Hop til indhold

Fjernet moderatorer og ny Superbruger-status

Featured Replies

Skrevet
  • Administrator
  • Dette er et populært indlæg.

Efter en del brok over moderatorene, både her på forummet og via mail, har jeg i dag brugt eftermiddagen på at gennemgå alle de advarsler der er givet de sidste par måneder. Desværre var jeg slet ikke enig i hovedparten af de advarsler der er blevet givet, og derfor har jeg taget konsekvensen og fjernet både @Stapler og @Bryan Mills fra rollen som moderator. Samtidig har jeg valgt at trække en lang række af advarslerne tilbage igen, da jeg ikke mener de var korrekt givet.

På trods af dette ønsker jeg stadig at takke @Stapler og @Bryan Mills for deres kæmpe store arbejde, de har gjort som moderator. Jeg ved det ikke altid har været særlig let, da jeg i lange perioder har været fraværende herinde fra og de mere eller mindre har måttet styre alting selv.

Der er for nuværende ingen nye moderatorer der overtager deres job. Så indtil videre er det mig selv der må håndtere det, indtil der muligvis bliver fundet et nyt moderatorteam.

Introduktion af Superbrugere
I forbindelse med dette har vi indført det vi har valgt at kalde "Superbrugere". Det er brugere som har været herinde i en vis tid, har et fornuftigt omdømme og generelt er hjælpsomme. De har nu mulighed for at hjælpe med at flytte tråde der ligger forkert. Derudover kan de godkende forslag til ændringer af overskrifter på indlæg.

Almindelige brugere kan nemlig også selv foreslå bedre overskrifter på tråde via en 💡-knap øverst i hver tråd - så får Superbrugerne et forslag de kan godkende eller afvise.

Det er naturligvis fuldstændig frivilligt om de ønsker at bruge disse funktioner, samt hvor tit. Men nu har de muligheden.

NB: Det skal nok lige bemærkes, at dette var en funktion vi egentlig først havde planlagt lidt ude i fremtiden. Men har nu fremrykket den, så der kan være lidt fejl.

• Svar 137
  • Visninger 9.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• ensomfyr
    ensomfyr

Der kan sikkert altid diskuteres, om moderatorerne gør det godt nok. @Stapler og @Bryan Mills har gjort det på deres måde, og jeg synes helt sikkert, at de har gjort set enormt stort arbejde for at f

• SweettieDK
    SweettieDK

Så enig, jeg har taget dybe indåndinger og talt til 10 mange gange siden i går. Og egentlig stadig ikke sikker på jeg er klar til at formulere mig helt pænt. Men den måde @Stapler og @Bryan Mills nu b

• Tak for informationen i denne besked, @Administrator, rart at høre fra dig! 😄😁😆

Postede billeder

Skrevet

Mange tak. Det glaeder mig at, at der er lidt resson i hvad der foregaar herinde.
Nu kan jeg saa godt tillade mig at sige, at jeg finder, at det er gaaet fuldstaendigt amok
Det har vaeret helt ved siden af, det der er foregaaet

Skrevet
Gylletrold skrev, for 17 minutter siden:

Mange tak. Det glaeder mig at, at der er lidt resson i hvad der foregaar herinde.
Nu kan jeg saa godt tillade mig at sige, at jeg finder, at det er gaaet fuldstaendigt amok
Det har vaeret helt ved siden af, det der er foregaaet

Enig, det var vist steget "nogen" til hovedet, men godt der bliver ryddet op og man er stor nok til at se, der er begået fejl.

Skrevet

Der kan sikkert altid diskuteres, om moderatorerne gør det godt nok.

@Stapler og @Bryan Mills har gjort det på deres måde, og jeg synes helt sikkert, at de har gjort set enormt stort arbejde for at få dette forum til at køre. Men selvfølgelig vil der være ting, som nogen er utilfreds med. Jeg har bestemt heller ikke altid været enige med dem, men som bruger af et forum må man jo altid følge moderatorernes retningslinjer, for det er jo dem, der sætter vejen. Kan man ikke lide den, så kan man jo smutte. Eller vente på, at der kommer andre moderatorer til.

Jeg synes bestemt, at begge skal have en stor tak for deres store arbejde.

Spændende hvad fremtiden bringer!

Skrevet

Detaljer kan diskuteres, og fejl er begået, men jeg er også enig i at der er lagt et stort arbejde i at moderere og jeg mener også det i de fleste tilfælde har gavnet eroguide. Tak for indsatsen.

Skrevet

Fedt med ærlighed og en uddybende forklaring. Ved at begge moderatorer har gjort deres bedste for at styre et sikkert ikke helt roligt forum. Ved godt som tidligere admim på et andet forum at det ikke altid er let og enkelt. Håber stadig at @Stapler og @Bryan Mills vil være en del af dette forum og bidrage med det i retoriske i også kan :0). Tak til @Administrator for at trække et strafpoint retur som jeg fandt “lidt” hårdt ;0).

Go sommer til jer alle

Redigeret af SirCumaLot

Skrevet

Tak til både @Stapler og @Bryan Mills for at tage et ansvar under svære forhold.

Jeg har fået advarsler, både nogen jeg forstod og nogen som jeg ikke forstod. Men jeg oplevede også at moderator var til at tale med.

Og moderator har ryddet op i flere tråde jeg har startet, hvor andre brugere er gået over grænsen. Også en stor tak for denne indsats.

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Skrevet

Kunne være interssant, om man kan få alle "strafpoint" tilbageført. Personligt har jeg fået nogle stykker, som jeg ikke var enig i og har ingen for de sidste 3 måneder, da jeg ganske enkelt har vejet mine kommentarer på en guldvægt :)

Skrevet

Der er sku lidt retfærdighed tilbage i dagens Danmark. Kan ikke påstå at jeg har været fan af de 2 tidlige "betjente"

Skrevet

Det er dagens gode nyheder @Administrator 👍, det vil helt sikkert skabe mere liv og hjælpsomhed på EG, når man ikke skal gå på liste føder, af frygt for at få en tur i det sorte fangehul på et urimeligt grundlag.

Jeg håber at mange af de gamle bruger, som der har været gået under jorden vender tilbage igen 😀

Skrevet

Spændende hvor det bringer forummet hen - Jeg har været medlem godt et år, og har med mere end 100 indlæg ikke haft problemer med linjen herinde, og har hverken modtaget henstillinger eller advarsler. En tak til specielt @Stapler for den indsats han har ydet.

Redigeret af Kirneh86

Skrevet

Jeg er sikker på at begge moderator har gjort deres bedste, og jeg syntes vi også skal takke både @Stapler og @Bryan Mills for deres frivillige og ulønnet arbejde. Det er ikke nemt at skal holde øje med så meget som sker her inde hver dag - uden at lave fejl og måske træffe en lidt hård beslutning, når man måske ikke lige har mest energi hver dag. Jeg vil sige tak til de frivillige og ulønnet.

Jeg ser frem til Superbrugerne, og håber de vil have energi og tid til at følge op på de mange spændende indlæg her på forummet. Rigtig god fornøjelse til jer udvalgte.

Jeg ser altid frem til at læse indlæggene fra jer alle, men er ikke så aktiv selv (hverken her eller ude blandt de søde piger). Så jeg håber at forrummet vil vedblive med at være et godt sted at søge information, dele oplevelser og få inspiration, i en konstruktiv tone☺️

Skrevet

Så var jeg lige nød til at loghe på igen.

Jeg har været på kant med @Stapler flere gange, og heller ikke været enig med ham om fler ting, også sagt/skrevet ting jeg ikke er stolt af, men der ee sku en ting vi helt glemmer i vores ros af @Administrator beslutning.

HVOR HAR DU VÆRET DE SIDSTE PAR ÅR ?

Du har på ingen måde bakket op om dine moderatorer, eller svaret på henvendelser fra bruger, så at du nu kommer flyvende som en “hvid ridder ” og vil rydde op er prisværdigt, men sandt at sige så er det dit eget rod du rydder op i.

Når det er sagt så håber jeg at der bliver lidt mere liv her på siden, og at brugerne er klar til det ansvar der bliver lagt på dem, og så tager jeg det som en selvfølge at @Administrator ikke lige pludselig forsvinder igen.

Skrevet

Jeg er en af dem, der har skrevet en del kritiske indlæg omkring Stapler og hans linje (ja, med en ny bruger hver gang, get over it!).

Som jeg også har nævnt en gang kan jeg kun have respekt for hans vedholdenhed, trods alt. Nu handler det så om at se fremad.

Men jeg er enig i at Administrator skylder en forklaring på hvorfor han (eller hun) var fraværende mellem den 5. december 2022 og

den 27. marts 2026.

Skrevet

Many…many thanks to @Bryan Mills and @Stapler for using their time for volunteer work, avoiding, for example, so much propaganda disguised as "good intentions"... and thank you especially for the times you understood my reports and were able to help me and consequently help others.

I'm sure it's not easy dealing with so many anonymous users and perceiving the real purpose of each one....To those who remain - Good luck! And…I wish good work and "impartial view" to the new moderators...

Good day to all…😁

Rafaela

Skrevet
Geri skrev, for 6 timer siden:

Men jeg er enig i at Administrator skylder en forklaring på hvorfor han (eller hun) var fraværende mellem den 5. december 2022 og

den 27. marts 2026.

Rolig nu - jeg tror ikke Administrator skylder nogen noget i den henseende. Du anvender et gratis website, og de står ikke til regnskab overfor dig eller andre. Hvis vedkommende ønsker at komme med en forklaring på fraværet, så kommer der nok noget.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.