Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Godmorgen :D

Håber drømmepasser var forbi , sol skinner og fuglene synger i  morges  , det må hun været :wub:

Ønsker dig en god dag <3

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker <3:)

En dejlig solskinsdag venter os. Jeg håber I får mulighed for at nyde solen i dag :)

 

Misjo, Jeg håber, at du kan finde et sted på Riget, hvor du kan sidder og nyde solen stråler og få ny energi :):)

The Beatles – Here comes the sun

https://www.youtube.com/watch?v=KQetemT1sWc

Jeg ønsker dig en dejlig dag :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

også godmorgen herfra,,, og hvilken en solen står højt fra en skyfri himmel allerede,,,

pas på jer ude i samfundet

Kære Misjo håber at din nat forløb uden alt for mange komplikationer, og at din specielle ven var i dine tanker og drømme igen endnu engang,,,

Håber altså på at du på et tidspunkt skriver ,,,             Hey guy's så er jeg endelig hjemme igen :)

men vi  tager en dag ad gangen nu, og nyder bare at du skriver lidt til os ca. et par gange i døgnet, og holder det op en dag , så vil vi gå tilbage læse alle disse dejlige beskeder som er herinde i denne tråd, og tænke tilbage på dig med en trods alt vis glæde og ro i kroppen, for lige der ved vi bare at du endelig har fået fred,,, men den dag er slet ikke kommet endnu ikke med din fortsatte optimisme og posetive tilgang til livet og til OS 

Kære Mijso kære ven,,, tusinde tak for at du har overskuddet endnu engang <3<3<3

Knus og de allervarmeste sommertanker fra en af dine venner herinde fra

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen Alle kære mennesker<3

Har igen haft en lidt urolig nat med mange tanker, men hvad jeg skal videre med det liv jeg nu engang har tilbage

Jeg har bedt om en secound opinion og skal tale med en, forhåbentlig uvildig læge idag så må jeg se hvad han siger.

Tak for jeres tanker<3

@Rejsenetværk, tak for dine ord, jeg kender dig som et omhyggelig og ordentligt menneske herindefra, og jeg kan se at vores livstestamenter stort set er ens, det er godt at have taget stilling, og det bringer ro at vide at alt er iorden, jeg har klaret alt forarbejdet til min forestående afgang, og skal "KUN" koncentrerer mig om at leve min sidste tid.

Tak for dine ord.

KH Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
den lykkelige skrev, for 2 timer siden:

 

Misjo, Jeg håber, at du kan finde et sted på Riget, hvor du kan sidder og nyde solen stråler og få ny energi :):)

Høhø, de eneste stråler jeg får, kommer fra en 8 tons tungt apparat der ligger to etager under jorden og alle flygter ud bag blyklæde døre når det startes<3

Men tak for dit fine ønske

Kærligst Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej Kære venner

Endnu en dag er ved slutte og jeg er træt

God nat. Kære venner sov godt-_-

Jeg er psykisk træt og presset

Mere om det i morgen

Kh misjo1 <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Måske  upassende  spørgsmål  men  skrevet i bedste  hensigt. 

Er  du  parat  til  at  give  slip  og  har  du  din  ægtefælles  accept  af  at  give  slip?

Det  kan  være  en  befrielse  at  få  lov  til  at  slippe  livet  og  ikke  længere  kæmpe  imod.  Jeg  har  oplevet  det  flere  gange,  at  når  ens  kære  er  døende  er  det  afgørende  at  de  får  "lov" til  at  give  slip  af  deres  kære. 

Jeg  ønsker  dig  det  bedste  <3 og håber  du  får  en  fredelig  nattesøvn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat vores kære ven <3

Vi er med dig til det sidste, men du ved det, håber du får rolig nat og drømmepasser:wub: vil hvile over dig og passer på dig 

Din "håndværker" vil også sende positive tænker og masser kærlighed 

Du er ikke alene, nogle af os er altid i sine tænker med dig 

Masser kærlighed fra os

 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Måske  upassende  spørgsmål 

jeg synes netop IKKE at det er upassende men det modsatte skrevet men kærlighed, forståelse empati og omsorg for en person som ligger på sit dødsleje og kæmper til det sidste og sikkert meget mere endnu, hvor andre måske allerede har opgivet så er han her lidt med os stadigvæk, "til låns"  måske men han har valgt at blive hos os lidt endnu,,,og når han giver slip og kaster håndklædet i ringen og klokken har ringet for sidste gang, så er vi der for ham i tankerne og minderne .......

Jeg synes at det er rigtig flot og modigt skrevet,,,tak kære @Nemtøs jeg bliver helt rørt nu,,,,

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Måske  upassende  spørgsmål  men  skrevet i bedste  hensigt. 

Er  du  parat  til  at  give  slip  og  har  du  din  ægtefælles  accept  af  at  give  slip?

Det  kan  være  en  befrielse  at  få  lov  til  at  slippe  livet  og  ikke  længere  kæmpe  imod.  Jeg  har  oplevet  det  flere  gange,  at  når  ens  kære  er  døende  er  det  afgørende  at  de  får  "lov" til  at  give  slip  af  deres  kære. 

Jeg  ønsker  dig  det  bedste  <3 og håber  du  får  en  fredelig  nattesøvn. 

Helt ok spørgsmål 

Må jeg svare dig imorgen?

Er bombet og træt

Kh misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 2 minutter siden:

Helt ok spørgsmål 

Må jeg svare dig imorgen?

Er bombet og træt

Kh misjo1

Kære  dig 

Du  behøver  ikke  at  svare,  det  var  tanker og  egne  erfaringer, som jeg  havde  lyst  til  at  dele  med  dig 

Du  skal  ikke  bruge  dine  kræfter/ressourcer  på  mig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo  håber og tror på at din nat har være stille og englene hår våget over dig og du vågner op med lidt mere energi og livsglæde

God dag kære Misjo <3

Godmorgen,,,,

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker <3:)

 

Misjo, du er en inspiration for mig og mange andre <3 Tak :)

Tydeligt at mærke, at du har det svært i øjeblikket, men alligevel formår du at komme med sjove bemærkninger indimellem :D Tak :D

Jeg håber du har haft en god nat og fået lidt mere energi og livsglæde <3

Jeg ønsker dig det bedste og håber du får en dejlig dag <3:)

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen også her fra <3

Din håndværker er klar til støtte dig i

ALT :wub:

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen kære alle i dejlige mennesker, jeg er lige ved at sige MINE mennesker :)

Jeg har haft en rolig nat, tor sku jeg r ved at vende mig til lyden af den f..... Helikopter, så jeg har nok været her for længe;)

Alle jeres søde beskeder, og måske især den fra min private natte engel:wub: er med til at holde modet oppe, når modvinden er størst.

SÅ TAK for jer

Nu må jeg se hvad dagen bringer, har overvejet at selvudskrive mig, føler lidt at jeg spille tiden her, og det de hælder i mig her, kan jeg vel også tage derhjemme, men nu må vi se.

Den bliver en varm dag, jeg misunder alle jer der kan komme ud og nyde de.

HUSK, at passe på livet, det er dyrbart. <3

Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, for 11 timer siden:

Måske  upassende  spørgsmål  men  skrevet i bedste  hensigt. 

Er  du  parat  til  at  give  slip  og  har  du  din  ægtefælles  accept  af  at  give  slip?

Det  kan  være  en  befrielse  at  få  lov  til  at  slippe  livet  og  ikke  længere  kæmpe  imod.  Jeg  har  oplevet  det  flere  gange,  at  når  ens  kære  er  døende  er  det  afgørende  at  de  får  "lov" til  at  give  slip  af  deres  kære. 

Jeg  ønsker  dig  det  bedste  <3 og håber  du  får  en  fredelig  nattesøvn. 

Kære @Nemtøs

Det er et godt spørgsmål, og selvfølgelig skal du have et svar, spørg gerne om andre ting, intet er tabu, jeg vil svare på ALT hvad jeg kan.:)

Det korte svar er, Ja, og Nej

Jeg er klar, har være t det længe, og Nej kone og Bror er ikke klar til at give slip.

Hver gang læger lufter en lille mulighed for livsforlængende behandling, er de fyr og flamme, det de glemmer,  konsekvenserne for mig ved den behandling, og det fact, at jeg faktisk kan dø af behandlingen. Jeg ønsker den ikke:

Tak for spørgsmålet, og gad dag til dig.;)

Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 30 minutter siden:

Kære @Nemtøs

Det er et godt spørgsmål, og selvfølgelig skal du have et svar, spørg gerne om andre ting, intet er tabu, jeg vil svare på ALT hvad jeg kan.:)

Det korte svar er, Ja, og Nej

Jeg er klar, har være t det længe, og Nej kone og Bror er ikke klar til at give slip.

Hver gang læger lufter en lille mulighed for livsforlængende behandling, er de fyr og flamme, det de glemmer,  konsekvenserne for mig ved den behandling, og det fact, at jeg faktisk kan dø af behandlingen. Jeg ønsker den ikke:

Tak for spørgsmålet, og gad dag til dig.;)

Misjo!

Kæreste  Misjo

Tak  for  svaret,  det  vi  ofte  glemmer  som  pårørende  er  at  behandlingen  tit  er  mere  indgribende  og  risikofyldt  end  at  undlade  behandling,  når  man  er  så  kritisk  syg  som  du  er.  Selvfølgelig  skal  du  smertedækkes  alt  hvad  der  er  muligt. 

Husk  på  at  valget  er  dit. 

De  bedste  ønsker  til  dig 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 40 minutter siden:

Alle jeres søde beskeder, og måske især den fra min private natte engel:wub: er med til at holde modet oppe, når modvinden er størst.

Vi er slet ikke jaloux, tværtimod vi er glade for din natte engel, jeg ved ikke 100 % hvem er det, men jeg tror at jeg kan læse mellem linjerne

Bøjer mig helt til jorden for din drømmepasser

Misjo1 skrev, for 50 minutter siden:

Den bliver en varm dag, jeg misunder alle jer der kan komme ud og nyde de.

Nej ,du skal ikke bliver misundelig, det er alt for varmt :rolleyes:

 

Misjo1 skrev, for 53 minutter siden:

HUSK, at passe på livet, det er dyrbart. <3

Tak være dig, corona og vores sjakbas @Hunting for beaver, har lært at livet er gaven og nyder livet i småt ting , nyder dejlige danske natur hver dag  med helt anden øjne 

Ønsker dig en god dag :wub: <3

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 timer siden:

Måske  upassende  spørgsmål  men  skrevet i bedste  hensigt. 

Er  du  parat  til  at  give  slip  og  har  du  din  ægtefælles  accept  af  at  give  slip?

Det  kan  være  en  befrielse  at  få  lov  til  at  slippe  livet  og  ikke  længere  kæmpe  imod.  Jeg  har  oplevet  det  flere  gange,  at  når  ens  kære  er  døende  er  det  afgørende  at  de  får  "lov" til  at  give  slip  af  deres  kære. 

Jeg  ønsker  dig  det  bedste  <3 og håber  du  får  en  fredelig  nattesøvn. 

Jeg synes faktisk at det er et rigtig godt spørgsmål og emne du tager op NemtøsRigtig mange, og mig selv inkl, har berøringsangst  for at komme så tæt på når man snakker med uhelbredeligt syge mennesker. Da min far forlod denne verden for 12 år siden, fik jeg aldrig snakket med ham om så nære ting, selv om jeg så ham næsten hver dag. Det har jeg dybt fortrudt den dag i dag. Min far snakkede heller ikke selv om den slag ting. Men hvis jeg havde været mere direkte så kunne det også være at han selv havde åbnet mere op.  

Redigeret af den stiveste
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

ord er mere eller mindre overflødige nu,,

må englene våge over dig i døgndrift og ikke kun om natten,,,af dem på jorden hernede har du jo alle os som støtter dig bedst muligt,,,

 

Kære Misjo ,,,<3<3<3<3<3<3

denne her  hørte jeg i dag i radioen, og tænkte på alt det du har været igennem nu, og jeg begyndte spontant at græde, ja so sorry kunne bare ikke holde tårerne tilbage mere :(

tak fordi du gav mig lov til at give dig et kram det betyder rigtig meget , det skal du bare lige vide kære ven

 

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
den stiveste skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes faktisk at det er et rigtig godt spørgsmål og emne du tager op NemtøsRigtig mange, og mig selv inkl, har berøringsangst  for at komme så tæt på når man snakker med uhelbredeligt syge mennesker. Da min far forlod denne verden for 12 år siden, fik jeg aldrig snakket med ham om så nære ting, selv om jeg så ham næsten hver dag. Det har jeg dybt fortrudt den dag i dag. Min far snakkede heller ikke selv om den slag ting. Men hvis jeg havde været mere direkte så kunne det også være at han selv havde åbnet mere op.  

Tak  - både  privat  og  i  mit arbejde  kommer  jeg  tæt  på  folk som  er  døende.  Jeg  har  lært,  at  det  er  befriende  for  alle  ikke  at  være  berøringsangst når  der  tales  om  død. 

Døden  er  en  del  af  vores  liv,  og  hver  dag  vi  lever  kommer  vi  en  dag  tættere  på  døden.  Barsk  men  sandt.  Sorg  er  en  underlig størrelse , én  ældre  vis  kvinde  gav  mig  en  god  indsigt for  mange år  siden. 

Jeg  har  lært  at  det  værste  man  kan  gøre overfor  folk  der  enten  er  meget  syge  eller  lige  har  mistet er  at  undgå.

Med  i mente  at  folks  ønsker  skal  respekteres.

Undskyld  afsporing  af  tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat kære venner.

Endnu en dag er omme snart.

Imorgen får jeg nogen Dokumenter at underskrive, så de gode læger ikke får deres røv i klemme. Og så bliver jeg vel, forhåbentlig udskrevet til weekenden

Tak for idag skal man huske at sige. Ingen ved hvad morgendagen bringer<3

Husk endelig at spørge hvis i har noget at spørge om, jeg lover at svare på alt. Også de svære ting.

God nat<3 

Min engel vil våge over mig:wub:

Jeres Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 32 minutter siden:

Min engel vil våge over mig:wub:

Det er jeg sikker på, din håndværker vil står og vogter at I to ikke bliver forstyrret ;)

Vi er med dig uanset hvor vi er i verdens hjørne :wub:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...