Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt godmorgen til Misjo <3

 

Jeg er ked af at høre, at du endnu engang er på hospitalet

Jeg giver dig en virtuel krammer <3 <3 <3 <3 

image.png.8508f4aa16d587e99345c969bd8d0305.png

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner<3

En urolig nat ligger på gangen:( der meget. Så trods ørepropper og sovepiller er der ikke meget ro til søvn.

Og unden søvn ingen børnepasser så øv

Det er lidt som Jesus på korset så råber;

"Min børnepasser, hvorfor har du svigtet mig" nå måske lidt overdrevet:rolleyes:

Nå drenge og piger. Ud og nyd dagen. Det er ok pænt vejr her.

 

Vi skrives ved i aften..  i mellemtiden vil jeg udtænke nye planer for at holde ham med leen væk:P

Jeres Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat kære venner<3

Endnu en dag er gået, og jeg er ikke blevet en s... klogere end jeg var i morges. Der bliver testet og undersøgt. Men ingen brugbare svar. Det er frustrerende. Men hvad? Imorgen bliver en god dag.

Hende der scannede.min hjerne var iøvrigt ualmindelig fræk. Nej ikke på den måde:mrgreen: hehe. Jeg spurgte om der var noget at se på skanningen? Hun svarede det samme på alle mænd! En rød tråd der går fra højre til venstre side ! Og ved du hvad der sker hvis man klipper dem over? Næ svarede jeg, så falder ørene af.... .:mrgreen: grove sygeplejerske. Jeg tænker hun burde møde  min drømmepasser. Så.kunne hun få enden på komedie hehe

Sov godt søde venner

Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvor  er  dét  dejligt  at  personalet  på  sygehuset  viser  sig  som  mennesker  og kan  tage  lidt  gas  på  dig. 

Sov  dejligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen søde venner<3

Det bliver en fin dag idag. Vejret tyder godt. Jeg vandt kampen over ham ned leen. Min natteengel har passet på mig hele natten. Og jeg har sovet lidt, selv om en ældre dement herre har holdt gang i de hårdtarbejdende sygeplerske.hele natten.

Må solen skinne på jer<3

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

dagens bedste nyhed ubetinget,,:):)

så igen igen med lidt "hjælp" fra dine venner og drømmepasseren din så går det ret hurtigt den rette vej igen, kunne det tænkes at Dansemusen har våget lidt ekstra over dig igen i nat..hvis tak for den gode tanke 

jeg skulle bare lige op og lade vandet ( ja for mig den tid i livet ;) ), og håbede faktisk på at du skrev noget lignende 

Så istedet for at kravle tilbage i sengen nu så vil jeg med glæde stå op og få gået min daglige morgentur, intet bedre end søndag tidlig morgen ingen støj, eller i hvertfald kun begrænset fra biler mennesker oma. kun fuglefløjt og ellers absolut stilhed,,,

ILM tilbage til dig kære Misjo MY MAN :) ,,,  rigtig god søndag og bæver har en aftale senere :rolleyes:, måske en slags date hvem ved,,,,

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 11 minutter siden:

Hehe @Hunting for beaver jeg er midt dig i tankerne<3

Misjo

Tak kære Mijso,,, meeeen det er nu IKKE en kvinde men "bare" @Rejsenetværk som jeg skal mødes med til brunch, så nok ret begrænset med noget af det frække :rolleyes: så med mindre de vælger at åbne thaicorner tidligere idag fx kl 14 så bliver det nok kun ved de frække tanker,, :ph34r: hi hi hi 

Fortsat god søndag ven :)

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gooooodmornimg bamse :D

Sorry at jeg har ikke sendt hilsner sidste dag, ingen internet, faktisk hvor jeg var det er næsten intet, i aften er koldt men min hjert er varmet af din beskeder, jeg er glad at du har humøret stadigvæk, snart skal i seng, 

Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

kunne det tænkes at Dansemusen har våget lidt ekstra over dig igen i nat..hvis tak for den gode tanke 

Selvfølgelig har jeg vågnet, faktisk slet ikke sovet, ok det er dag hos mig når bamse sove, nu går jeg i seng med rent samvittighed og @Hunting for beaver og co overtaget vagt , noget andre "pligter" venter på mig :ph34r: 

Ønsker dig og andre en god 

Din dansemus <3

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 5 minutter siden:

noget andre "pligter" venter på mig :ph34r: 

Ja det er hårdt arbejde og man kommer IKKE sovende til dette, men du må mande dig lidt op og få klaret dine andre pligter lige her inden sengetiden :rolleyes:

It's a dirty job, but somebody's gotta do it , he he B)

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Endnu en dag i det danske sygehusvæsens klør<3

Idag har de fundet ud af  ....  ingenting :huh:

Men der bliver lagt en plan imorgen.så må vi se:ph34r:

Kan i alle sove sødt. Jag vil prøve at få nogen Sweet Dreams om min nattens engel:wub::wub:

Vi skrives ved imorgen

Misjo1

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bamse sov godt i aften våger jeg over dig, ved godt at drømmepasser er bedre løsning  og hvis hun kommer forbi jeg trækker sig diskret :D

Sweet dreams <3

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner<3

Endnu en nat overstået, har været dårlig igen, så måske kan de se noget på nattens hjerteoptagelser? Det håber jeg;)

En  dejlig dag til jer alle:wub:

kærligst 

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt godmorgen til Misjo <3

 Jeg håber af hele mit hjerte, at lægerne finder nogle gode svar på dine problemer og at du snart kommer hjem igen <3 <3 <3 <3

image.png.fd6d3c235cef351d8cded780bee4c56b.png

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat når det kommer tiden :)

IMG_20190906_084900.thumb.jpg.2d2b1ceec2da95b43967181c41bcfd80.jpg

Hvis du kan ikke falde i søvn så kan du begynde at tæller fårene ;)

Sweet dreams og hils drømmepasser 

Din ven Sebmus 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat kære venner<3

Intet nyt idag. Jo jeg har fået ny gips på armen, den første sad for løst, og nu er jeg jo på sygehuset aligevel såå;)

Jeg har haft stor glæde af at genlytte til de vuggeviser som startede denne tråd  Og er bestemt modtagelig for nye forslag.så skyd endelig hvis i har nogen forslag<3

Nb! Kære @Sebmus jeg tæller hellere natteengle ;) hvor især en skiller sig ud:wub:

Kærlig hilsen 

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo <3

Denne tråd har været en stor øjenåbner for mig. Mange tak for din hudløse ærlige beskrivelse af din situation. Det har sat mange tanker i gang hos mig.

Jeg har fundet en smuk godnatsang, der giver en hel ny mening, når jeg tænker på dig <3

Jeg får våde øjne, når jeg hører den og tænker på dig <3

Thomas Helmig - Malaga
https://www.youtube.com/watch?v=V324KhfzQ7M

Nogle citat fra sangen:

”Sommetider
Er den eneste måde jeg kan komme videre
At tænke på i går
Så jeg ligger i min drømmeparabol
Mens jeg venter
På at komme hjem igen”

”Nogle døre
Må man lukke for at verden kan blive større
Jeg slutter fred med det hele
Alle sammen, hver og en
Mens jeg venter
På at komme hjem igen”

”Ja godnat Malaga, godnat København
Jeg lukker mine øjne i Århus”

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen søde venner<3

Jeg har haft en urolig nat, og er træt...

Men kære venner,alle jeres venlige kommentarer og kærlige hilsner er med til at give mig kræfter til at hænge i, så af hjertet  Tak for jer<3..

Tak for sangen @den lykkelige den er virkelig smuk og en tekst der giver anledning til eftertanke!

Må i alle have en dejlig dag:D

Jeres Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen fra anden side af jorden <3

Bamse min tænker er hos dig, også min hjertet, ønsker dig rolig dag og husk vi er altid med dig 

Din ven dansemus :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat venner<3

Jeres ellers optimistiske Misjo er trist.

En forvirret dag, med mange modsat rettet informationer. Der er noget med hjertet, men der er ikke entydigt hvad (og hvorfor skulle der ikke være noget med hjertet? Nu når jeg ellers er frisk. Ironi  kan forekomme) begge læger (neurolog og kardiolog) øforeslog et videre undersøgelsesforløb. Så kom eftermiddags sygeplejersken og køligt fortalte at jeg ville blive udskrevet i morgen, og resten  ville foregå ambulant. Og så vil mit kørekort  lige blive inddraget til de engang har fundet en løsning. Bum! Jeg kan dårligt gå. Kan ikke komme til offentlig transport indenfor min gådistance. Og så skal jeg ud over alle de andre kontroller igennem flere ambulante besøg.!

Jeg har sku mistet modet lidt nu, og tumlinger ligger ned og har svært ved at rejse sig.

Det bliver en lang nat..

Sov godt søde venner❤

 

 

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bamse uden modet :( det er vi ikke vant til, det er dig som har givet mange os nye syn på livet, det er dig som har givet mange os  modet til at klare udfordringer, ja måske er det nemt for mig  at siger giver ikke op, men vi vil gerne have dig lidt mere, og du har sagt du vil vente ind til jeg kommer hjem ;)

I hvert fald jeg ønsker dig rolig net 

Din ven dansemus Sebmus 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Misjo
Du skal lige have en lille godnat hilsen med fra Djursland.
Jeg følger stadig trofast med i din tråd flere gange om dagen. Jeg må indrømme at jeg bliver en smule bekymret når der ikke er nyt fra dig indtil langt hen på aftenen, da er det jo ikke så svært at regne ud at du ikke har det godt. Og i aften viser det sig jo så også at tingene ikke ligefrem er som man gerne vil have dem, og det er ikke så let at finde noget opmuntrende at sige om situationen, selvom jeg gerne ville.
Lige den med kørekortet og transporten til undersøgelser er vel til at løse med patient transporten, er den ikke?
Personligt tror jeg måske mere jeg ville komme til at spekulere lidt mere  over hvor hurtigt datoen rykker nærmere, hver gang der støder nyt til, end jeg vil bekymre mig om transport, jeg tror ikke det ville gøre mig hverken mere eller mindre bange, hvis først jeg var ovre det punkt med at erkende hvad udgangen af det hele bliver. Jeg ville nok komme til at stille det spørgsmål nogle gange om "hvornår"?
Jeg håber at når du vågner i morgen tidlig , vil du have lidt mere overskud til at skaffe overblik over situationen, så du kan slappe lidt af med en viden om at du er i de bedste hænder.

Godnat og sov godt.
Fra din ukendte ven  Mr.Djurs

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...