Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Godnat kære ven. Dejligt at opleve, at du har haft kræfter og tid til at deltage i andre tråde i dag, det varmer :)

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt godmorgen til Misjo <3

 

Jeg håber du har fået en god nats søvn, mens at din engel har våget over dig og din håndværker (Sebmus) har vogtet over jer, så I ikke er blevet forstyret <3:)

Jeg er meget spændt på at høre, hvad din dag vil bringe. Jeg håber du kommer hjem til weekenden :)

Jeg ønsker dig en dejlig dag <3:)

  • Synes godt om 2
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

godmorgen håber at i alle får endnu en dejlig sommer dag, den blir varm så husk rigeligt med væske,,,

Kære Misjo ,,  jeg håber at du har fået hvilet dig og sovet, med div. engle overvågne ved din side bla. vore alles sjakbajs Dansemus :)

Du får samtidig talt med de rigtige personer og det flasker sig sådan så du snart er på vej "hjem" og gerne her op til weekenden. Jeg tænker at du snart er træt af at se de samme kedelige vægge derinde og har brug for at komme lidt ud og på sigt på tur igen, om det bare er et smut i det lokale shoppingscenter eller længere væk er vel ikke så vigtigt bare det at du ikke er så bundet til den seng og afdeling,,,,

Få det bedst mulige ud af dagen. Jeg er godt klar over alle dine tanker og følelser især overfor din kone og pårørende, og det er mega hårdt , frustrerende og opslidende, disse tanker hober sig og til en bobbel, men en af de ting som kan hjælpe er at du får grint og grædt lidt begge dele som jo også en slags mindfulness og noget som man tit får det bedre af bagefter 

bedste tanker

knus din ven Hunter

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen alle i dejlige mennesker<3

Jeg har sovet nogenlunde, det har været varmt, men mine drømme har været fine, og min engel har også passet mig i nat:wub:

I dag er dagen hvor jeg får lang en plan, jeg håber den er som possitiv som man (jeg) kan ønske mig.

Pas godt på jer selv derude, husk solkrem og væske, samt sommer hat til de (halv) skallede :D

og hav en rigtig dejlig dag. 

Misjo1

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
MickeyM skrev, for 9 timer siden:

Godnat kære ven. Dejligt at opleve, at du har haft kræfter og tid til at deltage i andre tråde i dag, det varmer :)

 

Tak, og min deltagelse udløste så lige en sviner på PM:D

Jeg kan se på skrive stilen, at det er en der har været efter mig før under et andet bruger navn. Han forsvandt lige pludselig;), så det tror jeg også han gør denne gang..

Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 8 minutter siden:

Tak, og min deltagelse udløste så lige en sviner på PM:D

Jeg kan se på skrive stilen, at det er en der har været efter mig før under et andet bruger navn. Han forsvandt lige pludselig;), så det tror jeg også han gør denne gang..

Misjo!

Please lad være med at tage dig mere af det, der findes idioter alle steder,,, også herinde,  Næhhh brug din energi på gode posetive ting som os og fruen din. 

Kun kærlighed og respekt til dig Kære Mijso <3

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen :D

Misjo1 skrev, for 38 minutter siden:

Tak, og min deltagelse udløste så lige en sviner på PM:D

Jeg kan se på skrive stilen, at det er en der har været efter mig før under et andet bruger navn. Han forsvandt lige pludselig;), så det tror jeg også han gør denne gang..

Misjo!

Hvad skal man siger om sådan person, men kan bliver fattige i lommen, på sådan en kan man bruger tid og resurser,  men hvis men er fattige i hjertet sådan en skal man bare ignorere 

Ønsker dig en god dag og husk tag en is når det er så varmt 

Din ven dansemus Sebmus ;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

<3

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Pas godt på jer selv derude, husk solkrem og væske, samt sommer hat til de (halv) skallede :D

 

Jamen det er først i næste uge jeg har en fræk aftale, men jeg skal nok huske sommerhatten til den halvskaldede.

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Højt fra træets grønne top, stråler @Lauersen`s GLANS:D:mrgreen: hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 5 minutter siden:

Højt fra træets grønne top

æhhhh kære misjo det er altså kun Juni og lææææænge til juleaften ven ;),,,, tror at de lige må holde lidt igen med div. piller og andet stads de har proppet i dig,, :wub:

///  nej for helvede hvilken humor, hvilken livsglæde nice sjov kommentar,,, I LOVE IT :lol:

LIVSBEKRÆFTENDE  :)<3<3<3:) ,,, tusind tusind tak, nu kan jeg med ro i kroppen gå rundt her resten af dagen og smile og være glad og posetiv,,,af hjertet tak ven

Din H.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej Kære venner

En hård dag.med nogen.hårde valg

Kommer hvem i morgen. På eget ansvar.og med en åben indlæggelse plads

Det har været hårdt at træffe den beslutning. Men sådan er og bliver det

Tal.for jeres super støtte. Jeg vil græde lidt. Og prøve at sove

Godnat alle

Misjo

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 40 minutter siden:

Hej Kære venner

En hård dag.med nogen.hårde valg

Kommer hvem i morgen. På eget ansvar.og med en åben indlæggelse plads

Det har været hårdt at træffe den beslutning. Men sådan er og bliver det

Tal.for jeres super støtte. Jeg vil græde lidt. Og prøve at sove

Godnat alle

Misjo

<3 Vil be en lille bøn for dig <3

Mangler en "omsorgssmiley"

Redigeret af kvinde 1966
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hunting for beaver har lige sagt til mig at jeg skal våger over dig i aften med alle andre ;)

Selvfølgelig vi går det 

Alle sødeste drømme ønsker dig 

Din dansemus Sebmus 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt godmorgen til Misjo <3

Misjo, fedt at læse dine kommentarer fra i går. Du er ved at være tilbage i god form. Du bliver svinet til og du kommer med sjove bemærkninger. Sådan er livet og hvilken livsglæde du udstråler igen :):)

Det må da få "Manden med leen" til at træde et par skridt baglæns <3<3<3<3

Og så kommer du hjem i dag :)

Jeg ønsker dig en vidunderlig dag <3:)

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner<3

Idag skal jeg hjem, det bliver dejligt, gad vide om jeg kan sove uden helekopterstøj:rolleyes:,   men mon ikke.....

Jeg bliver frigivet efter stuegang, og har arrangeret hjemtransport, alle dokumenter er underskrevet så alt er næsten klar.

Jeg har lige en aftale med hospitalspræsten om en snak inden jeg tage hjem, han har været en god støtte, og man kan vel også sige at verden er lille,

Det viser sig nemlig at han bor i nabobyen til mig, og han er gift med vores nu pensioneret sognepræst, som iøvrigt viedede mig til mit først ægteskab. Pudsigt ikke?, Jeg bad ham hilse, og sige jeg har en reklamation, det ægteskab holdt kun de første berømte 7 år  :mrgreen:

Tusind tusind tak til jer alle, for den fantastiske opbakning under min indlæggelse, den har været en uundværlig støtte og trøst som jeg ikke kan sætte nok pris på TAK<3 

Det e her er ikke farvel, tvært imod, men jeg vil nok være lidt stille lige her de første par dage, Jeg har en hustru som trænger meget til mig, og der er nok mange ting der skal vendes, og mange tårer der skal grædes. der er også en del igangværende projekter der skal afsluttes, men det bliver ikke lige nu, jeg skal først lige trække vejret, og måske erkende at der er noget af det jeg må få proff hjælp til at afslutte.

Endnu engang TAK, og tilgiv mig hvis jeg er lidt stille de næste par dage.

Rigtig God weekend til jer alle, må solen altid skinne på jer.<3 <3

Jeres Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Shit mand. du giver mareridt:)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

<3

Sorry men det er kun i tilfælde af at du kommer at savner lyd af helikoptere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Elsker jer sku <3

Tak for humor...

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 11 minutter siden:

ihhhh altså ,,, så stå dog stille menneske , man kan jo næsten ikke nå at se det hele,,, som om B),,,,,     ER det en lille faldskærm for enden af mælkevejen,,,;)

 helikopter / faldskærm,,,;):rolleyes::D,,,,,:ph34r:

Redigeret af Hunting for beaver
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Er hjemme

Sidder på terrassen med et glas vin

Solen skinner. Livet er dejligt

Ingen helikopter. Ingen sygeplerjetske

Min dejlige kone hygger om mig. Er træt. Men har nok mere energi i morgen

Tak for jeres styrte

 Elsker jer<3

Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...