Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Godmorgen <3

Kom i tanke om har en gang læst om 

At venner er ligesom stjerner, nonne gang kan man ikke ser dem, men alligevel men ved at de er her

Tænker sådan er også med os, du kan ikke ser os men vi er her :wub:

Har er godt dag kære bamse 

Din ven dansemus Sebmus :D

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner <3

Tak for de fine billeder lille Dansemus. <3

Dagen i dag skal tilbringes på, GÆT??  sygehuset, skal have lavet ne scanning af hånden, og have en dans med en kardiolog igen igen.

men hvad solen skinner:D og det hjælper altid på humøret, jeg håber ikke at hånden skal i gips, det har jeg ikke tid til med alle de projekter jeg har igang hjemme.

Grib dagen! det er vigtigt.<3

MIsjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt godmorgen til Misjo <3

Øv med din hånd, men endnu engang viser du din smittende livsglæde <3 <3 <3 <3

 

“Hvilken dag er det i dag,” spurgte Peter Plys.

“Det er i dag,” svarede Grisling.

“Min yndlingsdag,” sagde Peter Plys  <3 <3 <3 <3

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 28 minutter siden:

det har jeg ikke tid til med alle de projekter jeg har igang hjemme.

Mange vil spørger hvorfor sur smiley, derfor,  men hvis det gjorde  dig glad så vil jeg skifter i synes godt om <3

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 53 minutter siden:

alle de projekter jeg har igang hjemme.

 

Tænker at dansemusen bare er lidt sur og eller skuffet over ikke at kunne komme forbi dig og hjælpe som en af dine yndlingshåndværkere derfor dennes smiley,,

jeg overvejer nu ret kraftigt at køre forbi fruen din og aflevere et sæt håndjern som hun så vil påmontere dig i det øjeblik du igen er i hjemmet, så kan du ihvertfald IKKE fise rundt og lave alt muligt , det ender jo bare endnu engang med,, ja babu babu asti afsted til en ny kedelig indlæggelse,,,

Der går en for mig større koldsved igennem kroppen min hver gang du fx. skriver ja jeg besvimede lige igen og vågnet op lænket til en hospitalsseng,,,

jeg får det fysisk dårligt  af at læse herom, og prøver mest at fokusere på alt det gode og sjove da jeg jo alligevel ikke kan ændre en skid,  så det må du altså straks stoppe med kære Misjo kære ven, jeg har nerverne ude på tøjet HVER ENESTE GANG, :( 

alt dette selvfølgelig sagt med kærlighed og et lille glimt i øjet, jeg skal jo IKKE bestemme over dig, kan kun råde dig ,, det er jo trods alt DIG OG DIT LIV og DINE 100 % egen valg, men nu har jeg bare fulgt dig over en længere periode, og du er sku ret speciel og sjov og takker for de grinere det er blevet til indtil nu, må der komme mange flere ude  fremtiden, og ja de kommer jo mest når nu du laver disse krumspring,, stakkels din kone i øvrigt,:D 

så anywayssss,,, ja tak for dem alle grinene og de sjove indlæg på forhånd, kan du please ikke lade være med at dø og bare snyde ham den onde med leen, DET synes jeg snart at du skylder os og DIG SELV,,,,,eller i det mindste være med til at holde liv i denne dejlige tråd i laaaaang tid endnu,,;)

KNUS og kom godt ind til undersøgelse og bedre hjem igen med gode nyheder, at du skal i gips på arme og ben,, kun sådan ville du kunne slappe af og holde lidt igen er jeg ret sikker på,, :D

Redigeret af Hunting for beaver
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 16 minutter siden:

Tænker at dansemusen bare er lidt sur og eller skuffet over ikke at kunne komme forbi dig og hjælpe som en af dine yndlingshåndværkere derfor dennes smiley,,

jeg overvejer nu ret kraftigt at køre forbi fruen din og aflevere et sæt hånsjern som hun så vil påmontere dig i det øjeblik du igen er i hjemmet, så kan du ihvertfald IKKE fise rundt og lave alt muligt , det ender jo bare endnu engang med,, ja babu babu asti afsted til en ny kedelig indlæggelse,,,

Der går en for mig koldsved i den hver gang du fx. skriver ja jeg besvimede lige igen og vågnet op lænket til en hospitalsseng,,,

jeg får det fysisk dårligt  af at læse herom ,, så det må du altså straks stoppe med kære Misjo kære ven, jeg har nerverne ude på tøjet HVER ENESTE GANG, :(

KNUS og kom godt ind til undersøgelse og bedre hjem igen med gode nyheder, at du skal i gips på arme og ben,, kun sådan ville du kunne slappe af og holde lidt igen er jeg ret sikker på,, :D

Helt enig med vores

@Hunting for beaver lige nu er hos mig kl 2 om natten kan ikke sov og ikke på grund af min passer :ph34r:<3 ,hun sover trygt og med smil på læbe:rolleyes:, jeg vil afsløre at Hunting har skrevet til mig om den tråd 

Citerer 

NÅR TIDEN ER OG MISJO ER VÆK ,,, VIL JEG LÆSE DENNE TRPÅD IGENNEM IGEN OG IGEN OG BÅDE GRINE OG GRÆDE AF GLÆDE OG RESPEKT FOR HAM ,,,

Sorry Hunting men kan ikke lade være ,håber du bliver ikke sur, men du har også nævnt noget intimt om mig, min tange underbukser :D osv

Elsker dig bro og selvfølgelig bamse 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
den lykkelige skrev, 1 time siden:

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt godmorgen til Misjo <3

Øv med din hånd, men endnu engang viser du din smittende livsglæde <3 <3 <3 <3

 

“Hvilken dag er det i dag,” spurgte Peter Plys.

“Det er i dag,” svarede Grisling.

“Min yndlingsdag,” sagde Peter Plys  <3 <3 <3 <3

Jeg elsker Peter Plys, han er den klogeste Bam<3se jeg kender

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hmm @Sebmus der er vist nogen hjemligheder jeg skal vide lidt mere om, trange eller lange underhylere? feks. :D

@Hunting for beaver du skal ikke nævne for meget om håndjern og fiksering til mig, det give associationer til nogle fornøjelige oplevelser <3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 minutter siden:

Hmm @Sebmus der er vist nogen hjemligheder jeg skal vide lidt mere om, trange eller lange underhylere? feks. :D

@Hunting for beaver du skal ikke nævne for meget om håndjern og fiksering til mig, det give associationer til nogle fornøjelige oplevelser <3:wub:

Ja livet kan godt være ret tarveligt til tider,, :D

Men hun er jo med dig i dine drømme din yndlings engel,, :wub:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg elsker Peter Plys, han er den klogeste Bam<3se jeg kender

Jeg har indsat et profilbillede af en lykkelig fyr, for at vise dig, at jeg er din ven <3 <3 <3 <3

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peter Plys bor i hundredmeterskoven sammen med hans allerbedste ven Grisling, hans andre tætte venner er dernæst tigerdyret ( ja ham den lykkelige ;) ),  Æsel, Ninka Ninus, Ugle, Kængu samt kængubarnet,

så der er frit valg men ligenu er en ven jo optaget,, he he 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat kære venner<3

Håndleddet brækket 2 steder. Gips på

Øv øv. ☹

Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv øv tsc tsc

Bamse håber du får rolig nat og søvn

Sov godt min ven og drømme sødt 

Din ven dansemus <3

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen :D

Godmorgen til dig og snart godnat til mig, håber du har haft rolig nat og sovet godt <3, var det drømmepasser forbi :wub:

Din ven dansemus 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen venner<3

Det har dunket lidt i armen, men ellers en rolig nat.;)

Drømme passerne var selvfølgelig forbi og konen spurgte hvorfor jeg havde sådan et sagligt smil da jeg jeg vågnede<3. Tsk godt jeg ikke drømmer højlydt:P

God dag til jer alle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt godmorgen til Misjo <3

 

Av Av Av – hvor er du uheldig

Og alligevel smiler du, når du vågner :) :)

Jeg håber ikke at det er din drikke-arm, der er brækket <3

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jo sku da højre håndled

Godt der findes sugerør:D

Men det er f.... svært at styre rundsaven:P

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Jo sku da højre håndled

Godt der findes sugerør:D

Men det er f.... svært at styre rundsaven:P

Misjo

Jeg siger ikke ligefrem at der findes en Gud, men nogle må have hørt visse bønner og sørget for at du nu "endelig" kan holde dig lidt i ro,,, hvem nævnte engle btw. :D

Kære Misjo <3 vores ven pas på dig og nyd weekenden den er jo lige om hjørnet, tror at der er en heldig mand som blir ekstra forkælet af fruen din nu med morgen kaffe på sengen, avis og en masse kys krammere og i det hele taget bare lidt mere omsorg, 

Så nyd det hele kære ven, vi andre er jo bare glade på dine vegne :)

Redigeret af Hunting for beaver
Jeg er Misjo's ven og glad og stolt af dette,
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

TAK venner

Men et landet på.sygehuset igen

Det et skidt. Jeg er træt. 

Men som @Sebmus skrev i dag er min ynglings (Måske!)dag 

Sov godt venner

Er ikke sikker på at jeg orker at vågne i morgen er træt

Jeres misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære <3 @Misjo1 <3

selvom du tit går dine egne veje og gør det stik modsatte af vores anbefalinger , ja så elsker vi dig sku alle sammen for det alligevel :)

vil lige hylde dig for at have startet denne fantastiske tråd, som DU på mange måder har gjort mindre tabu belagt selve sygdommen det gjort med din personlighed,  humor og overskudsagtige væsen. Du er et meget givende menneske og en ret lun person, tak for det hele kære ven.

Du fortjener kun ros anerkendelse og kæmpe respekt,,,

Denne her synes jeg passer ret godt på dig ;)

 

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Er blevet scanner og undersøgt. Bliver overført til Roskilde om en times tid

Bliver ikke sluppet ud på denne side af weekenden øv det er sku træls

Sov godt venner<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 22 minutter siden:

igen i nat vil mange engle våge over dig

Også fra anden side af jorden

Vi er dine stjerne, vi er dine engele, vi er bamses venner <3

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 13 timer siden:

Er ikke sikker på at jeg orker at vågne i morgen er træt

Godmorgen Kære Misjo <3

lige meget hvad der end er sket så står vi bag dig og din beslutning

Knus og bedste tanker sendt mod RAS, og direkte i DIN retning

RAS = Roskilde amts sygehus,,, info.til vores jyske og fynske venner

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...