Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1

God morgen alle<3

Har haft en rolig nat:P men vågnede med et brag (torden):o

En ny række undersøgelser og en læreanstalter i eftermiddag venter:(

Forhåbentlig gode nyheder

God dag til jer alle

Misjo1<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå @Misjo1, jeg er spændt på at høre hvordan din dag så er gået:) Hvis du har tid og kræfter, må du da gerne skrive et par ord. :)

Det bedste tanker er afsendt i din retning<3:)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 37 minutter siden:

Nå @Misjo1, jeg er spændt på at høre hvordan din dag så er gået:) Hvis du har tid og kræfter, må du da gerne skrive et par ord. :)

Det bedste tanker er afsendt i din retning<3:)

Mee too :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej

Er træt. Skal have sat to stemt.op i min hjertekranspulsåre. Via lysken. Stopper det her aldrig? Kommer ikke hjem før i næste uge. Har det skidt.grundet udfasning af medicin. Har fået at vide det ikke er alternativer.

Min kone er knækket. Kan ikke komme hjem og hjælpe hende. Er.max presset.og trist

Beder til gud for hjælp

Tak for jeres støtte

Kh Misjo

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 5 minutter siden:

 

Min kone er knækket. Kan ikke komme hjem og hjælpe hende. Er.max presset.og trist

 

 

 

 

Dette bekræfter kun, hvor uselvisk du er, respekt for dig som mænd, selvom jeg er ikke troede jeg vil beder for dig og din familie, det vil ikke skader, ved?

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo 

Jeg er desværre løbet tør for ord, men prøver alligevel så,,, 

Hæng i gamle ven og kom ud på den anden side ellers så giv slip du har lidt rigeligt nu sku ikke værdigt at ligge der i din situation, 

Mine tanker går til jer,, Dig din kone og jeres familier <3

Vil bede for at du forhåbentlig og måske mod forventning vil komme hjem igen og lige når at få nogle dejlige stunder med din kære frue, hvis ikke så har jeg allerede drømt om at du vil sidde deroppe overvågnende over os alle hernede, 

<3<3<3

Kærlig hilsen Din ven Hunter 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 15 minutter siden:

Beder til gud for hjælp

Jeg beder med dig i aften. Jeg er sikkert ikke den eneste.

Alle mine varmeste tanker går til dig og ikke mindst til din kone.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 56 minutter siden:

Min kone er knækket. Kan ikke komme hjem og hjælpe hende. Er.max presset.og trist

Kære  Misjo 

Nu  ved  jeg  ikke  hvor  i landet  I bor,  men  som  jeg husker  det  har  du  beskrevet  jeres  netværk  som  meget  begrænset. 

Har  I  overvejet  en  besøgsven  via  Rødekors  til  din  ægtefælle?

https://www.rodekors.dk/vores-arbejde/socialt-arbejde/brug-for-hjaelp

 

Kræftens bekæmpelse  har  også  en  række gode tilbud, også  til  pårørende, herunder  også  psykologer. 

Din  ægtefælle  kan  også  kontakte  praktiserende  læge,  for  at  høre  hvilke  muligheder  der  er, som  kan  afhjælpe  den  trælse  situation i begge  befinder  jer  i.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo <3

håber at du har overlevet natten og kan få en lidt bedre dag nu end i går som var en af de hårde,,,:(

Knus og de allervarmeste tanker fra mig

Godmorgen,,,,

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo <3

Jeg læser dine beskeder fra i går og jeg mangler ord til at beskrive, hvor hårdt det må være for dig og din kone.

Jeg er utrolig ked af, at det er blevet for meget for din kone.

Jeg vil også bede for dig og din familie <3 Jeg håber det bedste for dig og ikke mindst din kone <3

Jeg håber at du endnu engang kan finde så meget styrke frem, så du kan hjælpe din kone <3<3<3

 

Du må sige til, hvis du kommer i en situation, hvor du mangler noget. Jeg har mulighed for at køre ind til Rigshospitalet med det til dig. I disse corona tider, kan jeg aflevere det til en sygeplejerske i døren til den afdeling, hvor du ligger.

Mine varmeste tanker fra mig

Godmorgen

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Kun igennem natten

Tak for  jeres ord og råd

Vender tilbage. Skal have lavet det operation idag

Fik skaffet hjælpe til min hustru igår aftes

Er meget træt..

Jeres ven Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen <3:)

Godt at hører fra dig, det er vi alle sammen  meget glad for 

 

396d2c089656449ce340190120d6acc6.jpg

  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Misjo1

Jeg har læst din tråd og bliver meget berørt.

Vil bare skrive at du også er i mine tanker.

Dejligt der er så meget god energi og omsorg fra så mange her på EG, både dem der skriver og alle os andre der bare sender gode tanker og energier gennem universet.

Stor respekt for @Misjo1 og alle jer andre.

Redigeret af KnudSan
Stavefejl
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Er tilbage på stuen. Det drillede åbenbart lægen så jeg kom i fuld narkose og var noget længe om at vågne.

Er træt og trist. Det havde været ok hvis jeg ikke var vågnet. Men som sagt. Alting har en årsag. Også at jeg skal leve lidt endnu åbenbart.

Nok mine sidste ord idag!, har brug for ro og for at tænke, eller måske ikke tænke? 

Jeg ved faktisk nøjagtigt hvad jeg har brug for. Men det kommer ikke til at ske,

Og egentlig er jeg er jeg også bange for at misbruge alle jer. Måske tænker jeg for meget. Ved det ikke. Er blot træt..

God nat alle kære jer

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat vores kære ven <3

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 12 minutter siden:

Er tilbage på stuen. Det drillede åbenbart lægen så jeg kom i fuld narkose og var noget længe om at vågne.

Er træt og trist. Det havde været ok hvis jeg ikke var vågnet. Men som sagt. Alting har en årsag. Også at jeg skal leve lidt endnu åbenbart.

Nok mine sidste ord idag!, har brug for ro og for at tænke, eller måske ikke tænke? 

Jeg ved faktisk nøjagtigt hvad jeg har brug for. Men det kommer ikke til at ske,

Og egentlig er jeg er jeg også bange for at misbruge alle jer. Måske tænker jeg for meget. Ved det ikke. Er blot træt..

God nat alle kære jer

Misjo1

Du eller  andre  skal  ikke  være  for  stolt  til  at  bede  om  hjælp.  Jeg  tror  på,  at  der  er flere  inkl  mig  selv  der  vil  hjælpe  dig  såfremt  du  beder  om  det,  uden  at  vi  forventer  noget  af  dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Du eller  andre  skal  ikke  være  for  stolt  til  at  bede  om  hjælp.  Jeg  tror  på,  at  der  er flere  inkl  mig  selv  der  vil  hjælpe  dig  såfremt  du  beder  om  det,  uden  at  vi  forventer  noget  af  dig. 

Tak. Det er virkelig stort af jer

Jeg er unden ord taknemelig<3

Kh misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 8 minutter siden:

Tak. Det er virkelig stort af jer

Jeg er unden ord taknemelig<3

Kh misjo1

Bare  du  sætter  pris  på  andres  hjælp er  mere  end  tilstrækkeligt for  mig. 

Du  er  et  godt  menneske  og  fortjener  andres  hjælp  når  du  har  brug  for  det. 

Jeg  håber  du  får  en  god  søvn  og  er  udhvilet  i  morgen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Og egentlig er jeg er jeg også bange for at misbruge alle jer.

Kære @Misjo1, den tanke behøver du slet ikke at tænke, for det kan du slet ikke komme til. Du kan bruge os lige så tosset du vil, det vil aldrig kunne blive et misbrug. Vi er med dig, fordi vi holder af dig, og fordi vi gerne vil. Vi vil gerne! - nu fik jeg sgu helt tårer i øjnene, men jeg mener det, og jeg er helt sikker på at jeg ikke er den eneste!

Vi er lige her min ven, og der er ingen anden grund, end at vi rigtig rigtig rigtig gerne vil! Brug os lige så tosset du vil!

Vi er her i dag, vi er her i nat, vi er her i morgen! 

Sender dig den største førtidscoronakrammer:)

  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 35 minutter siden:

Kære @Misjo1, den tanke behøver du slet ikke at tænke, for det kan du slet ikke komme til. Du kan bruge os lige så tosset du vil, det vil aldrig kunne blive et misbrug. Vi er med dig, fordi vi holder af dig, og fordi vi gerne vil. Vi vil gerne! - nu fik jeg sgu helt tårer i øjnene, men jeg mener det, og jeg er helt sikker på at jeg ikke er den eneste!

Vi er lige her min ven, og der er ingen anden grund, end at vi rigtig rigtig rigtig gerne vil! Brug os lige så tosset du vil!

Vi er her i dag, vi er her i nat, vi er her i morgen! 

Sender dig den største førtidscoronakrammer:)

Mee too, faktisk jeg har slet ikke så det med at @Misjo1 er bange for at misbruge os, tsc tsc tsc , skam dig Misjo, jeg troede vi er venner her alle sammen,  og venner er altid til rådighed, både når det går godt men også når det går skidt, please tænker ikke på den måde , vi er glade når du skriver hver morgen GODMORGEN VENNER , ja vi er her mere eller mindre anonym men det er kun bevis at vi holder af dig, jeg og mange andre er her til at støtte op dig når du har behov for det, vi er ikke her at prale sig,  vi er med dig fordi du er unik 

Giver aldrig op ;)

Din ven Sebmus 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 18.6.2020 at 11:32:

jeg har også et nyt køkken der skal færdigmonteret og noget flisearbejde i haven, og så skal sydsiden af huset males, (Jeg bor i et træhus)

Jeg bliver så ked af det når vi bare kun kan se lidt med på sidelinien,,,

Mit drømmescenarie er følgende:

Du kommer snart hjem igen,, din kone bliver skide glad og overrasket, du inviterer hende på en romantisk weekend, wellness Spa og hele molevitten... 

Når i så kommer hjem igen ja så er jeres fliser lagt om, køkkenet monteret, og sydsiden af huset færdigmalet,, og din kone udbryder helt spontant Kære .........  sikken da en fin overraskelse,,, ja det er hende som bliver glad og mest overrasket,, hvorfor  jov fordi DU har planlagt det hele på forhånd med dine nye venner herinde fra. Vi skal og vil ikke give os tilkende, men bare nyde at i bliver glade og lykkelige sammen, lige netop dette segment bærer lønnen i sig selv....

Jeg er ret sikker på at vi er mange forskellige typer, håndværkere, kontorfolk, lærer, oma.nogle sikkert ret ferm med værktøj , andre har sikkert 10 tommelfingre,,vi finder selv ud af arbejdsplanen, fx. så hader jeg at male, men når det nu er i en god sags tjenneste så går det jo nok alligevel helligdage eller ej,,:)

Stikord : det rigtige værktøj og den rigtige planlægning så er man mere end halvt i mål.

Som den kære @Nemtøs beskriver så flot , bare sig til, og vi er mange som vil træde til med en hjælpende hånd, undertegnede (mig selv) ville sikkert rende mere i vejen, men så kan jeg vel lave kaffe og hente basser,, det kan jeg da forhelvede lige finde ud af,,,,B)

Når jeg ser disse programmer i TV  så stor tuder jeg og hvilken gestus hvilken ære det måtte være at få lov til at gøre dette for DIG og fruen kære @Misjo1 , de der programmer hvor folk venner familie træder til for personer som er i nød og knibe ja du har sikkert set et par af dem.

Ligemeget hvad som sker nu ude i fremtiden, så vil du ihvertfald altid være i mine tanker, og jeg vil nok også græde i starten af sorg, men senere af glæde fordi du så til sidst fik fred,,,

Kære ven håber noget så inderligt at du lige igen måske den allersidste gang snyder ham den onde, kommer hjem og får minimum 2-3 dejlige uger, hvor det er forbudt at lave have- malerarbejde, men kun nyde den sidste stund med dine nærmeste,,,

Gør dig selv en stor tjenneste ,, brug os

de kærligste hilsner fra en af dine mange venner herinde

Godnat og imorgen bliver det en ret god dag igen 

<3<3<3<3<3

Redigeret af Hunting for beaver
tilføjet,,,
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...