Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1

Er sindssygt træt

Går til hvile nu

Imorgen er en ny og dejlig dag

Elsker jer alle

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

00hh gud<3

Hjemme er bedst. Træt. Glad .lykkelig

Skal skal snart i min egen seng.

Med min kone ved min side. Lykke<3

Tak for alle jeres gode tanker

Jeres misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tak min ven af hjertet tak...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt godmorgen til Misjo, som nu er hjemme igen <3

Misjo, vidunderligt at læse, at du er glad og lykkelig for at være hjemme igen hos din kone og igen nyder livets små lykkelige øjeblikke, sammen med din kone. Nogle citater fra dig i går:

”Sidder på terrassen med et glas vin. Solen skinner. Livet er dejligt.”

”Min kone hygger om mig.”

”Hjemme er bedst. Træt. Glad. Lykkelig.”

”I morgen er en ny og dejlig dag.”

”Med min kone ved min side. Lykke <3

Jeg bliver så glad og lykkelig, når jeg læser, hvor glad du er igen og har mod på livet :)

Det er de mange små lykkelige øjeblikke i løbet af en dag, der gør at man har en lykkelig dag, som Povl Dissing synger om i Svantes lykkelige dag

https://www.youtube.com/watch?v=GhrPgbIHVAQ

”Se, hvilken morgenstund,

Solen er rød og rund,

Nina er gået i bad,

Og jeg spiser ostemad.

Livet er ikke det værste man har,

Og om lidt er kaffen klar.

 

Jeg ønsker dig, din kone og alle I andre vidunderlige mennesker en lykkelig weekend <3:)

Og om lidt er kaffen klar

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen <3

Eller goddag :huh:, sådan er når unge kommer  hjem på besøg gamle ( vil har alle sammen sin "helikopter" som forstyrrer vores natte søvn), men kommer sendt i sengen og stå op sendt, men alligevel  alt er tilgivet <3

Studenter kører rundt, fugle synge, sol hmmm kæmper at komme gennem skyerne, men vigtigst er bamsen er hjemme med sin familie omkring sig  og det går mig glad 

@Misjo1 ønsker dig rolig og dejligt dag 

Din ven dansemus Sebmus :wub:

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen alle mine dejlige mennesker. Morgenmad på terrassen

Solen skinner, fugelene pipper, konen smiler. Hvis jeg skvattet af pinden nu. Kunne jeg ikke ønske et bedre tidspunkt.

Tak for jeres støtte kære kære venner.

Jeres misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat kære venner

En lang men god dag er slut, er træt men

Glad

Sov godt Venner

Misjo1

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God  morgen kære venner

Solen skinner. Det bliver en god dag<3

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gomorgen også her fra :D

I Jylland er overskyet men pyt med det,

vigtigste er at du har det godt , når du har det godt så solen skinner på os selvom det er overskyet <3

I selve det to linje som du har skrevet men kan ser at du har det bedre i dag :wub: og det er vores sol, det varmer 

Ønsker dig en god dag 

Din ven Sebmus <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 4 timer siden:

God  morgen kære venner

Solen skinner. Det bliver en god dag<3

Misjo1

Hej
Ja, det bliver en god dag.
Jeg har i det stille læst med i denne tråd fra jeg fik øje på den. Jeg har ikke selv postet noget tidligere, da jeg synes at alt er sagt af de andre trofaste venner til dig misjo1 .
Men nu synes jeg alligevel at jeg vil sige dig TAK for at starte tråden, og for at være med til at holde den i live, så længe kræfterne er til det, den er GULD værd og den bør være en øjenåbner for alle dem som går rundt og har ondt af sig selv på grund af ubetydelige småting.
Med denne tråd er du kære Misjo1 med til at vise folk hvad virkelige problemer er, og dermed har du gjort en stor forskel for mange af dem som læser med her eller deltager aktivt i tråden.  Tusind tak for det.
Jeg håber alt det bedste for dig i den tid som du får at gøre godt med, om det er uger eller måneder er for mig at se ikke det vigtigste, det vigtigste er at den tid der er, må blive værdifuld for dig og dine nærmeste.

De kærligste hilsener fra  Mr.Djurs

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat vores kære ven

Om halv times jeg skal ind i flyet og rejse med min arbejde, jeg er væk tusindvis kilometer og syv timer forskel, men jeg er med dig og du er med mig

Måske kan jeg ikke skriver hver morgen GODMORGEN :D men jeg vil tænker på dig 

Ønsker dig bedste fra hele mit hjerte 

Dansemus Sebmus <3

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat venner. Er glad men træt<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt godmorgen til Misjo <3

 Misjo, jeg bliver så utrolig glad for at læse, at du har haft en god weekend :) :)

Jeg håber af hele mit hjerte, at du vil få mange dage, som du kan afslutte med at skrive:

Misjo1 skrev, for 7 timer siden:

God nat venner. Er glad men træt<3

<3<3<3<3

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen Kære venner<3

Er taget på arbejde for at slapper lidt af :D, Har været i haven og lagt lidt fliser i weekenden og fået målt op til isolering af udhuset, kan godt mærke at jeg er lidt flad, men ok det er der vel egentlig nok ikke noget at sige:ph34r:, så jeg vil prøve at arbejde nogen timer idag, og snakke lidt med mine kollegaer.

Til middag skal jeg til en forundersøgelse til en mindre ambulant planlagt operation, hvor jeg skal have fjernet noget af drøblen fordi der sidder en metastase på denne, de siger det svare lidt til at få fjerne mandler, men det har jeg heller ikke prøvet, så ja, nu må vi se.:rolleyes:

Må i alle få en dejlig dag.

Ps, @Sebmus kan du have en god rejse, og pas på dig selv ude i den store verden<3

Jeres Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 8 minutter siden:

God morgen Kære venner<3

Er taget på arbejde for at slapper lidt af :D, Har været i haven og lagt lidt fliser i weekenden og fået målt op til isolering af udhuset, kan godt mærke at jeg er lidt flad, men ok det er der vel egentlig nok ikke noget at sige:ph34r:, så jeg vil prøve at arbejde nogen timer idag, og snakke lidt med mine kollegaer.

Til middag skal jeg til en forundersøgelse til en mindre ambulant planlagt operation, hvor jeg skal have fjernet noget af drøblen fordi der sidder en metastase på denne, de siger det svare lidt til at få fjerne mandler, men det har jeg heller ikke prøvet, så ja, nu må vi se.:rolleyes:

Må i alle få en dejlig dag.

Ps, @Sebmus kan du have en god rejse, og pas på dig selv ude i den store verden<3

Jeres Misjo

What,,, :D

Ja nu faldt jeg sku ned af stolen,, ha ha 

Godt arbejde ven, så må diverse håndværkere komme forbi til indkitning istedet for :lol:

Fortsat god varm sommer dag kære Misjo,,, du er sku for VILD,,, :lol:

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Mr.Djurs skrev, for 19 timer siden:

Hej
Ja, det bliver en god dag.
Jeg har i det stille læst med i denne tråd fra jeg fik øje på den. Jeg har ikke selv postet noget tidligere, da jeg synes at alt er sagt af de andre trofaste venner til dig misjo1 .
Men nu synes jeg alligevel at jeg vil sige dig TAK for at starte tråden, og for at være med til at holde den i live, så længe kræfterne er til det, den er GULD værd og den bør være en øjenåbner for alle dem som går rundt og har ondt af sig selv på grund af ubetydelige småting.
Med denne tråd er du kære Misjo1 med til at vise folk hvad virkelige problemer er, og dermed har du gjort en stor forskel for mange af dem som læser med her eller deltager aktivt i tråden.  Tusind tak for det.
Jeg håber alt det bedste for dig i den tid som du får at gøre godt med, om det er uger eller måneder er for mig at se ikke det vigtigste, det vigtigste er at den tid der er, må blive værdifuld for dig og dine nærmeste.

De kærligste hilsener fra  Mr.Djurs

Tak for din venlige besked.

Det er nok rigtigt, at jeg måske hjælper nogen mennesker med denne tråd, men jeg hjælper også mig selv, alene det at jeg ikke sidder med alle de tanker, men kan få luft, uden at gøre mine pårørende kede af det, er en godt ting, når det så er sagt, så er jeg meget åben omkring min sygdom, og det at vide at jeg skal herfra, så hvis du, eller nogen andre har nogen som helst spørgmål, så bare spørg, der er ingen tabuer, og ingen dumme eller ubehagelige spørgsmål. jeg er indstillet på at svare på (næsten) alt, 

Jeg vil være glad, hvis jeg kan hjælpe nogen med at få en anden indstilling til at være pårørende eller syg, det er alt for mange tabuer i det.

Må du have en dejlig dag

Misjo! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 timer siden:

Tak for din venlige besked.

Det er nok rigtigt, at jeg måske hjælper nogen mennesker med denne tråd, men jeg hjælper også mig selv, alene det at jeg ikke sidder med alle de tanker, men kan få luft, uden at gøre mine pårørende kede af det, er en godt ting, når det så er sagt, så er jeg meget åben omkring min sygdom, og det at vide at jeg skal herfra, så hvis du, eller nogen andre har nogen som helst spørgmål, så bare spørg, der er ingen tabuer, og ingen dumme eller ubehagelige spørgsmål. jeg er indstillet på at svare på (næsten) alt, 

Jeg vil være glad, hvis jeg kan hjælpe nogen med at få en anden indstilling til at være pårørende eller syg, det er alt for mange tabuer i det.

Må du have en dejlig dag

Misjo! 

Hej Misjo.

 

Må jeg spørge hvilken kræfttype du har?

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Ja da 

 Startet som testikel kræft. Efter udredning prostatakræft. Så knogle og knoglemarv kræft ++

Så jer er grydeklar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat venner

Så klarede vi endnu en dag<3

Jeres.misjo1:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 5 timer siden:

Ja da 

 Startet som testikel kræft. Efter udredning prostatakræft. Så knogle og knoglemarv kræft ++

Så jer er grydeklar

FÅCK... det er altså lidt voldsomt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat fra mig <3

Selvom her hvor er jeg sol skinner

Misjo1 skrev, 1 time siden:

Så klarede vi endnu en dag<3

Ja, selvfølgelig du klarer endnu dag, håber du klarer endnu maaaaaange dage 

Tror ikke jeg er klar til vågner op kl ca et om natten lokalt tid til at skrive godmorgen så nu får du en 

Godmorgen :D fra mig <3

Føgler med når det er internet :wub: men føler med dig hele tiden 

Kram fra Sebmus <3

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

God nat venner

Så klarede vi endnu en dag<3

Ja, og det er jeg virkelig glad for! Det er vi nok flere der er. :)

Nu må I ikke misforstå mig, men jeg sætter stor pris på denne tråd, den er inspirerende, og den får mig til at reflekterer over mit eget liv.  Jeg ved godt, at tråden, et eller andet sted, tager udgangspunkt i døden, men alle jer herinde, ikke mindst hovedrolleindehaveren, har alligevel fået tråden til at handle om livet, trods udgangspunktet. Det er for mig smukt og inspirerende, og meget rørende! Tak <3 

Sweet dreams @Misjo1 :)

 

 

 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt godmorgen til Misjo <3

Misjo, du er min nye stjerne <3

 

 

stjerne.JPG.9f6ba269e10505cd9e034c9f4098f8d5.JPG

Du ligger fliser i weekenden og tager arbejde fra dine "håndværkere" :D

Du tager på arbejde :)

Du nyder liver <3

Du må have overnaturlige kræfter <3:)

 

Tak Misjo Star <3

Jeg ønsker dig en dejlig dag <3:)

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...