Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Godmorgen @Misjo1 :D 

og godmorgen til andre dejlige mennesker :)

Andre for lidt mindre smile;)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker <3:)

Jeg bliver rørt over at læse jeres indlæg fra i går aftes. Hvor er det smukt <3

 

Kære Misjo :)

Jeg håber du har haft en god nat søvn og har fået mod på lidt mere her i livet <3

Jeg håber især, at du har fået noget af dit smittende humør tilbage :D

Jeg håber af hele mit hjerte, at du får nogle lykkelige øjeblikke sammen med din kone, som da I var sammen på RO’s torv <3:)

 

Du er et godt mennesket og jeg er sikker på, at du mange gange med stor glæde har hjulpet andre mennesker :)

Nu er tiden kommet til, ar andre får lov til at hjælpe dig. Og som du kan læse, er der mange, der meget gerne vil hjælpe dig. Jeg er ligesom mange andre også klar til at hjælpe dig :) Jeg har ikke så meget værktøj til gengæld har jeg 10 tommelfingre :D

 

Selv Beatles havde brug for hjælp

https://www.youtube.com/watch?v=2Q_ZzBGPdqE

 

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 1 time siden:

Godmorgen @Misjo1 :D 

og godmorgen til andre dejlige mennesker :)

Til andre lidt mindre smile;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner

Har haft en rolig nat, Jeg fik noget af deres gode go'nat medicin i sprøjte:P

Jeg er dybt rørt af alle jeres fine tilbud,<3

Men en dag af gangen lige nu, ;)

Jeg ved ikke helt hvad dagen bringer. Nok ikke noget, Riget komme ofte helligdagen i hu:D Men og jeg trænger også til ro og fred 

God Søndag

Kærlig hilsen 

Kent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lille hilsen fra din "håndværker"

 

c4495e047c6696f3a066047a5b407622.jpg

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat vores kære ven :D

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat kære venner:lol:

En stille dag, intet nyt er vel godt nyt;)

Skrives ved i.morgen

Kh og nat nat

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 13 timer siden:

Lille hilsen fra din "håndværker"

 

c4495e047c6696f3a066047a5b407622.jpg

ja håndværkerne er for en stund blevet tavse , da de er hjemsendt pga. velstand

tak for i dag, sov godt og kære Mijso kære ven bliv snart sendt hjem til fruen hun har jo brug for dig og som du selv skriver så kommer der ikke meget fra hånden ved at ligge på langs derinde,,,;)

Godnat knus <3 og de varmeste tanker afsendt

 

P.S.   ham den nuttede som står allerforrest er vores allesammens ven Dansemusen, er han ikke bare NUSER :wub::):)

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

godmorgen venner ønsker jer alle en rigtig dejlig sommerdag, i går var årets længste og fra i dag går det den anden vej og lige om lidt vinter med sne og minusgrader så nyd sensommeren ;)

Kære Misjo hæng i derinde, og kom snart hjem igen til fruen, du er savnet 

Knus <3

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker <3:)

I ønskes alle en god snart på den nye uge:)

 

Mosjo, ja du har ret. I øjeblikket er intet nyt godt nyt <3

Jeg håber du har sovet godt og du får samlet flere kræfter, så du i løbet af ugen kan komme hjem til din kone <3:)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 12 minutter siden:

i går var årets længste og fra i dag går det den anden vej og lige om lidt vinter med sne og minusgrader så nyd sensommeren ;)

Nej, nej, nej - det må du ikke sige... Der er forhåbentlig laaaang tid til, at sommeren slutter:) 

Men godmorgen til dig, og godmorgen til alle jer andre, og især godmorgen til MIsjo :) og @Misjo1, hvis du har tid og kræfter: Hvordan er dagsformen?

Du har været meget i mine tanker den sidste tid, og det kommer til at fortsætte et godt stykke tid fremover kan jeg mærke, og jeg synes at det er så fint. <3

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen alle<3

Efter en stille dag i går, er der lagt i ovnen til mig idag, fortalte den friske morgensygeplejerske ...

Efter stuegang skal jeg til et par undersøgelser, og i eftermiddag er der igen igen lægesamtaler først med Hjertelæge, og så den "gamle" bande af urologer, onkologer, hæmatologer og, min efterhånden gode ven professoren der har det overordnet overblik over mine behandlinger.

Jeg ved godt at det sikker er ikke er gode nyheder, det er jeg efterhånden vandt til, men håber på status Qva, og en besked om at jeg fylder på stuen og skal hjem :rolleyes:, men jeg tør ikke sætte min lid til det.

Natten er gået godt, jeg fik tilsendt en billede, der har optaget mine tanker hele natter:mrgreen: og fået min fantasi til at løbe løbsk.:P TAK du ved hvem for at passe på mig Inat.:wub:

Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

kom snart hjem igen til fruen, du er savnet  ; Hvad Hunter din lille gris, :mrgreen: har du været der? og spurgt hende?, ( det er helt ok, hun fortjener det sku <3

@Hunting for beaver;Ham den nuttede som står allerforrest er vores allesammens ven Dansemusen, er han ikke bare NUSER :wub::):)@Misjo1 Ligner mig lidt :ph34r:

Nå, der er nok radiotavshed herfra til en gang sidst på dagen, men i skal vide at jeres vedholdende hilsner og kærlige tanker har varmet mig meget under min indlæggelse, TAK<3

Og jeg, som i nok kan læse mellem linjerne, har det bedre.

Jeres ven og ydmyge Misjo!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen her fra :D

Undskyld for lille forsinkelse men som min datter siger til mig mange gange når hun lavet noget forkert "far det er ikke undskyldnin , men det er forklaringen hvorfor " 

Kære @Misjo1 godmorgen til dig og tak for du er her med os, og tak fordi du har lært os, i hvert fald mig,  hvor livet er smukt, det er en italiensk  film, min af top 3 , som hedder La vita é bella , faktisk du minder mig om hoved rollen i den film, han er sejt og altid i humør uanse hvor svært er situation, han altid ser skønheds i livet 

Misjo1 skrev, for 15 minutter siden:

Natten er gået godt, jeg fik tilsendt en billede, der har optaget mine tanker hele natter:mrgreen: og fået min fantasi til at løbe løbsk.:P TAK du ved hvem for at passe på mig Inat.:wub:

 

Håber at din drømmepasser vil bliver med dig i laaaaaaang tid :wub:

Ønsker dig en god dag 

Godmorgen også til din håndværker :D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 timer siden:

Hvad Hunter din lille gris, :mrgreen: har du været der? og spurgt hende?, ( det er helt ok, hun fortjener det sku <3

Både og ,,du ved nok tankens kraft ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 timer siden:

Natten er gået godt, jeg fik tilsendt en billede

Ja og vi ved allesammen også godt af hvem,,, nemlig

@Sebmus  i tanktop og G- "Trusler" ;):rolleyes::D   sorry buddy'es kunne bare ikke lade være ved jo at i kan tage det med et lille smil på læberne 

jeg mente selvfølgelig et billede af de 9 friske håndværkere ,,, nu med ægte foto's ,wuuuhuuuu

vi er alle forskellige , store små tykke tynde, kloge og rigtig kloge ;) ,  men vigtigst af alt,,, der er ikke noget ondt gemt i os, og desuden så er vi lige her for dig kære ven om det så er skrivende herinde, og- eller andre scenarier det kommer i sidste ende jo ud på et,,,Vigtigst at du bruger os så meget og tit som muligt og alt det du overkommer,,,:)

kæmpe krammmer og kom godt igennem resten af eftermiddagen,,,

Kære Misjo <3  vær stærk vær tapper og sørg så lige for snart at vende snuden hjemad igen. Hvis det hele endnu engang spidser lidt til,, ellers så alternativt gør dig utilbens , krop umulig, og de lader dig temmelig sikkert slippe med en lille påtale, men slippe dig det gør de,,,,

Jeg kunne personligt godt tænke mig et nyt bilede fra dig i denne tråd hvor du igen har indtaget Ro's torv, siddende nydende med en enkelt kold,, ønsketænkning,,, ja måske men lad os dog i det mindste have lov til at drømme lidt med og for dig, og ellers bare blive i den gode tro.......

,,, På forhånd tak :)  Knus din ven Hunter

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 24 minutter siden:

Ja og vi ved allesammen også godt af hvem,,, nemlig

@Sebmus  i tanktop og G- "Trusler" ;):rolleyes::D   sorry buddy'es kunne bare ikke lade være ved jo at i kan tage det med et lille smil på læberne

Lille smil, jeg var faldet om af grin, men altså du skal ikke afsløre til alle at jeg går i G-trusserne 

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 6 timer siden:

Lille smil, jeg var faldet om af grin, men altså du skal ikke afsløre til alle at jeg går i G-trusserne 

Ja nej ok, Altsååå   " jeg skal nok",  siger intet videre min mund er syet til med fiskesnørre :ph34r:

I øvrigt så skrev jeg G- trusler for jo netop at dække lidt over dig og din lidt speciele fetich,,, he he he 

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Årr @Sebmus vi ved alle at du bruger g string:rolleyes: ikke noget nyt det<3

Nå, er kommet helt gennem dagen. Stadig træt.stadig ondt i brystet. Og måske værst af alt. Stadig presset af læger og familie.til at modtage yderligere behandling...

Jeg tror ikke de fatter hvad det vil udsætte mig for.. Jeg vil ikke..

Bliver ikke udskrevet, det skal flere undersøgelser til!, de er ikke glade for mine tal og min hjerterytme, som om at alt det andet ikke var nok.

Håber min engel vil optræde i mine drømme igen i nat. Det var øhh inspirerende.:wub:

God nat kære venner

En ny dag truer i morgen

Kh jeres ven misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat, godnat og sov godt. 

 

 

Redigeret af AalborgLook
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat vores kære ven @Misjo1

Fra mig og min nye ven, den kommer hver aften og spise æbler som jeg lægger klar til at ham/hun 

20200622_220103.thumb.jpg.69b566aa5110fb9a8f945481d0c80112.jpg

Også godt nat til "håndværker"

Og specielt  godnat til @Misjo1"drømmepasser" <3,  du har gjort ham meget glad :wub:

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 10 minutter siden:

Godnat vores kære ven @Misjo1

Fra mig og min nye ven, den kommer hver aften og spise æbler som jeg lægger klar til at ham/hun 

20200622_220103.thumb.jpg.69b566aa5110fb9a8f945481d0c80112.jpg

Også godt nat til "håndværker"

Og specielt  godnat til @Misjo1"drømmepasser" <3,  du har gjort ham meget glad :wub:

Sandsynligt en "hun" som snart skal føde. De spiser meget og hele tiden. Har nogle også her og venter på at få se de uhyre søde ungerne.  Vidste i at når pindsvinet endelig accepterer en frier, så kan kærlighedsagten vare i flere timer?  Undres om det er pga eller takket vare pinderne?

Undskyld afsporingen, og fred og godnat også herfra til @Misjo1.  Der går mange tog, og måske kan du vente endnu lidt på et som passer dig.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 56 minutter siden:

Sandsynligt en "hun" som snart skal føde. De spiser meget og hele tiden. Har nogle også her og venter på at få se de uhyre søde ungerne.  Vidste i at når pindsvinet endelig accepterer en frier, så kan kærlighedsagten vare i flere timer?  Undres om det er pga eller takket vare pinderne?

Undskyld afsporingen, og fred og godnat også herfra til @Misjo1.  Der går mange tog, og måske kan du vente endnu lidt på et som passer dig.

https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjd1sbPrpbqAhUp0aYKHUbqDoMQFjABegQIARAB&url=https%3A%2F%2Fwww.naturhistoriskmuseum.dk%2FDefault.aspx%3FID%3D2535&usg=AOvVaw09npHosA02_pl1EsFdEx3h

 

Here you go Dansemusen :) , men mon ikke det er en kvinde og meget snart vil det vrimle med små nye poder i bedene dine 

Redigeret af Hunting for beaver
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo1

Jeg må med skam erkende, at jeg først i nat fik læst op på denne tråd, fra ende til anden.

Kan godt se at det er en tråd som jeg burde have fulgt med i, men det vil jeg gøre fra nu af.

Positivt så mange, der modsat jeg havde øje for din tråd, og så engageret har fulgt din dagbog, fra en meget meget svær hverdag med alvorlig sygdom.

Du viser et overskud, og en afklarethed, der er beundringsværdig i din situation.

Jeg er også selv organdonor, og har skrevet livstestamente om at de bare skal trække stikket, fremfor at jeg ender som en hjernedød grønsag.

Jeg har også testamenteret mit lig til lægestudiet, jeg bliver kremeret for universitetets regning, og urnen bliver hensat på de ukendtes grav.
I erkendelse af, at den dag jeg ikke længere er til, der er der er der alligevel ingen som det vil interessere, at jeg en gang har været til.

Det er livets lod, som livsvarig hardcore single i min 2 v ejerlejlighed på 3, at sådan ender livet for mig, og det har jeg det faktisk godt med.

Du har en kone og en familie, du vil for evigt være dem et kært minde.

Jeg har selv været under kniven hos vores dygtige kirurger, ortopæd kirurgisk, og jeg kan takke dem for at jeg har min førlighed i behold.
De skal jo både lære og øve sig, før det kommer så vidt, og det er min måde at give tilbage til samfundet, den dag jeg ikke længere lever.

Skrev en gang en tråd om at jeg går ind for formodet samtykke, og at dem der siger nej burde bagest i køen, skulle de selv få behovet.
Reaktionerne var skarpe, men jeg mener det!

Må erkende at jeg selv har bekymringer over et udbud, der i værste fald kan koste jobbet, jeg har prøvet det med held 3 gange, og frygter hver gang at vi taber.

Men er ved godt helbred, har orden i økonomien, og har ingen problemer i sammenligning med dine, men alligevel er det den slags der optager mig, og gør at jeg er meget lidt
aktiv på EG, og det aktiv jeg er, der er fokus på det meget jordnære, det daglige liv i hamsterhjulet, hvor jeg er en uforbederig tryghedsnarkoman.

Hvordan vil jeg mon klare det, hvis jeg en dag for eksistentielle problemer, nok ikke helt så godt som du gør det Misjo1.

Du har et åndeligt udsyn, det har jeg ikke, men jeg tror at vi ser ret ens på det når enden er nær, hvis den er, du kan jo blive positivt overrasket.
Det er set før, og lægerne er dygtige.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...