage??! Arh, hvar... Når Tanja før har argumenteret for et forbud, har det også været

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Jeg er nødt til at sige, at du altså gør det sindssygt godt, Jasmin! Både for de nuværende og tidligere piger i branchen, der ikke er ofre. Og for købersiden. Af hjertet tak fordi du orker!

Skrevet

Med fare for at afspore men Sara25 kommer med en ny forkert generalisering. Selvfølgelig er det ikke alle udenlandske piger der er handlede, det er heller ikke alle danske piger der har et misbrugsproblem, så langt fra, det er heller ikke alle danske klinikpiger der er ulykkelige, så langt fra osv osv osv.

sara har stadig tilgode at bruge ordet "alle"

Skrevet

Jeg vil gerne sige tak for din tid og de ressourcer du har brugt på et velformuleret indlæg. Det indeholder bestemt elementer som jeg klart kan tilslutte mig, uden dog at stille mig komplet enig i de vinkler og synspunkter du har taget.

Tak for dit tak. Ja det var sagtens hvad jeg fandt mange ord. Jeg må have været inspireret eller noget? But no worries - nu er jeg tilbage til mit sædvanlige uinspirerede selv.

Skrevet

Det er slemt med de udenlandske piger, som er tvunget!

Sorry, men rent grammatisk så skriver Sara25 at (ALLE) udenlandske piger er tvunget. - At det så nok ikke er det hun mener er en anden sag...

- Et komma kan gøre mange ting...

Redigeret af Mickey

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.