Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1

God morgen alle mine dejlige mennesker<3

En våd en af slagsen idag, men haven trænger også til det;)

Jeg læste er rørende artikel i går, om en flok studenter der under deres traditionelle kørsel, passerede en kirke hvor der en bisættelse i gang, musikken blev prompte stoppet og alle som en stod men huen trykket mod brystet i tavshed, mens de passerede, hvis jeg havde ligget i kisten, ja så havde jeg sku lettet på låget :P, en fantastisk flot gestus, der gør mig både stolt og glad for vores ellers noget udskælde ungdom, der er kommet lidt mere en lærdom ind under deres studenterhue!, godt gået drenge og piger, jeres forældre må og bør være meget stolte af jer.

Ellers rigtig god dag til jer alle

Jeres Misjo1<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 7 timer siden:

God morgen alle mine dejlige mennesker<3

En våd en af slagsen idag, men haven trænger også til det;)

Jeg læste er rørende artikel i går, om en flok studenter der under deres traditionelle kørsel, passerede en kirke hvor der en bisættelse i gang, musikken blev prompte stoppet og alle som en stod men huen trykket mod brystet i tavshed, mens de passerede, hvis jeg havde ligget i kisten, ja så havde jeg sku lettet på låget :P, en fantastisk flot gestus, der gør mig både stolt og glad for vores ellers noget udskælde ungdom, der er kommet lidt mere en lærdom ind under deres studenterhue!, godt gået drenge og piger, jeres forældre må og bør være meget stolte af jer.

Ellers rigtig god dag til jer alle

Jeres Misjo1<3

Ja det var en flot gestus af de festende studenter

Jeg har længe ment , at ungdommen er voldsomt undervurderet.

Vel findes  der 'klap-hatte' og uopdragne curling unger blandt den forbandede ungdom', men i bund og grund er langt de fleste unge  i min omgangskreds både varme,  ordentlige og flittige mennesker :)

Så der er håb forude

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

godnat kære Misjo håber at din dag er forløbet ok godt :)

god eftermiddag til dansemusen du får lige et lille krammer tilsendt via denne besked hvorhenne du end befinder dig ude i den store farlige Verden ;)

Jeres Hunter

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat søde venner-_-

Et ny dag imorgen, med nye opgaver og udfordringer, men i roligt tempo:twisted:

Jeres <3Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Misjo1 skrev, Lige nu:

God nat søde venner-_-

Et ny dag imorgen, med nye opgaver og udfordringer, men i roligt tempo

Jeres <3Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat @Misjo1fra større verden selvom er her godt eftermidag :D og kram til alle Misjo venner <3

Dansemus Sebmus ;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner<3

Var ude og købe materieler til at isolerer mit udhus i går, og i morgen kommer der en fliserenser og renserfliser foran og bag huset, er spændt på resultatet, har godt nok meget flise pest og alger. skal lige have lagt de sidste af de gamle fliser i dag, sår der er klar.

Håber i alle har det godt og i må have en dejlig dag, uanset vejret<3

Jeres Misjo

@Sebmus kære ven, det lyder som du er rigtig langt væk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen <3 eller goddag :rolleyes:

Jeg har sendt en PM til dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Sov godt venner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takog lige måde vores kære ven <3

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God så herlig en morgenstund mine kære venner<3

Så blev jeg færdig med min gamle fliser igår, og idag kommer flise renseren, som har lovet at de bliver som nye, er spændt på det;)

Jeg har det faktisk nogenlunde lige p.t. om det så er stille før stormen, det må vise sig, men det skal fandme udnyttes, for som min lille natte engel sagde;

det er ikke et et spørgsmål om hvor mange timer du har i livet, det er et spørgsmål om liv i de timer du har", sådan noget i den retning, men kloge ord fra en meget klog kvinde:wub:

Må i alle have en vidunderlig dag<3

En lille særlig hilsen til min ven @Sebmus, som er i langtbortistan på job, <3 Tak for din pm, den varmede mit hjerte.

Kærlig hilsen Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen her fra <3 

og godnat til mig:D

Du varme min hjert også og inspirere mig at jeg bliver endnu bedre mennesker og nyder livet uanset hvad det kommer i morgen :D

Din ven Sebmus

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

God sommer til alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt god sommer til Misjo <3

Misjo, du er så fantastisk. Du kan med god ret vælge kun at sidde derhjemme og slappe af med en øl.

Det er bare ikke det du vælger, for det er vigtigt for dig, at du får ordnet fliser og hus, så din kone ikke skal tænke på det, når du ikke er her mere :) 

Du er en ener <3 <3 <3 <3

Din livsglæde er så smittende :) :D

Skål derfra, når du sidder og slapper af og nyder dagen resultat :rolleyes:

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat venner

Faldt om på jobbet og er indlagt igen

Mere info imorgen

Misjp

Del dette indlæg


Link til indlæg

øv ,,, hvor uhyggeligt :(

rigtig god bedring, håber at de hurtigt finder årsagen så den gode stærke Misjo igen er tilbage hos os allesammen 

Sov godt og må englene igen være i dine tanker og drømme 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja øv, for f..... Det er sgu lidt trist, jeg håber at du snart er "tilbage" - det har været fantastisk at læse om dine sidste par dage i "friheden"

Vi tænker på dig, det skal du vide, og vi sender al den bedste energi i din retning! 

Til min stærke, seje og vidunderlige Misjo1 :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

God nat venner

Faldt om på jobbet og er indlagt igen

Mere info imorgen

Misjp

Undskyld hvis du skal vågne op til en sur pille. Ellers læs det senere når du er kommet lidt til hægterne.

Er det helt ærligt ikke på tide at sige at nu har du givet nok af dig selv til arbejdet, og skulle måske gemme dine sidste kræfter til dine nærmeste, dit hjem, og ikke mindst dig selv. Der er da ingen grund til at det skal være på jobbet du skal falde om, og slet ikke hvis det så bliver sidste gang hvis du så er væk fra dine kære. Jeg tror altså ikke du skylder dem mere, og der er meget mere brug for dig hos dem du har tæt på.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

:(

Men du har din "håndværker" til rådighed og @Hunting for beaver som sjakbas 

Redigeret af Sebmus
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 1 time siden:

God nat venner

Faldt om på jobbet og er indlagt igen

Mere info imorgen

Misjp

Jeg  håber du  bruger  dine  kræfter på  det  der  er  vigtigst for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen min ven :D

Jeg skal i seng men tænker på dig, du har det bedre i dag og drømmepasser var forbi i aftes i hvert fald jeg var, måske du er ikke tilfreds med dansemusen ligesom med drømmepasser meeeeen bedre mig end ingen ;)

Du plejer at siger at vi skal passe på sig selv, men husk at DU passer på dig selv 

Ønsker dig en god dag og godnat til mig :D

 

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner. <3

Sikke en tur jeg fik, blev først kørt til Køge sygehus, og blev så flyttet til Hæmatologisk afd. i Roskilde

Jeg fik en regulær skideballe her til morgen, lige inden vagtskifte mellem lægerne

Nat lægen havde fået alle resultater, og havde sammenholdt det med havde leg har lavet op  til jeg skvattede om.

Min dag startede i træningscentret kl 06,00 og jer trænede styrke og kondi i ca 2 timer, var på arbejde lidt over 08,00

Som skrevet havde jeg fået lagt de sidste fliser forgårs, så jeg var træt.

Konklusionen på mit uheld var, overanstrengelse, spekulationer, og dehydrering, Lægen spurgte om jeg var fuldstændig gået fra forstanden, de fleste mennesker med min diagnose, vil formentlig ikke komme ud af sengen, og hvis jeg ikke kunne vente med at tage afsked, ja så skulle ja da endelig blive ved som jeg gjorde nu,, han var vred, MEGET vred. Så jeg  måtte pænt sige ja og det er også rigtigt, men jeg er jo ikke som de fleste,(det skulle jeg ikke have nævnt) det gjorde ham ikke mildere.

Nå enden er at jeg har fået fyldt væske på, en potion blod blev det også til, mit blodtryk var meget lavt og et skud vitaminer og nogen steroider. samt besked på at skrue ned for farten.

Det giver nu nok sig selv. jeg har en kæmpe bule i baghoved og har forstuvet mit højre håndled.

Jeg komme hjem efter stuegang idag:)

@Lauersen, Du har fuldstændig ret, jeg har været overmodig, men vil så gerne have gjort alt færdig, jeg skal nok høre efter, Tak for dit verbale los i R....<3 @Sebmus jeg lover at jeg vil prøve at passe mere på mig selv, @Nemtøs, ja, det synes jeg at jeg gør, men har måske lidt svært ved at acc. at kræfterne ikke er hvad de har været<3

SÅ status er, at jeg får en proff til at lave det nye flise arbejde i haver færdigt( det er hårdt arbejde) udhuset må vente til jeg kan bruge hånden igen, og køkkenet kan jeg alligevel ikke komme videre med, før jeg får de sidste moduler leveret, i Aug.  og så vil jeg tage en 8 -10 dage hjemme og slappe af og køre en tur med  lille mor, måske finde et godt spisested med en god udsigt og overnatning.

Tak for jeres bekymring.:wub:

Kærlig hilsen

Misjo!<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en gang til for prins Knud,, 

Ikke at jeg er din læge,,, mere en ven 

Du må gerne sidde på cafe Ro's torv og drikke en kølig pilsner;)

Du må gerne inviterer fruen på weekend, eller bare få luftet hende lidt via en længere køre tur :)

Du må IKKE rende rundt og lægge fliser, male, ryde op gøre hovedrent og andet vanvittigt, det må du altså nu overbevise din hjerne  om er stort NO GO :(

,,, og kom så hjem og få slappet lidt af man bliver jo helt forpustet ved at følge med i dit   "" il tempo gigante ""

Knus <3

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo <3

Hvilket chok at læse din beretning om din dag i går. Jeg er frisk og fejler ikke noget, men ville ikke kunne klare dit tempo.

Jeg kan ikke sige det bedre end @Hunting for beaver gør. 

Det er jo tydeligt, at du gerne vil have fliser og hus gjort i stand inden du skal herfra. Det har jeg kæmpe stor respekt for, men der findes andre måder end selv at gøre det <3:)

Godt, at du får en proff til at gøre flisearbejdet færdigt :)

Fedt, at du tager på tur med din kone <3 <3 <3 <3

Husk. Vi er mange, der virkelig mener, at vi meget gerne vil komme og hjælper dig med udhuset og køkkenet <3

Knus <3

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...