Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1

Lang dag. Mange undersøgelser. Men heldigvis i nogenlunde ro og ordet

Er lidt urolig i kroppen

 Men ok

God nat venner

Skrives ved i morgen. Denne gang helt sikkert:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

:) godnat ,vi snakkes i morgen, husk du har lovet os;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille dejlige sange til godnat til dig og alle kære mennesker omkring dig, både her og real livet 

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo 

Ønsker dig en rigtig behagelig dag, håber på at du snart kan komme op af sengen og ud i vores dejlige natur, du er jo tydeligvis lavet af noget helt specielt matriale, og har ikke i sinde at forlade os allesammen endnu, jeg er ihvertfald personligt ret overrasket til den meget posetive side :),, må vel bare være en god kombi af vores samlede energi og din jernhårde vilje,, og måske nogle bønner som er blevet hørt,

ja du er sku sej Misjo kære

I øvrigt virkelig dejligt at se så mange varme skriv fra de søde brugere herinde, startende med at du bare lige eftersøgte en godnatvise ;),,, er temmelig sikkert endnu flere som følger med men måske ikke lige har modet eller overskuddet, og det er jo også forståeligt så respekt for dig og dine nærmeste følgere, og alle andre som også følger lidt med,,, 

Godmorgen 

Peace  <3

 

Knus din ven Hunter 

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker <3:)

Misjo du er fantastisk. Du er så dejlig positiv :):)

Selv om du har været gennem så mange genvordigheder og nu fejlmedicinering, som kunne have kostet dig livet, så er du ikke til at slå ud <3:)

Du er sejere end Clint Eastwood

Kevin Barber's Blog – I'm Back

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen :)

Smukt morgen i "trekantområdet" ;)

Ha' en god dag 

 

 

  • Synes godt om 1
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
den lykkelige skrev, for 18 minutter siden:

Du er sejere end Clint Eastwood

 

Troede at det var Danny DeVito :D

ja "livet er dejligt og sku lige til at holde ud" som Buster sagde til Fru. Larsen deroppe, cyklende og forelsket for den allerførste gang, i pigen Joanna :)

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner<3

Solen skinner, det bliver en varm dag, lidt ærgerligt at men ikke må nyde en kold fra kassen på en sådan dag, men

det er næppe foreneligt med alt det det de stopper i mig herinde:(, men så må man vel bare nyde livet, og der er da ikke så ringe endda ;)

Kærligst Misjo1

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 minutter siden:

God morgen kære venner<3

Solen skinner, det bliver en varm dag, lidt ærgerligt at men ikke må nyde en kold fra kassen på en sådan dag, men

det er næppe foreneligt med alt det det de stopper i mig herinde:(, men så må man vel bare nyde livet, og der er da ikke så ringe endda ;)

Kærligst Misjo1

 

 

 

 

Kold Coca cola er også dejligt, godt kop espresso er også dejligt, en varm kvinde er endnu mere dejligt,selskaber med  godt venner er næsten bedste, men  at nyder livet uanset hvad det kommer i morgen er BEDSTE <3

Bare sige hvad du mangler, vi kommer ;)

Hjertelig hilsner fra alle os

 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Sebmus skrev, for 15 minutter siden:

Kold Coca cola er også dejligt,  Sorry, kan ikke lide Cola,:( godt kop espresso, Giver mig tyndskid:oops: er også dejligt, en varm kvinde, Jeps, jeg er på :mrgreen:  endnu mere dejligt, selskaber med  godt venner er næsten bedste, Enig !:) men  at nyder livet uanset hvad det kommer i morgen er BEDSTE <3 Ja, og husk at intet her i liver er tilfældig !;)

Bare sige hvad du mangler, vi kommer ;) Min gode @Sebmus, der er sku langt fra midjylland til Riget i CPH.<3

Hjertelig hilsner fra alle os Og sandelig også fra mig til jer

 

:wub: Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare sige hvad du mangler, vi kommer ;) Min gode @Sebmus, der er sku langt fra midjylland til Riget i CPH.<3

Kære @Misjo1 for dejlige kvinde og god ven har kørt mange gange flere hundrede kilometer, hvad er så 200 km ,det vil jeg gøre  med fornøjelse hvis du har brug 

 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 57 minutter siden:

Kære @Misjo1 for dejlige kvinde og god ven har kørt mange gange flere hundrede kilometer, hvad er så 200 km ,det vil jeg gøre  med fornøjelse hvis du har brug 

flot flot gestus og tanke, men kære @Sebmus du kan altså IKKE nøjes med at ankomme i bil du skal ankomme i en bus fyldt med hans venner herinde fra, der ville i så fald være flere opsamlingspunkter,, startende fra det nordlige Jylland og ned over Fyn ( der er i hvertfald en bestemt og rigtig god ven til ham som ville vente  i spænding :) ) herover til øen hvor alt kan ske, bare man tro på det og bærer det i sit hjerte, <3<3<3

tro har jo før flyttet bjerge,,, hvis Misjo fx i næste uge skriver at han "lige" har valgt at tage på arbejde igen ,, ja så falder jeg sku ned af stolen af overraskelse, eller er der bare mig ;)

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 time siden:

flot flot gestus og tanke, men kære @Sebmus du kan altså IKKE nøjes med at ankomme i bil du skal ankomme i en bus fyldt med hans venner herinde fra, der ville i så fald være flere opsamlingspunkter,, startende fra det nordlige Jylland og ned over Fyn ( der er i hvertfald en bestemt og rigtig god ven til ham som ville vente  i spænding :) ) herover til øen hvor alt kan ske, bare man tro på det og bærer det i sit hjerte, <3<3<3

tro har jo før flyttet bjerge,,, hvis Misjo fx i næste uge skriver at han "lige" har valgt at tage på arbejde igen ,, ja så falder jeg sku ned af stolen af overraskelse, eller er der bare mig ;)

Jamen så lejer vi en bus, det kan jeg trækker fra skat ;)

  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 5 minutter siden:

Jamen så lejer vi en bus, det kan jeg trækker fra skat ;)

Og så endelig her på side 9 kalder du mig for "skat"  :D,,, 

Tak for de dejlige ord smukke Sebmusen 

  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Hunting for beaver skrev, for 1 time siden:

 

 hvis Misjo fx i næste uge skriver at han "lige" har valgt at tage på arbejde igen ,, ja så falder jeg sku ned af stolen af overraskelse, eller er der bare mig ;)

Jamen det kunne jeg da godt finde på;), jeg har også et nyt køkken der skal færdigmonteret og noget flisearbejde i haven, og så skal sydsiden af huset males, (Jeg bor i et træhus)

Jeg får jo ikke gjort en s... når jeg bare ligger her og glaner. ;)

Spar pengene på bussen, det her fine hospital er mere lukket end Ford Knox, de ser Corona over alt, og hvis i tænker på at kigge forbi når jeg kommer hjem, så dør konen sku nok, når der lander sådan en flok brunstige Hanhunde, og min specielle "Ven" fra øen i midten :wub:

Men hvis i gør det kære @sebmus, så skal du nok ikke lade Hunter vise vej, for så ved man aldrig hvor man lander :mrgreen: (sorry Hunter, kunne ikke lade være :ph34r:)

Jeres ven Misjo!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg opfatter Misjos liv som en vippedukke. Uanset hvad livet har budt Misjo, så rejser han sig op igen :)

Og altid glad og med en positiv indstilling til livet <3:)

Så jeg tror, at Misjo en dag igen møder op på arbejdet :)

image.png.ad0b41e026be50a78c9630d39d25ad52.png

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
den lykkelige skrev, for 2 timer siden:

Jeg opfatter Misjos liv som en vippedukke. Uanset hvad livet har budt Misjo, så rejser han sig op igen :)

Og altid glad og med en positiv indstilling til livet <3:)

Så jeg tror, at Misjo en dag igen møder op på arbejdet :)

image.png.ad0b41e026be50a78c9630d39d25ad52.png

Du har helt ret min ven. Der skal mere end mit eget dødsfald til at ødelægge mit humør, men vippedukken:rolleyes: er nogen gange lidt længe om at rejse sig

Tak for dig min ven

Misjo1

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej.med jer

Er træt. Som jeg vil sove nu

Godnat drenge og piger

Drøm sødt

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat , sover godt og drøm sødt selv, det glæder os til at skrive dig i morgen godmorgen :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat @Misjo1 jeg ønsker dig de bedste drømme!

Men den der bustur... Det er ikke en helt tosset ide. Ikke at den skulle gå til Riget eller privaten, men måske et andet sted? 

Jeg ser for mig en Misjofestival?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mornings,,,:)

Kære Misjo <3 og kære Misjo's venner håber at i har sovet godt og får en rigtig dejlig dag

Lev i nuet, glem hvad som evt. skal ske imorgen, eller i næste uge,,,,,ja bare NYD det hele lige nu og her,,,,

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen alle I vidunderlige mennesker <3:)

I ønskes alle en herlig weekend <3:)

Misjo, jeg håber af hele mit hjerte, at du er blevet så frisk, at du kommer hjem til weekenden <3

Dit humør fejler i hvert fald ikke noget :lol:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen :D fra os og Garfild 

207520ff7e4ea3eca3706dfe4cf7c53e.gif.88241b2303701b11b8486bd42568e7fc.gif

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...