Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Kære venner kære Misjo <3

Håber at i alle får en skøn uge arbejde eller andet som kan forstyrre jeres fritid :)

Knus og få det allerbedste ud af den 

Ja man burde oprette en tråd hvor dem som ønsker skriver sig op til ,,,disse folk kunne fx. være dem som tænker på at gøre noget godt for andre i dette tilfælde her måske mødes med TS.,,, om det så "kun" bliver til en hyggesnak et sted på Sjælland til lidt kaffe kage eller den helt store makeover tur ja det ligger lidt i kortene hos selvsamme TS., hans valg skal naturligvis respekteres, var måske i virkeligheden nemmere af sende ham og fruen lidt væk på et luksus weekend ophold, mere så de ikke render i vejen når sjakket lige kommer forbi og renoverer 

knus og bedste tanker og mange tak for en yderst inspirerende tråd som rigtig mange har været med til at følge og søde at skrive lidt i :):)

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære venner, God morgen<3

Jeg er, som nogen af jer ved, bo siddende på Sjælland i nærheden af Roskilde.

Det var egentlig bare en tanke, men det kunne faktisk være vældig hyggeligt, så lad os nu se, iflg. Min gode ved @Sebmus skal der gå et par år :D, det tør jeg godt nok ikke love, men  jeg kan nok dukke mig en fire ugers tid så manden med leen ikke lige træffer i den periode.;)

Jeg går lige i tænke box.

Tak for jer alle

Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Inspireret af @Sebmus fine billede, har jeg tyvstjålet det til profilbillede:), det svare jo til mit profil navn, og i den grad til trådens navn

Fint ikke:wub:

Tak @Sebmus<3

Misjo, (som jo betyder bjørn eller bamse på polsk)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 5 timer siden:

det kunne faktisk være vældig hyggeligt,

,,,At mødes nogle profiler herinde fra....

Så kære @Misjo1 <3<3

Som udgangspunkt ja, men har du overvejet at hvis du så nogle af os IRL fx. @Lauersen :) @Sebmus  :)@den lykkelige :) @MickeyM :) @Hunting for beaver  B) OMA.,, der kunne jo ske det forfærdelige at du gik hen og fik hjertestop,, og det ville ingen af os have nerver eller samvittighed til, du skal jo have det bedste ud af din sidste tid om det så bliver 1 måned eller et år vides jo heldigvis IKKE,,,undskylder for at svare på nogle af mine brødres vegne, alternativt inviterer du selvfølgelig et par kvindelige profiler samt et par engle, så der ikke går alt for meget mandehørm i den,,

Nogen gange skal man bare være i nuet og lade tanker være gode tanker, men jov kunne være mega NICE og hyggeligt, omvendt ok at have drømme , men ligefrem selv opsøge et mareridt ,, he he he 

nej selvfølgelig spøg til side ,,, det kunne være ret interessant , givende, livsbekræftende samt enormt hyggeligt, og har hørt at visse steder på Sjælland har de meget gode jordbærtærter, det er jo sommer lige nu, så er man jo allerede halvt i mål og det blir en win win for alle parter,,,

stikord:  Hygge , mere hygge og så lige lidt råhygge, ja det kunne godt nok være ret hyggeligt

tilføjet,,,
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

jordbærtærter

Hmmmmmm, jeg vil for @Misjo1 og jordbærtærte gennem ild og vand 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 5 timer siden:

Inspireret af @Sebmus fine billede, har jeg tyvstjålet det til profilbillede:), det svare jo til mit profil navn, og i den grad til trådens navn

Fint ikke:wub:

Tak @Sebmus<3

Misjo, (som jo betyder bjørn eller bamse på polsk)

Den er super flot, lige dig ;)

Nu jeg danser af glæder

Din ven dansemus Sebmus <3

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, for 7 minutter siden:

Nu jeg danser af glæder

gad jeg sku godt lige se :) ,,, er vi ude i en gang salsa ;) :rolleyes: eller bare en stille slowfox :D:ph34r:

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Misjo <3

Tråden startede med, at du efterlyste en godnatsang <3

Du giver os så meget hver dag <3

Misjo (bamse), vi er dine venner :)

Så her er den helt rigtige godnatsang :)

Bamses venner – Tak for i dag

https://www.youtube.com/watch?v=WkUvNhDZgfU

Omkvædet siger bare alt:

Tak for i dag

Og tak for det du gav

Vi ses igen

Om ikke før så i morgen

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat kære venner:wub:

Sov godt alle. Jeg sender min engel på rundtur<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godnat fra solen skinnede sted B)

Vi holder meget af dig 

Din ven dansemus Sebmus :wub:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, for 10 minutter siden:

Godnat fra solen skinnede sted B)

Vi holder meget af dig 

Din ven dansemus Sebmus :wub:

Kære Misjo sov godt sammen med din yndlings engel <3

Kære dansemusen vores allesammens ven og danse GURU,,, så dig lige før på dansegulvet efter et par timers salsa dans,,, ;) 

Du gjorde flere kvinder bløde i knæerne men er nu ret træt og søger mod baren som nu er åbnet :D

https://tse2.mm.bing.net/th?id=OGC.0872d90502401d2260bf8704ae77a2a9&pid=Api&rurl=https%3a%2f%2fmedia.tenor.co%2fimages%2f0872d90502401d2260bf8704ae77a2a9%2fraw&ehk=hsMamhbKx3M3AcGiYeJafaGKXbNkhos%2fjEVr3Xde0Ao%3d

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen dejlige mennesker<3

Jeg sendte jo min nattens engel på rundtur i nat, håber i har mødt hende:rolleyes:

Nå, Konen vil ikke på tur før vi er færdige hjemme, så jeg går (stille og roligt) og nusser og planlægger næste step

Går nok igang sidst på ugen, så er der gået 8 - 10 dage ikke:rolleyes:, er ikke god til at sidde stille....

Skal have sat have møbler og blomsterkrukker på plads og så står den på isolering af udhus, jeg måtte investerer i en ny rundsag, den gamle slap røgen ud af, og når først røgen er slupper ud, ja så duer de ikke mere :D

God dag til jer alle, og god nat til Dansemusen, som jo er i langbortistan, hvor det er mørkt og nat nu

Misjo!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 timer siden:

Jeg sendte jo min nattens engel på rundtur i nat, håber i har mødt hende:rolleyes:

Første godmorgen min ven :D eller er nu goddag hos dig 

Jeg er ked af at ændre har ikke fået fornøjelse at blive i dejlige selskab med nattens engel, hun var heeeeeele natten med mig :wub:, sorry drenge men hun synes at jeg er sød med hende så hun vil hellere bliver med mig:)

Bamse håber du har det godt og holde det som du har lovet os  fredag og ro, ikke fysisk arbejde, vi holder øjnenemed dig :ph34r:<3

Din ven Sebmus 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Jaja @Sebmus hun gav mig englekys hele natten. Så min ikke det var en dubbleant der var hos dig<3

Misjo   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Jaja @Sebmus hun gav mig englekys hele natten. Så min ikke det var en dubbleant der var hos dig<3

Misjo   

Jaja jeg er tilfreds med dubbleant :D:wub:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Tja kære venner

Ved ikke lige hvad der sket. Er besvimet 2 gange her til aften..konen er hysterisk og vil have mig indlagt. Jeg nægter. Det er ligemeget. Eneste.iriterest er at mine briller røg i anden omgang Shit.

Livet er skrøbeligt pas på det kære venner. 

Misjo1

Ps WHO knows ;) lev vel....

En træt bamse:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 20 minutter siden:

konen er hysterisk og vil have mig indlagt. Jeg nægter. Det er ligemeget. Eneste.iriterest er at mine briller røg i anden omgang Shit.

øv,,, håber at fruen falder lidt til ro snart og du nu holder fast i det som DU vælger .

skide værre med de briller det er bare en brugsgenstand, medmindre du IKKE kan undvære dem fx. ved at skrive herinde.

Imorgen når du nu igen har fået en god nats søvn bla. via os herinde som nok skal overvåge, sende dig gode tanker og karma, især din egen helt specielle engel, så kan i sammen gå ned og købe et par nye, og derefter invitere hende med på cafe og send gerne lige et billede hvor du igen slapper af og er på vej tilbage på "toppen"

sov godt sødt og trygt,,,

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Ved ikke lige hvad der sket. Er besvimet 2 gange her til aften..konen er hysterisk og vil have mig indlagt.

Det er ikke optimalt... Kan man sige det sådan?

Vi er med dig, uanset udfaldet!

Jeg tror at vi er nogle stykker som gerne så et Misjoparty inden du smutter, så det ville være værdsat, hvis du lige kunne holde den gående nogle uger endnu.... 

Sebmus, Hunting, Lykkedrengen, og alle jer andre, og der er mange andre... Jeg tænker, Misjo skal dø, lad os holde en grillfest!

Hvor sygt er det lige?

Ja, det er måske lidt sygt... Men jeg er altså frisk på et eller andet? Inden!

Redigeret af MickeyM
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen piger og drenge<3

Er ikke helt på toppen, har lovet fruen at kontakte lægen idag

@MickeyM Grilfest fordi jeg skal dø? FEDT:D med masser af fadbamser! Lige i min ånd og på ingen måde sygt. Det ville være sygt at lade vær<3

Tænker at der skal stå på min gravsten;

"Han åd og drak, var glad for livet. Nu kreperede han, og gud ske lov".

Misjo 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godmorning mr bamse :D

20200707_080118.thumb.jpg.7595064a4175d92675491b9649eb53fd.jpg

Det er Saturn og Jupiter som følge måned 

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ups du skal forstørre billede og kan se de to gutter 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det "bedre" version :lol:

20200708_080357.thumb.jpg.b4a325e08ae8512b4563384ac8fa121b.jpg

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat alle<3

Drøm sødt. Er træt efter endnu en lang dag på sygehuset. !(er hjemme igen))

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sov godt vores bamse <3

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...