Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Kære Misjo <3 :)

Tak, fordi du har delt din kamp mod kræften med os <3 <3
(selv om vi ikke får lov til at være med hele vejen)

Du er en inspiration i, hvordan man takler en vanskelig situation her i livet <3
Vær åben om ens problemer og brug ens venner. Det er det man har dem til <3
Din ukuelige optimisme og livsglæde (selv om du naturligvis har svære perioder) har betyder meget for mig <3 :)

image.png.fd7609a2d71edda35b6ff2e362d2fdfb.png

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 20 minutter siden:

 

Men hvad sket ? 

Hvad som skete? Misjo, ligesom flere andre, blev lidt træt af jargongen og tonfaldet herinde og skred. Han havde jo det problem Misjo at han ikke kun er syg - det kunne vi måske leve med vi ophøjede sexkøbere - men han var desuden glad for en kvinde, som også virkede glad for ham. Og den slags kan vi jo ikke have vel? Det er jo til at brække sig over, som nogen skrev. Så de smuttede.

Og det var det. Det vil sandsynligt ske igen. At Misjo og kvinden han var glad for måske tilførte noget af værdi til det her mandehørmhjørne af verden, er jo til at overse og glemme. Back to basics: hvor er fissen, hvor stram er den, hvad koster den og er den værd pengen?
 

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 44 minutter siden:

Hvad som skete? Misjo, ligesom flere andre, blev lidt træt af jargongen og tonfaldet herinde og skred. Han havde jo det problem Misjo at han ikke kun er syg - det kunne vi måske leve med vi ophøjede sexkøbere - men han var desuden glad for en kvinde, som også virkede glad for ham. Og den slags kan vi jo ikke have vel? Det er jo til at brække sig over, som nogen skrev. Så de smuttede.

Og det var det. Det vil sandsynligt ske igen. At Misjo og kvinden han var glad for måske tilførte noget af værdi til det her mandehørmhjørne af verden, er jo til at overse og glemme. Back to basics: hvor er fissen, hvor stram er den, hvad koster den og er den værd pengen?
 

Okay da godt at få årsagen at vide.

Ærgeligt og da enig med dig så langt at man burde kunne holde en god tone inde på specielt denne her tråd.  Men ellers uenig, og at politiker forummet burde eksistere.  At der er fnidder der er da ligegyldigt.  Medmindre man kun ønsker fisse snak :)        Nedlæggelse af politikker forummet, førte til at sådanne en tråd som denne her, ikke kunne eksistere.    Dem der kun ville lave ballade, havde næppe gået ind her, hvis der havde været andre tråde hvor folk kunne diskutere.

 

Men til Misjo.   Så håber jeg det går godt, og tak for din tråd.    Den var på en gang både oplysende, sørgelig og livsbekræftende.    Du har virkeligt en evne til at finde lyset, og kæmpe.  Og været til stor inspiration for mange, inclusiv mig.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 9 minutter siden:

Okay da godt at få årsagen at vide.

Ærgeligt og da enig med dig så langt at man burde kunne holde en god tone inde på specielt denne her tråd.  Men ellers uenig, og at politiker forummet burde eksistere.  At der er fnidder der er da ligegyldigt.  Medmindre man kun ønsker fisse snak :)        Nedlæggelse af politikker forummet, førte til at sådanne en tråd som denne her, ikke kunne eksistere.    Dem der kun ville lave ballade, havde næppe gået ind her, hvis der havde været andre tråde hvor folk kunne diskutere.

 

Men til Misjo.   Så håber jeg det går godt, og tak for din tråd.    Den var på en gang både oplysende, sørgelig og livsbekræftende.    Du har virkeligt en evne til at finde lyset, og kæmpe.  Og været til stor inspiration for mange, inclusiv mig.

Ja, livsbekræftende er han sanderlig Misjo. At han med livslysten i behold holder ud med svær kræft, men ikke med Eroguide siger måske noget om hvad som er mest deprimerende når det kommer til stykket....?

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen her fra :D

Ønsker ALLE en rigtig god dag men i morgen bliver bedst dag ;)

Mvh Sebmus 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Jeg vil da gerne lægge ud i håb om Misjo vender tilbage, åh jo jeg er dog ikke den bedste skribent men vil gøre mit bedste, altså her min version!

Må dog selvfølgelig give Eg ret i vi ej kan have specielle regler for den enkelte

Men har vi ikke alle i det forgangne år indimellem mistet befindelsen (beklager stavefejl) men mange af os har nok fået skrevet et eller andet vi senere har fortrudt?

Jeg har ihvertfald, nok om det men håber virkelig Misjo vender tilbage, ellers tak for den tid du var :wub:

Jeg er dog overbevist om at se dig igen, Misjo <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...